Deze ruikt wel nice. Die wheytaart is ook awesome!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak banaan whey brood gemaakt dat was met pindakaas nog wel te doen maar echt lekker zeker niet! haha
Die roggebrood bodem schrok me al af! hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze ruikt wel nice. Die wheytaart is ook awesome!
Ja mij eerst ook maar met dadels is hij goed te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die roggebrood bodem schrok me al af! haha
Waarom prefab smaakje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga de vezelrijke kwarktaart ook maken, moet op clubkamp van de vereniging een zelfgemaakte taart mee voor de wedstrijd. Ik heb hem dan zelf nog niet geproefd, maar ach hij zal vast goed lukkenHeb het smaakje optimel lentekwark (aardbei cranberry) gehaald.
Er staat in het recept dat je er optimel smaakjeskwark doorheen moet doen, dus dat doe ik maar. Zodra hij eenmaal goed gelukt is, kan ik de volgende keer altijd experimenteren.quote:
Met of zonder whey?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga de vezelrijke kwarktaart ook maken, moet op clubkamp van de vereniging een zelfgemaakte taart mee voor de wedstrijd. Ik heb hem dan zelf nog niet geproefd, maar ach hij zal vast goed lukkenHeb het smaakje optimel lentekwark (aardbei cranberry) gehaald.
Oh, ik heb geloof ik geen griekse stijl :| Is dat een probleem?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met of zonder whey?
Ik heb de framboos. En de griekse stijl moet je he
Ja want met die gewone is hij niet te vretenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, ik heb geloof ik geen griekse stijl :| Is dat een probleem?
Whey heeft mijn vriend wel dus kan ik er wel doorheen mikken..
Oh jee..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja want met die gewone is hij niet te vreten
En als je vriend whey neutraal heeft zou ik dat ook weglaten.
Alle smaken kunnen er door. Maar ik vond hem met neutraal ronduit goor. Mijn taart is bv frambozen griekse stijl met bananen wheyquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh jee..
Wat voor whey moet er dan doorheen? Ik zie een enorme emmer whey perfection staan..
Nope. Je proeft echt een vage smaak met neutrale whey. Soort stoepkrijt smoel vol stof idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm maar overheerst die smaak uit de kwark niet de neutrale whey?
Misschien moet ik toch maar een andere taart maken
oeh the saga continues!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Qwea het volgende:
Lol, FB bericht van de coach of ik haar kan bellen
*zucht*quote:
Dus goed uitgeslapen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:56 schreef Maraca het volgende:
MorningIetsjes heel erg verslapen
Was echt kapot gisteren.. Straks maar eventjes met de auto naar de sportschool voor KT en vanavond thuis maar fietsen. 't is toch bizar mistig dus komt eigenlijk wel goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |