Ja.quote:
Wat moest je doen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei dat ik sportspullen bij had. Hij had geen tijd voor een heel uur, maar hij had wel een half uur.
Dus hij heeft me een half uur afgebeuld
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar wasquote:
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar was
Spierpijn is niet erg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgen
Best veel denk ik als ik het bij elkaar ga optellen.. 2-3kg kipfilet per week, 10 bakken kwark, 2-3 pakken yoghurt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
wat zijn jullie kwijt aan jullie 'levensstijl'?
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
ja kansloos he. Dus ik spreek net mijn coach erop aan dat ze zei dat Y het echt niet was. Dat Y heeft bekend en screens heeft gestuurd. Heeft ze nooit screens gehad.quote:
Ja ik vind het ook zo verschrikkelijk kansloos allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die screenshots zijn wel heel zielig!
En dr gezeik over cola light al helemaal, echt mensen die daar nog in geloven
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over de wedstrijd?
Ik denk zo'n 500 euro per maand voor 2 personen. Maar dat is wel inclusief alle boodschappenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
Ik denk dat 'gezond eten' me 10 euro per week meer kost dan wanneer ik daar niet op zou letten.. dat zit hem dan vooral in kwark en fruit en groente wat ik meer koop dan de meesten, en af en toe chia zaad etc. bestellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Kosten sportschool is iets van ¤48 p maand, kosten materiaal van racefiets hangt er wat vanaf (laatst dus die tomtom en nieuwe kleding, maar dat gaat lang mee, totaal ¤500), pot whey gaat iets van 1.5 maand mee dus ¤30 de maand. Nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar kon niet echt vinden wat dat in de buurt kost.
Wat kost zulks?
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 weken
Het is een basic fitquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.
Weet niet wat voor sportschool het is, maar bij mijn vorige sportschool betaalde ik 50 euro per maand alleen voor het abonnement. Nu bij basic fit maar 17,95 per maand.
Oha haha dan is het meteen een stuk minder goeie deal!quote:
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Kan je het niet 1x per 3 weken doen of zo? Zodat hij je wel weer elke keer op de rails kan houden en evt aanpassingen aan je schema kan geven. Op zich kun je de oefeningen natuurlijk ook zelf doen als je eenmaal weet hoe het moet..
Wij aten al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.
Ja, zoiets was mijn idee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.
Hmm ik at ook niet ongezond (bijna nooit frisdrank en zo), maar vooral op heel veel boterhammen en pasta met gehakt/kip leven is wel een stuk goedkoper dan elke 2 dagen een bak kwark met wat gezonde zaden en havermout en zoete aardappelen en vis en veel groenten en zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef sanger het volgende:
al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenquote:
Ja het tikt behoorlijk doorquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.
Ik heb inmiddels een goede broek, schoenen, sportbh alles, dus dat hoeft verder niet meer.
Lol, zeg dat wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenHoly crap wat een catfight wereldje zeg
aan boodschappen ongeveer 30 a 40 euro per weekquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Op papier jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef Artoo het volgende:
Hardlopen is op de schoenen na een perfecte sport voor iemand met weinig budget
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Het is alleen maar verstandig om het niet te kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.
Als ik ga werken (ik studeer nog) en meer kan permitteren, denk ik dat mijn kledingcollectie nog wel gaat uitbreiden
Jepquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.
Maar ik ken het, ik moest voor het hardlopen ook per se een Garmin en leuke loopkleren en weet ik veel wat nog meer. Goedkoop was het bij mij niet
Daar geld aan uitgevenquote:
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef Artoo het volgende:
Mijn grootste kostenpost is denk ik hardloopschoenen1x per jaar ongeveer ¤120 euro.
Verder koop ik nog wel eens nieuwe kleding, maar dat zijn nooit hele dure dingen. Denk iets van ¤150/jaar? Misschien nog eens ¤100-200 voor fancy gear of zo. En een paar wedstrijdjes in het jaar, maar dat is momenteel niet meer geweest dan ¤50 op jaarbasis.
Deze leefstijl is voor mij dus niet zo heel duur, maar dat heeft vooral te maken met dat ik thuis KT doe en hardloop zonder verenigingsverband. Hardlopen is op de schoenen na een perfecte sport voor iemand met weinig budget
En wedstrijden zijn geen vereiste om hard te lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meeMaargoed het is allicht iets goedkoper dan fitnessen voor 40 euro per maand.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar geld aan uitgeven
en toch ben ik er nog steeds heel blij mee
Fair enough. Als ik het aantal kilometers dat ik nu loop roughly zo volhoud de rest van het jaar, dan moet ik ook wel eerder nieuwe schoenen gaan kopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meeMaargoed het is allicht iets goedkoper dan fitnessen voor 40 euro per maand.
Ik vind het toch wel altijd fijn om mijn activiteiten te loggenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Totaal niet noodzakelijk, maar wel mooi
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En wedstrijden zijn geen vereiste om hard te lopen.
ook zijn er genoeg (laagdrempelige) evenementen in de buurt te vinden met lage inschrijfkosten waardoor je nog best wat zou kunnen doen
Daar heb je gelijk in!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook niet
Wat doen we onszelf toch aan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook niet
Allemaal schade herstelquote:
Fijn dat welquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel altijd fijn om mijn activiteiten te loggen
Moet ik net redden denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eigen risico was niet toereikend volgens mij
Veelste veelquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
No pain, no gainzquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar das goede schade, na reparatie ben je beter dan je was
Ja, maar jij koopt bikini's van 200 euroquote:
pro tip: stukjes appel uit de magnetron met kaneel door je yoghurt!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
Over damage control gesproken.. eiwitten tijdGriekse yoghurt met stukjes appel.. nom
Nou, true storyquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenHoly crap wat een catfight wereldje zeg
Ja, ik ook een beetje. Maar zo werkt dat dus niet. Ik ben echt blij hoor dat ze me helpt. Maar het gaat om MIJ uiteindelijk. Niet om iemand anders. En ik ben nog steeds verontwaardigd om het sponzigquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol, zeg dat wel.
@Qwea: krijg ook een beetje het idee dat je coach het als haar eigen projectje ziet, boeiend wat jij wilt/kunt/mag (zie eetschema), zodat ze weer een geslaagd resultaat kan laten zien.
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Mijn PT zei vandaag toen ik stond te trillen op m'n benen: 'Trillen is trainen'
Vond ik ook wel een goede.
Ik hou van jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
pro tip: stukjes appel uit de magnetron met kaneel door je yoghurt!
Mijn benen deden alsof het een trilplaat was, maar ik stond gewoon op de grond. Man.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalIk maar staan en wachten tot er iets ging trillen..
Zo'n trilplaat doet toch niet echt iets?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalIk maar staan en wachten tot er iets ging trillen..
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo'n trilplaat doet toch niet echt iets?
Volgens mij is het idee dat je er oefeningen opdoet zoals squathouding, en dat door de extra spiertrillingen het dan nog meer effect heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij triltquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh zo jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je er oefeningen opdoet zoals squathouding, en dat door de extra spiertrillingen het dan nog meer effect heeft.
Maar goed het doet geen wonderen natuurlijk.
Ooit een keer gedaan, een of andere buikoefening. Werd er misselijk van, dus meteen weer gekaptquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh zo jaIk heb wel eens naar zo'n ding gekeken op de sportschool, maar meer dan staan moest je niet doen volgens de handleiding
Toen ben ik maar wat anders gaan doen
vrouwen met dezelfde oefeningen als jij zorgen er altijd voor dat ik afgeleid raak als ik ga trainenquote:
Ja in je dromenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar jij koopt bikini's van 200 euro![]()
Ooh ja awesome is dat. Wacht maar totdat je zover gaat dat je van de machine (leg extension hier) afkomt en er doorheen klapt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn benen deden alsof het een trilplaat was, maar ik stond gewoon op de grond. Man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |