Ik hou van jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
pro tip: stukjes appel uit de magnetron met kaneel door je yoghurt!
Mijn benen deden alsof het een trilplaat was, maar ik stond gewoon op de grond. Man.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalIk maar staan en wachten tot er iets ging trillen..
Zo'n trilplaat doet toch niet echt iets?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalIk maar staan en wachten tot er iets ging trillen..
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo'n trilplaat doet toch niet echt iets?
Volgens mij is het idee dat je er oefeningen opdoet zoals squathouding, en dat door de extra spiertrillingen het dan nog meer effect heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij triltquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh zo jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je er oefeningen opdoet zoals squathouding, en dat door de extra spiertrillingen het dan nog meer effect heeft.
Maar goed het doet geen wonderen natuurlijk.
Ooit een keer gedaan, een of andere buikoefening. Werd er misselijk van, dus meteen weer gekaptquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh zo jaIk heb wel eens naar zo'n ding gekeken op de sportschool, maar meer dan staan moest je niet doen volgens de handleiding
Toen ben ik maar wat anders gaan doen
vrouwen met dezelfde oefeningen als jij zorgen er altijd voor dat ik afgeleid raak als ik ga trainenquote:
Ja in je dromenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar jij koopt bikini's van 200 euro![]()
Ooh ja awesome is dat. Wacht maar totdat je zover gaat dat je van de machine (leg extension hier) afkomt en er doorheen klapt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn benen deden alsof het een trilplaat was, maar ik stond gewoon op de grond. Man.
Heerlijk dat jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja awesome is dat. Wacht maar totdat je zover gaat dat je van de machine (leg extension hier) afkomt en er doorheen klapt.
na calfraises loop ik altijd de eerste passen alsof ik gezopen hebquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja awesome is dat. Wacht maar totdat je zover gaat dat je van de machine (leg extension hier) afkomt en er doorheen klapt.
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:11 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
na calfraises loop ik altijd de eerste passen alsof ik gezopen heb
courgette?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:45 schreef Qwea het volgende:
Jongens, ik eet morgen middag proteine pasta, met champignons, met koolvis (het moet op), met ui, 200g sperziebonen en een sausje erdoor. Maar er moet iets bij. Had eerst paprika maar dat heb ik 's avonds ook al door de wokgroente. Iemand? Liefst groente ofzo. Erwten hoef ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |