Daar geld aan uitgevenquote:

Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef Artoo het volgende:
Mijn grootste kostenpost is denk ik hardloopschoenen1x per jaar ongeveer ¤120 euro.
Verder koop ik nog wel eens nieuwe kleding, maar dat zijn nooit hele dure dingen. Denk iets van ¤150/jaar? Misschien nog eens ¤100-200 voor fancy gear of zo. En een paar wedstrijdjes in het jaar, maar dat is momenteel niet meer geweest dan ¤50 op jaarbasis.
Deze leefstijl is voor mij dus niet zo heel duur, maar dat heeft vooral te maken met dat ik thuis KT doe en hardloop zonder verenigingsverband. Hardlopen is op de schoenen na een perfecte sport voor iemand met weinig budget

En wedstrijden zijn geen vereiste om hard te lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meeMaargoed het is allicht iets goedkoper dan fitnessen voor 40 euro per maand.

quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar geld aan uitgeven
en toch ben ik er nog steeds heel blij mee

Fair enough. Als ik het aantal kilometers dat ik nu loop roughly zo volhoud de rest van het jaar, dan moet ik ook wel eerder nieuwe schoenen gaan kopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meeMaargoed het is allicht iets goedkoper dan fitnessen voor 40 euro per maand.

Ik vind het toch wel altijd fijn om mijn activiteiten te loggenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Totaal niet noodzakelijk, maar wel mooi

Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En wedstrijden zijn geen vereiste om hard te lopen.
ook zijn er genoeg (laagdrempelige) evenementen in de buurt te vinden met lage inschrijfkosten waardoor je nog best wat zou kunnen doen

Daar heb je gelijk in!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook niet

Wat doen we onszelf toch aan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook niet

Allemaal schade herstelquote:

Fijn dat welquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel altijd fijn om mijn activiteiten te loggen

Moet ik net redden denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eigen risico was niet toereikend volgens mij

Veelste veelquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
wat zijn jullie kwijt aan jullie 'levensstijl'?
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.

No pain, no gainzquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar das goede schade, na reparatie ben je beter dan je was

Ja, maar jij koopt bikini's van 200 euroquote:

pro tip: stukjes appel uit de magnetron met kaneel door je yoghurt!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
Over damage control gesproken.. eiwitten tijdGriekse yoghurt met stukjes appel.. nom

Nou, true storyquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenHoly crap wat een catfight wereldje zeg
Ja, ik ook een beetje. Maar zo werkt dat dus niet. Ik ben echt blij hoor dat ze me helpt. Maar het gaat om MIJ uiteindelijk. Niet om iemand anders. En ik ben nog steeds verontwaardigd om het sponzigquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol, zeg dat wel.
@Qwea: krijg ook een beetje het idee dat je coach het als haar eigen projectje ziet, boeiend wat jij wilt/kunt/mag (zie eetschema), zodat ze weer een geslaagd resultaat kan laten zien.

Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Mijn PT zei vandaag toen ik stond te trillen op m'n benen: 'Trillen is trainen'
Vond ik ook wel een goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |