59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar kon niet echt vinden wat dat in de buurt kost.
Wat kost zulks?
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
wat zijn jullie kwijt aan jullie 'levensstijl'?
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 weken
Het is een basic fitquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.
Weet niet wat voor sportschool het is, maar bij mijn vorige sportschool betaalde ik 50 euro per maand alleen voor het abonnement. Nu bij basic fit maar 17,95 per maand.
Oha haha dan is het meteen een stuk minder goeie deal!quote:
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Kan je het niet 1x per 3 weken doen of zo? Zodat hij je wel weer elke keer op de rails kan houden en evt aanpassingen aan je schema kan geven. Op zich kun je de oefeningen natuurlijk ook zelf doen als je eenmaal weet hoe het moet..
Wij aten al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.
Ja, zoiets was mijn idee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.
Hmm ik at ook niet ongezond (bijna nooit frisdrank en zo), maar vooral op heel veel boterhammen en pasta met gehakt/kip leven is wel een stuk goedkoper dan elke 2 dagen een bak kwark met wat gezonde zaden en havermout en zoete aardappelen en vis en veel groenten en zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef sanger het volgende:
al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenquote:
Ja het tikt behoorlijk doorquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.
Ik heb inmiddels een goede broek, schoenen, sportbh alles, dus dat hoeft verder niet meer.
Lol, zeg dat wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenHoly crap wat een catfight wereldje zeg
aan boodschappen ongeveer 30 a 40 euro per weekquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
wat zijn jullie kwijt aan jullie 'levensstijl'?
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
Op papier jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef Artoo het volgende:
Hardlopen is op de schoenen na een perfecte sport voor iemand met weinig budget
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Het is alleen maar verstandig om het niet te kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.
Als ik ga werken (ik studeer nog) en meer kan permitteren, denk ik dat mijn kledingcollectie nog wel gaat uitbreiden
Jepquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.
Maar ik ken het, ik moest voor het hardlopen ook per se een Garmin en leuke loopkleren en weet ik veel wat nog meer. Goedkoop was het bij mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |