Moet je even je schema voor posten. Maar 2 min is wel lang.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
Even wat anders he.. ik gebruik dus een KT schema en in de comments lees ik dat het verstandig is om 2 minuten rust te nemen tussen sets. Waarom eigenlijk zoveel en is dat echt nodig? Ik snap wel dat je lichaam even rust nodig heeft van dat 'wtf doe je?' momentje, maar is 2 minuten niet erg lang?
Ik hou zelf vaak aan dat ik gewoon aankijk wat nodig is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
Even wat anders he.. ik gebruik dus een KT schema en in de comments lees ik dat het verstandig is om 2 minuten rust te nemen tussen sets. Waarom eigenlijk zoveel en is dat echt nodig? Ik snap wel dat je lichaam even rust nodig heeft van dat 'wtf doe je?' momentje, maar is 2 minuten niet erg lang?
http://www.muscleandstren(...)-toning-workout.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moet je even je schema voor posten. Maar 2 min is wel lang.
Varieert meestal tussen 30 en 60 seconden.
Volgens mij kan 30 daar primaquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.muscleandstren(...)-toning-workout.html
Ik wacht dus 30 seconden tussen elke set (tenzij ik echt eventjes iets wil drinken). Dag 3 moet ik trouwens wel even aanpassen, omdat ik of de apparaten niet heb of de oefening niet mag doen (lunge is bijvoorbeeld niet verstandig voor mij).
Mooiquote:
Deze quote moet ik even bewaren voor de toekomst, kan nog eens van pas komenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
MooiIk dacht ik vraag het toch voor de zekerheid even, omdat ik vrij eigenwijs kan zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deze quote moet ik even bewaren voor de toekomst, kan nog eens van pas komen
Ja. Veelste lang. Ik pak na mijn superset 1 min rust. Geen tussen de 100% max en 75% maxquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef Maraca het volgende:
Nu snap ik wel waarom voor die workout een uur staatben na 40 minuten wel klaar
Posten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:51 schreef Maraca het volgende:
M'n alternatieve schema eindelijk af*trots*
Tadaaquote:
Waarom zo onwijs veel reps?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tadaa
Heb wel het schema van die website als basis gebruikt. Maar oefeningen die mij niet zo verstandig leken vervangen door alternatieve oefeningen die wel dezelfde spiergroepen raken
Desalniettemin is commentaar altijd welkom
Dat staat in dat schemaquote:
Ik zou zwaarder pakken en minder reps. Ik pakte vroeger altijd max 10 reps. Als je de 10 easy red kun je zwaarder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat staat in dat schemaIk vind het nog eigenlijk best meevallen
Hmm.. die tip kreeg ik eerder van iemand anders, dus misschien maar proberen. Ben ik alleen wel echt snel klaar met sporten.. dat vind ik dan wel weer een beetje jammerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zwaarder pakken en minder reps. Ik pakte vroeger altijd max 10 reps. Als je de 10 easy red kun je zwaarder.
Nu 6 reps op 100% en 12 reps gelijk erachteraan op 75%. Maar dat is een Superset schema.
Dan moet je zwaarder gaan. Als je met bv 20kg de 10 haalt, knal je hem op 30. Red je dan alsnog makkelijk de 10, knal je hem nog zwaarder. Je moet ff je max opzoeken. Ik zou triceps kicks zelf vervanger voor seated tricep extension of de skull crusher.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. die tip kreeg ik eerder van iemand anders, dus misschien maar proberen. Ben ik alleen wel echt snel klaar met sporten.. dat vind ik dan wel weer een beetje jammerMaar goed, als dit effectiever is
Want ik merk inderdaad dat ik pas rond de 15 een beetje begin te piepen..
Ga ik doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je zwaarder gaan. Als je met bv 20kg de 10 haalt, knal je hem op 30. Red je dan alsnog makkelijk de 10, knal je hem nog zwaarder. Je moet ff je max opzoeken.
Waarom dat?quote:Ik zou triceps kicks zelf vervanger voor seated tricep extension of de skull crusher.
Heb hem 2x per week. Die andere is de leg press.quote:En ik zou niet 3x per week de leg extension doen.
Staat hier nu heel subtiel dat ik mijn schema moet wegflikkeren?quote:Als je 3x gaat zou ik zelf 2x split doen waarvan 1 triceps, borst en schouders. De andere biceps, benen en rug. En dan zou ik de 3de x een full-body doen desnoods.
Dus je gaat supersets doen? Dan moet je dus 6 en 12 reps doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
Ik heb de maandag even aangepast. Heb de sets aangepast naar max 2 en dan zoals jij aangeeft 6 op 100% en de 2e set op 75%. Alleen Hover heb ik zo gelaten omdat dit nu eenmaal lichaamskracht is
Eeeh, ja. Daar had inderdaad nog 12 bij moeten staan. Dus 6 op 100% en 12 op 75%quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je gaat supersets doen? Dan moet je dus 6 en 12 reps doen.
Lichaamskracht laat ik idd ook zoals ze zijn. 150 sit-ups, planken, 150 crunches, ect.en na je 6 reps geen rust pakken en gelijk doorbeuken met 12 reps op 75%
Jij wilde commentaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik doen
[..]
Waarom dat?
[..]
Heb hem 2x per week. Die andere is de leg press.
[..]
Staat hier nu heel subtiel dat ik mijn schema moet wegflikkeren?
Heel heel succesquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, ja. Daar had inderdaad nog 12 bij moeten staan. Dus 6 op 100% en 12 op 75%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |