Aight ff googlen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt!
Meh ik wilde niet wakker worden![]()
Morgen vrij dus dan hopelijk uitslapen!
Jij had toch ook nog shin splintsquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight ff googlen!
Uitslapenik wilde hardlopen maar ik heb kei erge spierpijn in mijn kuit
Jij moest toch weer werken vandaag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:56 schreef Maraca het volgende:
MorningIetsjes heel erg verslapen
Was echt kapot gisteren.. Straks maar eventjes met de auto naar de sportschool voor KT en vanavond thuis maar fietsen. 't is toch bizar mistig dus komt eigenlijk wel goed uit
Logisch. Maar wel awesomequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks voor het eerst naar een PT en ik ben nerveus.
Ja, ik vind het ook gaaf.quote:
gewoon doen idd. Dan heb je het iig bij jequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook gaaf.
Ik weet eigenlijk niet of ik sportspullen mee moet nemen, maar dat doe ik mooi wel.
Tofquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks voor het eerst naar een PT en ik ben nerveus.
Even kijken wat dat moet kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tof![]()
Ga je dan ook voortaan trainen met die pt?
das wel tof! Gewoon iemand die je zegt wat je moet doen, dan ga je net ff harderquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Even kijken wat dat moet kosten.![]()
Of bijv. 1 x in de 2 weken ofzo.
Op mijn zwaarst was ik 83kg. Dat is nu 16,5 kg en 3 jaar geleden. Door een verhuizing en een sportdipje ben ik wat aangekomen. In september (72 kg) was ik dat mindere eetpatroon en het niet sporten weer echt zat en ben ik weer fanatieker gaan hardlopen. In november ben ik er krachttraining bij gaan doen en sindsdien ging het afvallen weer steady. Dus sinds dat punt ben ik nu 5,5 kg kwijt.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Op mijn zwaarst was ik 83kg. Dat is nu 16,5 kg en 3 jaar geleden. Door een verhuizing en een sportdipje ben ik wat aangekomen. In september (72 kg) was ik dat mindere eetpatroon en het niet sporten weer echt zat en ben ik weer fanatieker gaan hardlopen. In november ben ik er krachttraining bij gaan doen en sindsdien ging het afvallen weer steady. Dus sinds dat punt ben ik nu 5,5 kg kwijt.
Al met al dus geen schokkende getallen, maar ik denk dat ik nu wel op weg ben om fitter dan ooit te worden. Het sporten zit echt in mijn systeem, ik voel me er fantastisch bij en wil graag meer resultaten boeken. En doordat ik nu nog amper crap eet is mijn lijf ook best happy geloof ik.
quote:
Volgens mij was ik rond half 10 al in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus goed uitgeslapen?
Mistig is het hier ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |