Aight ff googlen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt!
Meh ik wilde niet wakker worden![]()
Morgen vrij dus dan hopelijk uitslapen!
Jij had toch ook nog shin splintsquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight ff googlen!
Uitslapenik wilde hardlopen maar ik heb kei erge spierpijn in mijn kuit
Jij moest toch weer werken vandaag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:56 schreef Maraca het volgende:
MorningIetsjes heel erg verslapen
Was echt kapot gisteren.. Straks maar eventjes met de auto naar de sportschool voor KT en vanavond thuis maar fietsen. 't is toch bizar mistig dus komt eigenlijk wel goed uit
Logisch. Maar wel awesomequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks voor het eerst naar een PT en ik ben nerveus.
Ja, ik vind het ook gaaf.quote:
gewoon doen idd. Dan heb je het iig bij jequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook gaaf.
Ik weet eigenlijk niet of ik sportspullen mee moet nemen, maar dat doe ik mooi wel.
Tofquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks voor het eerst naar een PT en ik ben nerveus.
Even kijken wat dat moet kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tof![]()
Ga je dan ook voortaan trainen met die pt?
das wel tof! Gewoon iemand die je zegt wat je moet doen, dan ga je net ff harderquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Even kijken wat dat moet kosten.![]()
Of bijv. 1 x in de 2 weken ofzo.
Op mijn zwaarst was ik 83kg. Dat is nu 16,5 kg en 3 jaar geleden. Door een verhuizing en een sportdipje ben ik wat aangekomen. In september (72 kg) was ik dat mindere eetpatroon en het niet sporten weer echt zat en ben ik weer fanatieker gaan hardlopen. In november ben ik er krachttraining bij gaan doen en sindsdien ging het afvallen weer steady. Dus sinds dat punt ben ik nu 5,5 kg kwijt.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Op mijn zwaarst was ik 83kg. Dat is nu 16,5 kg en 3 jaar geleden. Door een verhuizing en een sportdipje ben ik wat aangekomen. In september (72 kg) was ik dat mindere eetpatroon en het niet sporten weer echt zat en ben ik weer fanatieker gaan hardlopen. In november ben ik er krachttraining bij gaan doen en sindsdien ging het afvallen weer steady. Dus sinds dat punt ben ik nu 5,5 kg kwijt.
Al met al dus geen schokkende getallen, maar ik denk dat ik nu wel op weg ben om fitter dan ooit te worden. Het sporten zit echt in mijn systeem, ik voel me er fantastisch bij en wil graag meer resultaten boeken. En doordat ik nu nog amper crap eet is mijn lijf ook best happy geloof ik.
quote:
Volgens mij was ik rond half 10 al in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus goed uitgeslapen?
Mistig is het hier ook
Ik zou met ook niet gaan inhouden hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
Niet quoten want ik haal het zo weer weg... of althans over een half uurtje. Want voor je het weet hebben we dat weer...
Ja dit kan toch ook niet. Wat is het voor kinderachtig gedoe. Kom op zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou met ook niet gaan inhouden hoor.
Gewoon ff laten weten wat je ervan vind
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij was ik rond half 10 al in slaap gevallen dus ben goed uitgerust ja
Motivatiequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef Maraca het volgende:
En heb dus vandaag ook gelijk een sport abonnement afgesloten voor zwemmen en fitness
Ik vind het ontzettend achterbaks en zou X er dus wel even op aanspreken. Wat een onzin zeg, dat je zo zwart wordt gemaakt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dit kan toch ook niet. Wat is het voor kinderachtig gedoe. Kom op zeg.
Confronteren, reactie afwachte en niet meteen beginnen te meppenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
Niet quoten want ik haal het zo weer weg... of althans over een half uurtje. Want voor je het weet hebben we dat weer...
Zulke dingen moet je gewoon kunnen zeggen toch? Zeker omdat ze het ook aan de trainer zelf heeft laten weten. Het was niets achter haar rug om ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
En sowieso dus uitkijken met dingen op facebook zetten (eigenlijk ook hier). We zijn nergens zo privé als we ons soms voelen vrees ik
Nee 100% zeker niet, maar :quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Confronteren, reactie afwachte en niet meteen beginnen te meppen100% zeker weet je het niet
Ja kansloos toch. Mijn god. Laat iedereen het lekker op zijn eigen manier doen ofzo. Ik sta daar toch voor mezelf, niet voor een ander. Kom op zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend achterbaks en zou X er dus wel even op aanspreken. Wat een onzin zeg, dat je zo zwart wordt gemaakt.
Tsja, 99.9% Is wel een hoop natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:42 schreef Qwea het volgende:
Nee 100% zeker niet, maar :
Niemand in mijn FB afgezien van X weet wie mijn coach is. Niemand in mijn FB weet wie mijn coach is op FB afgezien van X omdat mijn coach niet onder haar eigen naam op FB zit.
Dus ja, nee, 100% zeker niet. Maar 99.9% toch wel. Ik zie wel gebeuren dat X zegt "Neeeee hoor ik was het niet" En het "ergste" is nog.. die hele post van mij dat ik geen crashdieet ga volgen (die post was n.a.v haar reactie of ik nog niet was begonnen) heeft ze nog geliked ook !!!
Ja maar kom op zeg. Ik mag toch zeggen dat ik geen crashdieet ga volgen omodat niemand inclusief ikzelf dat een goed idee vind? En dat ik mijn eigen cutschema op basis van 2200kcal ga maken waarbij ik niet hoef te leven op kip en rijst en waarbij ik niet mijn vitamines hoef bij te supplementeren? Maar waar ik voldoende van de macro's en micro's binnen krijg?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
En sowieso dus uitkijken met dingen op facebook zetten (eigenlijk ook hier). We zijn nergens zo privé als we ons soms voelen vrees ik
Ehm. In oktober had ik twee doelen opgesteld: eerst weer in de 67 komen (gelukt, nu er onder inmiddels) en mijn 'goalweight' was toen 65. Ik wil graag bij de 65 zitten tijdens de halve marathon in april. Minder meeslepen is beter en ik heb nu nog vierenhalve week om die 1,5 kg weg te werken. Dat zit er wel in denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice![]()
En heb je ook nog een streven?
Neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef Qwea het volgende:
Ik mag op FB niet mijn eigen mening delen? Op mijn eigen pagina? Wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Wel lastig ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dit kan toch ook niet. Wat is het voor kinderachtig gedoe. Kom op zeg.
Bijna op je doel dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ehm. In oktober had ik twee doelen opgesteld: eerst weer in de 67 komen (gelukt, nu er onder inmiddels) en mijn 'goalweight' was toen 65. Ik wil graag bij de 65 zitten tijdens de halve marathon in april. Minder meeslepen is beter en ik heb nu nog vierenhalve week om die 1,5 kg weg te werken. Dat zit er wel in denk ik.
Maar daarna..? Misschien nog iets lager gaan zitten, om meer definitie te krijgen in met name mijn beenspieren? Een iets strakkere buik? Weet nog niet precies wat ik er dan mee wil. Op zich lonkt het wel om nog wat meer vetmassa kwijt te raken omdat ik iets strakker wel tof vind, maar ik wil ook niet echt afgetraind raken. Het is dus nog iets om over na te denken
Gaat goed dus, hoe lang ben je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ehm. In oktober had ik twee doelen opgesteld: eerst weer in de 67 komen (gelukt, nu er onder inmiddels) en mijn 'goalweight' was toen 65. Ik wil graag bij de 65 zitten tijdens de halve marathon in april. Minder meeslepen is beter en ik heb nu nog vierenhalve week om die 1,5 kg weg te werken. Dat zit er wel in denk ik.
Maar daarna..? Misschien nog iets lager gaan zitten, om meer definitie te krijgen in met name mijn beenspieren? Een iets strakkere buik? Weet nog niet precies wat ik er dan mee wil. Op zich lonkt het wel om nog wat meer vetmassa kwijt te raken omdat ik iets strakker wel tof vind, maar ik wil ook niet echt afgetraind raken. Het is dus nog iets om over na te denken
quote:
Ja ene kant heb ik echt zoiets van "Fuck this. Oprotten" en anderzijds heb ik zoiets van "Ik weet hoe ik ben.. ik weet niet of het erg relatie bevorderend werkt" anderzijds, niks zeggen ook niet want het blijft aan me vreten.quote:
1.71mquote:
Ik zou het wel lullig hebben gevonden als Q haar PT niet had aangesproken hierover, maar dat heeft ze gewoon gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen mening over wat jij wel of niet op facebook moet (kunnen) zetten, ik weet alleen dat persoonlijke dingen toch vaak verkeerd uitgelegd of tegen je gebruikt kunnen worden helaas.
Maar vind je het dan niet kansloos? Kom dan eerst even bij mij, vragen hoe het zit ofzo. Ipv dingen te gaan verzinnen en achter mijn rug om te gaan lullen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen mening over wat jij wel of niet op facebook moet (kunnen) zetten, ik weet alleen dat persoonlijke dingen toch vaak verkeerd uitgelegd of tegen je gebruikt kunnen worden helaas.
Uiteraard, maar veel mensen zijn kansloos.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet kansloos? Kom dan eerst even bij mij, vragen hoe het zit ofzo. Ipv dingen te gaan verzinnen en achter mijn rug om te gaan lullen.
Denk ik dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |