Bosbessenmuffinsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zit even mijn schema iets te tweaken. Ik heb 222 kcal over voor een T. Geen banaan en geen brood. En geen kwark.
Liefst iets met eiwitten wel. Maar weet niet wat. Eieren heb ik 's ochtends al. Shake heb ik ook al na net sporten.
Griekse yoghurt met noten? Eiwitten en vettenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zit even mijn schema iets te tweaken. Ik heb 222 kcal over voor een T. Geen banaan en geen brood. En geen kwark.
Liefst iets met eiwitten wel. Maar weet niet wat. Eieren heb ik 's ochtends al. Shake heb ik ook al na net sporten.
Bij het kopen van een Sportbh wou ik dat ik er geen had.. wat een kansloze missie is dat altijd zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen tieten dus een sportbh van H&M is voldoende
Dat zijn toch ook KH's?quote:
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met noten? Eiwitten en vetten
Suikervrije Jelmer taart dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook KH's?![]()
Jelmer taart is 245. Maar dan heb ik 19g suiker extra
Maar das de Jelmer taart ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.
Goed puntquote:
Ja, dan snap ik wel dat je even geen zuivel wilt als Tquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik zit namelijk nu op 400g kwark, 200g griekse yoghurt en 100g gewone yoghurt. Dus 700g zuivel.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik wel dat je even geen zuivel wilt als T
Kikkererwten?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.
Ja dat inderdaad. De Shockabsorber gaat t/m Fquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij het kopen van een Sportbh wou ik dat ik er geen had.. wat een kansloze missie is dat altijd zeg
Tonijn(salade)? Met ui en augurk ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nogquote:
Ja, maar bij mij is het probleem vaak de combinatie cupmaat + omvang. Het is het één of het anderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. De Shockabsorber t/m F
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nog
Ik eet zo vaak salade met koude kikkererwtenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nog
En dan verse tonijn of gewoon uit zo'n blikje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Kikkererwten met tonijn, tomaten en wat sla = winning combinatie. Liefst nog met wat honing-mosterd dressing maar dat mag je dan denk ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |