Katten hoeven geen carbsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:51 schreef La_Tramposa het volgende:
De macro's van de dieren zijn wel een beetje gek, waar zijn de carbs?
Dan is dit echt perfectquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat zegt.
Ik probeer zo goed mogelijk voor mijn beestjes te zijn, zo natuurlijk mogelijk met ze te zijn qua voer en in de omgang en tegelijkertijd ben ik een beetje een hippie als het gaat over hergebruik en het milieu, dus ja.
Mijne is ook bijna leeg. Moet ik ook ff schoonmakenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef Lonaa het volgende:
En de vriezer schoongemaakt, met kilo's vlees getrokken, gefietst, zo nog een keer fietsen om sportBH en sportbroek te kopen.
DRUK.
Ja dat vroeg ik mij dus af, want ik vroeg me dus af waarom wij in godsnaam die zalmlijven niet konden eten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In standaard diervoer zit rotzooi verwerkt. Ik denk dat de ecologische voetafdruk van mijn dieren veel kleiner is dan van de gemiddelde huisdier.
Ik voer voornamelijk 'afvalvlees' zoals kipkarkassen, vissenkoppen, orgaan, pens. Partijen die afgekeurd zijn voor humane consumptie omdat het te licht van kleur is.
Serieus? Link kakt 3/4x p/dquote:Verder poept mijn hond (en katten) amper.
Ik hou van je.quote:Ze zijn gezonder dan brokkendieren, er hoeven geen medicijnen in, ik ent ze niet, ontvlooi ze niet preventief (wat een onzin is dat), ontworm ze niet preventief, niks van dat.
Dus.
Trouwens, geen aanval ofzo hoor, ik ben in een praatbui.
Aaawh. Dat is lief.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is dit echt perfectDenk dat als ik ooit dieren zou adopteren ik jouw manier zou aanhouden
Ik heb wel eens soep getrokken van het vlees dat ik aan mn dieren geef.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij dus af, want ik vroeg me dus af waarom wij in godsnaam die zalmlijven niet konden eten.
[..]
Serieus? Link kakt 3/4x p/d
[..]
Ik hou van je.
Ik ga gewoon zo'n zalmlijf proberen. 2 zalmlijven, huge, 2.45quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens soep getrokken van het vlees dat ik aan mn dieren geef.
En van het paardenvlees wel eens stoofpot gemaakt
En ik hou ook van jou
KOOP WEL EEN GOEIE. V&D heeft bv triumph. Die zijn goed!quote:
Of anders triaction.. als je toch bij V&D bentquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
KOOP WEL EEN GOEIE. V&D heeft bv triumph. Die zijn goed!
Die is van triumph toch? Want die heb ik. Dat staat er iig op onderopquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of anders triaction.. als je toch bij V&D bent
Ik ook. In mijn billen en kuitenquote:
Owhquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is van triumph toch? Want die heb ik. Dat staat er iig op onderopTriaction
Ik bij m'n schouders en armen.. volgens mij komen mijn spierballen doorquote:
Mengen met wat warm water of met het oude voer wil wel eens werken. Geen idee, ik heb een labrador. Die eet allesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik geef mijn katten gewoon brokjes![]()
Wel graanvrij! Maar hoe krijg je ze aan het eten van vlees?
Soms denk ik wel eens, oh ik verwen ze ik geef een stukje van onze vis ofzo (rauw) nou dan hoeven ze echt niet.
Alleen van die ranzige goedkope ham willen ze
Haha dat is wel een mooie metafoor..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bij m'n schouders en armen.. volgens mij komen mijn spierballen door
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bij m'n schouders en armen.. volgens mij komen mijn spierballen door
Haha katten zijn echt bitches, ze doen echt moeilijk als het anders is dan zij willen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mengen met wat warm water of met het oude voer wil wel eens werken. Geen idee, ik heb een labrador. Die eet alles
Dank uquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha dat is wel een mooie metafoor..
Morgen weer KTquote:
M'n ouders hebben ook een poes. Die is net zo eigenwijsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha katten zijn echt bitches, ze doen echt moeilijk als het anders is dan zij willen.
En dan denkt je dat ze iets lusten, besluiten ze de volgende keer gewoon dat ze het toch niet meer hoeven
Ik heb er een van Shock Absorber, niet zo goedkoop maar wel heul fijn!quote:
Ik heb gewoon geen tieten dus een sportbh van H&M is voldoendequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:19 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik heb er een van Shock Absorber, niet zo goedkoop maar wel heul fijn!
Bosbessenmuffinsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zit even mijn schema iets te tweaken. Ik heb 222 kcal over voor een T. Geen banaan en geen brood. En geen kwark.
Liefst iets met eiwitten wel. Maar weet niet wat. Eieren heb ik 's ochtends al. Shake heb ik ook al na net sporten.
Griekse yoghurt met noten? Eiwitten en vettenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zit even mijn schema iets te tweaken. Ik heb 222 kcal over voor een T. Geen banaan en geen brood. En geen kwark.
Liefst iets met eiwitten wel. Maar weet niet wat. Eieren heb ik 's ochtends al. Shake heb ik ook al na net sporten.
Bij het kopen van een Sportbh wou ik dat ik er geen had.. wat een kansloze missie is dat altijd zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen tieten dus een sportbh van H&M is voldoende
Dat zijn toch ook KH's?quote:
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met noten? Eiwitten en vetten
Suikervrije Jelmer taart dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook KH's?![]()
Jelmer taart is 245. Maar dan heb ik 19g suiker extra
Maar das de Jelmer taart ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.
Goed puntquote:
Ja, dan snap ik wel dat je even geen zuivel wilt als Tquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik zit namelijk nu op 400g kwark, 200g griekse yoghurt en 100g gewone yoghurt. Dus 700g zuivel.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik wel dat je even geen zuivel wilt als T
Kikkererwten?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.
Ja dat inderdaad. De Shockabsorber gaat t/m Fquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij het kopen van een Sportbh wou ik dat ik er geen had.. wat een kansloze missie is dat altijd zeg
Tonijn(salade)? Met ui en augurk ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nogquote:
Ja, maar bij mij is het probleem vaak de combinatie cupmaat + omvang. Het is het één of het anderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. De Shockabsorber t/m F
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nog
Ik eet zo vaak salade met koude kikkererwtenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nog
En dan verse tonijn of gewoon uit zo'n blikje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Kikkererwten met tonijn, tomaten en wat sla = winning combinatie. Liefst nog met wat honing-mosterd dressing maar dat mag je dan denk ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |