abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:15:06 #226
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_150732745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die poseerdingen veel hoger uitgesneden.
ja volgens mij ook. lijk meer op zo'n jaren 90 string (dat posseer ding)
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:16:10 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150732781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ja _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:31:33 #228
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_150733251
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ja, zo 1 die onder de oksels pas eindigt :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:24:59 #229
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150734901
Yooo ik ben er weer! Leuk weekend gehad :Y
Nu weer heerlijk normaal doen.

O: overnight oats (yoghurt, blauwe bessen, havermout)
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, paprika, tomaat, komkommer
T: 2 ministukjes brood + pindakaas, eiwitreep
D: karbonade, sperziebonen
T: eiwitshake

Mag nog wat bij, zit nu rond de 1700 kcal. Nog even bedenken wat!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:37:43 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150735220
Ik zit in het park met een cola light en 360g fruitsalade van de AH :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:54:45 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_150735674
Ik zit met een cola zero op mijn werk ;(
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:57:37 #232
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150735738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:37 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in het park met een cola light en 360g fruitsalade van de AH :9
Fruitsalade :9
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:58:36 #233
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150735760
Ik zit in een kantoor en de zonwering is omlaag, die is verkeerd geprogrammeerd en zowat helemaal dicht dus voor mij kan het net zo goed midden winter zijn :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_150736530
Ik ben de hele dag druk geweest en heb net in t-shirt 2 km met de hond gelopen, gemiddeld 5 km per uur :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_150736590
En de vriezer schoongemaakt, met kilo's vlees getrokken, gefietst, zo nog een keer fietsen om sportBH en sportbroek te kopen.

DRUK. :D
pi_150736661
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef Lonaa het volgende:
En de vriezer schoongemaakt, met kilo's vlees getrokken, gefietst, zo nog een keer fietsen om sportBH en sportbroek te kopen.

DRUK. :D
Kilo's vlees getrokken? Leg uit?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150736704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kilo's vlees getrokken? Leg uit?
Mijn hond en katten eten vers vlees. Ik bestel dat 1 x per half jaar en verpak dat dan per portie in mijn huge ass vriezer van 400 liter.

Er kwam vandaag 100 kg in 6 bananendozen. Die moesten vanochtend naar binnen, een aantal kg moest in de vriezer, een aantal kg moet ontdooien, ergo, je hebt die dozen duizend keer in je klauwen.
pi_150736713
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
ten vers vlees. Ik bestel dat 1 x per half jaar en verpak dat dan per portie in mijn huge ass vriezer van 400 liter.

Er kwam vandaag 100 kg in 6 bananendozen. Die moesten vanochtend naar binnen, een aantal kg moest in de vriezer, een aantal kg moet ontdooien, ergo, je hebt die dozen duizend keer in je klauwen.
Haha, je eigen voerfabriek :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150736730
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, je eigen voerfabriek :P
Yes. :D

Ben er dan wel weer een half jaar vanaf. Altijd op aanleverdag vriezer ontdooien, schoonmaken. Dan vandaag en morgen alles verpakken per 400 gram en dan heb ik er ene half jaar geen omkijken meer naar :D
pi_150736756
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yes. :D

Ben er dan wel weer een half jaar vanaf. Altijd op aanleverdag vriezer ontdooien, schoonmaken. Dan vandaag en morgen alles verpakken per 400 gram en dan heb ik er ene half jaar geen omkijken meer naar :D
Hoe lang doen ze met zo'n portie van 400g dan?
pi_150736821
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe lang doen ze met zo'n portie van 400g dan?
De hond eet 350 gram per dag, de katten samen zo'n 150 tot 200 gram per dag. :)
Katten krijgen om de dag spiervlees en vleesbot (en af en toe orgaan en vis). De hond krijgt iedere dag vleesbot + spiervlees, orgaan of pens. En 1 x per week krijgt ze vis.

Ik heb nu voor 100 kg 250 euro betaald, dus 2,5 per kg, dus ze eten hier alle 3 samen voor zo'n 1,25 per dag.
pi_150736895
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De hond eet 350 gram per dag, de katten samen zo'n 150 tot 200 gram per dag. :)
Katten krijgen om de dag spiervlees en vleesbot (en af en toe orgaan en vis). De hond krijgt iedere dag vleesbot + spiervlees, orgaan of pens. En 1 x per week krijgt ze vis.

Ik heb nu voor 100 kg 250 euro betaald, dus 2,5 per kg, dus ze eten hier alle 3 samen voor zo'n 1,25 per dag.
Wow dat is veel vlees zeg :o Die dieren hebben een grotere ecologische voetafdruk dan ik :P Maar goed, in standaard dierenvoer zal ook wel genoeg vlees verwerkt zitten..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:46:18 #243
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150737012
Arm + schouder KT afgerond! Yay! Misschien verbeeld ik het me, maar het lijkt er op dat mijn armen iets gegroeid zijn ten opzichte van een aantal weken terug. En mijn sleutelbeenderen zijn meer aanwezig.

Lijstje vandaag:
O: Muffins van 2 eieren, 1 banaan + kaneel
T: Appelschijfjes met flink pindakaas en wat cacaonibs
L: Salade met 100g slamix, 150g linzen, tomaten, parmezaan en een splash balsamico
S: KT voor armen + schouders
T: Bakje worteltjes, 30g whey met magere melk
S: Uurtje fietsen
D: Nog niet bekend
T: Boterham pindakaas. :P
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:46:19 #244
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150737014
Heb vandaag m'n lunch voor niks meegenomen :') Collega's wilden buiten gaan eten.. nou ja, prima dan :P Heb ik gelijk m'n avondeten al klaar :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150737034
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow dat is veel vlees zeg :o Die dieren hebben een grotere ecologische voetafdruk dan ik :P Maar goed, in standaard dierenvoer zal ook wel genoeg vlees verwerkt zitten..
In standaard diervoer zit rotzooi verwerkt. Ik denk dat de ecologische voetafdruk van mijn dieren veel kleiner is dan van de gemiddelde huisdier.

Ik voer voornamelijk 'afvalvlees' zoals kipkarkassen, vissenkoppen, orgaan, pens. Partijen die afgekeurd zijn voor humane consumptie omdat het te licht van kleur is.
Per saldo eten ze minder (qua gewicht) dan beesten die brokken eten, omdat er in brokken veel ingredienten zitten die ze niet nodig hebben/gebruik maar weer uitpoepen en er puur voor zorgen dat de rest met elkaar bindt, zoals graan. Graan verbouwen is erg intensief, en de helft van een brok (soms zelfs meer) bestaat uit graan.

Verder poept mijn hond (en katten) amper. Ik gebruik kattengrit dat gemaakt wordt van maisafval, dus mag in de groene bak (hell, het mag zelfs door het toilet), en ik schep die bak iedere dag, en verschoon hem maar 1 x per 4 tot 6 weken omdat ze zo weinig poepen en drinken.
De hond poept 1x per dag een minibeetje, dus ook daar vind je weinig van terug.

Verder zijn mijn dieren ontzettend gezond, dus ze komen nooit bij de DA. Sally is 2 x bij de DA geweest voor dingen. De ene keer voor een gescheurde pees, de tweede keer voor een kapot oor. De katten zijn 2 x bij de DA geweest. 1 x voor sterilisatie, 1 x voor ontstoken oog en samen een keer omdat ze zich niet lekker voelde.
Ze zijn gezonder dan brokkendieren, er hoeven geen medicijnen in, ik ent ze niet, ontvlooi ze niet preventief (wat een onzin is dat), ontworm ze niet preventief, niks van dat.

Dus. :)

Trouwens, geen aanval ofzo hoor, ik ben in een praatbui. :')
pi_150737071
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:

Verder zijn mijn dieren ontzettend gezond, dus ze komen nooit bij de DA. Sally is 2 x bij de DA geweest voor dingen. De ene keer voor een gescheurde pees, de tweede keer voor een kapot oor. De katten zijn 2 x bij de DA geweest. 1 x voor sterilisatie, 1 x voor ontstoken oog en samen een keer omdat ze zich niet lekker voelde.
Ze zijn gezonder dan brokkendieren, er hoeven geen medicijnen in, ik ent ze niet, ontvlooi ze niet preventief (wat een onzin is dat), ontworm ze niet preventief, niks van dat.

Was ook geen aanval hoor, je hebt je er in verdiept en je bent bereid om dit allemaal te doen voor je dieren dus dan zal het vast goed zijn! Ik was gewoon verbaasd dat een kat net zoveel of meer vlees per dag eet als ik :P
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:49:49 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150737101
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

In standaard diervoer zit rotzooi verwerkt. Ik denk dat de ecologische voetafdruk van mijn dieren veel kleiner is dan van de gemiddelde huisdier.

Ik voer voornamelijk 'afvalvlees' zoals kipkarkassen, vissenkoppen, orgaan, pens. Partijen die afgekeurd zijn voor humane consumptie omdat het te licht van kleur is.
Per saldo eten ze minder (qua gewicht) dan beesten die brokken eten, omdat er in brokken veel ingredienten zitten die ze niet nodig hebben/gebruik maar weer uitpoepen en er puur voor zorgen dat de rest met elkaar bindt, zoals graan. Graan verbouwen is erg intensief, en de helft van een brok (soms zelfs meer) bestaat uit graan.

Verder poept mijn hond (en katten) amper. Ik gebruik kattengrit dat gemaakt wordt van maisafval, dus mag in de groene bak (hell, het mag zelfs door het toilet), en ik schep die bak iedere dag, en verschoon hem maar 1 x per 4 tot 6 weken omdat ze zo weinig poepen en drinken.
De hond poept 1x per dag een minibeetje, dus ook daar vind je weinig van terug.

Dus. :)

Trouwens, geen aanval ofzo hoor, ik ben in een praatbui. :')
Wat leuk dat je overal over nadenkt! O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150737104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Was ook geen aanval hoor, je hebt je er in verdiept en je bent bereid om dit allemaal te doen voor je dieren dus dan zal het vast goed zijn! Ik was gewoon verbaasd dat een kat net zoveel of meer vlees per dag eet als ik :P
Nee, ik begreep dat het geen aanval was. ;) Ik heb nogal een mening over mensen met huisdieren en ik kan dan nogal fel uit de hoek komen, vandaar dat ik het er bij zette. ;)

Vergeet niet dat katten volledig carnivoor zijn van nature, dus eigenlijk alleen maar vlees eten. Brokken zijn eigenlijk heel onnatuurlijk. ;)
pi_150737126
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat leuk dat je overal over nadenkt! O+
Wat lief dat je dat zegt. O+

Ik probeer zo goed mogelijk voor mijn beestjes te zijn, zo natuurlijk mogelijk met ze te zijn qua voer en in de omgang en tegelijkertijd ben ik een beetje een hippie als het gaat over hergebruik en het milieu, dus ja. :')
pi_150737145
De macro's van de dieren zijn wel een beetje gek, waar zijn de carbs? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')