Meten is wetenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed met grammen inschatten of ml. Dat zou ik inderdaad moeten wegen.
Soms eet ik die cruesli met yoghurt als ontbijt ipv 2 boterhammen, soms als laat toetje.
Ik eet soms ook een half uur voor het naar bed gaan.![]()
Zal proberen het in te vullen!
Is 4 plakjes per dag. Plus nog de dressing.quote:
Lees; door proeftijd heenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef sandertjuh het volgende:
rukke weken geweest, inclusief het leeghalen van de gehele woonkamer omdat de vloer geschuurd is afgelopen weekend. Daarbij nog nieuw werk, 6x sporten in de week... pffff
Rust is eindelijk een beetje wedergekeerd, begin m'n draai ook te vinden op werk wat ook een hoop energie bespaard! En kan nu natuurlijk tussendoor weer iets vaker op internet gluren
Bijna, nog 2 weken te gaanquote:
Is dat je nieuwe schema?quote:
Dat is bijna een crashdieetquote:
Dat is dus 2100 kcal minder dan wat je nodig hebt om op gewicht te blijven volgens je huidige schema? Dan zou je elke 3, 4 dagen een kg afvallenquote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef Maraca het volgende:
zojuist een goed gesprek gehad met de bedrijfsarts. Ga vanaf morgen weer werken, maar niet mijn volledige uren. Ben zo blij met m'n nieuwe werkschema.. was het thuis zitten helemaal zat, maar fulltime werken zit er ook (nog) niet in. Zojuist medegedeeld aan mijn baas dat ik ook later ga beginnen met werken, zodat ik 's morgens kan gaan sporten
Is in principe een verschuiving van mijn werktijden, dus ga er vooralsnog vanuit dat dit geen probleem moet zijn
Ga me niet meer aanpassen aan m'n werk, ze houden nu maar eens rekening met mij
Nu alleen niet vergeten om m'n tussendoortjes en lunch van te voren te makenhad al een koeltasje gekocht, zodat ik allemaal gezonde zooi koel mee kan nemen naar m'n werk
Jazeker!quote:
Nah volgens de berekeningen moet ik 2800 om op gewicht te blijven met sporten. Maar daar klopt geen fuck van. Maar dit is dus gewoon 1800kcal lager. Ik vind het echt bizar bizar laag. Ben ik de enige?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is dus 2100 kcal minder dan wat je nodig hebt om op gewicht te blijven volgens je huidige schema? Dan zou je elke 3, 4 dagen een kg afvallen
Ehhh ja. Maar goed, als je het een week probeert en 3 kg lichter bent heb je bewijs en zullen ze het wel moeten aanpassen denk ik?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah volgens de berekeningen moet ik 2800 om op gewicht te blijven met sporten. Maar daar klopt geen fuck van. Maar dit is dus gewoon 1800kcal lager. Ik vind het echt bizar bizar laag. Ben ik de enige?
Ik ook niet echt. Heb net haar aangesproken via FB.quote:
Maar dit is toch ook funest voor de spieren?!quote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehhh ja. Maar goed, als je het een week probeert en 3 kg lichter bent heb je bewijs en zullen ze het wel moeten aanpassen denk ik?
Nee ik vind het ook bizar, de 1700 die je eerder noemde vond ik al aan de lage kant in verhouding met wat je nu eet.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah volgens de berekeningen moet ik 2800 om op gewicht te blijven met sporten. Maar daar klopt geen fuck van. Maar dit is dus gewoon 1800kcal lager. Ik vind het echt bizar bizar laag. Ben ik de enige?
En ik vind daar in jouw en mijn geval nog bijkomen dat dit redelijk anorexia-versterkend werkt. Het is bijna niks joh, dat kan echt niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Heb net haar aangesproken via FB.
Ja dat denk ik ook wel ja, maar je zal ook wel minder zwaar gaan trainen lijkt me?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook funest voor de spieren?!
Nou dat dacht ik dus ook!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook bizar, de 1700 die je eerder noemde vond ik al aan de lage kant in verhouding met wat je nu eet.
Ik vind het ook raar dat er grammen gekookte rijst in staan want dat is helemaal niet handig om gekookt te wegen, ongekookt is veel preciezer.
Als je teveel afvalt verlies je ook echt veel spieren, met dit aantal calorieën kan dat toch niet anders?
ehh, neen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel ja, maar je zal ook wel minder zwaar gaan trainen lijkt me?
Dan is het echt bizarquote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ehh, neen.
Dropsets schema dat even zwaar of zwaarder is.
Ik weet ook vrij zeker dat als de psych dit hoort ik klappen krijgquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik vind daar in jouw en mijn geval nog bijkomen dat dit redelijk anorexia-versterkend werkt. Het is bijna niks joh, dat kan echt niet.
Big Tasty met een milkshake?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
En ik moet koken (had bonen op de planning, mijn D is 807kcal) maar heb geen ziniemand tips voor 807 kcal?
zou toch die trainer ff vragen of het klopt dat je nu al zo laag moet en wat haar plannen zijn voor over een paar weken. Nog lager??quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet ook vrij zeker dat als de psych dit hoort ik klappen krijgkijk 2 wkn voor de wedstrijd oke. Maar 2 maanden?!
Goede hamburger bestellen met aardappelschijfjesquote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
En ik moet koken (had bonen op de planning, mijn D is 807kcal) maar heb geen ziniemand tips voor 807 kcal?
Kan iemand even meerekenen?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is het echt bizarJe zou haast denken dat het een typo is en de 1 een 2 moest zijn
No thnxquote:
Gedaan op FB. Van wat ik begreep vanmorgen is dit voor 2 maandenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zou toch die trainer ff vragen of het klopt dat je nu al zo laag moet en wat haar plannen zijn voor over een paar weken. Nog lager??
Olijfolie/boter van het bakken van de vis en kip?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan iemand even meerekenen?
60g havermout = 225kcal
Whey 30g is 111 kcal
100g gebakken kipfilet 156kcal
150g gekookte meergranenrijst 211kcal
100g groente 36kcal
150g gekookte meergranenrijst 211kcal
100g groente 36kcal
100g Koolvis 70kcal
30g whey 111kcal
30g whey 111kcal
200g magere kwark 100kcal
1386.
BCAA's er niet bij, die zitten op +- 60kcal.
En er staat psycho PWO in. Maar dat doen we maar niet want daar zit dimethylamylamine in (aka Methylhexanamine /geranium oil extract), which is listed by WADA as a "prohibited substance" and is therefore banned for use in various sporting codes.
Ik mis ook het fruit. En 200g groente op een dag maar?*huilt
Die hebben we hier niet, goede hamburgers.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goede hamburger bestellen met aardappelschijfjes
Allemaal grillen. Maar goed, reken dan 2g boter per bakken doe ik nu ook. Is 15kcal. Dus dan zit je max op 45 kcal extra.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Olijfolie/boter van het bakken van de vis en kip?
Hmm ja. En de rijst moet echt gekookt en niet ongekookt zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Allemaal grillen. Maar goed, reken dan 2g boter per bakken doe ik nu ook. Is 15kcal. Dus dan zit je max op 45 kcal extra.
Aldus de coachquote:Ja even een weekje Q..ik snap wat je bedoelt maar even kijken wat het met je doet
Je bent nog te sponzig
Vijf dagen...
Als je het te weinig vindt qua lust dan ietjes hoger gooien ..maar wel even aan mij aangeven
Wij moeten even aanvoeken en kijken wat dit met je doet en ik kan niet op het allerlaatst dit aan je geven als wij nog maar 2 maanden hebben
Echt gekookt. Staat er.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja. En de rijst moet echt gekookt en niet ongekookt zijn?
Je bent nog te sponzig.. nou, daar ben je mooi klaar meequote:
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef La_Tramposa het volgende:
nouja wat ik zei; probeer het een paar dagen, daar zullen je spieren niet ineens van verdwijnen. Als het echt niet vol te houden is of je valt een kg per dag af, zullen ze snel tot inkeer komen lijkt me?
Juist niet doen, dan heb je jezelf iig nog goed getrakteerd voor je op rantsoen moetquote:Op maandag 16 maart 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies
Voel me alleen nu wel kei kut over mijn ijsje en mijn banaan
Ja maar het is "maar 5 dagen" ofzo. Ik weet niet. Mijn hoofd is raar.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan heb je jezelf iig nog goed getrakteerd voor je op rantsoen moet
ach zoveel is een ijsje en die krentenbollen toch niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het is "maar 5 dagen" ofzo. Ik weet niet. Mijn hoofd is raar.
Wat had je?quote:
Gepofte aardappel, gepaneerde ribkarbonade met appeltjes, peultjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat had je?
Mijne wasik had snijbonen met feta en pijnboompitjes en heerlijke aardappeltjes uit de oven met zeezout!
ijsje 700 denk ik. Krentemnolle ook denk ik. Heb er nu 3 met kaasquote:Op maandag 16 maart 2015 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ach zoveel is een ijsje en die krentenbollen toch niet.
Gewoon lekker je avondeten maken en morgen beginnen aan je nieuwe schema.
Zou het wel goed in de gaten houden hoor, dat je niet te flauw wordt tijdens het trainen enzo.
Ik snap het op zich ook wel, je hebt nog maar weinig tijd natuurlijk.
1 met boter, 2 met boter en nagelkaasquote:
Dat heb ik ook al echt 3 jaar niet gegeten ofzo. Karbonadequote:Op maandag 16 maart 2015 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gepofte aardappel, gepaneerde ribkarbonade met appeltjes, peultjes.
Maar het smaakte me niet zo, dat ligt aan mij
Aardappeltjes uit de oven, heerlijk!quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat had je?
Mijne wasik had snijbonen met feta en pijnboompitjes en heerlijke aardappeltjes uit de oven met zeezout!
Ik denk dat ik dat, voor vandaag, voor het laatst gehad heb toen ik nog thuis woonde. Ergo, 8 jaar geleden.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al echt 3 jaar niet gegeten ofzo. KarbonadeDaar was ik altijd zo onwijs gek op. Lekker het botje afkluiven.
Karbonade is sowieso keilekker. 1 van mijn guilty pleasures is een broodje karbo. Witbrood (gewoon sneetjes) met karbonade erop en wat mayoquote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat, voor vandaag, voor het laatst gehad heb toen ik nog thuis woonde. Ergo, 8 jaar geleden.
Maar was bio en met korting en toen dacht ik, weet je wat, ik koop het gewoonWas best lekker
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ijsje 700 denk ik. Krentemnolle ook denk ik. Heb er nu 3 met kaasEn ik snap wel dat ik op dieet moet. Maar 1385 vind ik wel echt onwijs laag.
Hypocriet ook. Ik roep telkens "CRASHDIEET FLIKKER OP!" ennu het zelf doen.
Precies, het is niet vanuit de 'meisjes met anorexia vallen ook af!' gedachte zoals iemand in LIF laatstquote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.
Bij die wedstrijden komt je uiteindelijk altijd op een 'crashdieet' uit...
Nu misschien wat vroeg maar je hebt maar kort de tijd
True. Weet je wat ik me wel afvraag? Nu ga je dus bv dit dieet doen. En stel dat het vol te houden is. Dan eet je dus 8 maanden flink lager. Als je dan weer normaal gaat eten na de wedstrijd, kom je dan niet als een motherfucker aan?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.
Bij die wedstrijden komt je uiteindelijk altijd op een 'crashdieet' uit...
Nu misschien wat vroeg maar je hebt maar kort de tijd
8 weken toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
True. Weet je wat ik me wel afvraag? Nu ga je dus bv dit dieet doen. En stel dat het vol te houden is. Dan eet je dus 8 maanden flink lager. Als je dan weer normaal gaat eten na de wedstrijd, kom je dan niet als een motherfucker aan?
Ja sorry 2 maandenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
8 weken toch?Anders is het echt ziek
Nja volgens mij loopt het na 8 weken niet zo vaart. Volgens mij is het dan wel handig rustig op te bouwen, dus niet ineens weer naar 3500. Sowieso ben je dan lichter dus is je onderhoud lager.
Ja maar je gaat vanaf nu geen spiermassa meer aanzetten, dat lukt natuurlijk niet op deze hoeveelheid calorieën. Maar je merkt als je na de show opbouwt vanzelf wanneer je aankomt of op gewicht blijft.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry 2 maanden![]()
Lichter, ja. Maar wel meer spiermassa wat meer gebruikt dan vet.
Maar wel met een ander doel. De meesten maken er geen wedstrijd van, en hebben dus geen tijdsdruk.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
Hypocriet ook. Ik roep telkens "CRASHDIEET FLIKKER OP!" ennu het zelf doen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:54 schreef sanger het volgende:
Sponzen, dat zijn alle vrouwen toch eigenlijk
Jaaaaa, maar zo stond dat niet in de krantquote:Op maandag 16 maart 2015 20:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
subtiel is het niet![]()
Mja je moet echt droog zijn voor een wedstrijd!
Ik vind het wel misleidend. Ligt dat aan mij?quote:Centraal staat de laagdrempelige fitnesswedstrijd die bij uitstek geschikt is voor beginners.
Het is een misvatting te denken dat je nog niet klaar bent voor een fitnesswedstrijd. Je bent wel klaar! Het betreft hier namelijk geen officiële wedstrijd en de jurering is daar op aangepast. ‘Scherpte’ en ‘spiermassa’ worden in sommige klassen niet meegewogen en leveren derhalve geen extra punten op.
Een laagdrempelige fitness wedstrijd die bij uitstek geschikt is om sporters te kunnen ‘laten proeven’ van wedstrijden. Tevens een prima ‘oefen wedstrijd’ voor mensen in training voor een officiële wedstrijd. Of simpelweg: Samen de strijd aan te gaan voor ons gemeenschappelijke doel: Een gezond&fit lijf!
De klassering wordt dan ook niet van te voren bepaald, maar aan de hand van de deelnemers
Hmm ja inderdaad een aparte omschrijving.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar zo stond dat niet in de krant
[..]
Ik vind het wel misleidend. Ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad een aparte omschrijving.
Mja ze houden wel erg in het midden waar ze op letten,,
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet isquote:Centraal tijdens het Fitness Festival staat de kleinschalige fitnesswedstrijd, waaraan iedereen die een sportschool bezoekt kan meedoen. ,,Het is een laagdrempelige open wedstrijd met verschillende klassen, variërend bij de vrouwen van miss sportsmodel (iedereen met een getrainde fysieke fotogenieke uitstraling met lichte spieropbouw) tot miss shape en miss figure. Ook de mannen hebben enkele klassen."
Ja beetje raar inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet is
Dat is dan toch wat misleidend?
Maar ga dan niet zeggen "ja maar we houden niet de officiele regels aan, maar je moet wel droog zijn" whut?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja beetje raar inderdaad.
Mja het is ook allemaal niet heel professioneel opgezet, dus waarschijnlijk is het daarom dat niet alles even duidelijk is.
Ze houden waarschijnlijk toch een beetje algemene beoordeling aan voor de klasses.
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:56 schreef gcjoel het volgende:
1 voordeel ik zie op die facebook wat foto's, maar geen van de dames lijken zo al echt strak,
Allemaal wat sponzig![]()
Dus je loopt niet achter op de rest lijkt me!
Ja inderdaad! En dan ook nog aankomen met tanning en die dure bikinis niet bepaald laagdrempelig meer!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ga dan niet zeggen "ja maar we houden niet de officiele regels aan, maar je moet wel droog zijn" whut?
Ik had niet meegekregen dat het een 'laagdrempelige' wedstrijd was.. dus op basis van wat Q steeds postte dacht ik wel dat het een officiële hogere klasse wedstrijd wasquote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad! En dan ook nog aankomen met tanning en die dure bikinis niet bepaald laagdrempelig meer!
Zie! Dát bedoel ik dus. Dan ben ik dus niet de enige. Laagdrempelig my assquote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad! En dan ook nog aankomen met tanning en die dure bikinis niet bepaald laagdrempelig meer!
Nee joh. Zelfs niet ibff oid. Echt gewoon vanuit de gyms zelf opgezet.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had niet meegekregen dat het een 'laagdrempelige' wedstrijd was.. dus op basis van wat Q steeds postte dacht ik wel dat het een officiële hogere klasse wedstrijd was
Ja, dat dacht ik dus ook. Dan is het wel misleidend inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had niet meegekregen dat het een 'laagdrempelige' wedstrijd was.. dus op basis van wat Q steeds postte dacht ik wel dat het een officiële hogere klasse wedstrijd was
Nee, precies. Dus dat geeft al aan hoe misleidend het isquote:Op maandag 16 maart 2015 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee joh. Zelfs niet ibff oid. Echt gewoon vanuit de gyms zelf opgezet.
Ik ben wel blij dat het dus niet aan mij ligtquote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, precies. Dus dat geeft al aan hoe misleidend het is
Ach als je straks op dat podium staat in je beste shape ever boeit het niks meer!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het dus niet aan mij ligt
Nah ik weet niet. Want ik weet niet of ik nog eens zo'n dieet wil doen. Eerst maar eens zien hoe dit gaat. Vandaag iig cheatdagquote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach als je straks op dat podium staat in je beste shape ever boeit het niks meer!![]()
Daarna door naar de flexcup?
Dat is waarom ik geen wedstrijd wil doen. Ik kan dat echt niet hoor mensen die zeggen wat ik moet eten en dan steeds minderquote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik weet niet. Want ik weet niet of ik nog eens zo'n dieet wil doen. Eerst maar eens zien hoe dit gaat. Vandaag iig cheatdagzit rond de 2000kcal extra en het smaakt kei nice
Ijsje (5 bollen en hoorn), 3 krentenbollen, stroopwafel, banaan en wat droppies.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is waarom ik geen wedstrijd wil doen. Ik kan dat echt niet hoor mensen die zeggen wat ik moet eten en dan steeds minder
Cheatdag!wat at je?
das nog netjes toch! dat zijn de beste cheats, niet misselijk maar wel lekker!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ijsje (5 bollen en hoorn), 3 krentenbollen, stroopwafel, banaan en wat droppies.
Uhu. En mijn dropjes zijn suikervrij maar zo awesome. Half drop half winegumquote:Op maandag 16 maart 2015 21:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
das nog netjes toch! dat zijn de beste cheats, niet misselijk maar wel lekker!
jum welke zijn dat?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. En mijn dropjes zijn suikervrij maar zo awesome. Half drop half winegum
Er is misschien ook nog een verschil tussen de richtlijnen van die wedstrijd en wat je coach van jou verwacht? In sport zoek je altijd grenzen op, dus ook al is het misschien niet per se nodig, zij denkt waarschijnlijk: als we meer doen dan de rest winnen we.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet is
Dat is dan toch wat misleidend?
Nou ja van wat ik nu heb begrepen en gezien moet iedereen zwaar droog. Dus ik ben niet de enige zeg maar. En ik heb echt niet de illusie dat ik ga winnen, ik hoop voor mijn coach dat zij dat ook niet heeft. Bedoel, sprak gisteren een vrouw (50+) die ook bij mij in de figure klasse zit... En die is vorig jaar 2de van NL geworden. Nou ja, dan weet je al dat het een verloren zaak isquote:Op maandag 16 maart 2015 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er is misschien ook nog een verschil tussen de richtlijnen van die wedstrijd en wat je coach van jou verwacht? In sport zoek je altijd grenzen op, dus ook al is het misschien niet per se nodig, zij denkt waarschijnlijk: als we meer doen dan de rest winnen we.
quote:Op maandag 16 maart 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Beetje uitdaging moet er in zitten Q![]()
En dit is jou eerste wedstrijd, dus dat die 2de van nl is geworden zegt niks. Jij deed nog niet mee, dus misschien ben je wel veel beter
Klopt ook. Normaal gesproken gaat het ook over freubelen met vuilnis, maar we waren even offtopicquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt ook. Normaal gesproken gaat het ook over freubelen met vuilnis, maar we waren even offtopic
Lmao.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt ook. Normaal gesproken gaat het ook over freubelen met vuilnis, maar we waren even offtopic
Dezelfde of die andere?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao.
Ik zal om 09u eens de fucking fietsenmaker bellen. Ik wil gvd een fiets. Hoeren.
Ik heb geen idee waar ze mee aankomen. Maar ga niet nog een week bv wachten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dezelfde of die andere?
Maar fietsen
Ik heb gedroomd over etenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu al honger? haha
Het wordt vandaag mooi weer!en ik moet werken
Same here. Vandaag triceps, borst en schouders. Of nieuw schema. Hoe dan ook ik heb geen zin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn benentraplopen is vermoeiend
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ze mee aankomen. Maar ga niet nog een week bv wachten.
Uhu. Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Maar niet laten afschepen met een half iets, maar dat zit volgens mij wel goed
PWO erin en gas!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Vandaag triceps, borst en schouders. Of nieuw schema. Hoe dan ook ik heb geen zin.
Bedacht me wel dat als ik ook nog ga fietsen naast dit eten, ik serieus omval
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
PWO erin en gas!
Nou als je tomtom mag geloven wat je verbrand in een uurtje fietsen, dan is wat je verbrandt 60/70% van wat je eet
Ja klopt dat is ook wat ik ervan weet, 0,5 kilo per week voor zo min mogelijk spier verlies.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd over eten
Ik lees echt overal dat je niet zo laag moet cutten. En heel goed op je macro's moet letten. Nou die zijn fucked up
Straks fysio. Denk dat ik klappen krijg als ik dr her lijstje vertel
Ja ik zie dus idd overal staan 0.5g per week. Maar dat verlies ik al met mijn "normale" eten. Nou hou ik me daar niet bijtser strak aan de afgelopen tijd, dus ik schommel.. maar dan nog. 2 weken gelee 20.7 nu 19.5% vet. Dat gaat dan toch best hard?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt dat is ook wat ik ervan weet, 0,5 kilo per week voor zo min mogelijk spier verlies.
Ik zou het fietsen ook even overleggen, ik zou dan zelf (een deel van) de verbrandde calorieën bij eten hoor, anders red je het niet eens!
quote:Als je gaat cutten is het belangrijk om op de juiste manier te beginnen, meestal gebeurd dit niet, en zijn mensen vaak langer met de cut bezig dan nodig is terwijl je dit goed kan voorkomen.
Wat je vaak ziet gebeuren is dat mensen een behoorlijk aantal calorieën minder gaan eten als wat ze per dag nodig hebben. Dit werkt prima om gewicht te verliezen, maar dat is niet je doel! Je doel is om vet te verliezen, en misschien zelfs nog wat spiermassa aanzetten. Het verschil hierin is simpel: Onder gewicht verliezen versta ik puur lichaamsgewicht. Waar het vanaf gaat maakt niet uit, meestal is het een combinatie van vet, vocht en spiermassa wat verloren gaat. De weegschaal blijft vriendelijk tegen je, maar de spiegel verstopt je spiermassa ook meer en meer. In het andere geval heb ik het over vet verliezen, en dan bedoel ik dus ook puur lichaamsvet!
Wat je wel moet doen? Eten naar je dagelijkse behoefte aan calorieën, inclusief je sporttoeslag! "maar dan val je toch niet af? Je eet dan net zo veel als je verbruikt!". Dat klopt! Het tekort in calorieën maak je met de cardio, want die reken je niet mee in je dagelijkse behoefte.
Ik heb nu al gecheatquote:Waarom eten naar je dagelijkse behoefte, en niet gewoon wat minder eten?
Het is de bedoeling dat je alleen lichaamsvet gaat verbranden. Als je eet naar je dagelijkse behoefte zorg je ervoor dat je spieren genoeg voedingsstoffen voor handen heeft, en geen directe reden heeft tot spierafbraak. Op deze manier minimaliseer je het spierverlies. Als je minder eet dan je dagelijks nodig hebt aan calorieën dan komt je lichaam macronutrienten te kort. Eiwitten zijn nodig in het lichaam voor talloze andere processen, het zijn de bouwstenen voor het lichaam, niet alleen voor de spieren. Als eiwitten niet voldoende in het lichaam aanwezig zijn voor andere processen gaat het lichaam deze zelf winnen uit - jawel - spierweefsel! Verder is deze manier van cutten veel beter vol te houden, en een stuk gezonder voor het lichaam. Cardio verbeterd niet alleen de conditie, maar helpt ook bij het opbouwen van je metabolisme (het aantal calorieën dat je verbruikt in rust).
Hoop dat je het volhoudt qua gewichten. Je zal een stuk minder energie hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Vandaag triceps, borst en schouders. Of nieuw schema. Hoe dan ook ik heb geen zin.
Bedacht me wel dat als ik ook nog ga fietsen naast dit eten, ik serieus omval
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:55 schreef Artoo het volgende:
Mijn ontbijt was een feestje. Geprakte banaan mengen met 2 eieren en flink kaneel. Dat 20 minuutjes in muffinvormpjes in de oven op 180 graden. Cakejes voor ontbijt, aww yisss!
Nah ik zei net al op FB, vraag is niet of ik er mee kap, eerder wanneer. Want ik kan me niet voorstellen ook dat afgezien van ik, de psycholoog, de fysio, de internist en de reumatoloog hier achter kunnen staanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:01 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Hoop dat je het volhoudt qua gewichten. Je zal een stuk minder energie hebben.
Speaking offquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dezelfde of die andere?
Maar fietsen
Fixedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Maar niet laten afschepen met een half fiets, maar dat zit volgens mij wel goed
Nee. ELKE dag. ELKE dag. Geen fucking wisselen niks. ELKE dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Trouwens Qwea, je hoeft toch ook niet elke dag exact hetzelfde te eten lijkt me? 60 g havermout met whey is toch misschien best een dagje te verwisselen met eier/banaan muffins?
Hmm nouja, voor mij zou het niets zijn. Gelukkig heb je dit forum om af en toe je gal te spuwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. ELKE dag. ELKE dag. Geen fucking wisselen niks. ELKE dag.
Ik shit je niet.
Kijk, meteen op zoek naar een andere danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja ik krijg mijn geld van de fiets terug.
Ik ga sporten overslaan en mooi op zoek naar een fietsie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk, meteen op zoek naar een andere dan
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga sporten overslaan en mooi op zoek naar een fietsie.
En als ik er 1 heb gevonden ze manen op te schieten wie weet kan ik dan nog fietsen straksquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik shit je niet.
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik shit je niet.
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.
Als ik bij mijn ouders eet of bij mijn schoonouders eet ik wat de pot schaft (ook speciale gelegenheden pas ik me aan).
Het went, maar het is wel zwaar in het begin.
En het lijkt me dat je dan op de lange termijn ook voedingsstoffen gaat missen vanwege gebrek aan variatie..?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?
Ik zou die trainer lozen en gewoon zelf kijken waar je kunt komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik zei net al op FB, vraag is niet of ik er mee kap, eerder wanneer. Want ik kan me niet voorstellen ook dat afgezien van ik, de psycholoog, de fysio, de internist en de reumatoloog hier achter kunnen staanEn voor iemand met CVS die al constant moe is...
Mja. Ik zit ergens wel te twijfelen om eruit te droppen. Want is mijn "ideale" body dit waard? En dan? Dan ben ik straks zo en dan is het ongetwijfeld in mijn ogen nog niet goed. Never ending cycle.
Ja ik ook normaal. Maar wel met brood, havermout, yoghurt, vlees, ect. Ik eet niet de hele dag rijst. Ik heb met mijn eigen voedingsplan dusdanig veel variatie dat ik alles binnenkrijg. Nu moet ik vitamines gaan suppen. Dat is toch achterlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.
Als ik bij mijn ouders eet of bij mijn schoonouders eet ik wat de pot schaft (ook met speciale gelegenheden pas ik me aan).
Het went, maar het is wel zwaar in het begin.
Ik krijg wel alles binnen qua voedingstoffen het is alleen eentonig. Plus ik eet wel gevarieerd alleen iedere dag precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?
Maar je eet toch neem ik aan wel andere groentes en zo? Ik bedoel, in grote lijnen krijg je waarschijnlijk wel alles binnen, maar in broccoli zitten weer andere micronutrienten dan in bieten of in tuinbonen. Dat kun je moeilijk allemaal elke dag eten. En het schijnt ook dat door niet elke dag bijv. brood als ontbijt te eten of juist yoghurt, maar dat af te wisselen, je vertering actiever blijft. Voor jou misschien minder een issue omdat je aan wilt komen, maar goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Ryuuzen het volgende:
el alles binnen qua voedingstoffen het is alleen eentonig. Plus ik eet wel gevarieerd alleen iedere dag precies hetzelfde.
Ik wil goed eten voor het aankomen en kwam samen met mijn instructeur op dit. Gelukkig werkt dit voor m
ja je vitamines hoor je door voeding binnen te moeten kunnen krijgen lijkt mij. Ik vind het ook wel heel drastisch voor cutten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ook normaal. Maar wel met brood, havermout, yoghurt, vlees, ect. Ik eet niet de hele dag rijst. Ik heb met mijn eigen voedingsplan dusdanig veel variatie dat ik alles binnenkrijg. Nu moet ik vitamines gaan suppen. Dat is toch achterlijk.
Ik haal mijn macro's niet eens.
Is het een optie om te kijken waar je komt op je eigen manier? Dus niet volgens al die "regeltjes"?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik zei net al op FB, vraag is niet of ik er mee kap, eerder wanneer. Want ik kan me niet voorstellen ook dat afgezien van ik, de psycholoog, de fysio, de internist en de reumatoloog hier achter kunnen staanEn voor iemand met CVS die al constant moe is...
Mja. Ik zit ergens wel te twijfelen om eruit te droppen. Want is mijn "ideale" body dit waard? En dan? Dan ben ik straks zo en dan is het ongetwijfeld in mijn ogen nog niet goed. Never ending cycle.
ja tuurlijk qua vlees eet ik eigenlijk bijna altijd kipfilet ensoms biefstuk of tartaar. Voor mijn groente whatever er eigenlijk ligt. Het is 200 gram groente per maaltijd maar dat is de ene keer spinazie en de andere keer aubergine of courgette, maar wel bijna altijd kip met rijstquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je eet toch neem ik aan wel andere groentes en zo? Ik bedoel, in grote lijnen krijg je waarschijnlijk wel alles binnen, maar in broccoli zitten weer andere micronutrienten dan in bieten of in tuinbonen. Dat kun je moeilijk allemaal elke dag eten. En het schijnt ook dat door niet elke dag bijv. brood als ontbijt te eten of juist yoghurt, maar dat af te wisselen, je vertering actiever blijft. Voor jou misschien minder een issue omdat je aan wilt komen, maar goed.
Ik vind het ook fijn om de ene dag veel als avondeten te eten en de andere dag juist weinig, afhankelijk van de activiteiten van die dag. En soms heb ik zin in vlees, soms vega, soms vis.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga sporten overslaan en mooi op zoek naar een fietsie.
Ja nou dat bedoel ik. In mijn eigen schema haal ik bijna alle eiwitten uit voeding. Voor de snelle zooi had ik altijd 1 shake na het sporten. Ik had fruit, vetten, kh's. Nu heb ik 0 vet. Geen roomboter of niks. Wat ik heb zit in het eten zelf. Gern fruit en maar 200g groente. Een overdaad aan KH's en een zwaar eiwit te kort. Mijn crohn doet het erg goed op lager kh en vet en hoog eiwitten. Nu heb ik hoog khquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:26 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja je vitamines hoor je door voeding binnen te moeten kunnen krijgen lijkt mij. Ik vind het ook wel heel drastisch voor cutten.
een vriend van mij zit in zijn cutfase en eet nog 2400 kcal. Ik vond jou aantal kcal ook behoorlijk laag.
Dat kan ikdoen maar als ik niet snel genoeg voor ze ga flikkeren ze me nog lager wsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is het een optie om te kijken waar je komt op je eigen manier? Dus niet volgens al die "regeltjes"?
Houdt het misschien wat leuk
Per maaltijd, ik zit nu op 200 per dag! En ik at altijd rond de 800/900quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:28 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja tuurlijk qua vlees eet ik eigenlijk bijna altijd kipfilet ensoms biefstuk of tartaar. Voor mijn groente whatever er eigenlijk ligt. Het is 200 gram groente per maaltijd maar dat is de ene keer spinazie en de andere keer aubergine of courgette, maar wel bijna altijd kip met rijst
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kan ikdoen maar als ik niet snel genoeg voor ze ga flikkeren ze me nog lager ws
Weinig vet is ook echt slecht voor je!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou dat bedoel ik. In mijn eigen schema haal ik bijna alle eiwitten uit voeding. Voor de snelle zooi had ik altijd 1 shake na het sporten. Ik had fruit, vetten, kh's. Nu heb ik 0 vet. Geen roomboter of niks. Wat ik heb zit in het eten zelf. Gern fruit en maar 200g groente. Een overdaad aan KH's en een zwaar eiwit te kort. Mijn crohn doet het erg goed op lager kh en vet en hoog eiwitten. Nu heb ik hoog kh
0 gram vet is wel lastig om te halen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou dat bedoel ik. In mijn eigen schema haal ik bijna alle eiwitten uit voeding. Voor de snelle zooi had ik altijd 1 shake na het sporten. Ik had fruit, vetten, kh's. Nu heb ik 0 vet. Geen roomboter of niks. Wat ik heb zit in het eten zelf. Gern fruit en maar 200g groente. Een overdaad aan KH's en een zwaar eiwit te kort. Mijn crohn doet het erg goed op lager kh en vet en hoog eiwitten. Nu heb ik hoog kh
ik kom ook maar op de 400 gram hoor. L & Dquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Per maaltijd, ik zit nu op 200 per dag! En ik at altijd rond de 800/900
Ja. Ik heb jaren erover gedaan om tot iets te komen waardoor ik geen medicatie meer hoefquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:32 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
0 gram vet is wel lastig om te halen hoorjij moet sowieso wat voorzichtiger zijn met ineens je dieet omgooien met crohn toch?
Ja maar dan kan ik beter nu zeggen fuck die wedstrijd. Want zoals ik nu ben mag ik het podium niet op. So much voor laagdrempeligquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk "Fuck hun, ik doe het zelf wel en kijk waar ik kom in die wedstrijd"
Dat is 200g meer dan mijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:34 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik kom ook maar op de 400 gram hoor. L & D
I know.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weinig vet is ook echt slecht voor je!
Heb je ook echt nodig voor je hersenen en hormoonbalans.
Ik denk dat ze wel eerst lacht. Uit medelijden, misschien ook nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef Qwea het volgende:
Willen we een poule maken wat de fysio gaat zeggen?
Poll: Wat zegt de fysio over het dieet
• Niks, je krijgt gelijk een slag voor je kop
• Ze lacht je uit en slaat je daarna
• Ze keurt het goed
• Ze heeft geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat de fuck is dezequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dan kan ik beter nu zeggen fuck die wedstrijd. Want zoals ik nu ben mag ik het podium niet op. So much voor laagdrempelig Sowieso bedacht ik me nog, compleet achterlijk. NERGENS is vooraf aangekondigd dat je spraytan, een bikini, supps en fucking hakken moet. Die supps gebruik ik toch wel (afgezien van die pillenpack die ik net heb gekocht ) maar de rest gebruik ik NOOIT meer. Hoe de fuck is dit laagdrempelig?
Niks, ze slaat je meteen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is 200g meer dan mijEn ik vind dat vrij weinig. Ik hou van groentjes.
[..]
I know.
Willen we een poule maken wat de fysio gaat zeggen?
Poll: Wat zegt de fysio over het dieet
• Niks, je krijgt gelijk een slag voor je kop
• Ze lacht je uit en slaat je daarna
• Ze keurt het goed
• Ze heeft geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik moest dit een paar keer lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:49 schreef Qwea het volgende:
Ik ben nu On my way! dus ik date jullie rond 10 upik ga voor 1.
Ik zou persoonlijk al afgehaakt zijn. Ik heb niet het gevoel dat die trainer weet wat ze doet. (er zijn echt heeeel veel trainers in deze sport die nog denken dat je er alleen komt met kip en rijst) Er zijn echt veel meisjes die na een maandenlange voorbereiding voor zo'n wedstrijd gewoon 'metabolic damage' oplopen. En dan ook al die andere zooi nog, je bent gewoon honderden euros verder voordat je überhaupt op dat podium staat. Dan zou ik nog liever flexcup ofzo doen, tenminste een officiële wedstrijd met duidelijke richtlijnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik heb jaren erover gedaan om tot iets te komen waardoor ik geen medicatie meer hoefDat ging prima. En ja, 0% snap ik, maar ik zit nu op 11g. En daarvan komt alles uit de voeding zelf. Dus uit de rijst en de vis. En dan heb ik notabene ook nog gecheat met melk, want anders was het nog lager. Dus geen roomboter, geen olijfolie, geen noten, ect. En geen toetje
[..]
Ja maar dan kan ik beter nu zeggen fuck die wedstrijd. Want zoals ik nu ben mag ik het podium niet op. So much voor laagdrempeligSowieso bedacht ik me nog, compleet achterlijk. NERGENS is vooraf aangekondigd dat je spraytan, een bikini, supps en fucking hakken moet. Die supps gebruik ik toch wel (afgezien van die pillenpack die ik net heb gekocht
) maar de rest gebruik ik NOOIT meer. Hoe de fuck is dit laagdrempelig?
Je PWO gaat vandaag op de post, let op er zitten 2 scoops in het zakje ik zou dus echt maar 1 nemen per keer want het is sterk!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef Qwea het volgende:
Duuus. Ik ben bij de fysio zit mijn coach beneeze nemen de toko over. Was ik vergeten. Niet de fysio wel de gym eronder. Heb verder niet met dr gesproken.
En gcjoel, dat is precies wat ik bedoel. Ja laagdrempelig. Ja hoe dan. Maximaal afvallen, honderden euro's verder. Dat is imho echt niet wat er in de krant stond.
Fysio nu!
Oeh thnx!!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je PWO gaat vandaag op de post, let op er zitten 2 scoops in het zakje ik zou dus echt maar 1 nemen per keer want het is sterk!
Lijkt me stukken gezonder! ben benieuwd wat je ervan maaktquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Qwea het volgende:
Auw![]()
Coach net gesproken die hier nog rondloopt.. Ik ga zelf een cut schema maken. Straks ff doen. Rond de 2300/2200kcal
Ja, en uitgelachen en gevraagd waar ik in godsnaam mee bezig ben. Daarom ben ik ook naar mijn coach gegaan.quote:
Dus dan ga je paniekerig een crashdieet invoeren om het nog erger te maken? Rare trainer!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Qwea het volgende:
Lunch. Brood
[..]
Ja, en uitgelachen en gevraagd waar ik in godsnaam mee bezig ben. Daarom ben ik ook naar mijn coach gegaan.
Mooie was nog Zegt ze ( de coach ) "Ja vergeleken met de andere atleten stond je er slecht bij".
Nou, thnx.![]()
Heb nu dit:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me stukken gezonder! ben benieuwd wat je ervan maakt
Ja want ik was te sponzigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus dan ga je paniekerig een crashdieet invoeren om het nog erger te maken? Rare trainer!
Voor brood
Ik mag om 1 uur weer
Ook niet geheel onbelangrijkquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En veel lekkerder! Ziet er goed uit lijkt me!
Ik heb serieus geen flauw idee. Iig de prijsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is er zo speciaal een poseer bikini? Die bling bling?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee. Iig de prijs150 fucking euro. Ze zijn er zelfs van 600
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
http://www.bodytan-eindhoven.nl/nl/pink-paillet-cup-c.html
200 euro voor een tyfus lelijk ding
Het is meestal niet het soort bikini waarin je lekker aan het strand gaat zitten en wordt op maat gemaakt meestal dus vandaar de prijs denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is er zo speciaal een poseer bikini? Die bling bling?
Nou dat zeker!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]Dacht ik ook. Fuck die crashdieet shit. Idioten.
Vraag me ook echt af hoe zulke dingen ontstaan, geen enkele man wil dat graag aan toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Die dingen voor mannen
No way dat ik ooit zoiets aandoe
Wtfquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is meestal niet het soort bikini waarin je lekker aan het strand gaat zitten en wordt op maat gemaakt meestal dus vandaar de prijs denk ik.
[..]
Nou dat zeker!
De trainer van mijn vriend gaf in zijn voedingsschema ook de volgende tip:
Vermijd smakelijk voedsel dat voorkomt dat je teveel eet (iets in die strekking)
Echt WTF, ja ranzig eten wil ik inderdaad niet veel van, maar dan ga je toch juist extra snaaien omdat je iets eetbaars wil
Maar wat is er mis met die bikini's dan? Dun kun je toch ook wel in een goede pasvorm krijgen? Op maat lijkt me niet de enige optie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef gcjoel het volgende:
Het is meestal niet het soort bikini waarin je lekker aan het strand gaat zitten en wordt op maat gemaakt meestal dus vandaar de prijs denk ik.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vraag me ook echt af hoe zulke dingen ontstaan, geen enkele man wil dat graag aan toch?
Wie bedenkt dan ineens, he als ik die speedo nu aantrek maar dan met extra glitter dan win ik gegarandeerd!
Ja zijn trainer is verder heel ok, dus ik vond dit echt een vage tip en moest ook echt ffquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
WtfJe moet juist geen eten in je schema doen wat je tegenstaat want dan hou je het niet vol.
Kennelijk moeten ze mega glitterig zijn en net aan je kont bedekkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met die bikini's dan? Dun kun je toch ook wel in een goede pasvorm krijgen? Op maat lijkt me niet de enige optie.
Niet echt verplicht maar je moet wel, hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:30 schreef Artoo het volgende:
Wat is met de spraytan trouwens? Is dat ook verplicht? Ik vind het er zo naar uitzien
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:31 schreef gcjoel het volgende:
Kennelijk moeten ze mega glitterig zijn en net aan je kont bedekken
Daar leef je toch niet op?quote:Ik moet zeggen dat ik de smaak wel te pakken heb met het eten en trainen. Ik hou van structuur, dus die strenge schema's bevallen mij wel haha.
Nu 8x per dag 40 gram rijst en 25 gram koolvis.
Ik kan geen rijst en koolvis meer zien na zondag pfft!
Crashen FTW!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:32 schreef Qwea het volgende:
wtf, ik zit te lezen op dutchbodybuilding forum. Grietje uit 2013 doet mee met de flexcup:
[..]
Daar leef je toch niet op?
Ja ik snap sowieso dat niet. Geef mij gewoon de macro's dan fix ik het zelf wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zijn trainer is verder heel ok, dus ik vond dit echt een vage tip en moest ook echt ffdoen.
Maar goed ik heb binnen de macro verhoudingen dat hele schema toch voor hem aangepast want dan is het makkelijker te maken en mee te nemen.
ja doei, wel verplicht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kennelijk moeten ze mega glitterig zijn en net aan je kont bedekken
[..]
Niet echt verplicht maar je moet wel, haha
Komen de spieren beter uit dus als je het niet doet heeft de rest al een streepje voor
Er is niks mee voor sommige mensen om schema's op te laten stellen. Niet iedereen is daar (meteen) zo goed in, dat moet je wat ontdekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:33 schreef Qwea het volgende:
Ja ik snap sowieso dat niet. Geef mij gewoon de macro's dan fix ik het zelf wel.
http://www.scapino.nl/dam(...)y-wit-roze-197152421quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik ga dus echt echt echt niet 150 euro uitgeven. Kun je die dingen niet gewoon universeel ofzo kopen?
Ja maar niet als je al een ervaren sporten ben natuurlijk IMHOquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er is niks mee voor sommige mensen om schema's op te laten stellen. Niet iedereen is daar (meteen) zo goed in, dat moet je wat ontdekken.
Tenminste, ik had in het begin geen flauw ideeMisschien nu nog wel niet
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/dam(...)y-wit-roze-197152421
¤5
Truequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar niet als je al een ervaren sporten ben natuurlijk IMHO
Klopt maar dan moet die trainer wel moeite voor je doen en een normaal schema opstellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er is niks mee voor sommige mensen om schema's op te laten stellen. Niet iedereen is daar (meteen) zo goed in, dat moet je wat ontdekken.
Tenminste, ik had in het begin geen flauw ideeMisschien nu nog wel niet
Ja, ook mee eens. Dat is het minste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet die trainer wel moeite voor je doen en een normaal schema opstellen.
Wat hierboven genoemd wordt gatver! En dan is die flexcup pas in december
staat je vast enigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
http://www.bodytan-eindhoven.nl/nl/pink-paillet-cup-c.html
200 euro voor een tyfus lelijk ding
Oh ja ik lees met mn neus!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, ook mee eens. Dat is het minste wat je kunt doen.
En het bericht was uit 2013
Ja, ik vind van wel. Maar ik snap ook niet wat het verschil tussen poseer en dit is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.amazon.com/Lad(...)d=1426592688&sr=1-10
Kan je niet zoiets kopen? Ziet er toch ook al best flashy uit?
Die is leuk he, en zo herkenbaar.quote:
Huren/lenen misschien?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/dam(...)y-wit-roze-197152421
¤5
Volgens mij zijn die poseerdingen veel hoger uitgesneden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Maar ik snap ook niet wat het verschil tussen poseer en dit is.
ja volgens mij ook. lijk meer op zo'n jaren 90 string (dat posseer ding)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die poseerdingen veel hoger uitgesneden.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja volgens mij ook. lijk meer op zo'n jaren 90 string (dat posseer ding)
Ja, zo 1 die onder de oksels pas eindigtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja volgens mij ook. lijk meer op zo'n jaren 90 string (dat posseer ding)
Fruitsaladequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:37 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in het park met een cola light en 360g fruitsalade van de AH
Kilo's vlees getrokken? Leg uit?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef Lonaa het volgende:
En de vriezer schoongemaakt, met kilo's vlees getrokken, gefietst, zo nog een keer fietsen om sportBH en sportbroek te kopen.
DRUK.
Mijn hond en katten eten vers vlees. Ik bestel dat 1 x per half jaar en verpak dat dan per portie in mijn huge ass vriezer van 400 liter.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kilo's vlees getrokken? Leg uit?
Haha, je eigen voerfabriekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
ten vers vlees. Ik bestel dat 1 x per half jaar en verpak dat dan per portie in mijn huge ass vriezer van 400 liter.
Er kwam vandaag 100 kg in 6 bananendozen. Die moesten vanochtend naar binnen, een aantal kg moest in de vriezer, een aantal kg moet ontdooien, ergo, je hebt die dozen duizend keer in je klauwen.
Yes.quote:
Hoe lang doen ze met zo'n portie van 400g dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes.![]()
Ben er dan wel weer een half jaar vanaf. Altijd op aanleverdag vriezer ontdooien, schoonmaken. Dan vandaag en morgen alles verpakken per 400 gram en dan heb ik er ene half jaar geen omkijken meer naar
De hond eet 350 gram per dag, de katten samen zo'n 150 tot 200 gram per dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe lang doen ze met zo'n portie van 400g dan?
Wow dat is veel vlees zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De hond eet 350 gram per dag, de katten samen zo'n 150 tot 200 gram per dag.![]()
Katten krijgen om de dag spiervlees en vleesbot (en af en toe orgaan en vis). De hond krijgt iedere dag vleesbot + spiervlees, orgaan of pens. En 1 x per week krijgt ze vis.
Ik heb nu voor 100 kg 250 euro betaald, dus 2,5 per kg, dus ze eten hier alle 3 samen voor zo'n 1,25 per dag.
In standaard diervoer zit rotzooi verwerkt. Ik denk dat de ecologische voetafdruk van mijn dieren veel kleiner is dan van de gemiddelde huisdier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow dat is veel vlees zegDie dieren hebben een grotere ecologische voetafdruk dan ik
Maar goed, in standaard dierenvoer zal ook wel genoeg vlees verwerkt zitten..
Was ook geen aanval hoor, je hebt je er in verdiept en je bent bereid om dit allemaal te doen voor je dieren dus dan zal het vast goed zijn! Ik was gewoon verbaasd dat een kat net zoveel of meer vlees per dag eet als ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Verder zijn mijn dieren ontzettend gezond, dus ze komen nooit bij de DA. Sally is 2 x bij de DA geweest voor dingen. De ene keer voor een gescheurde pees, de tweede keer voor een kapot oor. De katten zijn 2 x bij de DA geweest. 1 x voor sterilisatie, 1 x voor ontstoken oog en samen een keer omdat ze zich niet lekker voelde.
Ze zijn gezonder dan brokkendieren, er hoeven geen medicijnen in, ik ent ze niet, ontvlooi ze niet preventief (wat een onzin is dat), ontworm ze niet preventief, niks van dat.
Wat leuk dat je overal over nadenkt!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In standaard diervoer zit rotzooi verwerkt. Ik denk dat de ecologische voetafdruk van mijn dieren veel kleiner is dan van de gemiddelde huisdier.
Ik voer voornamelijk 'afvalvlees' zoals kipkarkassen, vissenkoppen, orgaan, pens. Partijen die afgekeurd zijn voor humane consumptie omdat het te licht van kleur is.
Per saldo eten ze minder (qua gewicht) dan beesten die brokken eten, omdat er in brokken veel ingredienten zitten die ze niet nodig hebben/gebruik maar weer uitpoepen en er puur voor zorgen dat de rest met elkaar bindt, zoals graan. Graan verbouwen is erg intensief, en de helft van een brok (soms zelfs meer) bestaat uit graan.
Verder poept mijn hond (en katten) amper. Ik gebruik kattengrit dat gemaakt wordt van maisafval, dus mag in de groene bak (hell, het mag zelfs door het toilet), en ik schep die bak iedere dag, en verschoon hem maar 1 x per 4 tot 6 weken omdat ze zo weinig poepen en drinken.
De hond poept 1x per dag een minibeetje, dus ook daar vind je weinig van terug.
Verder zijn mijn dieren ontzettend gezond, dus ze komen nooit bij de DA. Sally is 2 x bij de DA geweest voor dingen. De ene keer voor een gescheurde pees, de tweede keer voor een kapot oor. De katten zijn 2 x bij de DA geweest. 1 x voor sterilisatie, 1 x voor ontstoken oog en samen een keer omdat ze zich niet lekker voelde.
Ze zijn gezonder dan brokkendieren, er hoeven geen medicijnen in, ik ent ze niet, ontvlooi ze niet preventief (wat een onzin is dat), ontworm ze niet preventief, niks van dat.
Dus.
Trouwens, geen aanval ofzo hoor, ik ben in een praatbui.
Nee, ik begreep dat het geen aanval was.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Was ook geen aanval hoor, je hebt je er in verdiept en je bent bereid om dit allemaal te doen voor je dieren dus dan zal het vast goed zijn! Ik was gewoon verbaasd dat een kat net zoveel of meer vlees per dag eet als ik
Wat lief dat je dat zegt.quote:
Katten hoeven geen carbsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:51 schreef La_Tramposa het volgende:
De macro's van de dieren zijn wel een beetje gek, waar zijn de carbs?
Dan is dit echt perfectquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat zegt.
Ik probeer zo goed mogelijk voor mijn beestjes te zijn, zo natuurlijk mogelijk met ze te zijn qua voer en in de omgang en tegelijkertijd ben ik een beetje een hippie als het gaat over hergebruik en het milieu, dus ja.
Mijne is ook bijna leeg. Moet ik ook ff schoonmakenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef Lonaa het volgende:
En de vriezer schoongemaakt, met kilo's vlees getrokken, gefietst, zo nog een keer fietsen om sportBH en sportbroek te kopen.
DRUK.
Ja dat vroeg ik mij dus af, want ik vroeg me dus af waarom wij in godsnaam die zalmlijven niet konden eten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In standaard diervoer zit rotzooi verwerkt. Ik denk dat de ecologische voetafdruk van mijn dieren veel kleiner is dan van de gemiddelde huisdier.
Ik voer voornamelijk 'afvalvlees' zoals kipkarkassen, vissenkoppen, orgaan, pens. Partijen die afgekeurd zijn voor humane consumptie omdat het te licht van kleur is.
Serieus? Link kakt 3/4x p/dquote:Verder poept mijn hond (en katten) amper.
Ik hou van je.quote:Ze zijn gezonder dan brokkendieren, er hoeven geen medicijnen in, ik ent ze niet, ontvlooi ze niet preventief (wat een onzin is dat), ontworm ze niet preventief, niks van dat.
Dus.
Trouwens, geen aanval ofzo hoor, ik ben in een praatbui.
Aaawh. Dat is lief.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is dit echt perfectDenk dat als ik ooit dieren zou adopteren ik jouw manier zou aanhouden
Ik heb wel eens soep getrokken van het vlees dat ik aan mn dieren geef.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij dus af, want ik vroeg me dus af waarom wij in godsnaam die zalmlijven niet konden eten.
[..]
Serieus? Link kakt 3/4x p/d
[..]
Ik hou van je.
Ik ga gewoon zo'n zalmlijf proberen. 2 zalmlijven, huge, 2.45quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens soep getrokken van het vlees dat ik aan mn dieren geef.
En van het paardenvlees wel eens stoofpot gemaakt
En ik hou ook van jou
KOOP WEL EEN GOEIE. V&D heeft bv triumph. Die zijn goed!quote:
Of anders triaction.. als je toch bij V&D bentquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
KOOP WEL EEN GOEIE. V&D heeft bv triumph. Die zijn goed!
Die is van triumph toch? Want die heb ik. Dat staat er iig op onderopquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of anders triaction.. als je toch bij V&D bent
Ik ook. In mijn billen en kuitenquote:
Owhquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is van triumph toch? Want die heb ik. Dat staat er iig op onderopTriaction
Ik bij m'n schouders en armen.. volgens mij komen mijn spierballen doorquote:
Mengen met wat warm water of met het oude voer wil wel eens werken. Geen idee, ik heb een labrador. Die eet allesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik geef mijn katten gewoon brokjes![]()
Wel graanvrij! Maar hoe krijg je ze aan het eten van vlees?
Soms denk ik wel eens, oh ik verwen ze ik geef een stukje van onze vis ofzo (rauw) nou dan hoeven ze echt niet.
Alleen van die ranzige goedkope ham willen ze
Haha dat is wel een mooie metafoor..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bij m'n schouders en armen.. volgens mij komen mijn spierballen door
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bij m'n schouders en armen.. volgens mij komen mijn spierballen door
Haha katten zijn echt bitches, ze doen echt moeilijk als het anders is dan zij willen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mengen met wat warm water of met het oude voer wil wel eens werken. Geen idee, ik heb een labrador. Die eet alles
Dank uquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha dat is wel een mooie metafoor..
Morgen weer KTquote:
M'n ouders hebben ook een poes. Die is net zo eigenwijsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha katten zijn echt bitches, ze doen echt moeilijk als het anders is dan zij willen.
En dan denkt je dat ze iets lusten, besluiten ze de volgende keer gewoon dat ze het toch niet meer hoeven
Ik heb er een van Shock Absorber, niet zo goedkoop maar wel heul fijn!quote:
Ik heb gewoon geen tieten dus een sportbh van H&M is voldoendequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:19 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik heb er een van Shock Absorber, niet zo goedkoop maar wel heul fijn!
Bosbessenmuffinsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zit even mijn schema iets te tweaken. Ik heb 222 kcal over voor een T. Geen banaan en geen brood. En geen kwark.
Liefst iets met eiwitten wel. Maar weet niet wat. Eieren heb ik 's ochtends al. Shake heb ik ook al na net sporten.
Griekse yoghurt met noten? Eiwitten en vettenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zit even mijn schema iets te tweaken. Ik heb 222 kcal over voor een T. Geen banaan en geen brood. En geen kwark.
Liefst iets met eiwitten wel. Maar weet niet wat. Eieren heb ik 's ochtends al. Shake heb ik ook al na net sporten.
Bij het kopen van een Sportbh wou ik dat ik er geen had.. wat een kansloze missie is dat altijd zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen tieten dus een sportbh van H&M is voldoende
Dat zijn toch ook KH's?quote:
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met noten? Eiwitten en vetten
Suikervrije Jelmer taart dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook KH's?![]()
Jelmer taart is 245. Maar dan heb ik 19g suiker extra
Maar das de Jelmer taart ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.
Goed puntquote:
Ja, dan snap ik wel dat je even geen zuivel wilt als Tquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik zit namelijk nu op 400g kwark, 200g griekse yoghurt en 100g gewone yoghurt. Dus 700g zuivel.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik wel dat je even geen zuivel wilt als T
Kikkererwten?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt in kwark en dus zuivel. Sorry ik ben niet duidelijk. Geen KH's (althans laag) en geen zuivel.
Ja dat inderdaad. De Shockabsorber gaat t/m Fquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij het kopen van een Sportbh wou ik dat ik er geen had.. wat een kansloze missie is dat altijd zeg
Tonijn(salade)? Met ui en augurk ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nogquote:
Ja, maar bij mij is het probleem vaak de combinatie cupmaat + omvang. Het is het één of het anderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. De Shockabsorber t/m F
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nog
Ik eet zo vaak salade met koude kikkererwtenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mjah op 't blik staat wel verwarmen, niet laten koken. Ik heb ze gewoon uit blik in de salade gemikt en ik leef nog
En dan verse tonijn of gewoon uit zo'n blikje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Kikkererwten met tonijn, tomaten en wat sla = winning combinatie. Liefst nog met wat honing-mosterd dressing maar dat mag je dan denk ik niet
Ja ging best, beetje melig wel. Het recept: http://www.eat-yourself-s(...)-and-tuna-salad.html was lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |