Hoop dat je het volhoudt qua gewichten. Je zal een stuk minder energie hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Vandaag triceps, borst en schouders. Of nieuw schema. Hoe dan ook ik heb geen zin.
Bedacht me wel dat als ik ook nog ga fietsen naast dit eten, ik serieus omval
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:55 schreef Artoo het volgende:
Mijn ontbijt was een feestje. Geprakte banaan mengen met 2 eieren en flink kaneel. Dat 20 minuutjes in muffinvormpjes in de oven op 180 graden. Cakejes voor ontbijt, aww yisss!
Nah ik zei net al op FB, vraag is niet of ik er mee kap, eerder wanneer. Want ik kan me niet voorstellen ook dat afgezien van ik, de psycholoog, de fysio, de internist en de reumatoloog hier achter kunnen staanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:01 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Hoop dat je het volhoudt qua gewichten. Je zal een stuk minder energie hebben.
Speaking offquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dezelfde of die andere?
Maar fietsen
Fixedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Maar niet laten afschepen met een half fiets, maar dat zit volgens mij wel goed
Nee. ELKE dag. ELKE dag. Geen fucking wisselen niks. ELKE dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Trouwens Qwea, je hoeft toch ook niet elke dag exact hetzelfde te eten lijkt me? 60 g havermout met whey is toch misschien best een dagje te verwisselen met eier/banaan muffins?
Hmm nouja, voor mij zou het niets zijn. Gelukkig heb je dit forum om af en toe je gal te spuwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. ELKE dag. ELKE dag. Geen fucking wisselen niks. ELKE dag.
Ik shit je niet.
Kijk, meteen op zoek naar een andere danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja ik krijg mijn geld van de fiets terug.
Ik ga sporten overslaan en mooi op zoek naar een fietsie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk, meteen op zoek naar een andere dan
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga sporten overslaan en mooi op zoek naar een fietsie.
En als ik er 1 heb gevonden ze manen op te schieten wie weet kan ik dan nog fietsen straksquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik shit je niet.
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik shit je niet.
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.
Als ik bij mijn ouders eet of bij mijn schoonouders eet ik wat de pot schaft (ook speciale gelegenheden pas ik me aan).
Het went, maar het is wel zwaar in het begin.
En het lijkt me dat je dan op de lange termijn ook voedingsstoffen gaat missen vanwege gebrek aan variatie..?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?
Ik zou die trainer lozen en gewoon zelf kijken waar je kunt komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik zei net al op FB, vraag is niet of ik er mee kap, eerder wanneer. Want ik kan me niet voorstellen ook dat afgezien van ik, de psycholoog, de fysio, de internist en de reumatoloog hier achter kunnen staanEn voor iemand met CVS die al constant moe is...
Mja. Ik zit ergens wel te twijfelen om eruit te droppen. Want is mijn "ideale" body dit waard? En dan? Dan ben ik straks zo en dan is het ongetwijfeld in mijn ogen nog niet goed. Never ending cycle.
Ja ik ook normaal. Maar wel met brood, havermout, yoghurt, vlees, ect. Ik eet niet de hele dag rijst. Ik heb met mijn eigen voedingsplan dusdanig veel variatie dat ik alles binnenkrijg. Nu moet ik vitamines gaan suppen. Dat is toch achterlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.
Als ik bij mijn ouders eet of bij mijn schoonouders eet ik wat de pot schaft (ook met speciale gelegenheden pas ik me aan).
Het went, maar het is wel zwaar in het begin.
Ik krijg wel alles binnen qua voedingstoffen het is alleen eentonig. Plus ik eet wel gevarieerd alleen iedere dag precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?
Maar je eet toch neem ik aan wel andere groentes en zo? Ik bedoel, in grote lijnen krijg je waarschijnlijk wel alles binnen, maar in broccoli zitten weer andere micronutrienten dan in bieten of in tuinbonen. Dat kun je moeilijk allemaal elke dag eten. En het schijnt ook dat door niet elke dag bijv. brood als ontbijt te eten of juist yoghurt, maar dat af te wisselen, je vertering actiever blijft. Voor jou misschien minder een issue omdat je aan wilt komen, maar goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Ryuuzen het volgende:
el alles binnen qua voedingstoffen het is alleen eentonig. Plus ik eet wel gevarieerd alleen iedere dag precies hetzelfde.
Ik wil goed eten voor het aankomen en kwam samen met mijn instructeur op dit. Gelukkig werkt dit voor m
ja je vitamines hoor je door voeding binnen te moeten kunnen krijgen lijkt mij. Ik vind het ook wel heel drastisch voor cutten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ook normaal. Maar wel met brood, havermout, yoghurt, vlees, ect. Ik eet niet de hele dag rijst. Ik heb met mijn eigen voedingsplan dusdanig veel variatie dat ik alles binnenkrijg. Nu moet ik vitamines gaan suppen. Dat is toch achterlijk.
Ik haal mijn macro's niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |