quote:Op maandag 16 maart 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Beetje uitdaging moet er in zitten Q![]()
En dit is jou eerste wedstrijd, dus dat die 2de van nl is geworden zegt niks. Jij deed nog niet mee, dus misschien ben je wel veel beter
Klopt ook. Normaal gesproken gaat het ook over freubelen met vuilnis, maar we waren even offtopicquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt ook. Normaal gesproken gaat het ook over freubelen met vuilnis, maar we waren even offtopic
Lmao.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt ook. Normaal gesproken gaat het ook over freubelen met vuilnis, maar we waren even offtopic
Dezelfde of die andere?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao.
Ik zal om 09u eens de fucking fietsenmaker bellen. Ik wil gvd een fiets. Hoeren.
Ik heb geen idee waar ze mee aankomen. Maar ga niet nog een week bv wachten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dezelfde of die andere?
Maar fietsen
Ik heb gedroomd over etenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu al honger? haha
Het wordt vandaag mooi weer!en ik moet werken
Same here. Vandaag triceps, borst en schouders. Of nieuw schema. Hoe dan ook ik heb geen zin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn benentraplopen is vermoeiend
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ze mee aankomen. Maar ga niet nog een week bv wachten.
Uhu. Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Maar niet laten afschepen met een half iets, maar dat zit volgens mij wel goed
PWO erin en gas!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Vandaag triceps, borst en schouders. Of nieuw schema. Hoe dan ook ik heb geen zin.
Bedacht me wel dat als ik ook nog ga fietsen naast dit eten, ik serieus omval
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
PWO erin en gas!
Nou als je tomtom mag geloven wat je verbrand in een uurtje fietsen, dan is wat je verbrandt 60/70% van wat je eet
Ja klopt dat is ook wat ik ervan weet, 0,5 kilo per week voor zo min mogelijk spier verlies.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd over eten
Ik lees echt overal dat je niet zo laag moet cutten. En heel goed op je macro's moet letten. Nou die zijn fucked up
Straks fysio. Denk dat ik klappen krijg als ik dr her lijstje vertel
Ja ik zie dus idd overal staan 0.5g per week. Maar dat verlies ik al met mijn "normale" eten. Nou hou ik me daar niet bijtser strak aan de afgelopen tijd, dus ik schommel.. maar dan nog. 2 weken gelee 20.7 nu 19.5% vet. Dat gaat dan toch best hard?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt dat is ook wat ik ervan weet, 0,5 kilo per week voor zo min mogelijk spier verlies.
Ik zou het fietsen ook even overleggen, ik zou dan zelf (een deel van) de verbrandde calorieën bij eten hoor, anders red je het niet eens!
quote:Als je gaat cutten is het belangrijk om op de juiste manier te beginnen, meestal gebeurd dit niet, en zijn mensen vaak langer met de cut bezig dan nodig is terwijl je dit goed kan voorkomen.
Wat je vaak ziet gebeuren is dat mensen een behoorlijk aantal calorieën minder gaan eten als wat ze per dag nodig hebben. Dit werkt prima om gewicht te verliezen, maar dat is niet je doel! Je doel is om vet te verliezen, en misschien zelfs nog wat spiermassa aanzetten. Het verschil hierin is simpel: Onder gewicht verliezen versta ik puur lichaamsgewicht. Waar het vanaf gaat maakt niet uit, meestal is het een combinatie van vet, vocht en spiermassa wat verloren gaat. De weegschaal blijft vriendelijk tegen je, maar de spiegel verstopt je spiermassa ook meer en meer. In het andere geval heb ik het over vet verliezen, en dan bedoel ik dus ook puur lichaamsvet!
Wat je wel moet doen? Eten naar je dagelijkse behoefte aan calorieën, inclusief je sporttoeslag! "maar dan val je toch niet af? Je eet dan net zo veel als je verbruikt!". Dat klopt! Het tekort in calorieën maak je met de cardio, want die reken je niet mee in je dagelijkse behoefte.
Ik heb nu al gecheatquote:Waarom eten naar je dagelijkse behoefte, en niet gewoon wat minder eten?
Het is de bedoeling dat je alleen lichaamsvet gaat verbranden. Als je eet naar je dagelijkse behoefte zorg je ervoor dat je spieren genoeg voedingsstoffen voor handen heeft, en geen directe reden heeft tot spierafbraak. Op deze manier minimaliseer je het spierverlies. Als je minder eet dan je dagelijks nodig hebt aan calorieën dan komt je lichaam macronutrienten te kort. Eiwitten zijn nodig in het lichaam voor talloze andere processen, het zijn de bouwstenen voor het lichaam, niet alleen voor de spieren. Als eiwitten niet voldoende in het lichaam aanwezig zijn voor andere processen gaat het lichaam deze zelf winnen uit - jawel - spierweefsel! Verder is deze manier van cutten veel beter vol te houden, en een stuk gezonder voor het lichaam. Cardio verbeterd niet alleen de conditie, maar helpt ook bij het opbouwen van je metabolisme (het aantal calorieën dat je verbruikt in rust).
Hoop dat je het volhoudt qua gewichten. Je zal een stuk minder energie hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Vandaag triceps, borst en schouders. Of nieuw schema. Hoe dan ook ik heb geen zin.
Bedacht me wel dat als ik ook nog ga fietsen naast dit eten, ik serieus omval
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:55 schreef Artoo het volgende:
Mijn ontbijt was een feestje. Geprakte banaan mengen met 2 eieren en flink kaneel. Dat 20 minuutjes in muffinvormpjes in de oven op 180 graden. Cakejes voor ontbijt, aww yisss!
Nah ik zei net al op FB, vraag is niet of ik er mee kap, eerder wanneer. Want ik kan me niet voorstellen ook dat afgezien van ik, de psycholoog, de fysio, de internist en de reumatoloog hier achter kunnen staanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:01 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Hoop dat je het volhoudt qua gewichten. Je zal een stuk minder energie hebben.
Speaking offquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dezelfde of die andere?
Maar fietsen
Fixedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Maar niet laten afschepen met een half fiets, maar dat zit volgens mij wel goed
Nee. ELKE dag. ELKE dag. Geen fucking wisselen niks. ELKE dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Trouwens Qwea, je hoeft toch ook niet elke dag exact hetzelfde te eten lijkt me? 60 g havermout met whey is toch misschien best een dagje te verwisselen met eier/banaan muffins?
Hmm nouja, voor mij zou het niets zijn. Gelukkig heb je dit forum om af en toe je gal te spuwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. ELKE dag. ELKE dag. Geen fucking wisselen niks. ELKE dag.
Ik shit je niet.
Kijk, meteen op zoek naar een andere danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja ik krijg mijn geld van de fiets terug.
Ik ga sporten overslaan en mooi op zoek naar een fietsie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk, meteen op zoek naar een andere dan
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga sporten overslaan en mooi op zoek naar een fietsie.
En als ik er 1 heb gevonden ze manen op te schieten wie weet kan ik dan nog fietsen straksquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik shit je niet.
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik shit je niet.
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.
Als ik bij mijn ouders eet of bij mijn schoonouders eet ik wat de pot schaft (ook speciale gelegenheden pas ik me aan).
Het went, maar het is wel zwaar in het begin.
En het lijkt me dat je dan op de lange termijn ook voedingsstoffen gaat missen vanwege gebrek aan variatie..?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?
Ik zou die trainer lozen en gewoon zelf kijken waar je kunt komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik zei net al op FB, vraag is niet of ik er mee kap, eerder wanneer. Want ik kan me niet voorstellen ook dat afgezien van ik, de psycholoog, de fysio, de internist en de reumatoloog hier achter kunnen staanEn voor iemand met CVS die al constant moe is...
Mja. Ik zit ergens wel te twijfelen om eruit te droppen. Want is mijn "ideale" body dit waard? En dan? Dan ben ik straks zo en dan is het ongetwijfeld in mijn ogen nog niet goed. Never ending cycle.
Ja ik ook normaal. Maar wel met brood, havermout, yoghurt, vlees, ect. Ik eet niet de hele dag rijst. Ik heb met mijn eigen voedingsplan dusdanig veel variatie dat ik alles binnenkrijg. Nu moet ik vitamines gaan suppen. Dat is toch achterlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik eet ook elke dag hetzelfde. alleen mijn avond maaltijd is soms iets anders.
Als ik bij mijn ouders eet of bij mijn schoonouders eet ik wat de pot schaft (ook met speciale gelegenheden pas ik me aan).
Het went, maar het is wel zwaar in het begin.
Ik krijg wel alles binnen qua voedingstoffen het is alleen eentonig. Plus ik eet wel gevarieerd alleen iedere dag precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Variatie is toch juist goed?
Maar je eet toch neem ik aan wel andere groentes en zo? Ik bedoel, in grote lijnen krijg je waarschijnlijk wel alles binnen, maar in broccoli zitten weer andere micronutrienten dan in bieten of in tuinbonen. Dat kun je moeilijk allemaal elke dag eten. En het schijnt ook dat door niet elke dag bijv. brood als ontbijt te eten of juist yoghurt, maar dat af te wisselen, je vertering actiever blijft. Voor jou misschien minder een issue omdat je aan wilt komen, maar goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Ryuuzen het volgende:
el alles binnen qua voedingstoffen het is alleen eentonig. Plus ik eet wel gevarieerd alleen iedere dag precies hetzelfde.
Ik wil goed eten voor het aankomen en kwam samen met mijn instructeur op dit. Gelukkig werkt dit voor m
ja je vitamines hoor je door voeding binnen te moeten kunnen krijgen lijkt mij. Ik vind het ook wel heel drastisch voor cutten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ook normaal. Maar wel met brood, havermout, yoghurt, vlees, ect. Ik eet niet de hele dag rijst. Ik heb met mijn eigen voedingsplan dusdanig veel variatie dat ik alles binnenkrijg. Nu moet ik vitamines gaan suppen. Dat is toch achterlijk.
Ik haal mijn macro's niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |