ach zoveel is een ijsje en die krentenbollen toch niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het is "maar 5 dagen" ofzo. Ik weet niet. Mijn hoofd is raar.
Wat had je?quote:
Gepofte aardappel, gepaneerde ribkarbonade met appeltjes, peultjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat had je?
Mijne wasik had snijbonen met feta en pijnboompitjes en heerlijke aardappeltjes uit de oven met zeezout!
ijsje 700 denk ik. Krentemnolle ook denk ik. Heb er nu 3 met kaasquote:Op maandag 16 maart 2015 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ach zoveel is een ijsje en die krentenbollen toch niet.
Gewoon lekker je avondeten maken en morgen beginnen aan je nieuwe schema.
Zou het wel goed in de gaten houden hoor, dat je niet te flauw wordt tijdens het trainen enzo.
Ik snap het op zich ook wel, je hebt nog maar weinig tijd natuurlijk.
1 met boter, 2 met boter en nagelkaasquote:
Dat heb ik ook al echt 3 jaar niet gegeten ofzo. Karbonadequote:Op maandag 16 maart 2015 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gepofte aardappel, gepaneerde ribkarbonade met appeltjes, peultjes.
Maar het smaakte me niet zo, dat ligt aan mij
Aardappeltjes uit de oven, heerlijk!quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat had je?
Mijne wasik had snijbonen met feta en pijnboompitjes en heerlijke aardappeltjes uit de oven met zeezout!
Ik denk dat ik dat, voor vandaag, voor het laatst gehad heb toen ik nog thuis woonde. Ergo, 8 jaar geleden.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al echt 3 jaar niet gegeten ofzo. KarbonadeDaar was ik altijd zo onwijs gek op. Lekker het botje afkluiven.
Karbonade is sowieso keilekker. 1 van mijn guilty pleasures is een broodje karbo. Witbrood (gewoon sneetjes) met karbonade erop en wat mayoquote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat, voor vandaag, voor het laatst gehad heb toen ik nog thuis woonde. Ergo, 8 jaar geleden.
Maar was bio en met korting en toen dacht ik, weet je wat, ik koop het gewoonWas best lekker
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ijsje 700 denk ik. Krentemnolle ook denk ik. Heb er nu 3 met kaasEn ik snap wel dat ik op dieet moet. Maar 1385 vind ik wel echt onwijs laag.
Hypocriet ook. Ik roep telkens "CRASHDIEET FLIKKER OP!" ennu het zelf doen.
Precies, het is niet vanuit de 'meisjes met anorexia vallen ook af!' gedachte zoals iemand in LIF laatstquote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.
Bij die wedstrijden komt je uiteindelijk altijd op een 'crashdieet' uit...
Nu misschien wat vroeg maar je hebt maar kort de tijd
True. Weet je wat ik me wel afvraag? Nu ga je dus bv dit dieet doen. En stel dat het vol te houden is. Dan eet je dus 8 maanden flink lager. Als je dan weer normaal gaat eten na de wedstrijd, kom je dan niet als een motherfucker aan?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.
Bij die wedstrijden komt je uiteindelijk altijd op een 'crashdieet' uit...
Nu misschien wat vroeg maar je hebt maar kort de tijd
8 weken toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
True. Weet je wat ik me wel afvraag? Nu ga je dus bv dit dieet doen. En stel dat het vol te houden is. Dan eet je dus 8 maanden flink lager. Als je dan weer normaal gaat eten na de wedstrijd, kom je dan niet als een motherfucker aan?
Ja sorry 2 maandenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
8 weken toch?Anders is het echt ziek
Nja volgens mij loopt het na 8 weken niet zo vaart. Volgens mij is het dan wel handig rustig op te bouwen, dus niet ineens weer naar 3500. Sowieso ben je dan lichter dus is je onderhoud lager.
Ja maar je gaat vanaf nu geen spiermassa meer aanzetten, dat lukt natuurlijk niet op deze hoeveelheid calorieën. Maar je merkt als je na de show opbouwt vanzelf wanneer je aankomt of op gewicht blijft.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry 2 maanden![]()
Lichter, ja. Maar wel meer spiermassa wat meer gebruikt dan vet.
Maar wel met een ander doel. De meesten maken er geen wedstrijd van, en hebben dus geen tijdsdruk.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
Hypocriet ook. Ik roep telkens "CRASHDIEET FLIKKER OP!" ennu het zelf doen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:54 schreef sanger het volgende:
Sponzen, dat zijn alle vrouwen toch eigenlijk
Jaaaaa, maar zo stond dat niet in de krantquote:Op maandag 16 maart 2015 20:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
subtiel is het niet![]()
Mja je moet echt droog zijn voor een wedstrijd!
Ik vind het wel misleidend. Ligt dat aan mij?quote:Centraal staat de laagdrempelige fitnesswedstrijd die bij uitstek geschikt is voor beginners.
Het is een misvatting te denken dat je nog niet klaar bent voor een fitnesswedstrijd. Je bent wel klaar! Het betreft hier namelijk geen officiële wedstrijd en de jurering is daar op aangepast. ‘Scherpte’ en ‘spiermassa’ worden in sommige klassen niet meegewogen en leveren derhalve geen extra punten op.
Een laagdrempelige fitness wedstrijd die bij uitstek geschikt is om sporters te kunnen ‘laten proeven’ van wedstrijden. Tevens een prima ‘oefen wedstrijd’ voor mensen in training voor een officiële wedstrijd. Of simpelweg: Samen de strijd aan te gaan voor ons gemeenschappelijke doel: Een gezond&fit lijf!
De klassering wordt dan ook niet van te voren bepaald, maar aan de hand van de deelnemers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |