Ik weet ook vrij zeker dat als de psych dit hoort ik klappen krijgquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik vind daar in jouw en mijn geval nog bijkomen dat dit redelijk anorexia-versterkend werkt. Het is bijna niks joh, dat kan echt niet.
Big Tasty met een milkshake?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
En ik moet koken (had bonen op de planning, mijn D is 807kcal) maar heb geen ziniemand tips voor 807 kcal?
zou toch die trainer ff vragen of het klopt dat je nu al zo laag moet en wat haar plannen zijn voor over een paar weken. Nog lager??quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet ook vrij zeker dat als de psych dit hoort ik klappen krijgkijk 2 wkn voor de wedstrijd oke. Maar 2 maanden?!
Goede hamburger bestellen met aardappelschijfjesquote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
En ik moet koken (had bonen op de planning, mijn D is 807kcal) maar heb geen ziniemand tips voor 807 kcal?
Kan iemand even meerekenen?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is het echt bizarJe zou haast denken dat het een typo is en de 1 een 2 moest zijn
No thnxquote:
Gedaan op FB. Van wat ik begreep vanmorgen is dit voor 2 maandenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zou toch die trainer ff vragen of het klopt dat je nu al zo laag moet en wat haar plannen zijn voor over een paar weken. Nog lager??
Olijfolie/boter van het bakken van de vis en kip?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan iemand even meerekenen?
60g havermout = 225kcal
Whey 30g is 111 kcal
100g gebakken kipfilet 156kcal
150g gekookte meergranenrijst 211kcal
100g groente 36kcal
150g gekookte meergranenrijst 211kcal
100g groente 36kcal
100g Koolvis 70kcal
30g whey 111kcal
30g whey 111kcal
200g magere kwark 100kcal
1386.
BCAA's er niet bij, die zitten op +- 60kcal.
En er staat psycho PWO in. Maar dat doen we maar niet want daar zit dimethylamylamine in (aka Methylhexanamine /geranium oil extract), which is listed by WADA as a "prohibited substance" and is therefore banned for use in various sporting codes.
Ik mis ook het fruit. En 200g groente op een dag maar?*huilt
Die hebben we hier niet, goede hamburgers.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goede hamburger bestellen met aardappelschijfjes
Allemaal grillen. Maar goed, reken dan 2g boter per bakken doe ik nu ook. Is 15kcal. Dus dan zit je max op 45 kcal extra.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Olijfolie/boter van het bakken van de vis en kip?
Hmm ja. En de rijst moet echt gekookt en niet ongekookt zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Allemaal grillen. Maar goed, reken dan 2g boter per bakken doe ik nu ook. Is 15kcal. Dus dan zit je max op 45 kcal extra.
Aldus de coachquote:Ja even een weekje Q..ik snap wat je bedoelt maar even kijken wat het met je doet
Je bent nog te sponzig
Vijf dagen...
Als je het te weinig vindt qua lust dan ietjes hoger gooien ..maar wel even aan mij aangeven
Wij moeten even aanvoeken en kijken wat dit met je doet en ik kan niet op het allerlaatst dit aan je geven als wij nog maar 2 maanden hebben
Echt gekookt. Staat er.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja. En de rijst moet echt gekookt en niet ongekookt zijn?
Je bent nog te sponzig.. nou, daar ben je mooi klaar meequote:
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef La_Tramposa het volgende:
nouja wat ik zei; probeer het een paar dagen, daar zullen je spieren niet ineens van verdwijnen. Als het echt niet vol te houden is of je valt een kg per dag af, zullen ze snel tot inkeer komen lijkt me?
Juist niet doen, dan heb je jezelf iig nog goed getrakteerd voor je op rantsoen moetquote:Op maandag 16 maart 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies
Voel me alleen nu wel kei kut over mijn ijsje en mijn banaan
Ja maar het is "maar 5 dagen" ofzo. Ik weet niet. Mijn hoofd is raar.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan heb je jezelf iig nog goed getrakteerd voor je op rantsoen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |