Meten is wetenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed met grammen inschatten of ml. Dat zou ik inderdaad moeten wegen.
Soms eet ik die cruesli met yoghurt als ontbijt ipv 2 boterhammen, soms als laat toetje.
Ik eet soms ook een half uur voor het naar bed gaan.![]()
Zal proberen het in te vullen!
Is 4 plakjes per dag. Plus nog de dressing.quote:
Lees; door proeftijd heenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef sandertjuh het volgende:
rukke weken geweest, inclusief het leeghalen van de gehele woonkamer omdat de vloer geschuurd is afgelopen weekend. Daarbij nog nieuw werk, 6x sporten in de week... pffff
Rust is eindelijk een beetje wedergekeerd, begin m'n draai ook te vinden op werk wat ook een hoop energie bespaard! En kan nu natuurlijk tussendoor weer iets vaker op internet gluren
Bijna, nog 2 weken te gaanquote:
Is dat je nieuwe schema?quote:
Dat is bijna een crashdieetquote:
Dat is dus 2100 kcal minder dan wat je nodig hebt om op gewicht te blijven volgens je huidige schema? Dan zou je elke 3, 4 dagen een kg afvallenquote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef Maraca het volgende:
zojuist een goed gesprek gehad met de bedrijfsarts. Ga vanaf morgen weer werken, maar niet mijn volledige uren. Ben zo blij met m'n nieuwe werkschema.. was het thuis zitten helemaal zat, maar fulltime werken zit er ook (nog) niet in. Zojuist medegedeeld aan mijn baas dat ik ook later ga beginnen met werken, zodat ik 's morgens kan gaan sporten
Is in principe een verschuiving van mijn werktijden, dus ga er vooralsnog vanuit dat dit geen probleem moet zijn
Ga me niet meer aanpassen aan m'n werk, ze houden nu maar eens rekening met mij
Nu alleen niet vergeten om m'n tussendoortjes en lunch van te voren te makenhad al een koeltasje gekocht, zodat ik allemaal gezonde zooi koel mee kan nemen naar m'n werk
Jazeker!quote:
Nah volgens de berekeningen moet ik 2800 om op gewicht te blijven met sporten. Maar daar klopt geen fuck van. Maar dit is dus gewoon 1800kcal lager. Ik vind het echt bizar bizar laag. Ben ik de enige?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is dus 2100 kcal minder dan wat je nodig hebt om op gewicht te blijven volgens je huidige schema? Dan zou je elke 3, 4 dagen een kg afvallen
Ehhh ja. Maar goed, als je het een week probeert en 3 kg lichter bent heb je bewijs en zullen ze het wel moeten aanpassen denk ik?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah volgens de berekeningen moet ik 2800 om op gewicht te blijven met sporten. Maar daar klopt geen fuck van. Maar dit is dus gewoon 1800kcal lager. Ik vind het echt bizar bizar laag. Ben ik de enige?
Ik ook niet echt. Heb net haar aangesproken via FB.quote:
Maar dit is toch ook funest voor de spieren?!quote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehhh ja. Maar goed, als je het een week probeert en 3 kg lichter bent heb je bewijs en zullen ze het wel moeten aanpassen denk ik?
Nee ik vind het ook bizar, de 1700 die je eerder noemde vond ik al aan de lage kant in verhouding met wat je nu eet.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah volgens de berekeningen moet ik 2800 om op gewicht te blijven met sporten. Maar daar klopt geen fuck van. Maar dit is dus gewoon 1800kcal lager. Ik vind het echt bizar bizar laag. Ben ik de enige?
En ik vind daar in jouw en mijn geval nog bijkomen dat dit redelijk anorexia-versterkend werkt. Het is bijna niks joh, dat kan echt niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Heb net haar aangesproken via FB.
Ja dat denk ik ook wel ja, maar je zal ook wel minder zwaar gaan trainen lijkt me?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook funest voor de spieren?!
Nou dat dacht ik dus ook!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook bizar, de 1700 die je eerder noemde vond ik al aan de lage kant in verhouding met wat je nu eet.
Ik vind het ook raar dat er grammen gekookte rijst in staan want dat is helemaal niet handig om gekookt te wegen, ongekookt is veel preciezer.
Als je teveel afvalt verlies je ook echt veel spieren, met dit aantal calorieën kan dat toch niet anders?
ehh, neen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel ja, maar je zal ook wel minder zwaar gaan trainen lijkt me?
Dan is het echt bizarquote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ehh, neen.
Dropsets schema dat even zwaar of zwaarder is.
Ik weet ook vrij zeker dat als de psych dit hoort ik klappen krijgquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik vind daar in jouw en mijn geval nog bijkomen dat dit redelijk anorexia-versterkend werkt. Het is bijna niks joh, dat kan echt niet.
Big Tasty met een milkshake?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
En ik moet koken (had bonen op de planning, mijn D is 807kcal) maar heb geen ziniemand tips voor 807 kcal?
zou toch die trainer ff vragen of het klopt dat je nu al zo laag moet en wat haar plannen zijn voor over een paar weken. Nog lager??quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet ook vrij zeker dat als de psych dit hoort ik klappen krijgkijk 2 wkn voor de wedstrijd oke. Maar 2 maanden?!
Goede hamburger bestellen met aardappelschijfjesquote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:
En ik moet koken (had bonen op de planning, mijn D is 807kcal) maar heb geen ziniemand tips voor 807 kcal?
Kan iemand even meerekenen?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is het echt bizarJe zou haast denken dat het een typo is en de 1 een 2 moest zijn
No thnxquote:
Gedaan op FB. Van wat ik begreep vanmorgen is dit voor 2 maandenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zou toch die trainer ff vragen of het klopt dat je nu al zo laag moet en wat haar plannen zijn voor over een paar weken. Nog lager??
Olijfolie/boter van het bakken van de vis en kip?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan iemand even meerekenen?
60g havermout = 225kcal
Whey 30g is 111 kcal
100g gebakken kipfilet 156kcal
150g gekookte meergranenrijst 211kcal
100g groente 36kcal
150g gekookte meergranenrijst 211kcal
100g groente 36kcal
100g Koolvis 70kcal
30g whey 111kcal
30g whey 111kcal
200g magere kwark 100kcal
1386.
BCAA's er niet bij, die zitten op +- 60kcal.
En er staat psycho PWO in. Maar dat doen we maar niet want daar zit dimethylamylamine in (aka Methylhexanamine /geranium oil extract), which is listed by WADA as a "prohibited substance" and is therefore banned for use in various sporting codes.
Ik mis ook het fruit. En 200g groente op een dag maar?*huilt
Die hebben we hier niet, goede hamburgers.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goede hamburger bestellen met aardappelschijfjes
Allemaal grillen. Maar goed, reken dan 2g boter per bakken doe ik nu ook. Is 15kcal. Dus dan zit je max op 45 kcal extra.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Olijfolie/boter van het bakken van de vis en kip?
Hmm ja. En de rijst moet echt gekookt en niet ongekookt zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Allemaal grillen. Maar goed, reken dan 2g boter per bakken doe ik nu ook. Is 15kcal. Dus dan zit je max op 45 kcal extra.
Aldus de coachquote:Ja even een weekje Q..ik snap wat je bedoelt maar even kijken wat het met je doet
Je bent nog te sponzig
Vijf dagen...
Als je het te weinig vindt qua lust dan ietjes hoger gooien ..maar wel even aan mij aangeven
Wij moeten even aanvoeken en kijken wat dit met je doet en ik kan niet op het allerlaatst dit aan je geven als wij nog maar 2 maanden hebben
Echt gekookt. Staat er.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja. En de rijst moet echt gekookt en niet ongekookt zijn?
Je bent nog te sponzig.. nou, daar ben je mooi klaar meequote:
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef La_Tramposa het volgende:
nouja wat ik zei; probeer het een paar dagen, daar zullen je spieren niet ineens van verdwijnen. Als het echt niet vol te houden is of je valt een kg per dag af, zullen ze snel tot inkeer komen lijkt me?
Juist niet doen, dan heb je jezelf iig nog goed getrakteerd voor je op rantsoen moetquote:Op maandag 16 maart 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies
Voel me alleen nu wel kei kut over mijn ijsje en mijn banaan
Ja maar het is "maar 5 dagen" ofzo. Ik weet niet. Mijn hoofd is raar.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan heb je jezelf iig nog goed getrakteerd voor je op rantsoen moet
ach zoveel is een ijsje en die krentenbollen toch niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het is "maar 5 dagen" ofzo. Ik weet niet. Mijn hoofd is raar.
Wat had je?quote:
Gepofte aardappel, gepaneerde ribkarbonade met appeltjes, peultjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat had je?
Mijne wasik had snijbonen met feta en pijnboompitjes en heerlijke aardappeltjes uit de oven met zeezout!
ijsje 700 denk ik. Krentemnolle ook denk ik. Heb er nu 3 met kaasquote:Op maandag 16 maart 2015 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ach zoveel is een ijsje en die krentenbollen toch niet.
Gewoon lekker je avondeten maken en morgen beginnen aan je nieuwe schema.
Zou het wel goed in de gaten houden hoor, dat je niet te flauw wordt tijdens het trainen enzo.
Ik snap het op zich ook wel, je hebt nog maar weinig tijd natuurlijk.
1 met boter, 2 met boter en nagelkaasquote:
Dat heb ik ook al echt 3 jaar niet gegeten ofzo. Karbonadequote:Op maandag 16 maart 2015 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gepofte aardappel, gepaneerde ribkarbonade met appeltjes, peultjes.
Maar het smaakte me niet zo, dat ligt aan mij
Aardappeltjes uit de oven, heerlijk!quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat had je?
Mijne wasik had snijbonen met feta en pijnboompitjes en heerlijke aardappeltjes uit de oven met zeezout!
Ik denk dat ik dat, voor vandaag, voor het laatst gehad heb toen ik nog thuis woonde. Ergo, 8 jaar geleden.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al echt 3 jaar niet gegeten ofzo. KarbonadeDaar was ik altijd zo onwijs gek op. Lekker het botje afkluiven.
Karbonade is sowieso keilekker. 1 van mijn guilty pleasures is een broodje karbo. Witbrood (gewoon sneetjes) met karbonade erop en wat mayoquote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat, voor vandaag, voor het laatst gehad heb toen ik nog thuis woonde. Ergo, 8 jaar geleden.
Maar was bio en met korting en toen dacht ik, weet je wat, ik koop het gewoonWas best lekker
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ijsje 700 denk ik. Krentemnolle ook denk ik. Heb er nu 3 met kaasEn ik snap wel dat ik op dieet moet. Maar 1385 vind ik wel echt onwijs laag.
Hypocriet ook. Ik roep telkens "CRASHDIEET FLIKKER OP!" ennu het zelf doen.
Precies, het is niet vanuit de 'meisjes met anorexia vallen ook af!' gedachte zoals iemand in LIF laatstquote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.
Bij die wedstrijden komt je uiteindelijk altijd op een 'crashdieet' uit...
Nu misschien wat vroeg maar je hebt maar kort de tijd
True. Weet je wat ik me wel afvraag? Nu ga je dus bv dit dieet doen. En stel dat het vol te houden is. Dan eet je dus 8 maanden flink lager. Als je dan weer normaal gaat eten na de wedstrijd, kom je dan niet als een motherfucker aan?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik ben vooral tegen waarom mensen dat doen normaal gesproken.
Bij die wedstrijden komt je uiteindelijk altijd op een 'crashdieet' uit...
Nu misschien wat vroeg maar je hebt maar kort de tijd
8 weken toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
True. Weet je wat ik me wel afvraag? Nu ga je dus bv dit dieet doen. En stel dat het vol te houden is. Dan eet je dus 8 maanden flink lager. Als je dan weer normaal gaat eten na de wedstrijd, kom je dan niet als een motherfucker aan?
Ja sorry 2 maandenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
8 weken toch?Anders is het echt ziek
Nja volgens mij loopt het na 8 weken niet zo vaart. Volgens mij is het dan wel handig rustig op te bouwen, dus niet ineens weer naar 3500. Sowieso ben je dan lichter dus is je onderhoud lager.
Ja maar je gaat vanaf nu geen spiermassa meer aanzetten, dat lukt natuurlijk niet op deze hoeveelheid calorieën. Maar je merkt als je na de show opbouwt vanzelf wanneer je aankomt of op gewicht blijft.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry 2 maanden![]()
Lichter, ja. Maar wel meer spiermassa wat meer gebruikt dan vet.
Maar wel met een ander doel. De meesten maken er geen wedstrijd van, en hebben dus geen tijdsdruk.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
Hypocriet ook. Ik roep telkens "CRASHDIEET FLIKKER OP!" ennu het zelf doen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:54 schreef sanger het volgende:
Sponzen, dat zijn alle vrouwen toch eigenlijk
Jaaaaa, maar zo stond dat niet in de krantquote:Op maandag 16 maart 2015 20:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
subtiel is het niet![]()
Mja je moet echt droog zijn voor een wedstrijd!
Ik vind het wel misleidend. Ligt dat aan mij?quote:Centraal staat de laagdrempelige fitnesswedstrijd die bij uitstek geschikt is voor beginners.
Het is een misvatting te denken dat je nog niet klaar bent voor een fitnesswedstrijd. Je bent wel klaar! Het betreft hier namelijk geen officiële wedstrijd en de jurering is daar op aangepast. ‘Scherpte’ en ‘spiermassa’ worden in sommige klassen niet meegewogen en leveren derhalve geen extra punten op.
Een laagdrempelige fitness wedstrijd die bij uitstek geschikt is om sporters te kunnen ‘laten proeven’ van wedstrijden. Tevens een prima ‘oefen wedstrijd’ voor mensen in training voor een officiële wedstrijd. Of simpelweg: Samen de strijd aan te gaan voor ons gemeenschappelijke doel: Een gezond&fit lijf!
De klassering wordt dan ook niet van te voren bepaald, maar aan de hand van de deelnemers
Hmm ja inderdaad een aparte omschrijving.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar zo stond dat niet in de krant
[..]
Ik vind het wel misleidend. Ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad een aparte omschrijving.
Mja ze houden wel erg in het midden waar ze op letten,,
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet isquote:Centraal tijdens het Fitness Festival staat de kleinschalige fitnesswedstrijd, waaraan iedereen die een sportschool bezoekt kan meedoen. ,,Het is een laagdrempelige open wedstrijd met verschillende klassen, variërend bij de vrouwen van miss sportsmodel (iedereen met een getrainde fysieke fotogenieke uitstraling met lichte spieropbouw) tot miss shape en miss figure. Ook de mannen hebben enkele klassen."
Ja beetje raar inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet is
Dat is dan toch wat misleidend?
Maar ga dan niet zeggen "ja maar we houden niet de officiele regels aan, maar je moet wel droog zijn" whut?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja beetje raar inderdaad.
Mja het is ook allemaal niet heel professioneel opgezet, dus waarschijnlijk is het daarom dat niet alles even duidelijk is.
Ze houden waarschijnlijk toch een beetje algemene beoordeling aan voor de klasses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |