Hmm ja inderdaad een aparte omschrijving.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar zo stond dat niet in de krant
[..]
Ik vind het wel misleidend. Ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad een aparte omschrijving.
Mja ze houden wel erg in het midden waar ze op letten,,
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet isquote:Centraal tijdens het Fitness Festival staat de kleinschalige fitnesswedstrijd, waaraan iedereen die een sportschool bezoekt kan meedoen. ,,Het is een laagdrempelige open wedstrijd met verschillende klassen, variërend bij de vrouwen van miss sportsmodel (iedereen met een getrainde fysieke fotogenieke uitstraling met lichte spieropbouw) tot miss shape en miss figure. Ook de mannen hebben enkele klassen."
Ja beetje raar inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet is
Dat is dan toch wat misleidend?
Maar ga dan niet zeggen "ja maar we houden niet de officiele regels aan, maar je moet wel droog zijn" whut?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja beetje raar inderdaad.
Mja het is ook allemaal niet heel professioneel opgezet, dus waarschijnlijk is het daarom dat niet alles even duidelijk is.
Ze houden waarschijnlijk toch een beetje algemene beoordeling aan voor de klasses.
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:56 schreef gcjoel het volgende:
1 voordeel ik zie op die facebook wat foto's, maar geen van de dames lijken zo al echt strak,
Allemaal wat sponzig![]()
Dus je loopt niet achter op de rest lijkt me!
Ja inderdaad! En dan ook nog aankomen met tanning en die dure bikinis niet bepaald laagdrempelig meer!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ga dan niet zeggen "ja maar we houden niet de officiele regels aan, maar je moet wel droog zijn" whut?
Ik had niet meegekregen dat het een 'laagdrempelige' wedstrijd was.. dus op basis van wat Q steeds postte dacht ik wel dat het een officiële hogere klasse wedstrijd wasquote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad! En dan ook nog aankomen met tanning en die dure bikinis niet bepaald laagdrempelig meer!
Zie! Dát bedoel ik dus. Dan ben ik dus niet de enige. Laagdrempelig my assquote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad! En dan ook nog aankomen met tanning en die dure bikinis niet bepaald laagdrempelig meer!
Nee joh. Zelfs niet ibff oid. Echt gewoon vanuit de gyms zelf opgezet.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had niet meegekregen dat het een 'laagdrempelige' wedstrijd was.. dus op basis van wat Q steeds postte dacht ik wel dat het een officiële hogere klasse wedstrijd was
Ja, dat dacht ik dus ook. Dan is het wel misleidend inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had niet meegekregen dat het een 'laagdrempelige' wedstrijd was.. dus op basis van wat Q steeds postte dacht ik wel dat het een officiële hogere klasse wedstrijd was
Nee, precies. Dus dat geeft al aan hoe misleidend het isquote:Op maandag 16 maart 2015 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee joh. Zelfs niet ibff oid. Echt gewoon vanuit de gyms zelf opgezet.
Ik ben wel blij dat het dus niet aan mij ligtquote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, precies. Dus dat geeft al aan hoe misleidend het is
Ach als je straks op dat podium staat in je beste shape ever boeit het niks meer!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het dus niet aan mij ligt
Nah ik weet niet. Want ik weet niet of ik nog eens zo'n dieet wil doen. Eerst maar eens zien hoe dit gaat. Vandaag iig cheatdagquote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach als je straks op dat podium staat in je beste shape ever boeit het niks meer!![]()
Daarna door naar de flexcup?
Dat is waarom ik geen wedstrijd wil doen. Ik kan dat echt niet hoor mensen die zeggen wat ik moet eten en dan steeds minderquote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik weet niet. Want ik weet niet of ik nog eens zo'n dieet wil doen. Eerst maar eens zien hoe dit gaat. Vandaag iig cheatdagzit rond de 2000kcal extra en het smaakt kei nice
Ijsje (5 bollen en hoorn), 3 krentenbollen, stroopwafel, banaan en wat droppies.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is waarom ik geen wedstrijd wil doen. Ik kan dat echt niet hoor mensen die zeggen wat ik moet eten en dan steeds minder
Cheatdag!wat at je?
das nog netjes toch! dat zijn de beste cheats, niet misselijk maar wel lekker!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ijsje (5 bollen en hoorn), 3 krentenbollen, stroopwafel, banaan en wat droppies.
Uhu. En mijn dropjes zijn suikervrij maar zo awesome. Half drop half winegumquote:Op maandag 16 maart 2015 21:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
das nog netjes toch! dat zijn de beste cheats, niet misselijk maar wel lekker!
jum welke zijn dat?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. En mijn dropjes zijn suikervrij maar zo awesome. Half drop half winegum
Er is misschien ook nog een verschil tussen de richtlijnen van die wedstrijd en wat je coach van jou verwacht? In sport zoek je altijd grenzen op, dus ook al is het misschien niet per se nodig, zij denkt waarschijnlijk: als we meer doen dan de rest winnen we.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Toen ik dit las dacht ik: ha! Daar kan ik aan mee doen want ik kan iig in de sportsmodel klasse. Nu blijkt dat heel die klasse er niet is
Dat is dan toch wat misleidend?
Nou ja van wat ik nu heb begrepen en gezien moet iedereen zwaar droog. Dus ik ben niet de enige zeg maar. En ik heb echt niet de illusie dat ik ga winnen, ik hoop voor mijn coach dat zij dat ook niet heeft. Bedoel, sprak gisteren een vrouw (50+) die ook bij mij in de figure klasse zit... En die is vorig jaar 2de van NL geworden. Nou ja, dan weet je al dat het een verloren zaak isquote:Op maandag 16 maart 2015 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er is misschien ook nog een verschil tussen de richtlijnen van die wedstrijd en wat je coach van jou verwacht? In sport zoek je altijd grenzen op, dus ook al is het misschien niet per se nodig, zij denkt waarschijnlijk: als we meer doen dan de rest winnen we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |