Sanger je moet daar gewoon niet reageren man.Ze proberen je alleen maar te trollenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze niet meekomen op school, en zitten daarom in de aula te huilen.
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
ik ben wel benieuwd hoe ze je door een computer een klap willen verkopen? Ik ben it-er en als ik wist at er zoiets bestond kon ik het zeker weten alquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....
je blijft maar typo's maken hequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Fuck, weer vergeten te scheren vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Nog over dat schoolplein ding van laatst?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
Ik heb zo afspraak op school voor 1 van de kids. Effe rellen daar
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen lerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog over dat schoolplein ding van laatst?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
[..]
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen leren
De helft!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:29 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel? Ik heb je post! Thnx!!!maar moet ik dat hele zakje? Of de helft?
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zettenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
Ik denk dat je je vooral niet zo fijn voelt haha, snelle hartslag en achteraf een mega crash!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
quote:
Toch wel. Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Btw, het was X. Ik heb dr flink de waarheid gezegd. Rot op zeg.
Ze gaf het wel toe?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Btw, het was X. Ik heb dr flink de waarheid gezegd. Rot op zeg.
Eerst een beetje schuchter toen ik vroeg of ze tijd had. Echt zo van "Uh-oh" dat zag je ook al aan dr gezicht. Verder nog liegen ook want Y (andere coach) zou het ook in mijn FB hebben gelezen en zij had het niet tegen hem gezegd. Dikke lul, Y staat niet in mijn FB. Ja want ze had screenshots gestuurd naar de coach (de echte coach) omdat ze niet snapte dat ik brood en cola light at! Dat kon echt niet.quote:
Jaquote:
Wtf.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaSchorvoetend. En dan ook nog bekennen dat ze screenshots had gestuurd
Die screenshots zijn wel heel zielig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaSchorvoetend. En dan ook nog bekennen dat ze screenshots had gestuurd
Dit gaat nog steeds over de wedstrijd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst een beetje schuchter toen ik vroeg of ze tijd had. Echt zo van "Uh-oh" dat zag je ook al aan dr gezicht. Verder nog liegen ook want Y (andere coach) zou het ook in mijn FB hebben gelezen en zij had het niet tegen hem gezegd. Dikke lul, Y staat niet in mijn FB. Ja want ze had screenshots gestuurd naar de coach (de echte coach) omdat ze niet snapte dat ik brood en cola light at! Dat kon echt niet.
WtfZal ik even zelf bepalen wat ik eet? Sodemieter op zeg.
Ja.quote:
Wat moest je doen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei dat ik sportspullen bij had. Hij had geen tijd voor een heel uur, maar hij had wel een half uur.
Dus hij heeft me een half uur afgebeuld
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar wasquote:
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar was
Spierpijn is niet erg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgen
Best veel denk ik als ik het bij elkaar ga optellen.. 2-3kg kipfilet per week, 10 bakken kwark, 2-3 pakken yoghurt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
wat zijn jullie kwijt aan jullie 'levensstijl'?
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
ja kansloos he. Dus ik spreek net mijn coach erop aan dat ze zei dat Y het echt niet was. Dat Y heeft bekend en screens heeft gestuurd. Heeft ze nooit screens gehad.quote:
Ja ik vind het ook zo verschrikkelijk kansloos allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die screenshots zijn wel heel zielig!
En dr gezeik over cola light al helemaal, echt mensen die daar nog in geloven
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over de wedstrijd?
Ik denk zo'n 500 euro per maand voor 2 personen. Maar dat is wel inclusief alle boodschappenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
Ik denk dat 'gezond eten' me 10 euro per week meer kost dan wanneer ik daar niet op zou letten.. dat zit hem dan vooral in kwark en fruit en groente wat ik meer koop dan de meesten, en af en toe chia zaad etc. bestellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |