SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 9% gewijzigd door Champy op 18-03-2015 11:16:33 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Die eerste bonuschickman. Kijk even naar dat hoofd.
Lijkt op een Duitse jongen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Die eerste bonuschick. Kijk even naar dat hoofd.
vin die laatste serieus geil die sophie arvebrinkquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Neequote:
Eergisterenquote:
Zo beter?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Niet echt. Jij wat moois meegemaakt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey c_c heb je nog een mooie dagboekpost voor me?
Ik op een lokale partij en de 50 plusquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Ik deed de stemwijzer voor Noord Holland en daar kwam PVV uit!!!
wat is deze?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef sanger het volgende:
Als je dat niet wilt vraag ik me af wat je hier sowieso doet
Mensen die wel dezelfde ideologie hebben, maar zich te verheven voelen om het daadwerkelijk te stemmen. Sander pls.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Nog nooit gedaan, heb me er nooit in verdiept en het interesseert me weinigquote:
Iedere dag, woon er mee samenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dr? Moet een goede beurt zijn geweest.
zo ook even doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Ging als een tiet, supertof om te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet echt. Jij wat moois meegemaakt?
Ging dat liften vorig jaar een beetje lekker of stond je veel stil?
Waarom quote je mijn post naar een ander topicquote:
Echt he... Ze mag me wel zieke handjob geven met die armen van haar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vin die laatste serieus geil die sophie arvebrink
[ afbeelding ]
zou van haar sterretje rondje maken 9/10
Daar ben ik heel blij omquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je staat weer op een voldoende in mijn userrating, Antoine.
Sorry, maar ik moet je vriendelijk verzoeken op te kankeren uit deze reeks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom quote je mijn post naar een ander topic
lekker toch vraag me af hoe die quads eruit zien als je haar doggystyle vernedertquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he... Ze mag me wel zieke handjob geven met die armen van haar.
Nice. Alleen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ging als een tiet, supertof om te doen.
Wtf.... triest dit hoor. Net alsof ik hier zou willen postenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet je vriendelijk verzoeken op te kankeren uit deze reeks.
Bedankt voor je begrip.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lekker toch vraag me af hoe die quads eruit zien als je haar doggystyle vernedert
Ja, snap dat het zo overkomt. Maar ik heb de regels ook niet verzonnen hahahquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Wtf.... triest dit hoor. Net alsof ik hier zou willen posten
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Misschien dan die weissmann eens vragen waarom hij mijn post mee hierheen neemt...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, snap dat het zo overkomt. Maar ik heb de regels ook niet verzonnen hahah
maar toch bedankt voor je begrip. Nogmaals.
Flikker op man kneus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben je doof ofzo awesome praat toch geen marokaans
je bent nog niet wegquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Flikker op man kneus.
ik trouwens gelukkig ook niet
Ja, alleen. Heerlijk want dan hoef je met niemand rekening te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice. Alleen?
Staat hier ook nog op de lijst maar eerst Berlijn ff overleven.
Haha, weissman zal echt wel redenen hebben voor zijn gedrag, maar sowieso moet je hem niet willen snappen. Jij kan daarentegen wel iets doen aan je postgedrag hier. Die moet je stoppen. Zeg maar: per direct. Okee. Helemaal toppie!quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien dan die weissmann eens vragen waarom hij mijn post mee hierheen neemt...
Anders hou je je gequote effe in het topic waar het vandaan komt. Hier wordt dat schijnbaar niet gewaardeerd door je medeposters.quote:
Try me...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je bent nog niet weg
Wil je een kettlebell op je neus ofzo?
Danny?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha, weissman zal echt wel redenen hebben voor zijn gedrag, maar sowieso moet je hem niet willen snappen. Jij kan daarentegen wel iets doen aan je postgedrag hier. Die moet je stoppen. Zeg maar: per direct. Okee. Helemaal toppie!
Doegg
jonges pikken jullie dit?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Artoo het volgende:
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressief
Whahah failquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Anders hou je je gequote effe in het topic waar het vandaan komt. Hier wordt dat schijnbaar niet gewaardeerd door je medeposters.
Vriend, de vriendschappelijkheden zijn nu over. Opkankeren of ik bel de admins. Ik ben een bekende naam achter de schermen, dus je wil mij niet tegen je hebben.quote:
Dan zie ik je achter de schermen welquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, de vriendschappelijkheden zijn nu over. Opkankeren of ik bel de admins. Ik ben een bekende naam achter de schermen, dus je wil mij niet tegen je hebben.
Groetjes thuis!
Waarschijnlijk net iets minder dan julliequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef Questular het volgende:
Shit is on! niet Fok(!)ken met Awesome, hoe dom kun je zijn.
Komt vast door de anabolen die we hier allemaal gebruiken en we komen natuurlijk niet mee op school met de rest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net iets minder dan jullie
ja indd. Posts quoten naar een ander topicquote:
Doe dat! Die grijze Peugeot is de mijnequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kook werkelijk van woede. Ga zo even wat autospiegels slopen.
Hahah iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Questular het volgende:
Serieus als je ff niks te doen hebt dan vul ff de stemwijzer in voor de provincie Limburg, die vragen zijn zo achterlijk.....
Uhuh.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Komt vast door de anabolen die we hier allemaal gebruiken en we komen natuurlijk niet mee op school met de rest.
What's in a name.....quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
hahaha school
sportschool zal je bedoelen
sukkels
Balspellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef Awesome_ het volgende:
Niks aan de handje jongens, het balletje is al rollende.
Ik lurk helemaal niet mee, ik werd door vriend Weissman op groot onecht gewezen in het afval topic waar men een ware hetze tegen het gym masterrace voert. Dit post ik allemaal terwijl ik mezelf in de spiegel van de gym bewonder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar jullie lurken dus bij ons mee? Posten staat vrij hoor.
Hhaha echt hequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:37 schreef kaasplankje het volgende:
het afvaltopic
de vuilnisemmer van fok
snappen jullie jonges?
hahaha
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik lurk helemaal niet mee, ik werd door vriend Weissman op groot onecht gewezen in het afval topic waar men een ware hetze tegen het gym masterrace voert.
Je hebt me hier zelf heengelokt met je quote.... Homo....quote:
Fixedquote:
Aangepast aan de inwoners...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Questular het volgende:
Serieus als je ff niks te doen hebt dan vul ff de stemwijzer in voor de provincie Limburg, die vragen zijn zo achterlijk.....
Vooralsnog dit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja he anabooltjequote:
shit is aan nuquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....
Ik werd hierheen gelokt door weissman, die het nodig vond een post in een ander topic hierheen te quoten. Geen idee waaromquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vooralsnog dit.
Who the fuck is sanger?
hey je drukte per ongeluk wat letters extra in met je dikke worstenbroodvingersquote:
Wederom fixed.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey je drukte per ongeluk wat letters extra in met je dikke worstenbroodvingers
rot op homo
En dan mij homo noemenquote:
Hollandse meezingersquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
laten we dik trom ff toontje lager zingen toch
Je hebt hier serieus allebei je anabolen armen voor nodig?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef Questular het volgende:
Iemand: hou mn bak kwark vast ik ga los hier!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als ik met jou klaar ben kan je drie weken niet meer zitten vriend
nohomo
Trek je je nu al terug dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef Awesome_ het volgende:
eerst die turken nu de chubbies
zal wel geen langdurige oorlog worden hahah
snappe jullie
Vriend dat zijn bakken van 12,5 kg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt hier serieus allebei je anabolen armen voor nodig?
Joh.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Disclaimer: ik deed bij ongeveer de helft 'geen van beide' omdat het allemaal kutstellingen waren.
Met andere woorden, de PVV is besluiteloos.
haha hij denkt even stoer doen in de hoop dat hij op 1 van die fatties magquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
haha die snager wil hier niet afgaan voor ze wijven in de dieetclub natuurlijk
maar we pissen hem allemaal onder
hahaha
1950 calling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen die over politiek praten
Bitch pls, terug naar de keuken aub
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als ik met jou klaar ben kan je drie weken niet meer zitten vriend
nohomo
En dat til je niet? Te weinig tijd in de gym jongen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Vriend dat zijn bakken van 12,5 kg.
Liever niet afgaan voor de wijven daar, dan jullie die hier niet af willen gaan voor hun gym mattiesquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
haha die snager wil hier niet afgaan voor ze wijven in de dieetclub natuurlijk
maar we pissen hem allemaal onder
hahaha
Trainen in de gym? Weet je dan echt niks? De Gym is om elkaar via de spiegel te bewonderen en je wheyshake te drinken in de sauna. Je weet niks... ga weg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:50 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat til je niet? Te weinig tijd in de gym jongen?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha hij denkt even stoer doen in de hoop dat hij op 1 van die fatties mag
Ah, daarom boek ik resultaten in de sportschool en hebben jullie moeite met het tillen van een bakje kwarkquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Trainen in de gym? Weet je dan echt niks? De Gym is om elkaar via de spiegel te bewonderen en je wheyshake te drinken in de sauna. Je weet niks... ga weg.
Testen wie een harder hoofd heeft?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
Als je afvallen net zo moeilijk afgaat als je dissen dan heb ik er een hard hoofd in
quote:
Je herkent jezelf er in?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
echt he
vriend dat zijn van die dikke die teveel gepest zijn
Ik kies meestalquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
werd zeker altijd als laatste gekozen tijdens voetbal ofzo
Ben hier ook maar op uitnodiging van weissmanquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Questular het volgende:
Ik vind het allemaal maar matig, we hebben betere bezoekers gehad.
Ken je klassiekers he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Au. Komt wel aan dit. Een klassieke 'wat je zegt ben je zelf'.
Andsers kom je keertje kijken. Kies ik jou wel goed?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
wie denk je voor de gek te houden?
Ik ben blij met je support Cor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Joh.
http://www.nujij.nl/polit(...)-lang.31559510.lynkx
IMHO ben je compleet debiel als je PVV stemt: nog onafhankelijk van hun standpunten: de mensen van die partij brengen er echt niets van terecht. Stem dan SP als je overal tegen bent.
'kiezen met voetbal'quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
wie denk je voor de gek te houden?
Denk dat ji jverkeerd zit Crunchquote:
Zei je dar net eerder al? Origineel hoor.quote:
Ja, met tieten, bv.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Questular het volgende:
Ik vind het allemaal maar matig, we hebben betere bezoekers gehad.
Ook al zo'n smerige linkse. Damn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Eleiko het volgende:
Partij voor de Dieren
74%
PvdA
71%
GroenLinks
68%
Jezus Leeft*
65%
SP
58%
Christenunie/SGP
58%
50PLUS
48%
D66
42%
CDA
39%
Platform Vrije Politiek
35%
Lokaal Brabant
35%
PVV
23%
StemNL
19%
VVD
13%
Libertarische Partij
13%
is dat een instelling in Fifa '14?quote:
En het bier?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:58 schreef Questular het volgende:
[..]
te laat! welkom in de gym. Whey shakes vind je rechts, bakjes kwark links.
B&F Whey en optimel kwark right?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:58 schreef Questular het volgende:
[..]
te laat! welkom in de gym. Whey shakes vind je rechts, bakjes kwark links.
Sorry, ben uit de tijd dat je nog buiten speeldequote:
hey c-c kan je even een rant posten richting die dikkertjes hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook al zo'n smerige linkse. Damn.
Want alles voor de gainzquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
B&F Whey en optimel kwark right?
Dem feelsquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey c-c kan je even een rant posten richting die dikkertjes hier
jij kan dat altijd zo goed
Niet alleen vroeger...quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
krijg beetje plaatsvervangende schaamte van sanger
allemaal van die 'nčt niet'-comebacks
Quote dit bericht als je dit ook voelde.
Of quote seto
Denk dat het een beetje kiezen tussen twee kinderen voor dr isquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
krijg beetje plaatsvervangende schaamte van sanger
allemaal van die 'nčt niet'-comebacks
Quote dit bericht als je dit ook voelde.
Of quote seto
xDquote:[b]Op woensdag 18 maart 2015 12:01 sca
[..]
En ja ik quote hem. Waren mijn eerste posts in ONZ, dus daarom schaamte
Dit ja. Beide net-niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
B&F Whey en optimel kwark right?
Ik ga alquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
xD
hahahahahah
gooi je eigen ruiten in dikke homo
rot op joh
Ik val m'n medefatties niet af, je weet zelf.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:
Doet je puberaal ego goed hequote:
zelfs je kinderen zijn kk domquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen leren
Ik cijfer mezelf te zeer weg, ik weet het en werk eraan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:05 schreef Awesome_ het volgende:
Quest is ook een goede jongen. Soms wat onzichtbaar, maar ben toch altijd blij als ie er is.
lol, weer zon 'net-niet-steekje' na, stiekem helemaal geen real life om je druk over te maken. Dooddoenertje was het wel. Mja.quote:
Kanker nou effe op tyfuskneus.quote:
Goeie jongen die Antoinequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mensen die wel dezelfde ideologie hebben, maar zich te verheven voelen om het daadwerkelijk te stemmen. Sander pls.
Ben dan een vent, stem PVV, en rijdt daarna meteen door naar Tattoo Jos op de hoek om ff die vogel te laten zetten.
Google eens op River of Glory Winterswijk. Geen politieke beweging, wel een stelletje engnekken waar je bang van wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrede en recht![]()
Vrijzinnige partij
Partij voor de mens en spirit![]()
Hele Achterhoek zit vol hippies.
Wilde zwijnen kunnen een aardig probleem zijn. Niet voor niks dat ze rondom Nunspeet een groot hekwerk hebben staan. Of zou dat zijn om de grefo's binnen te houden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah idddie vraag over snelfietspaden ook en wilde zwijnen
en waarom alle musea gratis voor één dag en 100 op provinciale wegen?
Kwam op PvdD uit en op twee PVV
Alleen als ik ga maxen in de gym om die innerrage op te wekkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar jullie lurken dus bij ons mee? Posten staat vrij hoor.
Afhankelijk van de logistiek. Die offeren er gewoon 1tje op en kunnen weer weken door.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef Awesome_ het volgende:
eerst die turken nu de chubbies
zal wel geen langdurige oorlog worden hahah
snappe jullie
pot verwijt ketel met verzakte reetquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik val m'n medefatties niet af, je weet zelf.
M'n haat vd dag zijn mensen die in het openbaar fluiten. Kanker op met je aandachtsvragende geluidsmakerij, niemand hoeft te horen hoe jij met je 50-jarige verzakte reet Katy Perry denkt te kunnen neurieen.
Maar dat terzijde.
Je hebt kinderen en vindt het nog nodig om met kanker te schelden via internet. Prachtwijkpareltje hoorquote:
Mjah ze ploegen wel alles om incl je groentetuintje en het land van de boer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Wilde zwijnen kunnen een aardig probleem zijn. Niet voor niks dat ze rondom Nunspeet een groot hekwerk hebben staan. Of zou dat zijn om de grefo's binnen te houden?
https://goo.gl/maps/OOaTmquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze ploegen wel alles om incl je groentetuintje en het land van de boer.
En zou ook handig zijn ja, gewoon hek om al die dorpen heen
Oh idd gewoon hek met wildrooster. Hier ook trouwens als je richting Radio Kootwijk gaat, zit er ook zo'n hek. Maar dat is meer zodat ze de provinciale weg niet op lopen denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/OOaTm
Daar rij je Nunspeet uit, links en rechts het hek.
Zeer zekerquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
henk zijn daar ook hertjes en evertzwijnen????
QFTquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef VMSDKR het volgende:
heb pvv gestemd
kk buitenlanders weg ermee
en onze belastinggeld gaat in de eindeloze put die girekenland heet
dacht het niet!!!!!!!
stem geert!!!!!!!
Ik proef enige frustratie...quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik val m'n medefatties niet af, je weet zelf.
M'n haat vd dag zijn mensen die in het openbaar fluiten. Kanker op met je aandachtsvragende geluidsmakerij, niemand hoeft te horen hoe jij met je 50-jarige verzakte reet Katy Perry denkt te kunnen neurieen.
Maar dat terzijde.
Doe je nou dit topic even dicht als je moet bouten?quote:
iig niet te strak xDquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik proef enige frustratie...
Zit je wel lekker in je vel?
Lekker ruim gok ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe je nou dit topic even dicht als je moet bouten?
Denk jij dat die cut hard gaat met al die frustraties?quote:
Geen idee. Wellicht dat we de volgende keer een tijdelijk gymtopic kunnen openen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Of is dat niet de bedoeling?
Ik zie deze keer door de vingers, kon je zelf ook niet weten en zo. Maak wel een dikke vette notitie in mn kladblokje naast mn laptop. Volgende keer ben ik niet zo coulant.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Of is dat niet de bedoeling?
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:18 schreef Verbosity het volgende:
Awesome sinds wanneer geef je PT?
[..]
The struggle is real!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:15 schreef Questular het volgende:
Ik heb er gewoon 1 note bijgekregen, dat moet wel een positieve zijn aangezien er geen aanleiding is geweest om mij negatief te noten (?). Mocht dat wel het geval zijn dan keur ik de nazi praktijken m.b.t. het uitdelen van notes bij deze af.
Al die tijd gedacht dat Klokov aan het overdrijven was maar nu voel ik de pijn pas echt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zie deze keer door de vingers, kon je zelf ook niet weten en zo. Maak wel een dikke vette notitie in mn kladblokje naast mn laptop. Volgende keer ben ik niet zo coulant.
2x fail. Is je vriending gristelijk?quote:
Haat is benzine voor de spierenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
Al dat gehaat hierVerspilde energie die je beter kunt gebruiken in de gym.
Ze leeft nog!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
Al dat gehaat hierVerspilde energie die je beter kunt gebruiken in de gym.
Ik denk dat c_c dat beter op een goed zichtbare plek kan tatoeëren.quote:
hahahahahahahahhaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat c_c dat beter op een goed zichtbare plek kan tatoeëren.
Goed zichtbaar voor haarzelf.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hahahahahahahahha
Bedoel je soms haar VOORHOOFD????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
gamma-"man" 1e klas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:45 schreef Weissman het volgende:
sanger
eerst hier stoer komen doen en daarna janken bij de mods
wat een kneus ben je dan
maak je niet dik zou ik zeggen
zal toch wel? Genoeg ruimte om een goed plekje te vindenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Preciesquote:
Sowieso Cor, keihard aan het werken en liftenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ze leeft nog!
Er gaan geruchten dat je niet meer in Maastricht woont.
Goed bezig, meid; goed bezig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Precies
[..]
Sowieso Cor, keihard aan het werken en liften![]()
En dat klopt! Ik woon al een tijdje in Amsterdam
Hey jongens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
komkommer door een gang losjes?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey jongens.
Let op.
Let op hoor daar komtie:
Het zit allemaal een beetje losjes.![]()
Vandaar dat ze piemelmoe is.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met trainen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nee dat zijn de enige spieren die ik wel lekker onder controle heb.
Bijzonder goed. Gym op m'n werk is opgeknapt, dus daar doe ik na werk dingen, sinds vorige week. Totaal 4x pw. Moet goedkomen. Heb een beetje aids in m'n heup, maar dat heb ik al eeuwen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijzonder goed. Gym op m'n werk is opgeknapt, dus daar doe ik na werk dingen, sinds vorige week. Totaal 4x pw. Moet goedkomen. Heb een beetje aids in m'n heup, maar dat heb ik al eeuwen.
Het was toch frikandel door de gang losjes?quote:
Hoe kun je nou VVD stemmen? Die heeft toch geen enkele geloofwaardigheid meer? Zeker niet met Teeven straks als opvolger van die fraudeur in het parlement.quote:
Vondelgym van Arie Boomsmaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed bezig, meid; goed bezig!
Zijn er inmiddels in Amsterdam al een beetje goede sportscholen?
Dat vond ik voor zo'n "grote" stad altijd wat tegenvallen.
Is iemand daar nu al eens geweest?quote:
Het is wel een beetje een hipstertent als ik die website zo zie, maar wat ik hoorde hebben ze faciliteiten waar je wel een strak plassertje van krijgt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is iemand daar nu al eens geweest?
Zal vast stikken van de mooie vrouwen daar.
in mijn geval een komkommer. Ik kan niet voor jou spreken....quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was toch frikandel door de gang losjes?
ijzerfaciliteiten of vrouwenfaciliteiten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een hipstertent als ik die website zo zie, maar wat ik hoorde hebben ze faciliteiten waar je wel een strak plassertje van krijgt.
Ja ik was ook al aan het zoeken. Ik snap dat echt niet.quote:
CU doet het prima in het waterschap Noorderzijlvest. De enige fail die iemand kan maken is niet stemmen w.m.b.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
2x fail. Is je vriending gristelijk?
Laten we allemaal even op Weissman reageren in dat userfototopic.quote:
True. Maar hoeveel mensen in dit topic zouden nou echt gaan stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
CU doet het prima in het waterschap Noorderzijlvest. De enige fail die iemand kan maken is niet stemmen w.m.b.
Jos van Reyquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:07 schreef Questular het volgende:
Gemeentelijke en Landelijke verkiezingen zijn de momenten dat ik stem.
Helaas ik zit zuidelijker. Ik moet het met dit soort partijen doen:quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:57 schreef Eleiko het volgende:
Laten we allemaal even op Weissman reageren in dat userfototopic.
Over provinciale droeftoeters gesproken...quote:
zonder mijn keuze stroomt dat water ook welquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:32 schreef VMSDKR het volgende:
Blanco stemmen als het om waterschappen gaat.
Waarom ben je dan überhaupt heengegaan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
zonder mijn keuze stroomt dat water ook wel
Ik vind het belangrijk om van je stemrecht gebruik te maken. Als je dat niet doet ben je gewoon dom vind ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom ben je dan überhaupt heengegaan? [ afbeelding ]
haha lid snap jequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
De word gratis lid-knop zit wel een beetje dubieus geplaatst.
lid snap je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Plus soa-tests zijn tegenwoordig haske simpel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
En exotische chicks diggen mij altijd. Win win.
heb gewoon appje voor iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Plus soa-tests zijn tegenwoordig haske simpel.
Is ie er weer eens uit en heeft ie eens wat aanspraak.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom ben je dan überhaupt heengegaan? [ afbeelding ]
Knopjes zitten altijd dubieus geplaatst.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
echt hequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knopjes zitten altijd dubieus geplaatst.
Ik heb echt al te vaak over een staafje heen geplast want omg misschien ben ik tķch zwanger en oh shit zou abortus pijn doen want ik ben echt niet klaar voor een kind en fuckfuckfuckfuck.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben zo eentje die zich naar een keer zoenen al laten testen de volgende ochtend. Hypochondrie is a bitch.
zou je een drieling in kwijt kunnen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:18 schreef VMSDKR het volgende:
werd je wakker met een buikje dan?
ahahahah
xDquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:18 schreef VMSDKR het volgende:
werd je wakker met een buikje dan?
ahahahah
Provincieverrader.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso Cor, keihard aan het werken en liften![]()
En dat klopt! Ik woon al een tijdje in Amsterdam
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tering wat geil.
Zieke erectors. Gaat bij mij ook iets erect door staan.
Tazz, gewoon supręme babymaker hier vriend.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:21 schreef Awesome_ het volgende:
Terwijl je gewoon al jaren onvruchtbaar bent toch? Hahaha. Echt heel apart.
Standaard zithromax in de keukenla-masterracequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben zo eentje die zich naar een keer zoenen al laten testen de volgende ochtend. Hypochondrie is a bitch.
ik heb ook nog wel harde schotel voor jequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:38 schreef Deuce92 het volgende:
Ga kkharde dönerschotel bestellen.
/dagboek
zelden zo vies gevoeldquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:37 schreef Deuce92 het volgende:
Zonnetje in m'n gezicht, m'n Gym vriendjes op m'n schoot, lekkere genieten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |