zonder mijn keuze stroomt dat water ook welquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:32 schreef VMSDKR het volgende:
Blanco stemmen als het om waterschappen gaat.
Waarom ben je dan überhaupt heengegaan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
zonder mijn keuze stroomt dat water ook wel
Ik vind het belangrijk om van je stemrecht gebruik te maken. Als je dat niet doet ben je gewoon dom vind ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom ben je dan überhaupt heengegaan? [ afbeelding ]
haha lid snap jequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
De word gratis lid-knop zit wel een beetje dubieus geplaatst.
lid snap je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Plus soa-tests zijn tegenwoordig haske simpel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
En exotische chicks diggen mij altijd. Win win.
heb gewoon appje voor iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Plus soa-tests zijn tegenwoordig haske simpel.
Is ie er weer eens uit en heeft ie eens wat aanspraak.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom ben je dan überhaupt heengegaan? [ afbeelding ]
Knopjes zitten altijd dubieus geplaatst.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
echt hequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knopjes zitten altijd dubieus geplaatst.
Ik heb echt al te vaak over een staafje heen geplast want omg misschien ben ik tóch zwanger en oh shit zou abortus pijn doen want ik ben echt niet klaar voor een kind en fuckfuckfuckfuck.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben zo eentje die zich naar een keer zoenen al laten testen de volgende ochtend. Hypochondrie is a bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |