Kleinschalig is fijn. Geen patsers is fijn. Heb je ook geen "mannetjes"?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:52 schreef Maraca het volgende:
[..]het is eigenlijk best fijn dat het zo kleinschalig is.. vanmorgen merkte ik ook dat iedereen elkaar gewoon groet als je de zaal binnenloopt
En geen patsers in het krachthok dus dat vond ik eigenlijk ook wel fijn
Denk niet dat die zo vroeg trainenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kleinschalig is fijn. Geen patsers is fijn. Heb je ook geen "mannetjes"?
Ideaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet dat die zo vroeg trainenHet zijn voornamelijk bejaarden en huismoeders
Ok ja dat is zeker een mooi gewicht hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:56 schreef Artoo het volgende:
[..]
1.71mStraks op 65 ben ik dus nog niet aan de lichte kant. Ben echter nooit heel slank geweest, altijd een beetje sponzig
, dus mede om die reden heb ik mijn streefgewicht niet heel laag gezet.
Maar goed, ik moet het dus maar een beetje aankijken straks. Als ik blijf sporten en eten zoals ik nu doe dan is eventueel 2 of 3 kg extra verliezen ook niet zo'n struggle, mocht ik dat straks willen.
Nou ja dat blijktquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Uiteraard, maar veel mensen zijn kansloos.
Doe je collega's de groeten van mequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef Maraca het volgende:
[..]Maar werk niet fulltime.. althans, nog niet. Dus ik ga 's morgens eerst sporten (KT of zwemmen) en daarna ga ik door naar m'n werk. Nu ben ik dus weer op m'n werk
Zijn jullie hier nog steeds aan het bitchen op elkaar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet kansloos? Kom dan eerst even bij mij, vragen hoe het zit ofzo. Ipv dingen te gaan verzinnen en achter mijn rug om te gaan lullen.
Denk ik dan he.
Zit op een andere vestigingquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe je collega's de groeten van meEn vertel ze maar dat ze het volgende week niet al te laat moeten maken
Anders lees je de voorgeschiedenis evenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn jullie hier nog steeds aan het bitchen op elkaar?![]()
Shit never gets old ha?
Nope, Q wil bitchen op iemand in real life.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef Weissman het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds aan het bitchen op elkaar?
Shit never gets old ha?
Jullie hebben geen mailquote:
neuh, geen zin inquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Anders lees je de voorgeschiedenis even
Euhhhh, ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
neuh, geen zin inen wie leest er nou terug in een SC
waarschijnlijk kom ik dan lijstjes en van die halve complimenten richting elkaarquote:
Je kent ons!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarschijnlijk kom ik dan lijstjes en van die halve complimenten richting elkaar
of van die posts die bevestiging zoeken voor zwak gedrag
Als je dat niet wilt vraag ik me af wat je hier sowieso doetquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarschijnlijk kom ik dan lijstjes en van die halve complimenten richting elkaar
of van die posts die bevestiging zoeken voor zwak gedrag
Jawel, maar wie moet ik mailen dan?quote:
En die is nu door Weissman naar een ander topic gequotequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt vraag ik me af wat je hier sowieso doet
Waar dat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef sanger het volgende:
[..]
En die is nu door Weissman naar een ander topic gequote
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #672] POL is verderop
Daar
En dan een andere mongool die daar weer op reageert
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressiefquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef sanger het volgende:
[..]
En die is nu door Weissman naar een ander topic gequote
Dope denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressief
dat zijn gewoon pubers die cool willen zijnquote:
Het zijn trolletjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressief
Waarschijnlijk kunnen ze niet meekomen op school, en zitten daarom in de aula te huilen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat zijn gewoon pubers die cool willen zijn![]()
waarschijnlijk hebben ze niets te doen op school
Sanger je moet daar gewoon niet reageren man.Ze proberen je alleen maar te trollenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze niet meekomen op school, en zitten daarom in de aula te huilen.
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
ik ben wel benieuwd hoe ze je door een computer een klap willen verkopen? Ik ben it-er en als ik wist at er zoiets bestond kon ik het zeker weten alquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....
je blijft maar typo's maken hequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Fuck, weer vergeten te scheren vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Nog over dat schoolplein ding van laatst?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
Ik heb zo afspraak op school voor 1 van de kids. Effe rellen daar
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen lerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog over dat schoolplein ding van laatst?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
[..]
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen leren
De helft!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:29 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel? Ik heb je post! Thnx!!!maar moet ik dat hele zakje? Of de helft?
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zettenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
Ik denk dat je je vooral niet zo fijn voelt haha, snelle hartslag en achteraf een mega crash!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
quote:
Toch wel. Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Btw, het was X. Ik heb dr flink de waarheid gezegd. Rot op zeg.
Ze gaf het wel toe?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Btw, het was X. Ik heb dr flink de waarheid gezegd. Rot op zeg.
Eerst een beetje schuchter toen ik vroeg of ze tijd had. Echt zo van "Uh-oh" dat zag je ook al aan dr gezicht. Verder nog liegen ook want Y (andere coach) zou het ook in mijn FB hebben gelezen en zij had het niet tegen hem gezegd. Dikke lul, Y staat niet in mijn FB. Ja want ze had screenshots gestuurd naar de coach (de echte coach) omdat ze niet snapte dat ik brood en cola light at! Dat kon echt niet.quote:
Jaquote:
Wtf.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaSchorvoetend. En dan ook nog bekennen dat ze screenshots had gestuurd
Die screenshots zijn wel heel zielig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaSchorvoetend. En dan ook nog bekennen dat ze screenshots had gestuurd
Dit gaat nog steeds over de wedstrijd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst een beetje schuchter toen ik vroeg of ze tijd had. Echt zo van "Uh-oh" dat zag je ook al aan dr gezicht. Verder nog liegen ook want Y (andere coach) zou het ook in mijn FB hebben gelezen en zij had het niet tegen hem gezegd. Dikke lul, Y staat niet in mijn FB. Ja want ze had screenshots gestuurd naar de coach (de echte coach) omdat ze niet snapte dat ik brood en cola light at! Dat kon echt niet.
WtfZal ik even zelf bepalen wat ik eet? Sodemieter op zeg.
Ja.quote:
Wat moest je doen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei dat ik sportspullen bij had. Hij had geen tijd voor een heel uur, maar hij had wel een half uur.
Dus hij heeft me een half uur afgebeuld
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar wasquote:
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar was
Spierpijn is niet erg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgen
Best veel denk ik als ik het bij elkaar ga optellen.. 2-3kg kipfilet per week, 10 bakken kwark, 2-3 pakken yoghurt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
wat zijn jullie kwijt aan jullie 'levensstijl'?
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
ja kansloos he. Dus ik spreek net mijn coach erop aan dat ze zei dat Y het echt niet was. Dat Y heeft bekend en screens heeft gestuurd. Heeft ze nooit screens gehad.quote:
Ja ik vind het ook zo verschrikkelijk kansloos allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die screenshots zijn wel heel zielig!
En dr gezeik over cola light al helemaal, echt mensen die daar nog in geloven
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over de wedstrijd?
Ik denk zo'n 500 euro per maand voor 2 personen. Maar dat is wel inclusief alle boodschappenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
Ik denk dat 'gezond eten' me 10 euro per week meer kost dan wanneer ik daar niet op zou letten.. dat zit hem dan vooral in kwark en fruit en groente wat ik meer koop dan de meesten, en af en toe chia zaad etc. bestellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Kosten sportschool is iets van ¤48 p maand, kosten materiaal van racefiets hangt er wat vanaf (laatst dus die tomtom en nieuwe kleding, maar dat gaat lang mee, totaal ¤500), pot whey gaat iets van 1.5 maand mee dus ¤30 de maand. Nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar kon niet echt vinden wat dat in de buurt kost.
Wat kost zulks?
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 weken
Het is een basic fitquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.
Weet niet wat voor sportschool het is, maar bij mijn vorige sportschool betaalde ik 50 euro per maand alleen voor het abonnement. Nu bij basic fit maar 17,95 per maand.
Oha haha dan is het meteen een stuk minder goeie deal!quote:
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Kan je het niet 1x per 3 weken doen of zo? Zodat hij je wel weer elke keer op de rails kan houden en evt aanpassingen aan je schema kan geven. Op zich kun je de oefeningen natuurlijk ook zelf doen als je eenmaal weet hoe het moet..
Wij aten al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.
Ja, zoiets was mijn idee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.
Hmm ik at ook niet ongezond (bijna nooit frisdrank en zo), maar vooral op heel veel boterhammen en pasta met gehakt/kip leven is wel een stuk goedkoper dan elke 2 dagen een bak kwark met wat gezonde zaden en havermout en zoete aardappelen en vis en veel groenten en zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef sanger het volgende:
al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenquote:
Ja het tikt behoorlijk doorquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.
Ik heb inmiddels een goede broek, schoenen, sportbh alles, dus dat hoeft verder niet meer.
Lol, zeg dat wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenHoly crap wat een catfight wereldje zeg
aan boodschappen ongeveer 30 a 40 euro per weekquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Op papier jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef Artoo het volgende:
Hardlopen is op de schoenen na een perfecte sport voor iemand met weinig budget
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Het is alleen maar verstandig om het niet te kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.
Als ik ga werken (ik studeer nog) en meer kan permitteren, denk ik dat mijn kledingcollectie nog wel gaat uitbreiden
Jepquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.
Maar ik ken het, ik moest voor het hardlopen ook per se een Garmin en leuke loopkleren en weet ik veel wat nog meer. Goedkoop was het bij mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |