Dope denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressief
dat zijn gewoon pubers die cool willen zijnquote:
Het zijn trolletjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressief
Waarschijnlijk kunnen ze niet meekomen op school, en zitten daarom in de aula te huilen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat zijn gewoon pubers die cool willen zijn![]()
waarschijnlijk hebben ze niets te doen op school
Sanger je moet daar gewoon niet reageren man.Ze proberen je alleen maar te trollenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze niet meekomen op school, en zitten daarom in de aula te huilen.
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
ik ben wel benieuwd hoe ze je door een computer een klap willen verkopen? Ik ben it-er en als ik wist at er zoiets bestond kon ik het zeker weten alquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....
je blijft maar typo's maken hequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Fuck, weer vergeten te scheren vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Nog over dat schoolplein ding van laatst?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
Ik heb zo afspraak op school voor 1 van de kids. Effe rellen daar
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen lerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog over dat schoolplein ding van laatst?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
[..]
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen leren
De helft!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:29 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel? Ik heb je post! Thnx!!!maar moet ik dat hele zakje? Of de helft?
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zettenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
Ik denk dat je je vooral niet zo fijn voelt haha, snelle hartslag en achteraf een mega crash!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |