quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey je drukte per ongeluk wat letters extra in met je dikke worstenbroodvingers
rot op homo
En dan mij homo noemenquote:
Hollandse meezingersquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
laten we dik trom ff toontje lager zingen toch
Je hebt hier serieus allebei je anabolen armen voor nodig?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef Questular het volgende:
Iemand: hou mn bak kwark vast ik ga los hier!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als ik met jou klaar ben kan je drie weken niet meer zitten vriend
nohomo
Trek je je nu al terug dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef Awesome_ het volgende:
eerst die turken nu de chubbies
zal wel geen langdurige oorlog worden hahah
snappe jullie
Vriend dat zijn bakken van 12,5 kg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt hier serieus allebei je anabolen armen voor nodig?
Joh.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Disclaimer: ik deed bij ongeveer de helft 'geen van beide' omdat het allemaal kutstellingen waren.
Met andere woorden, de PVV is besluiteloos.
haha hij denkt even stoer doen in de hoop dat hij op 1 van die fatties magquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
haha die snager wil hier niet afgaan voor ze wijven in de dieetclub natuurlijk
maar we pissen hem allemaal onder
hahaha
1950 calling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen die over politiek praten
Bitch pls, terug naar de keuken aub
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als ik met jou klaar ben kan je drie weken niet meer zitten vriend
nohomo
En dat til je niet? Te weinig tijd in de gym jongen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Vriend dat zijn bakken van 12,5 kg.
Liever niet afgaan voor de wijven daar, dan jullie die hier niet af willen gaan voor hun gym mattiesquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
haha die snager wil hier niet afgaan voor ze wijven in de dieetclub natuurlijk
maar we pissen hem allemaal onder
hahaha
Trainen in de gym? Weet je dan echt niks? De Gym is om elkaar via de spiegel te bewonderen en je wheyshake te drinken in de sauna. Je weet niks... ga weg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:50 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat til je niet? Te weinig tijd in de gym jongen?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha hij denkt even stoer doen in de hoop dat hij op 1 van die fatties mag
Ah, daarom boek ik resultaten in de sportschool en hebben jullie moeite met het tillen van een bakje kwarkquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Trainen in de gym? Weet je dan echt niks? De Gym is om elkaar via de spiegel te bewonderen en je wheyshake te drinken in de sauna. Je weet niks... ga weg.
Testen wie een harder hoofd heeft?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
Als je afvallen net zo moeilijk afgaat als je dissen dan heb ik er een hard hoofd in
quote:
Je herkent jezelf er in?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
echt he
vriend dat zijn van die dikke die teveel gepest zijn
Ik kies meestalquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
werd zeker altijd als laatste gekozen tijdens voetbal ofzo
Ben hier ook maar op uitnodiging van weissmanquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Questular het volgende:
Ik vind het allemaal maar matig, we hebben betere bezoekers gehad.
Ken je klassiekers he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Au. Komt wel aan dit. Een klassieke 'wat je zegt ben je zelf'.
Andsers kom je keertje kijken. Kies ik jou wel goed?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
wie denk je voor de gek te houden?
Ik ben blij met je support Cor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Joh.
http://www.nujij.nl/polit(...)-lang.31559510.lynkx
IMHO ben je compleet debiel als je PVV stemt: nog onafhankelijk van hun standpunten: de mensen van die partij brengen er echt niets van terecht. Stem dan SP als je overal tegen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |