SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 9% gewijzigd door Champy op 18-03-2015 11:16:33 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Die eerste bonuschickman. Kijk even naar dat hoofd.
Lijkt op een Duitse jongen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Die eerste bonuschick. Kijk even naar dat hoofd.
vin die laatste serieus geil die sophie arvebrinkquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Neequote:
Eergisterenquote:
Zo beter?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Niet echt. Jij wat moois meegemaakt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey c_c heb je nog een mooie dagboekpost voor me?
Ik op een lokale partij en de 50 plusquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Ik deed de stemwijzer voor Noord Holland en daar kwam PVV uit!!!
wat is deze?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef sanger het volgende:
Als je dat niet wilt vraag ik me af wat je hier sowieso doet
Mensen die wel dezelfde ideologie hebben, maar zich te verheven voelen om het daadwerkelijk te stemmen. Sander pls.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Nog nooit gedaan, heb me er nooit in verdiept en het interesseert me weinigquote:
Iedere dag, woon er mee samenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dr? Moet een goede beurt zijn geweest.
zo ook even doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Ging als een tiet, supertof om te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet echt. Jij wat moois meegemaakt?
Ging dat liften vorig jaar een beetje lekker of stond je veel stil?
Waarom quote je mijn post naar een ander topicquote:
Echt he... Ze mag me wel zieke handjob geven met die armen van haar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vin die laatste serieus geil die sophie arvebrink
[ afbeelding ]
zou van haar sterretje rondje maken 9/10
Daar ben ik heel blij omquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je staat weer op een voldoende in mijn userrating, Antoine.
Sorry, maar ik moet je vriendelijk verzoeken op te kankeren uit deze reeks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom quote je mijn post naar een ander topic
lekker toch vraag me af hoe die quads eruit zien als je haar doggystyle vernedertquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he... Ze mag me wel zieke handjob geven met die armen van haar.
Nice. Alleen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ging als een tiet, supertof om te doen.
Wtf.... triest dit hoor. Net alsof ik hier zou willen postenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet je vriendelijk verzoeken op te kankeren uit deze reeks.
Bedankt voor je begrip.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lekker toch vraag me af hoe die quads eruit zien als je haar doggystyle vernedert
Ja, snap dat het zo overkomt. Maar ik heb de regels ook niet verzonnen hahahquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Wtf.... triest dit hoor. Net alsof ik hier zou willen posten
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet je vriendelijk verzoeken op te kankeren uit deze reeks.
Bedankt voor je begrip.![]()
Misschien dan die weissmann eens vragen waarom hij mijn post mee hierheen neemt...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, snap dat het zo overkomt. Maar ik heb de regels ook niet verzonnen hahah
maar toch bedankt voor je begrip. Nogmaals.
Flikker op man kneus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben je doof ofzo awesome praat toch geen marokaans
je bent nog niet wegquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Flikker op man kneus.
ik trouwens gelukkig ook niet
Ja, alleen. Heerlijk want dan hoef je met niemand rekening te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice. Alleen?
Staat hier ook nog op de lijst maar eerst Berlijn ff overleven.
Haha, weissman zal echt wel redenen hebben voor zijn gedrag, maar sowieso moet je hem niet willen snappen. Jij kan daarentegen wel iets doen aan je postgedrag hier. Die moet je stoppen. Zeg maar: per direct. Okee. Helemaal toppie!quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien dan die weissmann eens vragen waarom hij mijn post mee hierheen neemt...
Anders hou je je gequote effe in het topic waar het vandaan komt. Hier wordt dat schijnbaar niet gewaardeerd door je medeposters.quote:
Try me...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je bent nog niet weg
Wil je een kettlebell op je neus ofzo?
Danny?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha, weissman zal echt wel redenen hebben voor zijn gedrag, maar sowieso moet je hem niet willen snappen. Jij kan daarentegen wel iets doen aan je postgedrag hier. Die moet je stoppen. Zeg maar: per direct. Okee. Helemaal toppie!
Doegg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |