SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 9% gewijzigd door Champy op 18-03-2015 11:16:33 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Die eerste bonuschickman. Kijk even naar dat hoofd.
Lijkt op een Duitse jongen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Die eerste bonuschick. Kijk even naar dat hoofd.
vin die laatste serieus geil die sophie arvebrinkquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Neequote:
Eergisterenquote:
Zo beter?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Awesome_ het volgende:
Niet echt. Jij wat moois meegemaakt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey c_c heb je nog een mooie dagboekpost voor me?
Ik op een lokale partij en de 50 plusquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Ik deed de stemwijzer voor Noord Holland en daar kwam PVV uit!!!
wat is deze?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef sanger het volgende:
Als je dat niet wilt vraag ik me af wat je hier sowieso doet
Mensen die wel dezelfde ideologie hebben, maar zich te verheven voelen om het daadwerkelijk te stemmen. Sander pls.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Ik deed de stemwijzer voor Noord Holland en daar kwam PVV uit!!!
Nog nooit gedaan, heb me er nooit in verdiept en het interesseert me weinigquote:
Iedere dag, woon er mee samenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dr? Moet een goede beurt zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |