Het was toch frikandel door de gang losjes?quote:
Hoe kun je nou VVD stemmen? Die heeft toch geen enkele geloofwaardigheid meer? Zeker niet met Teeven straks als opvolger van die fraudeur in het parlement.quote:
Vondelgym van Arie Boomsmaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed bezig, meid; goed bezig!
Zijn er inmiddels in Amsterdam al een beetje goede sportscholen?
Dat vond ik voor zo'n "grote" stad altijd wat tegenvallen.
Is iemand daar nu al eens geweest?quote:
Het is wel een beetje een hipstertent als ik die website zo zie, maar wat ik hoorde hebben ze faciliteiten waar je wel een strak plassertje van krijgt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is iemand daar nu al eens geweest?
Zal vast stikken van de mooie vrouwen daar.
in mijn geval een komkommer. Ik kan niet voor jou spreken....quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was toch frikandel door de gang losjes?
ijzerfaciliteiten of vrouwenfaciliteiten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een hipstertent als ik die website zo zie, maar wat ik hoorde hebben ze faciliteiten waar je wel een strak plassertje van krijgt.
Ja ik was ook al aan het zoeken. Ik snap dat echt niet.quote:
CU doet het prima in het waterschap Noorderzijlvest. De enige fail die iemand kan maken is niet stemmen w.m.b.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
2x fail. Is je vriending gristelijk?
Laten we allemaal even op Weissman reageren in dat userfototopic.quote:
True. Maar hoeveel mensen in dit topic zouden nou echt gaan stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
CU doet het prima in het waterschap Noorderzijlvest. De enige fail die iemand kan maken is niet stemmen w.m.b.
Jos van Reyquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:07 schreef Questular het volgende:
Gemeentelijke en Landelijke verkiezingen zijn de momenten dat ik stem.
Helaas ik zit zuidelijker. Ik moet het met dit soort partijen doen:quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:57 schreef Eleiko het volgende:
Laten we allemaal even op Weissman reageren in dat userfototopic.
Over provinciale droeftoeters gesproken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |