Oh idd gewoon hek met wildrooster. Hier ook trouwens als je richting Radio Kootwijk gaat, zit er ook zo'n hek. Maar dat is meer zodat ze de provinciale weg niet op lopen denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/OOaTm
Daar rij je Nunspeet uit, links en rechts het hek.
Zeer zekerquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
henk zijn daar ook hertjes en evertzwijnen????
QFTquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef VMSDKR het volgende:
heb pvv gestemd
kk buitenlanders weg ermee
en onze belastinggeld gaat in de eindeloze put die girekenland heet
dacht het niet!!!!!!!
stem geert!!!!!!!
Ik proef enige frustratie...quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik val m'n medefatties niet af, je weet zelf.
M'n haat vd dag zijn mensen die in het openbaar fluiten. Kanker op met je aandachtsvragende geluidsmakerij, niemand hoeft te horen hoe jij met je 50-jarige verzakte reet Katy Perry denkt te kunnen neurieen.
Maar dat terzijde.
Doe je nou dit topic even dicht als je moet bouten?quote:
iig niet te strak xDquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik proef enige frustratie...
Zit je wel lekker in je vel?
Lekker ruim gok ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe je nou dit topic even dicht als je moet bouten?
Denk jij dat die cut hard gaat met al die frustraties?quote:
Geen idee. Wellicht dat we de volgende keer een tijdelijk gymtopic kunnen openen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Of is dat niet de bedoeling?
Ik zie deze keer door de vingers, kon je zelf ook niet weten en zo. Maak wel een dikke vette notitie in mn kladblokje naast mn laptop. Volgende keer ben ik niet zo coulant.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Of is dat niet de bedoeling?
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:18 schreef Verbosity het volgende:
Awesome sinds wanneer geef je PT?
[..]
The struggle is real!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:15 schreef Questular het volgende:
Ik heb er gewoon 1 note bijgekregen, dat moet wel een positieve zijn aangezien er geen aanleiding is geweest om mij negatief te noten (?). Mocht dat wel het geval zijn dan keur ik de nazi praktijken m.b.t. het uitdelen van notes bij deze af.
Al die tijd gedacht dat Klokov aan het overdrijven was maar nu voel ik de pijn pas echt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zie deze keer door de vingers, kon je zelf ook niet weten en zo. Maak wel een dikke vette notitie in mn kladblokje naast mn laptop. Volgende keer ben ik niet zo coulant.
2x fail. Is je vriending gristelijk?quote:
Haat is benzine voor de spierenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
Al dat gehaat hierVerspilde energie die je beter kunt gebruiken in de gym.
Ze leeft nog!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
Al dat gehaat hierVerspilde energie die je beter kunt gebruiken in de gym.
Ik denk dat c_c dat beter op een goed zichtbare plek kan tatoeėren.quote:
hahahahahahahahhaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat c_c dat beter op een goed zichtbare plek kan tatoeėren.
Goed zichtbaar voor haarzelf.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hahahahahahahahha
Bedoel je soms haar VOORHOOFD????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
gamma-"man" 1e klas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:45 schreef Weissman het volgende:
sanger
eerst hier stoer komen doen en daarna janken bij de mods
wat een kneus ben je dan
maak je niet dik zou ik zeggen
zal toch wel? Genoeg ruimte om een goed plekje te vindenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |