haha hij denkt even stoer doen in de hoop dat hij op 1 van die fatties magquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
haha die snager wil hier niet afgaan voor ze wijven in de dieetclub natuurlijk
maar we pissen hem allemaal onder
hahaha
1950 calling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen die over politiek praten
Bitch pls, terug naar de keuken aub
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als ik met jou klaar ben kan je drie weken niet meer zitten vriend
nohomo
En dat til je niet? Te weinig tijd in de gym jongen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Vriend dat zijn bakken van 12,5 kg.
Liever niet afgaan voor de wijven daar, dan jullie die hier niet af willen gaan voor hun gym mattiesquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
haha die snager wil hier niet afgaan voor ze wijven in de dieetclub natuurlijk
maar we pissen hem allemaal onder
hahaha
Trainen in de gym? Weet je dan echt niks? De Gym is om elkaar via de spiegel te bewonderen en je wheyshake te drinken in de sauna. Je weet niks... ga weg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:50 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat til je niet? Te weinig tijd in de gym jongen?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha hij denkt even stoer doen in de hoop dat hij op 1 van die fatties mag
Ah, daarom boek ik resultaten in de sportschool en hebben jullie moeite met het tillen van een bakje kwarkquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Trainen in de gym? Weet je dan echt niks? De Gym is om elkaar via de spiegel te bewonderen en je wheyshake te drinken in de sauna. Je weet niks... ga weg.
Testen wie een harder hoofd heeft?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
Als je afvallen net zo moeilijk afgaat als je dissen dan heb ik er een hard hoofd in
quote:
Je herkent jezelf er in?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
echt he
vriend dat zijn van die dikke die teveel gepest zijn
Ik kies meestalquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
werd zeker altijd als laatste gekozen tijdens voetbal ofzo
Ben hier ook maar op uitnodiging van weissmanquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Questular het volgende:
Ik vind het allemaal maar matig, we hebben betere bezoekers gehad.
Ken je klassiekers he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Au. Komt wel aan dit. Een klassieke 'wat je zegt ben je zelf'.
Andsers kom je keertje kijken. Kies ik jou wel goed?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
wie denk je voor de gek te houden?
Ik ben blij met je support Cor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Joh.
http://www.nujij.nl/polit(...)-lang.31559510.lynkx
IMHO ben je compleet debiel als je PVV stemt: nog onafhankelijk van hun standpunten: de mensen van die partij brengen er echt niets van terecht. Stem dan SP als je overal tegen bent.
'kiezen met voetbal'quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
wie denk je voor de gek te houden?
Denk dat ji jverkeerd zit Crunchquote:
Zei je dar net eerder al? Origineel hoor.quote:
Ja, met tieten, bv.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Questular het volgende:
Ik vind het allemaal maar matig, we hebben betere bezoekers gehad.
Ook al zo'n smerige linkse. Damn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Eleiko het volgende:
Partij voor de Dieren
74%
PvdA
71%
GroenLinks
68%
Jezus Leeft*
65%
SP
58%
Christenunie/SGP
58%
50PLUS
48%
D66
42%
CDA
39%
Platform Vrije Politiek
35%
Lokaal Brabant
35%
PVV
23%
StemNL
19%
VVD
13%
Libertarische Partij
13%
is dat een instelling in Fifa '14?quote:
En het bier?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:58 schreef Questular het volgende:
[..]
te laat! welkom in de gym. Whey shakes vind je rechts, bakjes kwark links.
B&F Whey en optimel kwark right?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:58 schreef Questular het volgende:
[..]
te laat! welkom in de gym. Whey shakes vind je rechts, bakjes kwark links.
Sorry, ben uit de tijd dat je nog buiten speeldequote:
hey c-c kan je even een rant posten richting die dikkertjes hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook al zo'n smerige linkse. Damn.
Want alles voor de gainzquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
B&F Whey en optimel kwark right?
Dem feelsquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey c-c kan je even een rant posten richting die dikkertjes hier
jij kan dat altijd zo goed
Niet alleen vroeger...quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
krijg beetje plaatsvervangende schaamte van sanger
allemaal van die 'nèt niet'-comebacks
Quote dit bericht als je dit ook voelde.
Of quote seto
Denk dat het een beetje kiezen tussen twee kinderen voor dr isquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
krijg beetje plaatsvervangende schaamte van sanger
allemaal van die 'nèt niet'-comebacks
Quote dit bericht als je dit ook voelde.
Of quote seto
xDquote:[b]Op woensdag 18 maart 2015 12:01 sca
[..]
En ja ik quote hem. Waren mijn eerste posts in ONZ, dus daarom schaamte
Dit ja. Beide net-niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
B&F Whey en optimel kwark right?
Ik ga alquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
xD
hahahahahah
gooi je eigen ruiten in dikke homo
rot op joh
Ik val m'n medefatties niet af, je weet zelf.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:
Doet je puberaal ego goed hequote:
zelfs je kinderen zijn kk domquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen leren
Ik cijfer mezelf te zeer weg, ik weet het en werk eraan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:05 schreef Awesome_ het volgende:
Quest is ook een goede jongen. Soms wat onzichtbaar, maar ben toch altijd blij als ie er is.
lol, weer zon 'net-niet-steekje' na, stiekem helemaal geen real life om je druk over te maken. Dooddoenertje was het wel. Mja.quote:
Kanker nou effe op tyfuskneus.quote:
Goeie jongen die Antoinequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mensen die wel dezelfde ideologie hebben, maar zich te verheven voelen om het daadwerkelijk te stemmen. Sander pls.
Ben dan een vent, stem PVV, en rijdt daarna meteen door naar Tattoo Jos op de hoek om ff die vogel te laten zetten.
Google eens op River of Glory Winterswijk. Geen politieke beweging, wel een stelletje engnekken waar je bang van wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrede en recht![]()
Vrijzinnige partij
Partij voor de mens en spirit![]()
Hele Achterhoek zit vol hippies.
Wilde zwijnen kunnen een aardig probleem zijn. Niet voor niks dat ze rondom Nunspeet een groot hekwerk hebben staan. Of zou dat zijn om de grefo's binnen te houden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah idddie vraag over snelfietspaden ook en wilde zwijnen
en waarom alle musea gratis voor één dag en 100 op provinciale wegen?
Kwam op PvdD uit en op twee PVV
Alleen als ik ga maxen in de gym om die innerrage op te wekkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar jullie lurken dus bij ons mee? Posten staat vrij hoor.
Afhankelijk van de logistiek. Die offeren er gewoon 1tje op en kunnen weer weken door.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef Awesome_ het volgende:
eerst die turken nu de chubbies
zal wel geen langdurige oorlog worden hahah
snappe jullie
pot verwijt ketel met verzakte reetquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik val m'n medefatties niet af, je weet zelf.
M'n haat vd dag zijn mensen die in het openbaar fluiten. Kanker op met je aandachtsvragende geluidsmakerij, niemand hoeft te horen hoe jij met je 50-jarige verzakte reet Katy Perry denkt te kunnen neurieen.
Maar dat terzijde.
Je hebt kinderen en vindt het nog nodig om met kanker te schelden via internet. Prachtwijkpareltje hoorquote:
Mjah ze ploegen wel alles om incl je groentetuintje en het land van de boer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Wilde zwijnen kunnen een aardig probleem zijn. Niet voor niks dat ze rondom Nunspeet een groot hekwerk hebben staan. Of zou dat zijn om de grefo's binnen te houden?
https://goo.gl/maps/OOaTmquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze ploegen wel alles om incl je groentetuintje en het land van de boer.
En zou ook handig zijn ja, gewoon hek om al die dorpen heen
Oh idd gewoon hek met wildrooster. Hier ook trouwens als je richting Radio Kootwijk gaat, zit er ook zo'n hek. Maar dat is meer zodat ze de provinciale weg niet op lopen denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/OOaTm
Daar rij je Nunspeet uit, links en rechts het hek.
Zeer zekerquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
henk zijn daar ook hertjes en evertzwijnen????
QFTquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef VMSDKR het volgende:
heb pvv gestemd
kk buitenlanders weg ermee
en onze belastinggeld gaat in de eindeloze put die girekenland heet
dacht het niet!!!!!!!
stem geert!!!!!!!
Ik proef enige frustratie...quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik val m'n medefatties niet af, je weet zelf.
M'n haat vd dag zijn mensen die in het openbaar fluiten. Kanker op met je aandachtsvragende geluidsmakerij, niemand hoeft te horen hoe jij met je 50-jarige verzakte reet Katy Perry denkt te kunnen neurieen.
Maar dat terzijde.
Doe je nou dit topic even dicht als je moet bouten?quote:
iig niet te strak xDquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik proef enige frustratie...
Zit je wel lekker in je vel?
Lekker ruim gok ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik proef enige frustratie...
Zit je wel lekker in je vel?
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe je nou dit topic even dicht als je moet bouten?
Denk jij dat die cut hard gaat met al die frustraties?quote:
Geen idee. Wellicht dat we de volgende keer een tijdelijk gymtopic kunnen openen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Of is dat niet de bedoeling?
Ik zie deze keer door de vingers, kon je zelf ook niet weten en zo. Maak wel een dikke vette notitie in mn kladblokje naast mn laptop. Volgende keer ben ik niet zo coulant.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Of is dat niet de bedoeling?
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:18 schreef Verbosity het volgende:
Awesome sinds wanneer geef je PT?
[..]
The struggle is real!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:15 schreef Questular het volgende:
Ik heb er gewoon 1 note bijgekregen, dat moet wel een positieve zijn aangezien er geen aanleiding is geweest om mij negatief te noten (?). Mocht dat wel het geval zijn dan keur ik de nazi praktijken m.b.t. het uitdelen van notes bij deze af.
Al die tijd gedacht dat Klokov aan het overdrijven was maar nu voel ik de pijn pas echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |