Courgette in van die sliertjes snijden, ik heb er zo'n apparaatje voor. Dan zijn het net spaghetti slierten dan mengt het goed in de rest van het eten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm dat is een optie. Al ben ik daar niet geweldig gek van. Prei kan ook nog!
Ik twijfel tussen dat of koolraapquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Courgette in van die sliertjes snijden, ik heb er zo'n apparaatje voor. Dan zijn het net spaghetti slierten dan mengt het goed in de rest van het eten.
Gaafquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voorlopig 1 x per week trainen met een PT. Het kan uit, Frank vindt het goed, alles is prachtig.
Leuk!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voorlopig 1 x per week trainen met een PT. Het kan uit, Frank vindt het goed, alles is prachtig.
Wat dan? Die zeggen zeker dat het niet schadelijk isquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de linda meiden, daarin staan interviews met allerlei mannen die anabolen en dat soort troep gebruiken. Redelijk weerzinwekkende onzin wat ze allemaal uitkramen, bah.
Nee juist niet, ze zijn zich bewust van de risicos en dat je er egoistisch van wordt en aggressief, en dat ze puisten krijgen, maar dat is het allemaal waard om 'groot' te zijn. Als ze even stoppen voelen ze zich niet meer mannelijk en ingezakt. 400e per maand kost dat spul ook..wtf. Zal later wel een x wat fotootjes van de stukken posten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Wat dan? Die zeggen zeker dat het niet schadelijk is
Ben wel benieuwd ja!quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee juist niet, ze zijn zich bewust van de risicos en dat je er egoistisch van wordt en aggressief, en dat ze puisten krijgen, maar dat is het allemaal waard om 'groot' te zijn. Als ze even stoppen voelen ze zich niet meer mannelijk en ingezakt. 400e per maand kost dat spul ook..wtf. Zal later wel een x wat fotootjes van de stukken posten.
je kan er ook vrouwen borstel van krijgen wat ik begreep en je zaakte wordt kleiner.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee juist niet, ze zijn zich bewust van de risicos en dat je er egoistisch van wordt en aggressief, en dat ze puisten krijgen, maar dat is het allemaal waard om 'groot' te zijn. Als ze even stoppen voelen ze zich niet meer mannelijk en ingezakt. 400e per maand kost dat spul ook..wtf. Zal later wel een x wat fotootjes van de stukken posten.
Oh, doen we daar niet aan in dit topic?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de linda meiden, daarin staan interviews met allerlei mannen die anabolen en dat soort troep gebruiken. Redelijk weerzinwekkende onzin wat ze allemaal uitkramen, bah.
Mja van wat ik begrepen heb is het meeste bij mannen nog omkeerbaar. Als ze stoppen gaat het weer weg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je kan er ook vrouwen borstel van krijgen wat ik begreep en je zaakte wordt kleiner.
alleen punt 2 zorgt ervoor dat ik er al niet over peins
Haha ja kan er wel een stuk droger mee worden dan zonderquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:53 schreef Maraca het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk... helpt het tegen sponzig zijn?
je moet nooit tarten met de lengte die je gekregen hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja van wat ik begrepen heb is het meeste bij mannen nog omkeerbaar. Als ze stoppen gaat het weer weg.
Bij vrouwens schijnt het onomkeerbaar te zijn, clit van 10 cm
Haha nee ik zou het ook niemand aanraden hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je moet nooit tarten met de lengte die je gekregen hebt
10cm clit is gewoon een piemel
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nee ik zou het ook niemand aanraden hoor!
Ja en dan de vierkante kaak en lagere stem erbij! sexay!
Echt zonde dat er mensen zijn die zo ver gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Candice Amstrong.. yes.. he is a she
Goedkoper dan een geslachtsoperatiequote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt zonde dat er mensen zijn die zo ver gaan.
zij is mannelijker dan mijquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Candice Amstrong.. yes.. he is a she
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt zonde dat er mensen zijn die zo ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |