+1, dat vind ik ook erg gek, de termijnecho wordt gepland tussen de 10 en 12 weken. En dan wordt het kindje gemeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef Gevalletje het volgende:
Trouwens ook gek Jantina dat de 10 weken echo niet vergoed wordt en de 12 weken wel, dacht dat de termijnecho juist rond 10 weken wordt gedaan? En je dan de nekplooimeting kan inplannen met 12 weken als je die zou willen? Die wordt dan juist weer niet vergoed en de termijnecho wel..
Voor zover ik weet is vanaf 10 weken gewoon termijnecho en een termijnecho wordt vergoedt. Ok, ik ben volgens mijn eigen berekening dan 9 weken 6 dagen, maar daar deed de VK in elk geval niet moeilijk om.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef Gevalletje het volgende:
Trouwens ook gek Jantina dat de 10 weken echo niet vergoed wordt en de 12 weken wel, dacht dat de termijnecho juist rond 10 weken wordt gedaan? En je dan de nekplooimeting kan inplannen met 12 weken als je die zou willen? Die wordt dan juist weer niet vergoed en de termijnecho wel..
Dankjewel, het voelt nog wat raar. Ik werk 40 uur en ben voorlopig dus voor 40 uur ziek gemeld. Maar ik weet dat ik de beste keuze gemaakt heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
.....
Nu deuk in mijn hoofd met keuzes maken. Welke kinderwagen, welk autostoeltje, wat voor matrasje.. Wat een keuzes. En we hebben ons echt goed georiënteerd van te voren. Maar wat is nu echt het geld waard en wat niet. Wat is overbodig en wat niet.
Kijk nou alleen al naar Maxi Cosi. Nu hebben ze weer een nieuwe op de markt gebracht. De Pebble Plus. Is die nou echt beter als de Pebble?
....
Ik wilde nog even zeggen dan ik het goed vind van Malteser. Knap dat je naar je lichaam luistert. Nu even bijkomen, opladen en je rust pakken.
Ook van jou Jagar..!
Sterker nog, vriendin van mij is gynaecologe en zei het volgende:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is vanaf 10 weken gewoon termijnecho en een termijnecho wordt vergoedt. Ok, ik ben volgens mijn eigen berekening dan 9 weken 6 dagen, maar daar deed de VK in elk geval niet moeilijk om.
Ik snap daarom ook het hele verhaal van de echoscopiste niet meer en de VK snapte de redenatie ook niet. Maar ik proefde dus het stukje "met vakantie" en dat er dus sowieso voor die tijd geen plek bij deze echoscopiste en dat ze mij daarom dus gewoon naar voren schuift.
Maandag hoor ik weer van de VK.
Ja door mijn planner durf ik het ook wat op zijn beloop te laten. Dat is gewoon heel fijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dankjewel, het voelt nog wat raar. Ik werk 40 uur en ben voorlopig dus voor 40 uur ziek gemeld. Maar ik weet dat ik de beste keuze gemaakt heb.
Ik snap je dilemma wat betreft je werk. Wel fijn dat de planner je smst ipv belt!
Wat keuzes betreft rondom kinderwagen en meubels enz, herkenbaar! Vorige week een eerste winkel bezocht maar wij zijn er nog niet uit. Wat een keuze!
Onze spruit kwam met de termijnecho op 3,3 cm. Met een termijn van 10w1d.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Sterker nog, vriendin van mij is gynaecologe en zei het volgende:
Als er een echo gemaakt wordt bij 10 weken en bij 12 weken, dan telt de echo die het dichtst bij de 10 weken zit als termijnecho.
Je kindje moet wel een minimale afmeting hebben van 3,4 cm geloof ik.
Mignonne, corrigeer me als ik het fout begrepen heb.
Dat weet ik niet precies. Ik krijg er iedere week eentje om medische reden en heb nog geen rekening gezien. Nu heb ik het duurste aanvullende pakket, geen idee of dat nog iets uitmaakt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
De andere echo's worden niet vergoed? Gaan die van je eigen risico af, of komen die daar bovenop nog voor eigen rekening?
Wanneer de echo's gemaakt wordt met een medische reden worden ze vergoed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
De andere echo's worden niet vergoed? Gaan die van je eigen risico af, of komen die daar bovenop nog voor eigen rekening?
Heb ik toch niet goed opgelet toen ze het me vertelde... Ik was ook helemaal in de gloria met mijn goede echo, niet alles kwam daarna meer even scherp binnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Onze spruit kwam met de termijnecho op 3,3 cm. Met een termijn van 10w1d.
aardige buit is toch normaal Nederlands?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef pessie het volgende:
Jagar wat doe je! Mijn hormonen WILLEN dat setje nu ook! En die stof is te cute! En mijn oudste vind de sokken tof. Kortom, vanuit Noord-Nederland zeggen we: aardige buit(wij Grunnegers
)
Oppas voor morgenochtend is ook al gelukt. Mijn zus is vanmiddag met de kindjes naar de zorgboerderij geweest en ze mogen daar morgen ook wel een uurtje spelen
En ik wil uitleg geven over de echo's maar wordt gesommeerd om aan tafel te komen eten. Dus ik kom er straks nog op terug, behalve als ik spuit 11 wordt
Stimmtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Sterker nog, vriendin van mij is gynaecologe en zei het volgende:
Als er een echo gemaakt wordt bij 10 weken en bij 12 weken, dan telt de echo die het dichtst bij de 10 weken zit als termijnecho.
Je kindje moet wel een minimale afmeting hebben van 3,4 cm geloof ik.
Mignonne, corrigeer me als ik het fout begrepen heb.
Okee, met de goede bedoelingen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Stimmt10 weken is key.
Wat ik er een beetje uit op maak is dat ze je probeert over te halen met een soort halve nekplooimeting. Zo van als je bij 12 weken komt dan kunnen we meer zien en dan krijg je dat vergoed. Maar goed, ik was er niet bij natuurlijk. Ik kan iig geen reden bedenken waarom je de echo vooruit zou schuiven.
Elke vrouw in NL heeft recht op 2 echo's, de termijnecho en 20wekenecho worden standaard voor iedereen vergoed. De nekplooimeting wordt voor niemand vergoed en kost 160 euro. Dat gaat niet van je eigen risico af, dat is gewoon kwestie van aan de deur betalenecho's op indicatie zoals groeiecho horen niet van je eigen risico af te gaan aangezien verloskundige zorg vrijgesteld is van eigen risico, net als de huisarts zeg maar.
als je hebt aangegeven de CT wsl niet te willen doen dan is het voorstel niet zo netjes imho. Als je had gewild dat ze meer hadden gezien dan had je wel een CT laten doen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Okee, met de goede bedoelingen dan.Ze vroeg ook of we de combinatietest willen doen en daar zijn we nog definitief uit.. maar heb aangegeven dat we dit waarschijnlijk niet doen.
VK zei tegen mij ook echt 10 weken, want dan kan prima het termijn bepaald worden en meeste mensen willen ook niet (onnodig?) langer wachten.
Achja, ik moet maandag gewoon even afwachten. Maar wachten duurt altijd lang.
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer mee te blijven lezen, maar kan niet garanderen dat het ook daadwerkelijk lukt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superlief!!! Waar heb je dat walvisje pakje vandaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag de eerste kleertjes voor het kleintje gekocht..En stof om een broekje van te naaien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik woon in zweden, bij de zweedse v&d, zeg maar..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef Daui het volgende:
[..]
Superlief!!! Waar heb je dat walvisje pakje vandaan?![]()
Dan zet ik m op mijn lijstje
Binnenkort een weekend Zweden dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik woon in zweden, bij de zweedse v&d, zeg maar..
Off topic;quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik woon in zweden, bij de zweedse v&d, zeg maar..
Ik woon in die universiteitsstad zo'n 80 km. boven stockholm. Nog wel, het plan is om voor de baby te verhuizen naar Berlijn, als försakringskassan het daar mee eens is..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Off topic;
Waar in Zweden woon je? En mocht je het nog niet kennen, dan is stoffochstil ook een aardige leverandeur van fijne stofjes!
(Oslo hier)
Fijn dat je naar huis mag, M.Cactus! Lekker zweten op dat plastic...En wat een raar gevoel moet dat zijn, dat lopende vruchtwater de hele tijd..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO, wat een schatje zeg!! Erg leuke foto's![]()
Jäger, ik vind de keertjes ook ontzettend lief en het stofje ook geweldig! Ben je zo handig dat je daar zelf iets van kan maken?
Ik mag morgen naar huis, als de CTG morgen goed is. Heb duidelijke instructies gekregen over wanneer ik moet bellen en wat ik thuis mag (die lijst is heel erg kort, namelijk: liggen en zitten) en wat ik niet mag (ook die lijst is kort: de rest). We gaan maandag een rolstoel halen, het wordt lekker weer en dan kan ik iedere dag in ieder geval 3x 30 minuten even naar buiten. Dagelijks krijg ik controle thuis.
Donderdag een check-up bij de gyn en dan de zondag erna inleiden...
Vrouw is de bank nu met plastic aan het bekleden, mams heeft kraamverbanden gehaald en het bed wordt ook nog in plastic gewikkeld. Het vruchtwater blijft er gewoon uitlopen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal lukt dat prima! Ik moet gewoon even ergens een bijslaapdag plannen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:51 schreef Limone het volgende:
Probeer er een positieve draai an te geven, Sillie! Anders duren negen maanden wel heel lang...
HAHAHA! herkenbaar dit soort dromen. Ik had ook echt de vreeeeemdste dromen steeds. nu ik dichter bij het eind kom, worden ze wat naarder, baby's hartje dat niet meer klopt, mijn man die ineens bedenkt dat hij toch geen baby wil etc... blegh... hoop dat dat snel over gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:46 schreef -Spring het volgende:
Verder communiceerde die gast uit het nieuwe boek van Dan Brown met me via de robotstofzuiger (hij ging een medicijn in papaja's stoppen dat een deel van de wereld onvruchtbaar zou maken) en maakte ik een broodhaantje in de gevangenis van The Walking Dead.
Kortom, ik heb me weer vermaakt vannacht. :p
In elk geval weer een stuk duurder. Ik heb een Maxi Cosi Cabriofix (2015). Die is al jaren goed, dus dit jaar vast ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Kijk nou alleen al naar Maxi Cosi. Nu hebben ze weer een nieuwe op de markt gebracht. De Pebble Plus. Is die nou echt beter als de Pebble?
Ha, dat had ik ook de laatste weekquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:40 schreef Cholula het volgende:
Ik ben me onbewust aan het voorbereiden op onderbroken slaap geloof ik. Drie, vier uurtjes slapen, twee uur wakker en dan weer slapen. Op zich oké, want ik slaap goed en vermaak me prima in de uren dat ik wakker ben.
Wat een bizarre dromen heb jij Spring! Vervelend dat jouw dromen grimmiger worden Kooks, dat kan mijn dag soms echt een paar uur ontregelen.
En ik heb het gehaald! Mijn UD! 40 wekenen dat ga ik zo vieren met een ijsje of een taartje in de stad
Onze vrienden bleken ziek, dus we hebben t uitstapje een week opgeschoven! Ik lig nu de rest vd dag op de bank. Metquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Wat een nacht Spring! Heb je haar snel afgedroogd voordat ze wakker werd?
Gevalletje hadnog de beste avond. Lekker dansen.
Wat ga je doen vandaag Sillie? Misschien wat inkorten?
En Joycie gewoon een mooie buikfoto posten. Ik heb zolang geduimd nu wil ik het zien ook
Nog 3 weken, dus dat duurt nog wel even... Fysiek gaat het nog prima, dus ben voorlopig wel blij dat ik daarvoor gekozen heb. Maar qua concentratie merk ik dat ik wel echt al aan het aftellen ben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:07 schreef Cholula het volgende:
33 weken al Twist! Moet je nog 1 week of 3 weken tot je verlof?
quote:
Bijna alles is klaar. We hebben nu een shortlist van 4 namen. Waar bij mij de voorkeur uitgaat naar 2 andere dan bij mijn vriend. Maar er is vooruitgang geboektquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Shop, fijn dat dat nu ook af is! Ik denk dat ik langzamerhand dat ook maar eens af niet maken![]()
Verder hebben jullie waarschijnlijk alles al klaar
Haha er staat nu op baby baby.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Shopaholic, fijn dat het geboortekaartje al klaar is. Welke namen staan daar op? Dan moet je die maar kiezen!
Hmm nee, baby en baby is ook niks inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2015 01:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Haha er staat nu op baby baby.
En eerst stonden er willekeurige namen op die het niet gaan worden. En de namen die we bedacht hebben, hebben ook 4 of 3 letters. Dus baby baby vult genoeg ruimte
Volgens mijn vk niet, het gaat juist om dat het eigeel niet rauw mag zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Meldplicht voor MwCactus!
En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
want als er iets is waar ik op het moment trek in heb!
Vervelend he, als je ergens zin in hebtquote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. eigenlijk wist ik dat ook wel. Heb ze dus ook maar langer laten koken door vriend.
Ik hoopte alleen op een ander antwoord
Volgens mij is het ivm salmonella dat ze hardgekookt aanraden. Salmonella kun je alleen als moeder last van krijgen, de baby wordt er niet ziek van. Kans op salmonella is tegenwoordig erg klein.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Meldplicht voor MwCactus!
En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
want als er iets is waar ik op het moment trek in heb!
Oh heel vervelend. De filet, biefstuk, zalm e.d. kon ik nog wel naast me neerleggen.. Maar ik stond gewoon op met het idee: cappuccino, pistolet, ZACHT GEKOOKT EI. Naja dan maar hard. Alleen de eerst poging aan eieren was zacht.. dus ik heb eerst nog een heerlijk zacht ei mogen afpellen.. Vervolgens wel verstandig weggelegd. Maar nu is mijn hard gekookt eitje klaar. Hopelijk smaakt het mequote:Op zondag 15 maart 2015 11:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vervelend he, als je ergens zin in hebtZo heb ik al weken zin in zalm op een lekker donker broodje... Smaakte je harder gekookte eitje wel goed?
ben benieuwd wat de verpleegkundige zegt!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat ik iedere zoveel minuten harde buiken heb... Maar die heb ik pas 1 keer eerder gehad dus weet het niet zeker. Gelukkig komt er zo een verpleegster een CTG bij me afnemen, want ik ben heel benieuwd of het aan het rommelen is of dat de baby gewoon z'n kont steeds naar voren gooit... Ik vind het spannend!
Spannend! Hopelijk gooit de baby zijn kont lekker naar voren elke keerquote:Op zondag 15 maart 2015 11:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat ik iedere zoveel minuten harde buiken heb... Maar die heb ik pas 1 keer eerder gehad dus weet het niet zeker. Gelukkig komt er zo een verpleegster een CTG bij me afnemen, want ik ben heel benieuwd of het aan het rommelen is of dat de baby gewoon z'n kont steeds naar voren gooit... Ik vind het spannend!
Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat de 'verse' gerookte zalm van de visboer niet eerder ergens vacuüm verpakt is geweest .quote:Op zondag 15 maart 2015 11:43 schreef Mariposas het volgende:
Ik eet normaal geen vis maar ik heb deze zwangerschap juist een paar keer gerookte zalm gegeten.wel vers en niet uit de supermarkt. Ik zie niet in waarom je het jezelf zo moeilijk zou maken.
Spannend, MC!
Gaat ook om langdurig vacuüm verpakte zalm. Het vacuüm verpakken is op zich natuurlijk niet het issue. En rechtstreeks uit Scheveningen bij oa Simonis vertrouw ik wel op de kwaliteit.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat de 'verse' gerookte zalm van de visboer niet eerder ergens vacuüm verpakt is geweest .
klinkt goedquote:Op zondag 15 maart 2015 11:34 schreef Cholula het volgende:
Hier ligt de filet americain al in de koelkast. Dinsdag eet mijn man het op om vervolgens op woensdag weer een nieuw bakje te halen bij de slager. Het bijbehorende witte puntje ligt ook al klaar....
Dat zou wel kunnen kloppen met het feit dat ik van mezelf een lage bloeddruk heb (laatst werd het ook zwart voor m'n ogenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef pessie het volgende:
Kuuk, geeft volgens mij een lage bloeddruk aan, ik ging dan altijd heerlijk warm douchen.
Ik zou dat wel even melden aan de vk. Extreem veel vocht vasthouden bij je voeten en enkels.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef Gevalletje het volgende:
nnacht nadat ik me weer goed voelde even blijven zitten, kreeg honger en ging wat eten, weer benauwd . Ging gelukkig redelijk snel weer weg, maar voor ik eindelijk in bed lag was het erg laat, dus ook maar lekker lang blijven liggen. Natuurlijk is het nu zondag.. Voor alle zekerheid even navraag gedaan bij vk, kan geen kwaad voor baby, is alleen er
... tijd om los te gaan!quote:Op zondag 15 maart 2015 17:56 schreef faptist het volgende:
Inderdaad. Even contact opnemen over dat vocht en vooral veel drinken !
Hier is het huis weer helemaal aan kant.
Ben moe, maar voldaan.
Het is echt heel gek, maar ik ben opeens zo klaar voor de bevalling en de komst van ons meisje. Gisteren hebben we toch nog besloten om wél de naam van een overleden oma te gebruiken als derde naam en sindsdien heb ik echt rust.
Alles is geregeld. Huis aan kant..
Dusse...
Welkom terug FF! Vind het al knap dat je nog geskied (?) hebt, gelukkig ging alles goedquote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Risu en DJMO!! En MevrouwCactus en LuDann sterkte de komende dagen!
Ik ben veilig teruggekomen van wintersport! Voor het eerst in jaren weer eens gevallen, maar was een domme val uit bijna stilstand in de zachte papsneeuw. Vakantie zelf is erg goed bevallen, maar zou het een volgende keer met 19 weken niet zo snel meer doen. Een skibroek maat XL is toch veel oncomfortabeler dan een positiebroek, en vooral liftjes in en uit was daardoor niet altijd prettig.
Nog maar 3 nachtjes slapen voor de SEO!
Ik heb geen vaste vk, zijn 2 teams met een stuk of 4 vk's, eigenlijk geen idee meer wie ik vanmiddag heb gesprokenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Lieve gevalletje, vervelend dat je nu toch begint te twijfelen. Maar je hebt heel je situatie verteld tegen je VK. Zij kent je nu een beetje en vind het niet nodig dat er nu verder actie wordt ondernomen. Daar moet je op proberen te vertrouwen.
Probeer lekker op tijd te gaan slapen, blijf goed drinken (dat is belangrijk als je vocht vasthoud, blijven plassen). En ben je morgenochtend nog steeds niet gerust (of vannacht) gewoon aan de bel trekken. Liever teveel als te weinig.
Verder lees ik ook dat je nog best wel druk ben. Nog lekker een avondje gaat dansen. Echt helemaal super, en vooral blijven doen zolang het kan maar dat zal misschien ook zijn weerslag hebben. Pak even lekker je rust!
Sowieso heb ik bewondering als ik hoor dat Cholula op haar UD nog een avondje uit gaat, en nog een drankje doet in de kroeg. En jij met je bijna 39 weken nog een dansje waagt met je buikdansgroepje! Heel mooi om te lezen!
Idd zeker geen gezeur hoor. Ik herken de angsten wel enigszins. Het is nu zó dichtbij, en dan ineens heb je de angst dat het misschien alsnog door je vingers glipt. Ik voel de baby nu al een aantal dagen minder, komt waarschijnlijk omdat ze gewoon minder ruimte heeft, maar ga er enorm op focussen, en ben dan bang dat t misschien wel mis is. Als ik dan mezelf even kalmeer en rustig ga zitten, voel ik weer een schopje of oid, en weet ik dat t goed zit, maar ik denk dat die angst die je hebt helemaal niet gek is. Zeker niet als je zoals jij zoiets heftigs al een keer van dichtbij heb meegemaakt.quote:
Gevalletje, mag er bij mij een meisje achter mijn naam?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:00 schreef Gevalletje het volgende:
Ok, dit is mijn eerste nieuwe topic!![]()
Voor aanpassingen of opmerkingen, quote of dm/pm
Een meisje! Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Gevalletje, mag er bij mij een meisje achter mijn naam?
Nu ff bijlezen...
Ik ken je gevoel. Het is niet alleen het bekken maar alles eromheen. Dat bekken beperkt je ook in alles. Alles wat normaal is, is nu niet normaal, en dat is moeilijk. Tip van mijn fysio, blijf laag belastbaar in de eerste 4-6 weken na de bevalling, daarna gaat je herstel dan zo ontzettend veel makkelijker!!! En verder heb je ook nog de gewone zwangerschapshormonen, dat is ook al veel om mee te dealen. En dan onzekerheid over jullie bloed. Het is ook gewoon veelquote:Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook uitgeslapen
Manlief werkt vanaf vandaag 2 dagen thuis en heeft de jongens naar school gebracht
En straks haalt hij ze op en brengt en haalt de oudste dan vanmiddag weer. Zo fijn.
Ik ben pas om 09:00 wakker geworden![]()
Met mij gaat het niet zo goed, vind het enorm zwaar en niet alleen vanwege mn bekken. Zie het vaak behoorlijk somber in en ik ben heel snel geïrriteerd om alles![]()
Het is aftellen. Echt aftellen. Ik hoop zo dat het daarna allemaal weer beter gaat.
Dikkequote:Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook uitgeslapen
Manlief werkt vanaf vandaag 2 dagen thuis en heeft de jongens naar school gebracht
En straks haalt hij ze op en brengt en haalt de oudste dan vanmiddag weer. Zo fijn.
Ik ben pas om 09:00 wakker geworden![]()
Met mij gaat het niet zo goed, vind het enorm zwaar en niet alleen vanwege mn bekken. Zie het vaak behoorlijk somber in en ik ben heel snel geïrriteerd om alles![]()
Het is aftellen. Echt aftellen. Ik hoop zo dat het daarna allemaal weer beter gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga een poging doen op de fiets te stappen en mijn dochter van de psz halen.
Gevalletje, achter mijn naam mag een jongetjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef Gevalletje het volgende:
Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gevalletje, achter mijn naam mag een jongetje![]()
Vandaag geslachtsbepalingsecho gehad dus, hij is helemaal in orde, en J. wordt dus grote broer van een jongetje![]()
Verder, hang in there dames die het lastig hebben. Lijkt me ontzettend klote, lichamelijk minder kunnen/ pijn hebben. Hopelijk kunnen familie en vrienden jullie helpen het iets makkelijker te maken.
Ik ga nu weer snel aan t werk, maar moest dit nieuws even meteen delen natuurlijk![]()
![]()
Geniet er lekker van Risu! Alles zal vast vanzelf zijn ritme vinden bij Y.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:07 schreef Risu het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van dit topic. Y is nu een week oud () en doet het echt super.
Borstvoeding gaat super. Eigenlijk alles wel. Herstel van de keizersnede gaat ook voorspoedig. Alleen gaat het mij nog niet snel genoeg natuurlijk. Komt deels door de gebroken nachten. Dat alleen ik de voeding kan geven helpt daarin niet zo mee. Maar meestal slaapt ze weer gewoon verder na de voeding dus heb ik eigenlijk weinig te klagen.
Na een badje is ze alleen super wakker en lukt het in slaap vallen voor geen meter. Ik zit dan gerust een uur te proberen haar te laten slapen. Gelukkig hoef ik haar niet elke dag in bad te doen, en zeker niet 's nachts.
De kraamhulp blijft nog 2 extra dagen, maar daarna ben ik alleen. Heel blij met die extra dagen, al is het alleen maar om het boterhammetje op bed 's ochtends.
Ik wens jullie allemaal nog een voorspoedige zwangerschap toe en zie jullie netjes op tijd in het babytopic verschijnen.
Edit: oh ja, de naam komt idd van de game.![]()
Dacht ik ook! Maar ik heb echt supermegatetten! Tm week 6 zijn ze ruim een cupmaat gegroeid. Daarna deden ze niet meer zo afschuwelijk pijn, en voelden ze ook niet meer aan als snoeiharde ontstoken handballen. Nu zijn ze alleen nog maar mega. Ik kan nog niet posten in het buikentopic, maar als er een zwangere-tieten-topic zou bestaan, had ik onwijs indrukwekkende pics kunnen maken..... (echt, het past niet meer in mijn oude bh's. Mijn tepels komen er bovenuit, en het kwabbelt er aan alle kanten uit.)quote:Op maandag 16 maart 2015 07:01 schreef Daui het volgende:
Tieten 2.0!
Ik dacht dat die pas later kwamen. Die joekels.
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:38 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Dacht ik ook! Maar ik heb echt supermegatetten! Tm week 6 zijn ze ruim een cupmaat gegroeid. Daarna deden ze niet meer zo afschuwelijk pijn, en voelden ze ook niet meer aan als snoeiharde ontstoken handballen. Nu zijn ze alleen nog maar mega. Ik kan nog niet posten in het buikentopic, maar als er een zwangere-tieten-topic zou bestaan, had ik onwijs indrukwekkende pics kunnen maken..... (echt, het past niet meer in mijn oude bh's. Mijn tepels komen er bovenuit, en het kwabbelt er aan alle kanten uit.)
Je mag mijn oude bh's wel lenen die ik niet meer pas als je de 80F niet meer past straksquote:Op maandag 16 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Geloof me, dat wil je echt niet... Iig niet het proces er naar toe, AU!
Hier zijn we beland op tieten 3.0. Ik heb mijn voedingsbeha's van de vorige zwangerschap al aan (met 17 weken), verder heb ik niets meer dan past (van 75D naar 80F
)
Hier precies hetzelfde. Ook van 75D naar 80 F.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Hier zijn we beland op tieten 3.0. Ik heb mijn voedingsbeha's van de vorige zwangerschap al aan (met 17 weken), verder heb ik niets meer dan past (van 75D naar 80F
)
Nou, maak dat topic!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:38 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Dacht ik ook! Maar ik heb echt supermegatetten! Tm week 6 zijn ze ruim een cupmaat gegroeid. Daarna deden ze niet meer zo afschuwelijk pijn, en voelden ze ook niet meer aan als snoeiharde ontstoken handballen. Nu zijn ze alleen nog maar mega. Ik kan nog niet posten in het buikentopic, maar als er een zwangere-tieten-topic zou bestaan, had ik onwijs indrukwekkende pics kunnen maken..... (echt, het past niet meer in mijn oude bh's. Mijn tepels komen er bovenuit, en het kwabbelt er aan alle kanten uit.)
Gaat druk worden in OUD met (jonge)mannen kijk verkeerquote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou, maak dat topic!
Mijn borsten zijn gegroeid, maar niet zoveel. M'n oude bh-s passen nog gewoon. M'n rechterborst is nu alleen nog veel groter dan m'n linkerborst, daar zat al redelijk verschil tussen...
Speaking of borsten: Mijn tepels zijn echt 24/7 stijf. Hebben jullie dat ook? Vervelend in bed, als ik met m'n handen langs m'n borsten komt dan haal ik m'n tepels mee, en dat doet zoooo zeer.
Check! Niet 24/7 maar toch wel 20/7 en dat is heus niet fijn!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Speaking of borsten: Mijn tepels zijn echt 24/7 stijf. Hebben jullie dat ook? Vervelend in bed, als ik met m'n handen langs m'n borsten komt dan haal ik m'n tepels mee, en dat doet zoooo zeer.
Ik doe mee. Mijn bescheiden C-cup is inmiddels een volle D-cup. Gevoeligheid neemt nu gelukkig wel wat af, maar lekker is anders. Misschien moet ik ook is achter een betere BH aan, want ik heb het idee dat beugelbh's momenteel gewoon niet zo lekker zitten..quote:Op maandag 16 maart 2015 12:38 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Say what..?!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
voor de geslachtsbepalingen! Wordt het weer een stukje echter, vond ik!
Spannend qua verse baby's!
Verder ben ik het echt even kwijt...
Ben nu wel echt begonnen met aftellen naar m'n verlof, nog 3 weken. Fysiek nog prima te doen, maar gewoon geen zin meerVolgende week begint m'n vervangster, dus die laatste 2 weken gaan hopelijk wel hard!
Mini is nog steeds echt super bewegelijk; echt niet normaal wat voor trappen ik soms krijg en hoe m'n buik op en neer golft!
Gisteren had ik opeens het idee dat ze andersom lag (was bang in stuit), maar nu lijkt ze weer wel gedraaidVanavond controle bij de vk, dus dan zullen we het wel horen hoop ik!
Vannacht opeens flink last van maagzuur (voor de zwangerschap dus echt nog nooit gehad), nét op het moment dat ik in slaap viel
waardoor ik dus dacht dat ik over m'n nek ging
ik klaarwakker, Mini klaarwakker, maar gelukkig hielp een Rennie wel goed, dus die liggen nu standaard op m'n nachtkastje
![]()
Ik lees dus ook overal dat de baby bij deze termijn minder hard gaat schoppen, zijn/haar voorkeursligging waarschijnlijk allang aangenomen heeft en zich rustig voorbereidt enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 13:39 schreef pessie het volgende:
Twist, je kleine is wel echt beweeglijk zeg! Die van mij gaat nog van links naar rechts met rug en billen, maar koppeltje duiken zit er echt niet in.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:54 schreef McLaura het volgende:
Ik lees later even bij maar wilde toch snel even melden dat de GBS-kweek negatief was. Geen GBS dusmaar gewoon gevoelig voor urineweginfecties.
Eerste echo! Dus heb nog geen idee hoe het er voor staat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Malteser het volgende:
Jantina de 27e toch een echo, fijn! Had jij nu al wel of nog geen echo gehad? Ik weet het even niet meer.
Hier mijn eerste dag thuis, heel raar! Voelde straks dat ik moest spugen en ben toen heel rustig even op bed gaan liggen. Toen zakte het weer. Teller staat pas op 1x spugen vandaag, dat is echt fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jagar goed dat je voor jezelf kiest. Ik heb gisteren serieus de hele dag in bed gelegen en vanmorgen uitgeslapen. Voel me nu weer meer mens.
En skoap vandaag termijnbepaling!
Jantina volgende week een echo![]()
Ik ben het echt met je eens dat 's nachts een soepele echt veel fijner is!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind voorgevormde beha's nu echt 3x niks. Cup F is al groot genoeg van zichzelf. Degenen die ik nog heb van de borstvoedingstijd van J zijn ook zonder beugel, dat was in t begin toch fijner, als je zo'n ding dag en nacht aanhebt...
Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatigquote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan me niet voorstellen 'snachts een bh te dragen!
eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
Dit idd, en om bij eventuele stuwing zakjes met bevroren/ koude appelstroop in te stoppen.... Of gewoon zodat alles niet door t bed heen zwabbert als er kraambezoek aan je (ziekenhuis)bed staat omdat t een andere tijd blijkt te zijn dan je dachtquote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatig
En vaak is het zo dat je de eerste tijd voeding lekt 's nachts, praktisch dus om een BH te dragen met kompressen. Houdt je bed droog. Maar dan is het wel fijn om een comfortabele te hebben.
Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja....quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan me niet voorstellen 'snachts een bh te dragen!
eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
Hahahahahahahahahaha! Die vind ik echt geniaal.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja....
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:
Jippie alles goed. 1 dag vooruit gezet, prima! 8 oktober nu i.p.v. 9.
L is van 18 oktober, dus ik hoop heel erg dat ik niet over tijd ga lopen
Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij
Fijn!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:
Jippie alles goed. 1 dag vooruit gezet, prima! 8 oktober nu i.p.v. 9.
L is van 18 oktober, dus ik hoop heel erg dat ik niet over tijd ga lopen
Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij
Noppies heeft padded voedingsbh's. Ik weet alleen niet tot welke maat.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef faptist het volgende:
Mega tetten
Hier zijn ze gewoon hetzelfde gebleven. Nouja. Ze zijn de ene dag hard en dan passen ze niet meer mooi. De andere dag zijn ze slapper en dan passen ze weer goed.
Enige wat ik nodig heb is zo'n verstelbandje anders had ik het te benauwd.
Ik stel voedingsbh's kopen uit. Ik vind ze spuuglelijk. En omdat ik slappe borsten heb die een beetje hangen wil ik gewoon padded bh's en die zijn er niet.
Alleen van die rekbare dingen waar je tepels altijd zichtbaar in zijn.
Elke nacht denk ik 'morgen ga ik naar de bh winkel', maar komt er niet van. Stom stom.
Ik heb ook al meerdere malen bh's via websites gekocht maar ze passen me gewoon niet.
En ondersteboven in keukenkastjes;
Check.
Plafonds zijn stofvrij.
Enige wat ik nog zou kunnen doen is m'n voorraadkast uitzoeken,bovenop m'n keukenkastjes en koelkast schoonmaken, lamp van het plafond halen en soppen.. Dat soort dingen. Dingen die eigenlijk wat te gevaarlijk vind. Ik wil niet meer op een ladder staan -> evenwicht is soms ver te zoeken.
Verder ben ik echt super super moe vandaag. Zzz
Yep!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn Skoap!ben ff vergeetachtig maar was dat nou het atelier? Daar heb ik volgende week mijn intake
Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanutsquote:Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef pessie het volgende:
Goed dat ze het toch nog even bespreekt geval! /maar wel druk dagje zo
Haha Kris! Had je man er nog wat van gevoeld? En je mag altijd je dag een keer niet hebben, ook als je straks niet meer zwanger bent
iMA dat is inderdaad wel pittig! Wij hebben de dakkapel maar uitegesteld tot juni
Mineola, heerlijk zeg!!! En binnenkort kun je hem bijna elke dag voelen
En Cassandra, volgens mij ben jij gewoon ontzettend zwanger en ik vertrouw op een mooie knipper voor je morgen
Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal welquote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:
voor de weekwissel van IMA! Jij bent bezig met een enorme verbouwing toch?
Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen.![]()
Jagär je zou je deze week sowieso toch twee dagen ziekmelden?
Was jij het met die babykamer in de steigers?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal wel
Lekker toch, die dutjes!
Waar zijn jullie mee bezig? Heb je een topic?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanuts![]()
Maar zou ook lekker even wachten ja.
Niet alleen de babykamerquote:Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Was jij het met die babykamer in de steigers?
En hier is het dakkapel+isolatie+kamers aftimmeren+styling. Al met al best een klus. Vorige zwangerschap hebben we de badkamer verbouwt
Zeer indrukwekkend! Enne, je hebt nog geen babykamer denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 19:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Niet alleen de babykamerik stuur je een linkje!
Geen (of nauwelijks) klachten!quote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:
Geen GBS voor McLaura! Nog wel klachten of is dat nu ook over?
ja, maar toen voelde ik me vrijdag veel beter. En vandaag voel ik me ook beter, maar ben nog steeds zo moe.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:
voor de weekwissel van IMA! Jij bent bezig met een enorme verbouwing toch?
Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen.![]()
Jagär je zou je deze week sowieso toch twee dagen ziekmelden?
Ik heb Anita spacer.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef faptist het volgende:
Mega tetten
Hier zijn ze gewoon hetzelfde gebleven. Nouja. Ze zijn de ene dag hard en dan passen ze niet meer mooi. De andere dag zijn ze slapper en dan passen ze weer goed.
Enige wat ik nodig heb is zo'n verstelbandje anders had ik het te benauwd.
Ik stel voedingsbh's kopen uit. Ik vind ze spuuglelijk. En omdat ik slappe borsten heb die een beetje hangen wil ik gewoon padded bh's en die zijn er niet.
Alleen van die rekbare dingen waar je tepels altijd zichtbaar in zijn.
Elke nacht denk ik 'morgen ga ik naar de bh winkel', maar komt er niet van. Stom stom.
Ik heb ook al meerdere malen bh's via websites gekocht maar ze passen me gewoon niet.
En ondersteboven in keukenkastjes;
Check.
Plafonds zijn stofvrij.
Enige wat ik nog zou kunnen doen is m'n voorraadkast uitzoeken,bovenop m'n keukenkastjes en koelkast schoonmaken, lamp van het plafond halen en soppen.. Dat soort dingen. Dingen die eigenlijk wat te gevaarlijk vind. Ik wil niet meer op een ladder staan -> evenwicht is soms ver te zoeken.
Verder ben ik echt super super moe vandaag. Zzz
Het is ook lastig om je ziek te melden als je 'alleen een beetje moe bent'. Aan de andere kant, nu uitrusten zorgt er misschien wel voor dat je de komende tijd er weer tegen aan kunt!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, maar toen voelde ik me vrijdag veel beter. En vandaag voel ik me ook beter, maar ben nog steeds zo moe.
Ik vind het erg lastig om me ziek te melden, want ik ben niet ziek. Maar goed, ik heb me in 5 jaar tijd ook 3x ziekgemeld ofzo..
Twist haar baby is BIBIquote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Gevalletje het volgende:
Ben wel gerustgesteld hoor, zo eens kijken of ik m'n sokken uitkrijg (hoop het wel, wil douchen), voelt alsof m'n voeten een stuk minder dik zijn.
En hij was nog niet ingedaald nee.. Dat wil zeggen, hij was al een tijdje bibi, tot een week of 37, toen was ie weer vrolijk bbbi.. Nu bibi weer denk ik, "goed ingedaald" iig.
Fijn dat je baby bibi is Pessie!
Heb je er zelf vertrouwen in dat het goed zit met je longen? Dat is ook belangrijk natuurlijk. En jeuj voor indalen!!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Gevalletje het volgende:
Hoefde uiteindelijk niet naar het ziekenhuis voor longarts. M'n vader was er nog speciaal nog voor thuisgebleven ipv m'n moeder op te halen bij m'n broer en schoonzus en nichtje. Uiteindelijk heeft hij alleen urine weggebracht. Die is alleen gecontroleerd op blaasontsteking en dat was schoon. Dus nu eindelijk weer rustig en we wachten weer rustig af!
Oh en beeb is ingedaald nu, hoezee!
Zo snel al ja? Dan ga ik voor woensdagquote:Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef pessie het volgende:
Als je woensdag bevalt mag je als alles goed gaat vrijdag waarschijnlijk naar huis en kun je nog een weekje genieten van een kraamverzorgster Cactusklinkt dus als een goed plan
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef pessie het volgende:
Faptist, zijn dit soort modellen niet iets voor jou?Holy moly.. wat een prijs.. daar moet ik nog even aan wennen. ik weet dat ik het nodig heb dus ik zal wel moeten, maar au!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pasvorm zit bij mij dus niet goed. Zo jammer.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb n voedingsbh v Noppies geloof ik. Dat is niet zo'n dun drellending hoor. Is gewoon licht voorgevormd. En er zit zo'n haakje voor, zodat je de boel kan openklappen.
Mijn borsten gaan dan te veel naar de zijkant en dat ziet er echt lelijk uit onder een shirtje.
# anita bh's kan ik ook nog even naar kijken.
Mineola,
wat spannend en leuk om je baby'tje voor het eerst te voelen
Mijlpaal *o*
Krisv
Iedereen heeft zulke dagen erbij zitten. heel herkenbaar.
Probeer het niet altijd bij je partner te droppen he.. ;-)
In mijn buik wordt het voor mn beeb een beetje te krap zo te voelen.
Wat heeft zo'n kleintje toch al een kracht he. Ongelofelijk.
Mijn buik staat nu zo ver naar voren en is echt keihard.
Bedklossen zijn opgehaald bij de zorgwinkel dus morgen gaan die ellendige dingen eronder.
Moet er wel voor betalen blijkbaar.. nouja.. zo gauw de kraamzorg eruit is gaan die dingen er dus ook uit.
Alles waar ik een beetje op kan besparen is helaas pindakaas momenteel (man nog steeds geen werk).
Man zit vandaag niet lekker in zn vel. Afgewezen bij een sollicitatie en terwijl ik lag bij te puffen na een loopje op de trap merkte ik dat hij een pot erwtjes kapot liet vallen.
Op dat moment hoorde ik de voorraadkastdeur dicht gegooid worden met wat weggemoffelde scheldwoorden en een man die riep: ' ik ruim het vanavond op. Ik barst van de koppijn'.
Niet echt het moment om dan iets te zeggen, geloof ik.
ik leer het wel![]()
Oei, dat is schrikken zeg! 31+1 is nog wel erg vroeg. Ik hoop dat ze nog een paar weekjes binnen willen blijven zitten. Sterkte!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:22 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik zwaai vanuit het ziekenhuis. Vliezen gebroken bij 31+1. Shit. Daar had ik niet op gerekend. Nu hier blijven tot de kleintjes geboren worden. Ze proberen het nog zo lang mogelijk te rekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |