abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150695376
Risu :W en nogmaals heel tof van de naam :)

Mouse een kleine meneer *O*
pi_150695527
Ik lees later even bij maar wilde toch snel even melden dat de GBS-kweek negatief was. Geen GBS dus *O* maar gewoon gevoelig voor urineweginfecties.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150695675
Ik las een meisje voor Zomerzon en een jongen voor mousemickey? Zeg ik dat goed! Leuk leuk! *O*

Vlindur, nog ff! :* fijn dat je thuis door je man zo wordt geholpen.

Risu :W
pi_150695927
Ohja, die "9x..." van Stippel! :D Geniaal! _O-

Risu :W klinkt alsof het lekker loopt allemaal! Gun jezelf wat tijd om goed te herstellen en geniet lekker van jullie meisje! O+

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:39 schreef pessie het volgende:
Twist, je kleine is wel echt beweeglijk zeg! Die van mij gaat nog van links naar rechts met rug en billen, maar koppeltje duiken zit er echt niet in.
Ik lees dus ook overal dat de baby bij deze termijn minder hard gaat schoppen, zijn/haar voorkeursligging waarschijnlijk allang aangenomen heeft en zich rustig voorbereidt enzo :') :N
pi_150695968
Jantina bijna de termijn echo!

Jager.. Ja hier ook last vd tepels. Dan stoot zoon er per ongeluk tegenaan... Ai ai
Zelfs een satijnen pyjama is gevoelig. En m'n man krijgt een tets als ie eraan komt ~O>
  maandag 16 maart 2015 @ 14:06:11 #231
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150696062
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:54 schreef McLaura het volgende:
Ik lees later even bij maar wilde toch snel even melden dat de GBS-kweek negatief was. Geen GBS dus *O* maar gewoon gevoelig voor urineweginfecties.
*O* Dat is goed nieuws!!!

Nou twist, je krijgt gewoon een gezellig druk kindje :D
pi_150696121
Straks echo 15:20 geloof ik, zo maar eens even kijken hoe laat nou precies :D
Dan krijg ik "eindelijk" mijn echte termijn te horen! Nu hopen dat alles goed is. Ik had natuurlijk een hartje bij 6+ weken en geen bloed of iets verloren. Maar toch maak ik me een mini beetje zorgen, ben zo ziek geweest... Pfff...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150696257
Zal vast goedkomen, skoap! Wel spannend! :)

Ik ga me denk ik morgen en overmorgen maar ziek melden. Ik ben zo moe, en krijg niets uit m'n handen. Wellicht helpen 2 dagen bijkomen (zegt ze na het weekend). Het stomme is dat ik de eerste ziek-dag niet betaald krijg, dus dat scheelt flink veel geld. Maar goed, gezondheid gaat voor..
pi_150696719
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Malteser het volgende:

Jantina de 27e toch een echo, fijn! Had jij nu al wel of nog geen echo gehad? Ik weet het even niet meer.

Hier mijn eerste dag thuis, heel raar! Voelde straks dat ik moest spugen en ben toen heel rustig even op bed gaan liggen. Toen zakte het weer. Teller staat pas op 1x spugen vandaag, dat is echt fijn!
Eerste echo! Dus heb nog geen idee hoe het er voor staat.

Hopelijk voel je je snel iets beter. Spugen is sowieso niet fijn!

@Tieten: Hier alleen wat steviger en ze zijn continu gevoelig. Maar niets mega-tetten ;( . Komt nog wel, houd ik mezelf voor ;) Vriendlief had in het kluun-boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gelezen dat het bij de meeste vrouwen pas echt groeit na loop van tijd, niet de eerste maanden.

En jagar zei iets over 24/7 tepels die aanwezig zijn. Check!
  maandag 16 maart 2015 @ 14:26:03 #235
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150696968
Wat slaapt Choluul lang vandaag..

[Edit] ohnee niet goed teruggelezen :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 16 maart 2015 @ 14:50:34 #236
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150698004
Mega tetten
Hier zijn ze gewoon hetzelfde gebleven. Nouja. Ze zijn de ene dag hard en dan passen ze niet meer mooi. De andere dag zijn ze slapper en dan passen ze weer goed.
Enige wat ik nodig heb is zo'n verstelbandje anders had ik het te benauwd.
Ik stel voedingsbh's kopen uit. Ik vind ze spuuglelijk. En omdat ik slappe borsten heb die een beetje hangen wil ik gewoon padded bh's en die zijn er niet.
Alleen van die rekbare dingen waar je tepels altijd zichtbaar in zijn.
Elke nacht denk ik 'morgen ga ik naar de bh winkel', maar komt er niet van. Stom stom.
Ik heb ook al meerdere malen bh's via websites gekocht maar ze passen me gewoon niet.

En ondersteboven in keukenkastjes;
Check.
Plafonds zijn stofvrij.
Enige wat ik nog zou kunnen doen is m'n voorraadkast uitzoeken,bovenop m'n keukenkastjes en koelkast schoonmaken, lamp van het plafond halen en soppen.. Dat soort dingen. Dingen die eigenlijk wat te gevaarlijk vind. Ik wil niet meer op een ladder staan -> evenwicht is soms ver te zoeken.

Verder ben ik echt super super moe vandaag. Zzz
  maandag 16 maart 2015 @ 15:01:52 #237
259886 pessie
pi_150698442
Faptist, zijn dit soort modellen niet iets voor jou?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jagar goed dat je voor jezelf kiest. Ik heb gisteren serieus de hele dag in bed gelegen en vanmorgen uitgeslapen. Voel me nu weer meer mens.

En skoap vandaag termijnbepaling!

Jantina volgende week een echo *O*
pi_150698634
Ik heb n voedingsbh v Noppies geloof ik. Dat is niet zo'n dun drellending hoor. Is gewoon licht voorgevormd. En er zit zo'n haakje voor, zodat je de boel kan openklappen.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:11:01 #239
259886 pessie
pi_150698835
Zag trouwens dat die onderste te verkrijgen is tot maat 95K
Linkje
  maandag 16 maart 2015 @ 15:13:47 #240
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150698958
Ik vind voorgevormde beha's nu echt 3x niks. Cup F is al groot genoeg van zichzelf :@. Degenen die ik nog heb van de borstvoedingstijd van J zijn ook zonder beugel, dat was in t begin toch fijner, als je zo'n ding dag en nacht aanhebt...
pi_150699064
MM nog een jongetje *O* leuk! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 16 maart 2015 @ 15:31:48 #242
259886 pessie
pi_150699713
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind voorgevormde beha's nu echt 3x niks. Cup F is al groot genoeg van zichzelf :@. Degenen die ik nog heb van de borstvoedingstijd van J zijn ook zonder beugel, dat was in t begin toch fijner, als je zo'n ding dag en nacht aanhebt...
Ik ben het echt met je eens dat 's nachts een soepele echt veel fijner is!
Maar faptist dacht dat er uitsluitend spuuglelijke voedingsBH's te vinden zijn, dus wilde even laten zien dat er best iets meer op de markt is dan Hema en Livera eigen merk (echt die verkoopster van de laatste "zo leuk, tegenwoordig zijn ze niet meer uitsluitend in zwart en wit maar ook in rood!" :') )
Ik vond de carriwell fijn 's nachts.
pi_150699908
Ik kan me niet voorstellen 'snachts een bh te dragen!

eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels 8)7 ...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
  maandag 16 maart 2015 @ 15:38:45 #244
259886 pessie
pi_150699980
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels 8)7 ...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatig ;)

En vaak is het zo dat je de eerste tijd voeding lekt 's nachts, praktisch dus om een BH te dragen met kompressen. Houdt je bed droog ;) . Maar dan is het wel fijn om een comfortabele te hebben.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:45:55 #245
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150700303
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef pessie het volgende:

[..]

Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatig ;)

En vaak is het zo dat je de eerste tijd voeding lekt 's nachts, praktisch dus om een BH te dragen met kompressen. Houdt je bed droog ;) . Maar dan is het wel fijn om een comfortabele te hebben.
Dit idd, en om bij eventuele stuwing zakjes met bevroren/ koude appelstroop in te stoppen.... Of gewoon zodat alles niet door t bed heen zwabbert als er kraambezoek aan je (ziekenhuis)bed staat omdat t een andere tijd blijkt te zijn dan je dacht ;)
pi_150700697
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja.... :?
  maandag 16 maart 2015 @ 15:58:00 #247
259886 pessie
pi_150700757
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja.... :?
Hahahahahahahahahaha! Die vind ik echt geniaal.
Maar wel herkenbaar :') al denk ik bij alles "heb ik nog wel" waarna ik man naar de winkel kan sturen wegens gebrek aan ingrediënten
pi_150700779
Jippie alles goed. 1 dag vooruit gezet, prima! 8 oktober nu i.p.v. 9.
L is van 18 oktober, dus ik hoop heel erg dat ik niet over tijd ga lopen :D

Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150700812
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:

Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij O+
O+
  maandag 16 maart 2015 @ 16:02:49 #250
259886 pessie
pi_150700968
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:

Fijn!!! *O* En wat een luxe apparaat heeft je VK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')