Ik lees dus ook overal dat de baby bij deze termijn minder hard gaat schoppen, zijn/haar voorkeursligging waarschijnlijk allang aangenomen heeft en zich rustig voorbereidt enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 13:39 schreef pessie het volgende:
Twist, je kleine is wel echt beweeglijk zeg! Die van mij gaat nog van links naar rechts met rug en billen, maar koppeltje duiken zit er echt niet in.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:54 schreef McLaura het volgende:
Ik lees later even bij maar wilde toch snel even melden dat de GBS-kweek negatief was. Geen GBS dusmaar gewoon gevoelig voor urineweginfecties.
Eerste echo! Dus heb nog geen idee hoe het er voor staat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Malteser het volgende:
Jantina de 27e toch een echo, fijn! Had jij nu al wel of nog geen echo gehad? Ik weet het even niet meer.
Hier mijn eerste dag thuis, heel raar! Voelde straks dat ik moest spugen en ben toen heel rustig even op bed gaan liggen. Toen zakte het weer. Teller staat pas op 1x spugen vandaag, dat is echt fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jagar goed dat je voor jezelf kiest. Ik heb gisteren serieus de hele dag in bed gelegen en vanmorgen uitgeslapen. Voel me nu weer meer mens.
En skoap vandaag termijnbepaling!
Jantina volgende week een echo![]()
Ik ben het echt met je eens dat 's nachts een soepele echt veel fijner is!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind voorgevormde beha's nu echt 3x niks. Cup F is al groot genoeg van zichzelf. Degenen die ik nog heb van de borstvoedingstijd van J zijn ook zonder beugel, dat was in t begin toch fijner, als je zo'n ding dag en nacht aanhebt...
Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatigquote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan me niet voorstellen 'snachts een bh te dragen!
eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
Dit idd, en om bij eventuele stuwing zakjes met bevroren/ koude appelstroop in te stoppen.... Of gewoon zodat alles niet door t bed heen zwabbert als er kraambezoek aan je (ziekenhuis)bed staat omdat t een andere tijd blijkt te zijn dan je dachtquote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatig
En vaak is het zo dat je de eerste tijd voeding lekt 's nachts, praktisch dus om een BH te dragen met kompressen. Houdt je bed droog. Maar dan is het wel fijn om een comfortabele te hebben.
Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja....quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan me niet voorstellen 'snachts een bh te dragen!
eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
Hahahahahahahahahaha! Die vind ik echt geniaal.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja....
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:
Jippie alles goed. 1 dag vooruit gezet, prima! 8 oktober nu i.p.v. 9.
L is van 18 oktober, dus ik hoop heel erg dat ik niet over tijd ga lopen
Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij
Fijn!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:
Jippie alles goed. 1 dag vooruit gezet, prima! 8 oktober nu i.p.v. 9.
L is van 18 oktober, dus ik hoop heel erg dat ik niet over tijd ga lopen
Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |