abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150671185
Ooh Faptist, jij mag ook al bijna!
pi_150671914
Call the midwife seizoen II net afgekeken

Man oh man.. :'( O+ *O* :'( :'( roalercoaster met chummy :D

* Stippelrientje slingert seizoen 3 aan en haakt ondertussen verder aan kleding voor de baby O+
Schudden voor gebruik
pi_150673057
Gevalletje, ik sluit me bij de rest aan: benauwdheid icm vocht vasthouden is wel iets om voor te bellen (als je dat niet al gedaan hebt) :)
pi_150675445
Gevalletje, ik zou het ook even melden bij de VK! Niet te lang mee blijven lopen hoor!

Stippel, klinkt als een druk maar zeer gezellig weekend!
Mijn buikfoto is nog niet te vinden, maar hij komt eraan. Ik moet me er gewoon overheen zetten :) Ik zie duidelijk dat mijn buik veranderd en het is zonde om dat niet vast te leggen! Waar mijn buik eerst flubberde en "breed" was. Gaat hij nu in een punt staan. En mijn buik stond al vrij vroeg best naar voren.
Ben vandaag ook even op de weegschaal gaan staan, nog niets erbij en volgens mij zelfs er wat af. Dus mijn broek zit echt minder lekker door dat ik een babybol krijg!

Toch gewoon babybilletjes voor MwCatus. Fijn!

Hier na een druk schoonmaak/opruimweekend op de bank met een cappuccino. Maar het huis is netjes! Yeah! *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150679205
Gefeliciteerd Risu en DJMO!! En MevrouwCactus en LuDann sterkte de komende dagen!

Ik ben veilig teruggekomen van wintersport! Voor het eerst in jaren weer eens gevallen, maar was een domme val uit bijna stilstand in de zachte papsneeuw. Vakantie zelf is erg goed bevallen, maar zou het een volgende keer met 19 weken niet zo snel meer doen. Een skibroek maat XL is toch veel oncomfortabeler dan een positiebroek, en vooral liftjes in en uit was daardoor niet altijd prettig.

Nog maar 3 nachtjes slapen voor de SEO!
pi_150679224
Faptist is er helemaal klaar voor, spannend, misschien gaat er dan binnenkort al wat gebeuren!

Ben ook benieuwd naar je buikje Joycie!! Gewoon posten wat mij betreft ;)

Heb vanmiddag al gebeld hoor ;). Benauwdheid was eigenlijk alleen afgelopen 2 nachten, overdag geen last van gehad. Enige verschil is nu dat de noodmedicatie niks lijkt te doen. Nu vond ik het al lijken alsof de laatste diskus minder werkt vanaf dat ik em opgehaald heb, maar dat zal wel aan mij liggen. Was eind vorig jaar geloof ik en nu zitten er nog 13 inhalaties van de 60 in, terwijl ik vroeger misschien 30 gebruikte in 2 jaar ofzo, vind ik wel minder. Hoor kennelijk bij het deel waarbij astma wat verergerd tijdens de zwangerschap.
Ook van m'n voeten verteld, hou al weken vocht vast in m'n voeten, vandaag wel wat meer.. Ze vroeg wel of ik verder nog klachten heb en dat heb ik niet (nouja, verrot bekken. vooral S ochtends kan ik soms wel janken als ik een uur stil op de bank moet zitten en elke beweging steekt bij m'n stuitje, opstaan is dan het ergste. Voel botten bij m'n stuitje langs elkaar gaan.. Maar daarna is het voor de rest van de dag ook weer over dus achja, laatste loodjes!). M'n bloeddruk was dinsdag nog netjes (110/70), wel ietsje hoger dan ervoor. Verergering astma en wat meer vocht in m'n voeten alleen was geen reden tot zorg, morgen HA bellen vanwege astma en dinsdag naar vk was volgens haar nu voldoende. Word nu wel beetje nerveus als ik lees dat het misschien toch reden zou zijn voordeur (edit :') verder dus) onderzoek.. Wil me echt geen zorgen maken en rustig naar m'n UD toeleven, maar heel eerlijk vind ik het best lastig soms.. Hoor steeds "alles komt goed hoor!" "Gaat jou niet overkomen!" maar ben soms best bang dat me straks hetzelfde overkomt als m'n vriendin.. Daar ging immers ook gewoon alles goed..
pi_150679473
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Risu en DJMO!! En MevrouwCactus en LuDann sterkte de komende dagen!

Ik ben veilig teruggekomen van wintersport! Voor het eerst in jaren weer eens gevallen, maar was een domme val uit bijna stilstand in de zachte papsneeuw. Vakantie zelf is erg goed bevallen, maar zou het een volgende keer met 19 weken niet zo snel meer doen. Een skibroek maat XL is toch veel oncomfortabeler dan een positiebroek, en vooral liftjes in en uit was daardoor niet altijd prettig.

Nog maar 3 nachtjes slapen voor de SEO!
Welkom terug FF! Vind het al knap dat je nog geskied (?) hebt, gelukkig ging alles goed :).

Spannend!
pi_150679687
Lieve gevalletje, vervelend dat je nu toch begint te twijfelen. Maar je hebt heel je situatie verteld tegen je VK. Zij kent je nu een beetje en vind het niet nodig dat er nu verder actie wordt ondernomen. Daar moet je op proberen te vertrouwen.
Probeer lekker op tijd te gaan slapen, blijf goed drinken (dat is belangrijk als je vocht vasthoud, blijven plassen ;) ). En ben je morgenochtend nog steeds niet gerust (of vannacht) gewoon aan de bel trekken. Liever teveel als te weinig.

Verder lees ik ook dat je nog best wel druk ben. Nog lekker een avondje gaat dansen. Echt helemaal super, en vooral blijven doen zolang het kan maar dat zal misschien ook zijn weerslag hebben. Pak even lekker je rust!

Sowieso heb ik bewondering als ik hoor dat Cholula op haar UD nog een avondje uit gaat, en nog een drankje doet in de kroeg. En jij met je bijna 39 weken nog een dansje waagt met je buikdansgroepje! Heel mooi om te lezen!
pi_150679734
*dubbel!*
pi_150680318
Welkom terug van wintersport FF!

Gevalletje als je het hele verhaal aan je vk hebt verteld, is het goed! Niet gaan twijfelen aan jezelf, dat is nergens voor nodig. :*

Bewondering hebben is nergens voor nodig Joyce! Ik heb namelijk gistermiddag twee uur op de bank liggen slapen en vandaag heb ik na een uurtje na onze brunch weer lekker liggen pitten. Mijn ritme is op het moment net iets anders dan dat van werkende mensen. ;)
pi_150680657
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Lieve gevalletje, vervelend dat je nu toch begint te twijfelen. Maar je hebt heel je situatie verteld tegen je VK. Zij kent je nu een beetje en vind het niet nodig dat er nu verder actie wordt ondernomen. Daar moet je op proberen te vertrouwen.
Probeer lekker op tijd te gaan slapen, blijf goed drinken (dat is belangrijk als je vocht vasthoud, blijven plassen ;) ). En ben je morgenochtend nog steeds niet gerust (of vannacht) gewoon aan de bel trekken. Liever teveel als te weinig.

Verder lees ik ook dat je nog best wel druk ben. Nog lekker een avondje gaat dansen. Echt helemaal super, en vooral blijven doen zolang het kan maar dat zal misschien ook zijn weerslag hebben. Pak even lekker je rust!

Sowieso heb ik bewondering als ik hoor dat Cholula op haar UD nog een avondje uit gaat, en nog een drankje doet in de kroeg. En jij met je bijna 39 weken nog een dansje waagt met je buikdansgroepje! Heel mooi om te lezen!
Ik heb geen vaste vk, zijn 2 teams met een stuk of 4 vk's, eigenlijk geen idee meer wie ik vanmiddag heb gesproken :? . Weet ik niet of ze gezien heeft dat ik een strenger beladvies heb, ik moet al bellen als ik eind van de middag vind dat de baby wat rustig is. Dit moest van de vk die ik vertelde van m'n vriendin, waarschijnlijk zijn ze bang dat ik nu sneller gestresst raak ofzo. Ben gewoon bang dat ik wat mis en het fout gaat, net even wat gesnikt omdat ik me ineens wat zorgen maak, maar nu denk ik weer dat het vast meevalt.

Dat is waar, ik probeer nog zoveel mogelijk te doen als ik me goed voel :). Dansen was erg vermoeiend maar ging toch beter dan ik dacht! Die moeheid blijft dan wel langer hangen helaas.

Argh, zie ik tijdens het typen een berichtje van schoonzus, zag dat het begint met snel een baby in m'n armen hebben. Stuurde net zoiets aan vriendin op de dag dat ik het S avonds het nare mailtje kreeg en dan voel ik lichte paniek opkomen, heel stom..
pi_150680838
meh, gezeur :P

[ Bericht 66% gewijzigd door Gevalletje op 16-03-2015 01:20:48 ]
pi_150686497
Het is niet zo gek dat het zo in je hoofd rond speelt. Het is ook enorm heftig en zo dichtbij..

Valt niet echt onder gezeur....
Schudden voor gebruik
pi_150686762
Helemaal geen gezeur hoor gevalletje, niet meer dan logisch dat dit in je hoofd rondspookt!

Vannacht zowaar best oké geslapen *O* om half 3 even wakker om te plassen en nog even wakker gelegen want ik had honger en daarna geslapen tot de wekker ging, was verbaasd toen de wekker afging :)
pi_150686842
Ik vind het geen gezeur Gevalletje. Heb je nog goede afleiding de komende tijd?
:*
pi_150686854
Tieten 2.0!
Ik dacht dat die pas later kwamen. Die joekels.
pi_150686889
Gevalletje, dat mag hier he! :*

Ik heb zulke gevoelige tepels steeds. Jemig.. En n cup maat gegroeid. Zit nu weer ongeveer op de maat van voor de vorige zwangerschap.
pi_150686949
Wow FF, nog skiën met 19 weken? :o Mijn vk raadde het echt af na 12 weken, als je baarmoeder boven je schaambot zit
Ik was met 7 weken en heb het toen wel geprobeerd, maar vond het toen al niet meer lekker. Was ook erg misselijk toen. Broek zat idd niet fijn nee!

Gevalletje, dat klinkt niet lekker allemaal. Als je ongerust blijft gewoon weer bellen hoor!

Cholula, spannend! T kan niet lang meer duren nu!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 16-03-2015 09:25:49 ]
pi_150687647
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:26 schreef Gevalletje het volgende:
meh, gezeur :P
Idd zeker geen gezeur hoor. Ik herken de angsten wel enigszins. Het is nu zó dichtbij, en dan ineens heb je de angst dat het misschien alsnog door je vingers glipt. Ik voel de baby nu al een aantal dagen minder, komt waarschijnlijk omdat ze gewoon minder ruimte heeft, maar ga er enorm op focussen, en ben dan bang dat t misschien wel mis is. Als ik dan mezelf even kalmeer en rustig ga zitten, voel ik weer een schopje of oid, en weet ik dat t goed zit, maar ik denk dat die angst die je hebt helemaal niet gek is. Zeker niet als je zoals jij zoiets heftigs al een keer van dichtbij heb meegemaakt.

Die babies van ons moeten gewoon lekker besluiten om eruit te komen zodat we ze kunnen vasthouden en zien dat ze gewoon lekker levendig en gezond zijn :Y Alhoewel er dan waarschijnlijk een hele nieuwe wereld aan zorgen en angsten begint, haha...
pi_150687725
Jeej, mijn hormonen doen het!!
Net heel boos vriendje een berichtje gestuurd! 😎

want ik wilde al niet met zijn stomme grote auto voor de apk, en dan kom ik binnen en word ik naar huis gestuurd met 'vanaf 12 uur kun je hem komen halen' en dat was heel niet de afspraak, ik zou kunnen wachten!
Me laten overdonderen, terwijl ik normaal echt niet op mijn mondje gevallen ben, en onderweg naar huis (gelukkig maar n minuut of 10 lopen) een heel boos sms'je gestuurd want 'hij wist toch dat ik sinds gisterenmiddag pijn in mijn rug had'

En toen belde hij, en moest ik huilen.. Sta soms echt van mezelf te kijken!
pi_150687745
Gevalletje, hier mag je 'zeuren' (want dat is het niet). Daar zijn wij voor :*

Cholula, hoe is het daar? Alles nog binnen?

FlyingFish, ik vind het ook dapper dat je nog ging skiën. Ik ben blij dat alles goed is gegaan.

Daui, tieten 2.0 had ik al bij vijf weken zwangerschap. Tieten 3.0 komt later ;)

Hier meld met gerommel volgens mij. Over een paar uur weer een CTG. Vanmorgen wat hormoontjes want ik kreeg mijn dekentje niet goed over me heen toen ik op de bank ging liggen :') Het was verschrikkelijk... :')
  maandag 16 maart 2015 @ 09:04:01 #172
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150687785
Wie gaat als eerste de gouden glitterbabysticker verdienen? ;)
pi_150687788
Gevalletje, als je de vk van alles op de hoogte hebt gesteld dan maakt zij een inschatting op basis van haar kennis en kunde, daar kun je echt op vertrouwen. Maar ik kan me goed voorstellen dat de angst enorm leeft als je zoiets naars van dichtbij hebt meegemaakt :*
  maandag 16 maart 2015 @ 09:25:20 #174
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150688163
Ggirl ik snap je helemaal. Daar zou ik ook niet blij mee zijn!!! Dan mogen die hormonsters best even gebruikt worden!

Gevalletje, hier mag je 'zeuren'. Je kan hier gewoon lekker je verhaal kwijt!!!

Cholula, alles nog zijn gangetje? Je ziet er op de foto in het buikentopic super uit zeg! Mooi buikje!!

FlyingFish nog gaan skiën. Super zeg. Ik heb het nog nooit gedaan.

Hier tieten 5.0 zo ongeveer :S
Vandaag eens nieuwe bh's kopen, want ze zitten voor geen meter meer. Benieuwd in wat voor maat ik eindig. Maat tent geloof ik.... Eigenlijk net iets aan de vroege kant voor voedingsbh's, maar om nu voor max 6 weken gewone bh's te kopen.
  maandag 16 maart 2015 @ 09:34:47 #175
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150688298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:00 schreef Gevalletje het volgende:
Ok, dit is mijn eerste nieuwe topic! :D

Voor aanpassingen of opmerkingen, quote of dm/pm :)
Gevalletje, mag er bij mij een meisje achter mijn naam? :)
Nu ff bijlezen...
Oost west, mij best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')