Faptist is er helemaal klaar voor, spannend, misschien gaat er dan binnenkort al wat gebeuren!
Ben ook benieuwd naar je buikje Joycie!! Gewoon posten wat mij betreft

Heb vanmiddag al gebeld hoor

. Benauwdheid was eigenlijk alleen afgelopen 2 nachten, overdag geen last van gehad. Enige verschil is nu dat de noodmedicatie niks lijkt te doen. Nu vond ik het al lijken alsof de laatste diskus minder werkt vanaf dat ik em opgehaald heb, maar dat zal wel aan mij liggen. Was eind vorig jaar geloof ik en nu zitten er nog 13 inhalaties van de 60 in, terwijl ik vroeger misschien 30 gebruikte in 2 jaar ofzo, vind ik wel minder. Hoor kennelijk bij het deel waarbij astma wat verergerd tijdens de zwangerschap.
Ook van m'n voeten verteld, hou al weken vocht vast in m'n voeten, vandaag wel wat meer.. Ze vroeg wel of ik verder nog klachten heb en dat heb ik niet (nouja, verrot bekken. vooral S ochtends kan ik soms wel janken als ik een uur stil op de bank moet zitten en elke beweging steekt bij m'n stuitje, opstaan is dan het ergste. Voel botten bij m'n stuitje langs elkaar gaan.. Maar daarna is het voor de rest van de dag ook weer over dus achja, laatste loodjes!). M'n bloeddruk was dinsdag nog netjes (110/70), wel ietsje hoger dan ervoor. Verergering astma en wat meer vocht in m'n voeten alleen was geen reden tot zorg, morgen HA bellen vanwege astma en dinsdag naar vk was volgens haar nu voldoende. Word nu wel beetje nerveus als ik lees dat het misschien toch reden zou zijn voordeur (edit

verder dus) onderzoek.. Wil me echt geen zorgen maken en rustig naar m'n UD toeleven, maar heel eerlijk vind ik het best lastig soms.. Hoor steeds "alles komt goed hoor!" "Gaat jou niet overkomen!" maar ben soms best bang dat me straks hetzelfde overkomt als m'n vriendin.. Daar ging immers ook gewoon alles goed..