abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150616534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik woon in zweden, bij de zweedse v&d, zeg maar..
Off topic;
Waar in Zweden woon je? En mocht je het nog niet kennen, dan is stoffochstil ook een aardige leverandeur van fijne stofjes!
(Oslo hier ;))
pi_150616759
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Off topic;
Waar in Zweden woon je? En mocht je het nog niet kennen, dan is stoffochstil ook een aardige leverandeur van fijne stofjes!
(Oslo hier ;))
Ik woon in die universiteitsstad zo'n 80 km. boven stockholm. Nog wel, het plan is om voor de baby te verhuizen naar Berlijn, als försakringskassan het daar mee eens is..

En ik ken die winkel! Inderdaad leuke stofjes! Niet hier in de stad, helaas. Maar, ze hebben ook een webshop!
pi_150616870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO, wat een schatje zeg!! Erg leuke foto's :)

Jäger, ik vind de keertjes ook ontzettend lief en het stofje ook geweldig! Ben je zo handig dat je daar zelf iets van kan maken?

Ik mag morgen naar huis, als de CTG morgen goed is. Heb duidelijke instructies gekregen over wanneer ik moet bellen en wat ik thuis mag (die lijst is heel erg kort, namelijk: liggen en zitten) en wat ik niet mag (ook die lijst is kort: de rest). We gaan maandag een rolstoel halen, het wordt lekker weer en dan kan ik iedere dag in ieder geval 3x 30 minuten even naar buiten. Dagelijks krijg ik controle thuis.
Donderdag een check-up bij de gyn en dan de zondag erna inleiden...

Vrouw is de bank nu met plastic aan het bekleden, mams heeft kraamverbanden gehaald en het bed wordt ook nog in plastic gewikkeld :') . Het vruchtwater blijft er gewoon uitlopen namelijk :D
Fijn dat je naar huis mag, M.Cactus! Lekker zweten op dat plastic...En wat een raar gevoel moet dat zijn, dat lopende vruchtwater de hele tijd..
pi_150616937
Ah das een mooie plek om te wonen! Berlijn ook denk ik ;)
Hebben een goeie webshop ook idd :)

DJMO, mooi ventje! En broertjes <3 Heeft grote zus hen al bewonderd?
pi_150617011
Ik ben blij dat het niet raar voelt Malteser! Ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap, toen ik weer hier kon mee posten voelde het niet gek dat de anderen (die tegelijk met mjn uitgerekend waren) al bijna hun kindje hadden en ik weer bij de start streep stond. Fijn dat het voor jou ook zo voelt!
Ik hoop echt dat je komende weken weer kan opladen. :*

Wat een geweldig leuke kleertjes Jagär!

Wat een fijne, meedenkende fysio Pessie! Super dat je man mee kan, zal voor hem ook prettig zijn om te zien/voelen waar hij jou mee kan ondersteunen!

Wat een onzin van de echomevrouw! Ik hoop dat je bij een ander terecht kan en dan ook een beetje vlot.

Wat een schattig jongetje Mo!

*O* voor mwCactus! Wat fijn dat je lekker naar huis, dat je een duidelijk actieplan hebt en dat je lekker voortgeduwd kan worden in de lentezon! Is je vrouw veel thuis doordeweeks?

Ergens lijkt het me heerlijk om een datum te hebben, aan de andere kant vind ik de spanning van niet weten wanneer Frits komt ook heel bijzonder. Ik krijg alleen steeds meer het gevoel dat hij niet uit zichzelf zou komen en dat ik dan uiteindelijk toch in het ziekenhuis ga bevallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 23:45:52 #56
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150620783
Cholula,
Geen stress meis. Je lichaam is gewoon veel te gelukkig en blij met je gezonde kindje. Houdt het even wat langer vast om te koesteren. Het komt er vanzelf -oké met veel kracht van jou- een keertje uit ;)
Kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Soms lijkt het wel alsof je ergens voor moet boeten. Karma enzo. Maar daar hoef jij je echt niet druk om te
Maken.

Djmo
Heb je soms een stagiaire?
Dit is mijn eerste en ik zou dus helemaal in de stress raken van zo'n opmerking. Sowieso geloof ik mensen met een doktersjas gelijk en twijfel ik dan altijd over mijn eigen gevoel/idee. Zij hebben
Er voor geleerd en zullen het wel beter weten. Dat idee...
Vind het heel goed dat jij gewoon in jezelf blijft geloven. Geeft mij echt moed! Dus dankjewel.

Oslo,Zweden.leuke stofjes/kleding. Mensen mensen.
Wat doen jullie me aan.. Ik wil nu zo veel dingen tegelijk dat het maar goed is dat ik bijna ben uitgerekend en niet meer eventjes weg kan ;)

Ik lig al sinds half 9 in bed. Sinds 22:00 heb ik ontzettende trek in patat of chips. Of Toastjes ... Maar ik heb mezelf expres uitgekleed zodat ik niet meer naar beneden ga om te schransen.
Heel m'n zwangerschap geen enkele keer buitensporig gegeten maar de laatste dagen... Ai ai ai..

Morgen wachten er 4 sappige peren op me! Daar kan ik nu al blij om zijn :)
En dat ik morgen nog even de opa van m'n man ga opzoeken voordat onze baby geboren is. (Hij woont 100 km van ons vandaan dus we zien hem niet vaak). Ben nu zo mooi dik.. Eh zwanger! Zou zonde zijn wanneer hij dat niet heeft gezien..
pi_150623211
Zo, net terug van etentje met dansgroepen van m'n danslerares. Lekker volgevreten (m'n maag lijkt de laatste weken wel een bodemloze put..) en stiekem toch nog best wat gedanst. Zou wel eens het laatste uitje kunnen zijn voor ik beval, dus wilde nog lekker blijven om te dansen en te kijken ernaar (benen gaven vrij snel op). Was er al bang voor, voel ik me heel goed en wakker en zodra ik thuiskom ben ik ineens op. Nu nog even rustig bijkomen op de bank en morgen de rest teruglezen, pff ben best kapot..
pi_150624676
Oh jagertrut wat een leuke kleertjes! Wij gaan vanmiddag babyshoppen, denk dat er ook wel wat kleertjes 'blijven plakken'.

Hoop wel dat ik me dan wat beter voel.. Lig al 1,5 uur te draaien en te woelen naast een snurkende vent! Heb een heel zwaar gevoel down under, alsof ik twee dagen als trampoline gebruikt ben zeg maar..

Dit getypt ga ik toch nog eens aan vriend duwen en wat proberen te slapen..
pi_150625565
Ik ben zoooo moe.

Gisteren waren er vrienden van O+ op bezoek. Maar ik trok het niet meer om er om 22:00 nog vrolijk bij te zitten. En dan moet ik dus snachts al 3 keer uit bed om te plassen :') en nu moet ik eruit en de hele dag op pad met vrienden.. Maar ik ben zo moehoe!
pi_150625733
Probeer er een positieve draai an te geven, Sillie! Anders duren negen maanden wel heel lang...
pi_150625876
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:51 schreef Limone het volgende:
Probeer er een positieve draai an te geven, Sillie! Anders duren negen maanden wel heel lang...
Normaal lukt dat prima! Ik moet gewoon even ergens een bijslaapdag plannen. ;)
pi_150626351
Herkenbaar, Sil. Heel herkenbaar. Vermoeidheid die in je botten lijkt te zitten. Zoals je spieren soms kunnen tintelen en je ledematen zwaar aan kunnen voelen van de griep, zo voelden ze bij mij vaak door vermoeidheid. Maar het wordt beter. Echt!

N. had vannacht een feestje 'dus' kroop bij thuiskomst in L's bed zodat L en ik lekker lepeltje lepeltje konden blijven liggen. O+ Word ik vannacht wakker, is L's rug echt drijfnat. Dus ik voelen (is het zweet, is ze ziek?), blijkt het borstvoeding te zijn. :') Het arme kind zat helemaal onder, het droop gewoon van dr rug. :@

Verder communiceerde die gast uit het nieuwe boek van Dan Brown met me via de robotstofzuiger (hij ging een medicijn in papaja's stoppen dat een deel van de wereld onvruchtbaar zou maken) en maakte ik een broodhaantje in de gevangenis van The Walking Dead.

Kortom, ik heb me weer vermaakt vannacht. :p
pi_150626635
Wat een nacht Spring! Heb je haar snel afgedroogd voordat ze wakker werd?

Gevalletje hadnog de beste avond. Lekker dansen.

Wat ga je doen vandaag Sillie? Misschien wat inkorten?

En Joycie gewoon een mooie buikfoto posten. Ik heb zolang geduimd nu wil ik het zien ook ;)
pi_150626659
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 09:46 schreef -Spring het volgende:

Verder communiceerde die gast uit het nieuwe boek van Dan Brown met me via de robotstofzuiger (hij ging een medicijn in papaja's stoppen dat een deel van de wereld onvruchtbaar zou maken) en maakte ik een broodhaantje in de gevangenis van The Walking Dead.

Kortom, ik heb me weer vermaakt vannacht. :p
HAHAHA! herkenbaar dit soort dromen. Ik had ook echt de vreeeeemdste dromen steeds. nu ik dichter bij het eind kom, worden ze wat naarder, baby's hartje dat niet meer klopt, mijn man die ineens bedenkt dat hij toch geen baby wil etc... blegh... hoop dat dat snel over gaat.
pi_150626860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:

Kijk nou alleen al naar Maxi Cosi. Nu hebben ze weer een nieuwe op de markt gebracht. De Pebble Plus. Is die nou echt beter als de Pebble?

In elk geval weer een stuk duurder. Ik heb een Maxi Cosi Cabriofix (2015). Die is al jaren goed, dus dit jaar vast ook.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150627047
DJMO lieve foto's van je newborn! O+
pi_150627059
Ik ben me onbewust aan het voorbereiden op onderbroken slaap geloof ik. Drie, vier uurtjes slapen, twee uur wakker en dan weer slapen. Op zich oké, want ik slaap goed en vermaak me prima in de uren dat ik wakker ben.

Wat een bizarre dromen heb jij Spring! Vervelend dat jouw dromen grimmiger worden Kooks, dat kan mijn dag soms echt een paar uur ontregelen.

En ik heb het gehaald! Mijn UD! 40 weken *O* en dat ga ik zo vieren met een ijsje of een taartje in de stad :9
pi_150627170
de mijlpaal der mijlpalen, Cholula!

Hier ook een mijlpaal, vandaag ben ik 100 dagen zwanger. I know, niet echt een mijlpaal, toch wel toch. t klinkt als zo lang, maar het voelt als zo kort!
pi_150627228
Je Uitgerekende Datum Cholula *O* Een afgebakken kindje <3 ;)
pi_150627247
Gefeliciteerd Cho, 40 weken! *O*
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150627995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 10:40 schreef Cholula het volgende:
Ik ben me onbewust aan het voorbereiden op onderbroken slaap geloof ik. Drie, vier uurtjes slapen, twee uur wakker en dan weer slapen. Op zich oké, want ik slaap goed en vermaak me prima in de uren dat ik wakker ben.

Wat een bizarre dromen heb jij Spring! Vervelend dat jouw dromen grimmiger worden Kooks, dat kan mijn dag soms echt een paar uur ontregelen.

En ik heb het gehaald! Mijn UD! 40 weken *O* en dat ga ik zo vieren met een ijsje of een taartje in de stad :9
Ha, dat had ik ook de laatste week :D Vier ze vandaag!
pi_150628042
Hiep hiep Cholula! *O*
pi_150628144
Cholula *O*
  zaterdag 14 maart 2015 @ 11:38:07 #74
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150628279
Cholula mijlpaalder mijlpalen! *O* gefeliciteerd! En je kindje zit gewoon lekker, jij voelt je lekker, hij komt wanneer hij eraan toe is :*

Cactus, ik hoop dat je onderhand lekker thuis bent. Nog max 8 dagen en dan Bern je mama.

Spring jouw dromen zijn hilarisch :D echt onwerkelijk. En dat je al zoveel lekt!

Hier bij de fysiotherapeut geweest, ze heeft mijn man wat oefeningen laten zien die hij met mij kan doen. Min lichaam heeft eerder laten zien een stuk te kunnen herstellen dus daar hopen we, met der juiste oefeningen, weer op. Heb behoorlijk goed geslapen ook :o

Jager dat is zeker een mooie mijlpaal.

Geval klinkt als en heerlijke avond.
pi_150628437
Cholula: 40 weken *O* Geniet van je gebakje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')