abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150603668
Zwangerschap en Geboorte!

2015

14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: Gevalletje (jongen)
28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 16-03-2015 20:20:45 ]
pi_150603739
Ok, dit is mijn eerste nieuwe topic! :D

Voor aanpassingen of opmerkingen, quote of dm/pm :)
pi_150604057
Trouwens ook gek Jantina dat de 10 weken echo niet vergoed wordt en de 12 weken wel, dacht dat de termijnecho juist rond 10 weken wordt gedaan? En je dan de nekplooimeting kan inplannen met 12 weken als je die zou willen? Die wordt dan juist weer niet vergoed en de termijnecho wel..
pi_150604382
Ik zou je vanille vla pas de 23e openmaken Gevalletje ;)

Hier niet meer gedut vanmiddag. Kon de slaap niet vatten terwijl ik wel moe was. Naja dan vanavond maar op tijd!

Nu deuk in mijn hoofd met keuzes maken. Welke kinderwagen, welk autostoeltje, wat voor matrasje.. Wat een keuzes. En we hebben ons echt goed georiënteerd van te voren. Maar wat is nu echt het geld waard en wat niet. Wat is overbodig en wat niet.

Kijk nou alleen al naar Maxi Cosi. Nu hebben ze weer een nieuwe op de markt gebracht. De Pebble Plus. Is die nou echt beter als de Pebble?

Ach je moet je ergens mee bezig houden he..

Ik wilde nog even zeggen dan ik het goed vind van Malteser. Knap dat je naar je lichaam luistert. Nu even bijkomen, opladen en je rust pakken.
Ook van jou Jagar..!

Ik zou eigenlijk ook moeten aangeven dat ik 5 dagen beschikbaarheid niet trek. Maar net zo als nu heb ik 3 dagen gewerkt in totaal 15 uur 2 middagen 1 ochtend en dat is voor nu nog prima. Maar misschien is het volgende week opeens 36 uur en dan kunnen ze me na 2 dagen opvegen.
Maar door het verzuimgesprek en de benadering toen van de manager durf ik dat niet zo goed. Terwijl ik eigenlijk niets te verliezen heb. Dit is hoe dan ook mijn laatste contract, nog 4 maanden.
Maar toen werd mij duidelijk gemaakt dat er volledige beschikbaarheid wordt verwacht van invalsters.

En het 2e punt. Als ik niet werk heb ik ook geen inkomen..

Naja voor nu kijk ik het aan. En grijp ik in wanneer mijn lichaam dag aangeeft. Heb ook heel erg het idee dat mijn planner er wel rekening mee houdt, die stuurt nu ook elke keer een smsje in plaatst van dat ze belt smorgens vroeg. Zodat ik toch wat langer kan slapen als het om een middagdienst gaat!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150604469
Jantina: Ik hoop dat er eerder een plekje is!

Pessie: Goed dat je de fysio gebeld hebt. Al oppas kunnen regelen?

Oh, ik ben echt een zeef... Er was nog iemand gezakt voor de suikertest -O-, Lijnloos?? Balen!!

En Cholula morgen haar UD O+
We postten in het begin samen, omdat we net als Phaidra, Risu en Gevalletje in dezelfde tijd twee streepjes plasten. Toen ging het bij mij mis.
Maar nu deze nieuwe zwangerschap wel goed lijkt te gaan, voelt dat helemaal niet lastig o.i.d. Ik ben zo blij dat ik opnieuw samen met jullie mag/mocht posten in dit topic.

En nu ben ik thuis van mijn werk in de wetenschap de komende weken niet te hoeven werken... Zo raar!
pi_150604517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef Gevalletje het volgende:
Trouwens ook gek Jantina dat de 10 weken echo niet vergoed wordt en de 12 weken wel, dacht dat de termijnecho juist rond 10 weken wordt gedaan? En je dan de nekplooimeting kan inplannen met 12 weken als je die zou willen? Die wordt dan juist weer niet vergoed en de termijnecho wel..
+1, dat vind ik ook erg gek, de termijnecho wordt gepland tussen de 10 en 12 weken. En dan wordt het kindje gemeten.
Raar dat ze als argument geeft dat ze dan niet genoeg kan zien. Want dat is toch niet het doel van deze echo. Tenminste.. verder als 2 beentje en 2 armpjes, buik , begin van de hersentjes en de navelstreng kwamen ze bij mij niet.

In ieder geval goed dat je de VK gebeld hebt!
pi_150604611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef Gevalletje het volgende:
Voor zover ik weet is vanaf 10 weken gewoon termijnecho en een termijnecho wordt vergoedt. Ok, ik ben volgens mijn eigen berekening dan 9 weken 6 dagen, maar daar deed de VK in elk geval niet moeilijk om.

Ik snap daarom ook het hele verhaal van de echoscopiste niet meer en de VK snapte de redenatie ook niet. Maar ik proefde dus het stukje "met vakantie" en dat er dus sowieso voor die tijd geen plek bij deze echoscopiste en dat ze mij daarom dus gewoon naar voren schuift.

Maandag hoor ik weer van de VK.
pi_150604699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
.....

Nu deuk in mijn hoofd met keuzes maken. Welke kinderwagen, welk autostoeltje, wat voor matrasje.. Wat een keuzes. En we hebben ons echt goed georiënteerd van te voren. Maar wat is nu echt het geld waard en wat niet. Wat is overbodig en wat niet.

Kijk nou alleen al naar Maxi Cosi. Nu hebben ze weer een nieuwe op de markt gebracht. De Pebble Plus. Is die nou echt beter als de Pebble?

....

Ik wilde nog even zeggen dan ik het goed vind van Malteser. Knap dat je naar je lichaam luistert. Nu even bijkomen, opladen en je rust pakken.
Ook van jou Jagar..!

Dankjewel, het voelt nog wat raar. Ik werk 40 uur en ben voorlopig dus voor 40 uur ziek gemeld. Maar ik weet dat ik de beste keuze gemaakt heb.

Ik snap je dilemma wat betreft je werk. Wel fijn dat de planner je smst ipv belt!

Wat keuzes betreft rondom kinderwagen en meubels enz, herkenbaar! Vorige week een eerste winkel bezocht maar wij zijn er nog niet uit. Wat een keuze!
pi_150604825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is vanaf 10 weken gewoon termijnecho en een termijnecho wordt vergoedt. Ok, ik ben volgens mijn eigen berekening dan 9 weken 6 dagen, maar daar deed de VK in elk geval niet moeilijk om.

Ik snap daarom ook het hele verhaal van de echoscopiste niet meer en de VK snapte de redenatie ook niet. Maar ik proefde dus het stukje "met vakantie" en dat er dus sowieso voor die tijd geen plek bij deze echoscopiste en dat ze mij daarom dus gewoon naar voren schuift.

Maandag hoor ik weer van de VK.
Sterker nog, vriendin van mij is gynaecologe en zei het volgende:
Als er een echo gemaakt wordt bij 10 weken en bij 12 weken, dan telt de echo die het dichtst bij de 10 weken zit als termijnecho.

Je kindje moet wel een minimale afmeting hebben van 3,4 cm geloof ik.
Mignonne, corrigeer me als ik het fout begrepen heb.
pi_150604983
:o De andere echo's worden niet vergoed? Gaan die van je eigen risico af, of komen die daar bovenop nog voor eigen rekening?
pi_150604990
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dankjewel, het voelt nog wat raar. Ik werk 40 uur en ben voorlopig dus voor 40 uur ziek gemeld. Maar ik weet dat ik de beste keuze gemaakt heb.

Ik snap je dilemma wat betreft je werk. Wel fijn dat de planner je smst ipv belt!

Wat keuzes betreft rondom kinderwagen en meubels enz, herkenbaar! Vorige week een eerste winkel bezocht maar wij zijn er nog niet uit. Wat een keuze!
Ja door mijn planner durf ik het ook wat op zijn beloop te laten. Dat is gewoon heel fijn :)

Snap dat het raar voelt dat je nu weet dat je voorlopig niet hoeft te werken. Probeer lekker iets voor jezelf te doen. Een hobby op te pakken. Even tijd voor jezelf.
Want als ik me bedenk hoe spannend ik de eerste weken vond en het nu nog vind. Kan ik me niet voorstellen hoe dat voor jou is met een achtergrond van miskramen. Dat gaat je niet ik de koude kleren zitten :)

Hier zijn we al wel uit over het ledikantje... En die krijgen we van mij vader en moeder. Die wilde heel graag samen (ze zijn nu net 3 jaar gescheiden) een cadeau geven. Wat ik echt superlief vind. Ook door hun financiële situatie vind ik dat echt bijzonder. Dat wordt de Stuva van IKEA.

Maar voor de rest... nog geen idee ;)
pi_150605034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Malteser het volgende:

[..]

Als er een echo gemaakt wordt bij 10 weken en bij 12 weken, dan telt de echo die het dichtst bij de 10 weken zit als termijnecho.

Onze spruit kwam met de termijnecho op 3,3 cm. Met een termijn van 10w1d.
pi_150605059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
:o De andere echo's worden niet vergoed? Gaan die van je eigen risico af, of komen die daar bovenop nog voor eigen rekening?
Dat weet ik niet precies. Ik krijg er iedere week eentje om medische reden en heb nog geen rekening gezien. Nu heb ik het duurste aanvullende pakket, geen idee of dat nog iets uitmaakt?
pi_150605115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Wanneer de echo's gemaakt wordt met een medische reden worden ze vergoed.
En heb zelf een beetje het idee dat dat wanneer je bij de gyn loopt dat automatisch zo is.

Oh kan niet wachten tot we weer mogen spieken naar spruit maar dat duurt nog een maand!
pi_150605116
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Onze spruit kwam met de termijnecho op 3,3 cm. Met een termijn van 10w1d.
Heb ik toch niet goed opgelet toen ze het me vertelde... Ik was ook helemaal in de gloria met mijn goede echo, niet alles kwam daarna meer even scherp binnen :)
Ik had 'm met 10w3d en kindje was 3,5 cm.
pi_150605236
Haha ik bleef eigenlijk bij alle echo's heel kalm. Ik had tranen e.d verwacht (a la wat je op tv ziet). Maar bij mij alleen maar een dikke vette glimlach!

En dat hartje wat je dan ziet kloppen, zo bijzonder. Wij hebben nog geen hartje gehoord, maar daar ben ik zo benieuwd naar!

Ik vond het ook erg bijzonders dat ze de baby in cm's benoemde in plaats van de 7,8 mm de echo ervoor!
pi_150605314
Nouja door mijn eigen risico waren we sowieso al heen vanwege de fertiliteitsonderzoeken. Ik heb met 6,4 de eerste gehad, zometeen met 8,4 de tweede, dan bij 9,6 een voor de intake van de vk en volgens mij de week erop een termijn echo..
pi_150605374
Ik moest bij de eerste wel een beetje huilen trouwens omdat ik er van overtuigd was dat ik een miskraam had gehad wegens bloedverlies.
Nu geen bloedverlies meer, ik doe ook extreem rustig aan, maar toch nog een mixed gevoel voor de echo dinsdag, ik verwacht half dat t hartje is gestopt, maar gewoon puur omdat ik mij nog steeds niet kan voorstellen dat ik zwanger ben.
pi_150605568
Vandaag de eerste kleertjes voor het kleintje gekocht..En stof om een broekje van te naaien..

vrijdag 13 maart 2015 @ 17:49:56 #20
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150605631
Oh wat superleuk Jägar! O+
Kwak
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:51:51 #21
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150605691
Jagar wat doe je! Mijn hormonen WILLEN dat setje nu ook! En die stof is te cute! En mijn oudste vind de sokken tof. Kortom, vanuit Noord-Nederland zeggen we: aardige buit 8-) (wij Grunnegers :7 )

Oppas voor morgenochtend is ook al gelukt. Mijn zus is vanmiddag met de kindjes naar de zorgboerderij geweest en ze mogen daar morgen ook wel een uurtje spelen O+

En ik wil uitleg geven over de echo's maar wordt gesommeerd om aan tafel te komen eten. Dus ik kom er straks nog op terug, behalve als ik spuit 11 wordt
pi_150605793
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef pessie het volgende:
Jagar wat doe je! Mijn hormonen WILLEN dat setje nu ook! En die stof is te cute! En mijn oudste vind de sokken tof. Kortom, vanuit Noord-Nederland zeggen we: aardige buit 8-) (wij Grunnegers :7 )

Oppas voor morgenochtend is ook al gelukt. Mijn zus is vanmiddag met de kindjes naar de zorgboerderij geweest en ze mogen daar morgen ook wel een uurtje spelen O+

En ik wil uitleg geven over de echo's maar wordt gesommeerd om aan tafel te komen eten. Dus ik kom er straks nog op terug, behalve als ik spuit 11 wordt
aardige buit is toch normaal Nederlands?

Eet smakelijk!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 18:08:30 #23
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150606231
Jager,
Wat doe je! M'n hormonen! M'n baby moet er nu gewoon uit om het te komen passen. Super leuk!

Cactus,
Hoe gaat het met je?

Hier ; heel veel gekke steekjes die soms wat lang aanhouden en een baby die - net als haar moeder - geniet van het soms eventjes iemand anders zijn.
Patrick ster (beide armen en benen zo ver mogelijk uitrekken), karatekid en het golfslagbad zijn momenteel favoriet.
Auwie..maar klagen? Nooit <3
pi_150606246
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Malteser het volgende:

[..]

Stimmt :Y 10 weken is key.

Wat ik er een beetje uit op maak is dat ze je probeert over te halen met een soort halve nekplooimeting. Zo van als je bij 12 weken komt dan kunnen we meer zien en dan krijg je dat vergoed. Maar goed, ik was er niet bij natuurlijk. Ik kan iig geen reden bedenken waarom je de echo vooruit zou schuiven.

Elke vrouw in NL heeft recht op 2 echo's, de termijnecho en 20wekenecho worden standaard voor iedereen vergoed. De nekplooimeting wordt voor niemand vergoed en kost 160 euro. Dat gaat niet van je eigen risico af, dat is gewoon kwestie van aan de deur betalen ;) echo's op indicatie zoals groeiecho horen niet van je eigen risico af te gaan aangezien verloskundige zorg vrijgesteld is van eigen risico, net als de huisarts zeg maar.
:)
pi_150606278
*knip* mignonne al toegelicht. ;)

Maar ik begrijp dat sommige dames ook echo's krijgen zonder dat de VK er iets voor rekent...
Lijkt mij in elk geval wel dat ze je even inlichten over de kosten...?

Een echo kost trouwens 25 tot 45 euro zo ongeveer.
pi_150606424
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Stimmt :Y 10 weken is key.

Wat ik er een beetje uit op maak is dat ze je probeert over te halen met een soort halve nekplooimeting. Zo van als je bij 12 weken komt dan kunnen we meer zien en dan krijg je dat vergoed. Maar goed, ik was er niet bij natuurlijk. Ik kan iig geen reden bedenken waarom je de echo vooruit zou schuiven.

Elke vrouw in NL heeft recht op 2 echo's, de termijnecho en 20wekenecho worden standaard voor iedereen vergoed. De nekplooimeting wordt voor niemand vergoed en kost 160 euro. Dat gaat niet van je eigen risico af, dat is gewoon kwestie van aan de deur betalen ;) echo's op indicatie zoals groeiecho horen niet van je eigen risico af te gaan aangezien verloskundige zorg vrijgesteld is van eigen risico, net als de huisarts zeg maar.
Okee, met de goede bedoelingen dan. ;) Ze vroeg ook of we de combinatietest willen doen en daar zijn we nog definitief uit.. maar heb aangegeven dat we dit waarschijnlijk niet doen.

VK zei tegen mij ook echt 10 weken, want dan kan prima het termijn bepaald worden en meeste mensen willen ook niet (onnodig?) langer wachten. Zij had ook echt de instelling van: jullie geven ook aan graag bij 10 weken de echo te willen, dus dan regelen we dat gewoon. Echt vanuit de client denken :Y I like it.

Ik moet maandag gewoon even afwachten. Maar wachten duurt altijd lang. :P
pi_150606495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Okee, met de goede bedoelingen dan. ;) Ze vroeg ook of we de combinatietest willen doen en daar zijn we nog definitief uit.. maar heb aangegeven dat we dit waarschijnlijk niet doen.

VK zei tegen mij ook echt 10 weken, want dan kan prima het termijn bepaald worden en meeste mensen willen ook niet (onnodig?) langer wachten.

Achja, ik moet maandag gewoon even afwachten. Maar wachten duurt altijd lang. :P
als je hebt aangegeven de CT wsl niet te willen doen dan is het voorstel niet zo netjes imho. Als je had gewild dat ze meer hadden gezien dan had je wel een CT laten doen lijkt me.
Even afwachten idd, maar het lijkt me zinvol om gewoon bij 10 weken die echo te hebben.
:)
pi_150607381
Oh jagar, dat setje en stofje O+

En wat een dom gedoe rondom die echo! :o ik heb ook steeds 10 weken als termijn gehoord, wij waren ook met 10.2 geloof ik voor Henk. Hoewel we anuit het zkh bij 8 al mochten kijken om te zien of de icsi echt was gelukt... We hebben ook de nekplooi/combitest gedaan maar daarvan nooit de rekening of de uitslag (op papier) gehad maar ik verwacht eigenlijk beiden nog wel. En onze vlos heeft geen echo-ding dus daarvoor moet je echt apart naar Amersfoort.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:01:49 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150607521
Jantina, ik zou op zoek gaan naar een andere echoscopiste, deze klinkt Niet echt meedenkend...

Hier kan ik echo en gynaecologie afspraken trouwens gewoon bij de assistent van de VK maken. Werkt allemaal super samen, dus heel fijn ^O^ .

Toen ik gisteren bij de VK zat kwam ze er trouwens achter dat ze wel een planningsfoutje hadden gemaakt. Ik had de 16 weken afspraak eigenlijk bij de gynaecoloog moeten hebben ivm mijn aangepaste zorgpad. Ah well, doe mij maar die VK die superveel tijd voor me nam ipv een gehaaste gynaecoloog. Ze zou t nog navragen, maar gezien alle bloedwaarden etc. gewoon goed waren, mag t waarschijnlijk zo blijven en hoef ik niet de volgende keer bij de gyn in te halen...

Lijn, wat gek dat je de uitslag CT niet op papier hebt gehad? Wij kregen die meteen na de echo mee, en hij staat ook op mijn 'kaart' (uitdraai) vande VK.
pi_150607976
Mjah, die hele test liep ook niet helemaal normaal doordat ik in de veronderstelling was al bloed te hebben geprikt maar dat bleek ergens anders voor dus toen alsnog meteen gedaan maar daardoor kregen we pas een paardagen later de uitslag per telefoon "geen verhoogd risico, tot ziens"... :') maar de vlos had ook nig steeds niks van de 20-wekencheck gekregen... Die lui communiceren heel bijzonder :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 maart 2015 @ 19:14:19 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150607989
Ik ben jullie niet vergeten hoor, probeer af en toe nog mee te lezen, maar ik ben nu anderhalve dag thuis en het is ontzettend druk met drie kinderen. Michael doet het prima, al begon de kraam vanmorgen over wat oranje stipjes in z'n luier. Ze wist niet of het door mijn hormonen kwam of door te kort aan voeding (hij komt gemiddeld elke twee uur wel zo'n beetje). Toch heeft hij in verhouding meer poep dan plasluiers. De poep is al wel steeds zachter van structuur en plakt ook niet meer. Morgen komt de VK en wordt hij gewogen. Ze begon er wel over dat als hij teveel was afgevallen dat ik aan de bijvoeding moest ;( En nu ben ik dus (wéér) onzeker over mijn lichaam .. heb ik wel genoegbv enzo .. maar goed. Dat is voor een ander topic ..

Oh jah, ondanks dat het m'n derde knul is, ben ik er vanmorgen grandioos ingetrapt: hij plaste finaal over m'n handen heen omdat ik m'n eigen tip (leg wat over het zaakje heen) vergeten was ... maar hey, het was zes uur ofzo dus ik was niet helemaal wakker :+

SPOILER: foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer mee te blijven lezen, maar kan niet garanderen dat het ook daadwerkelijk lukt :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:16:06 #32
259886 pessie
pi_150608051
Bij mijn echo verwachtte ik 10 weken te zijn maar bleek volgens het apparaat 9.5 te zijn. Vanwege regelgeving mag die niet betrouwbaar ingevoerd worden dus mocht ik 10 dagen later nog een keer komen. Dus eigenlijk 2 termijn echo's gehad, waarvan er maar 1 gebruikt mocht worden en geen extra rekening op de mat.

Mouse fijn dat alles goed was en dat je niet in hoeft te halen!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:21:16 #33
259886 pessie
pi_150608233
Rammelfoto's DJMO! Wat een mooi ventje en hij ziet er goed gezond uit!!!
Oranje stipjes zijn toch gewoon urinekristallen? (dat heet toch zo? Iets met kristallen in ieder geval). Ik begreep bij mijn middelste dat dat heel normaal is bij BV. En verder is het ook kijken naar hoe alert hij is en hoe goed hij drinkt, het gaat niet alleen om cijfertjes.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:25:26 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_150608377
Oh djmo, wat een mooi kindje zeg! O+ En idd, oranje urine is normaal de eerste 2-3 dagen. Uraat heet dat.
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 maart 2015 @ 19:35:52 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150608782
Hij is ook heel fijntjes, net als Jan. Het bijzondere aan Michael is dat zijn haar bijna zilverwitblond is. Jan was wel licht bij z'n geboorte, maar niet zo wit. Geert daarentegen was bijna zwart bij z'n geboorte. Ik vraag me echt af welke kleur ogen en haar hij later krijgt O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150608994
Wat een leukerd DJMO O+
pi_150609192
Die kleertjes O+ waar komen die vandaan?

En DJMO wat een rammel foto's O+ kan niet wachten tot ons kleintje er ook is
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:44:46 #38
259886 pessie
pi_150609195
Voor DJMO
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150609298
wat een popje, djmo!
pi_150609435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag de eerste kleertjes voor het kleintje gekocht..En stof om een broekje van te naaien..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superlief!!! Waar heb je dat walvisje pakje vandaan? O+
Dan zet ik m op mijn lijstje
pi_150609495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef Daui het volgende:

[..]

Superlief!!! Waar heb je dat walvisje pakje vandaan? O+
Dan zet ik m op mijn lijstje
ik woon in zweden, bij de zweedse v&d, zeg maar..
pi_150609577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Binnenkort een weekend Zweden dus ;)

Oh DJMO wat een liefie! O+
pi_150610245
DJMO wat een heerlijk ventje! O+
pi_150610662
Leuke kleertjes Jagär!

DJMO: mooi mannetje heb je!!

Pessie: fijn dat je oppas hebt kunnen regelen. Succes morgenochtend!
pi_150611165
Mijn mond valt open van de dingen die ik lees over jouw kraam djmo.. Niet weten van het bestaan van uraten, seriously? En beginnen over een tekort aan voeding omdat hij elke twee uur komt? Echt niet oke, dat moet dan jonge ouders adviseren..

Verder heb je een prachtig kindje afgebakken! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 maart 2015 @ 20:41:35 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150612096
Het was eerder dat ze verbaasd was over de uraten juist omdat hij elke twee uur komt. Volgens haar had hij dan al veel beter / vaker moeten plassen oid. Awell, we zullen morgen wel zien als hij op de weegschaal gaat. Voor mijn gevoel is hij zwaarder geworden, maar dat kan ook aan z'n kleertjes liggen natuurlijk :+

oh en pessie: hij houdt prima het waak/slaapritme van tijdens de zwangerschap aan: 's avonds 's nachts drinkt hij op en af tot een uur of drie om daarna een uur of drie / drie en een half te slapen tot zes uur. Dus ook 's nachts krijgt hij voldoende binnen

[ Bericht 24% gewijzigd door DJMO op 13-03-2015 20:46:41 ]

vrijdag 13 maart 2015 @ 20:53:48 #47
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150612657
DJMO wat een leukie! Nog van harte gefeliciteerd!!! *O*

En ook voor Risu nog een dikke jompel en felicitaties!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:08:34 #48
259886 pessie
pi_150613429
Djmo, als ik jou zo hoor is hij prima alert. Dat is belangrijk! En jouw lichaam mag best een dag of 2 de tijd nemen om meer melk aan te maken, hij is net geboren, kan goed drinken en is zijn meconium kwijt. Lijkt mij toch positief. ..
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:57:56 #49
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150615930
Aawww, DJMO, prachtige foto's O+

En wat een leuke kleertjes Jagar!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150616329
DMJO, wat een schatje zeg!! Erg leuke foto's :)

Jäger, ik vind de keertjes ook ontzettend lief en het stofje ook geweldig! Ben je zo handig dat je daar zelf iets van kan maken?

Ik mag morgen naar huis, als de CTG morgen goed is. Heb duidelijke instructies gekregen over wanneer ik moet bellen en wat ik thuis mag (die lijst is heel erg kort, namelijk: liggen en zitten) en wat ik niet mag (ook die lijst is kort: de rest). We gaan maandag een rolstoel halen, het wordt lekker weer en dan kan ik iedere dag in ieder geval 3x 30 minuten even naar buiten. Dagelijks krijg ik controle thuis.
Donderdag een check-up bij de gyn en dan de zondag erna inleiden...

Vrouw is de bank nu met plastic aan het bekleden, mams heeft kraamverbanden gehaald en het bed wordt ook nog in plastic gewikkeld :') . Het vruchtwater blijft er gewoon uitlopen namelijk :D
pi_150616534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Off topic;
Waar in Zweden woon je? En mocht je het nog niet kennen, dan is stoffochstil ook een aardige leverandeur van fijne stofjes!
(Oslo hier ;))
pi_150616759
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Off topic;
Waar in Zweden woon je? En mocht je het nog niet kennen, dan is stoffochstil ook een aardige leverandeur van fijne stofjes!
(Oslo hier ;))
Ik woon in die universiteitsstad zo'n 80 km. boven stockholm. Nog wel, het plan is om voor de baby te verhuizen naar Berlijn, als försakringskassan het daar mee eens is..

En ik ken die winkel! Inderdaad leuke stofjes! Niet hier in de stad, helaas. Maar, ze hebben ook een webshop!
pi_150616870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO, wat een schatje zeg!! Erg leuke foto's :)

Jäger, ik vind de keertjes ook ontzettend lief en het stofje ook geweldig! Ben je zo handig dat je daar zelf iets van kan maken?

Ik mag morgen naar huis, als de CTG morgen goed is. Heb duidelijke instructies gekregen over wanneer ik moet bellen en wat ik thuis mag (die lijst is heel erg kort, namelijk: liggen en zitten) en wat ik niet mag (ook die lijst is kort: de rest). We gaan maandag een rolstoel halen, het wordt lekker weer en dan kan ik iedere dag in ieder geval 3x 30 minuten even naar buiten. Dagelijks krijg ik controle thuis.
Donderdag een check-up bij de gyn en dan de zondag erna inleiden...

Vrouw is de bank nu met plastic aan het bekleden, mams heeft kraamverbanden gehaald en het bed wordt ook nog in plastic gewikkeld :') . Het vruchtwater blijft er gewoon uitlopen namelijk :D
Fijn dat je naar huis mag, M.Cactus! Lekker zweten op dat plastic...En wat een raar gevoel moet dat zijn, dat lopende vruchtwater de hele tijd..
pi_150616937
Ah das een mooie plek om te wonen! Berlijn ook denk ik ;)
Hebben een goeie webshop ook idd :)

DJMO, mooi ventje! En broertjes <3 Heeft grote zus hen al bewonderd?
pi_150617011
Ik ben blij dat het niet raar voelt Malteser! Ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap, toen ik weer hier kon mee posten voelde het niet gek dat de anderen (die tegelijk met mjn uitgerekend waren) al bijna hun kindje hadden en ik weer bij de start streep stond. Fijn dat het voor jou ook zo voelt!
Ik hoop echt dat je komende weken weer kan opladen. :*

Wat een geweldig leuke kleertjes Jagär!

Wat een fijne, meedenkende fysio Pessie! Super dat je man mee kan, zal voor hem ook prettig zijn om te zien/voelen waar hij jou mee kan ondersteunen!

Wat een onzin van de echomevrouw! Ik hoop dat je bij een ander terecht kan en dan ook een beetje vlot.

Wat een schattig jongetje Mo!

*O* voor mwCactus! Wat fijn dat je lekker naar huis, dat je een duidelijk actieplan hebt en dat je lekker voortgeduwd kan worden in de lentezon! Is je vrouw veel thuis doordeweeks?

Ergens lijkt het me heerlijk om een datum te hebben, aan de andere kant vind ik de spanning van niet weten wanneer Frits komt ook heel bijzonder. Ik krijg alleen steeds meer het gevoel dat hij niet uit zichzelf zou komen en dat ik dan uiteindelijk toch in het ziekenhuis ga bevallen.
SPOILER
  vrijdag 13 maart 2015 @ 23:45:52 #56
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150620783
Cholula,
Geen stress meis. Je lichaam is gewoon veel te gelukkig en blij met je gezonde kindje. Houdt het even wat langer vast om te koesteren. Het komt er vanzelf -oké met veel kracht van jou- een keertje uit ;)
Kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Soms lijkt het wel alsof je ergens voor moet boeten. Karma enzo. Maar daar hoef jij je echt niet druk om te
Maken.

Djmo
Heb je soms een stagiaire?
Dit is mijn eerste en ik zou dus helemaal in de stress raken van zo'n opmerking. Sowieso geloof ik mensen met een doktersjas gelijk en twijfel ik dan altijd over mijn eigen gevoel/idee. Zij hebben
Er voor geleerd en zullen het wel beter weten. Dat idee...
Vind het heel goed dat jij gewoon in jezelf blijft geloven. Geeft mij echt moed! Dus dankjewel.

Oslo,Zweden.leuke stofjes/kleding. Mensen mensen.
Wat doen jullie me aan.. Ik wil nu zo veel dingen tegelijk dat het maar goed is dat ik bijna ben uitgerekend en niet meer eventjes weg kan ;)

Ik lig al sinds half 9 in bed. Sinds 22:00 heb ik ontzettende trek in patat of chips. Of Toastjes ... Maar ik heb mezelf expres uitgekleed zodat ik niet meer naar beneden ga om te schransen.
Heel m'n zwangerschap geen enkele keer buitensporig gegeten maar de laatste dagen... Ai ai ai..

Morgen wachten er 4 sappige peren op me! Daar kan ik nu al blij om zijn :)
En dat ik morgen nog even de opa van m'n man ga opzoeken voordat onze baby geboren is. (Hij woont 100 km van ons vandaan dus we zien hem niet vaak). Ben nu zo mooi dik.. Eh zwanger! Zou zonde zijn wanneer hij dat niet heeft gezien..
pi_150623211
Zo, net terug van etentje met dansgroepen van m'n danslerares. Lekker volgevreten (m'n maag lijkt de laatste weken wel een bodemloze put..) en stiekem toch nog best wat gedanst. Zou wel eens het laatste uitje kunnen zijn voor ik beval, dus wilde nog lekker blijven om te dansen en te kijken ernaar (benen gaven vrij snel op). Was er al bang voor, voel ik me heel goed en wakker en zodra ik thuiskom ben ik ineens op. Nu nog even rustig bijkomen op de bank en morgen de rest teruglezen, pff ben best kapot..
pi_150624676
Oh jagertrut wat een leuke kleertjes! Wij gaan vanmiddag babyshoppen, denk dat er ook wel wat kleertjes 'blijven plakken'.

Hoop wel dat ik me dan wat beter voel.. Lig al 1,5 uur te draaien en te woelen naast een snurkende vent! Heb een heel zwaar gevoel down under, alsof ik twee dagen als trampoline gebruikt ben zeg maar..

Dit getypt ga ik toch nog eens aan vriend duwen en wat proberen te slapen..
pi_150625565
Ik ben zoooo moe.

Gisteren waren er vrienden van O+ op bezoek. Maar ik trok het niet meer om er om 22:00 nog vrolijk bij te zitten. En dan moet ik dus snachts al 3 keer uit bed om te plassen :') en nu moet ik eruit en de hele dag op pad met vrienden.. Maar ik ben zo moehoe!
pi_150625733
Probeer er een positieve draai an te geven, Sillie! Anders duren negen maanden wel heel lang...
pi_150625876
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:51 schreef Limone het volgende:
Probeer er een positieve draai an te geven, Sillie! Anders duren negen maanden wel heel lang...
Normaal lukt dat prima! Ik moet gewoon even ergens een bijslaapdag plannen. ;)
pi_150626351
Herkenbaar, Sil. Heel herkenbaar. Vermoeidheid die in je botten lijkt te zitten. Zoals je spieren soms kunnen tintelen en je ledematen zwaar aan kunnen voelen van de griep, zo voelden ze bij mij vaak door vermoeidheid. Maar het wordt beter. Echt!

N. had vannacht een feestje 'dus' kroop bij thuiskomst in L's bed zodat L en ik lekker lepeltje lepeltje konden blijven liggen. O+ Word ik vannacht wakker, is L's rug echt drijfnat. Dus ik voelen (is het zweet, is ze ziek?), blijkt het borstvoeding te zijn. :') Het arme kind zat helemaal onder, het droop gewoon van dr rug. :@

Verder communiceerde die gast uit het nieuwe boek van Dan Brown met me via de robotstofzuiger (hij ging een medicijn in papaja's stoppen dat een deel van de wereld onvruchtbaar zou maken) en maakte ik een broodhaantje in de gevangenis van The Walking Dead.

Kortom, ik heb me weer vermaakt vannacht. :p
pi_150626635
Wat een nacht Spring! Heb je haar snel afgedroogd voordat ze wakker werd?

Gevalletje hadnog de beste avond. Lekker dansen.

Wat ga je doen vandaag Sillie? Misschien wat inkorten?

En Joycie gewoon een mooie buikfoto posten. Ik heb zolang geduimd nu wil ik het zien ook ;)
pi_150626659
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 09:46 schreef -Spring het volgende:

Verder communiceerde die gast uit het nieuwe boek van Dan Brown met me via de robotstofzuiger (hij ging een medicijn in papaja's stoppen dat een deel van de wereld onvruchtbaar zou maken) en maakte ik een broodhaantje in de gevangenis van The Walking Dead.

Kortom, ik heb me weer vermaakt vannacht. :p
HAHAHA! herkenbaar dit soort dromen. Ik had ook echt de vreeeeemdste dromen steeds. nu ik dichter bij het eind kom, worden ze wat naarder, baby's hartje dat niet meer klopt, mijn man die ineens bedenkt dat hij toch geen baby wil etc... blegh... hoop dat dat snel over gaat.
pi_150626860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:

In elk geval weer een stuk duurder. Ik heb een Maxi Cosi Cabriofix (2015). Die is al jaren goed, dus dit jaar vast ook.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150627047
DJMO lieve foto's van je newborn! O+
pi_150627059
Ik ben me onbewust aan het voorbereiden op onderbroken slaap geloof ik. Drie, vier uurtjes slapen, twee uur wakker en dan weer slapen. Op zich oké, want ik slaap goed en vermaak me prima in de uren dat ik wakker ben.

Wat een bizarre dromen heb jij Spring! Vervelend dat jouw dromen grimmiger worden Kooks, dat kan mijn dag soms echt een paar uur ontregelen.

En ik heb het gehaald! Mijn UD! 40 weken *O* en dat ga ik zo vieren met een ijsje of een taartje in de stad :9
pi_150627170
de mijlpaal der mijlpalen, Cholula!

Hier ook een mijlpaal, vandaag ben ik 100 dagen zwanger. I know, niet echt een mijlpaal, toch wel toch. t klinkt als zo lang, maar het voelt als zo kort!
pi_150627228
Je Uitgerekende Datum Cholula *O* Een afgebakken kindje <3 ;)
pi_150627247
Gefeliciteerd Cho, 40 weken! *O*
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150627995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 10:40 schreef Cholula het volgende:
Ik ben me onbewust aan het voorbereiden op onderbroken slaap geloof ik. Drie, vier uurtjes slapen, twee uur wakker en dan weer slapen. Op zich oké, want ik slaap goed en vermaak me prima in de uren dat ik wakker ben.

Wat een bizarre dromen heb jij Spring! Vervelend dat jouw dromen grimmiger worden Kooks, dat kan mijn dag soms echt een paar uur ontregelen.

En ik heb het gehaald! Mijn UD! 40 weken *O* en dat ga ik zo vieren met een ijsje of een taartje in de stad :9
Ha, dat had ik ook de laatste week :D Vier ze vandaag!
pi_150628042
Hiep hiep Cholula! *O*
pi_150628144
Cholula *O*
  zaterdag 14 maart 2015 @ 11:38:07 #74
259886 pessie
pi_150628279
Cholula mijlpaalder mijlpalen! *O* gefeliciteerd! En je kindje zit gewoon lekker, jij voelt je lekker, hij komt wanneer hij eraan toe is :*

Cactus, ik hoop dat je onderhand lekker thuis bent. Nog max 8 dagen en dan Bern je mama.

Spring jouw dromen zijn hilarisch :D echt onwerkelijk. En dat je al zoveel lekt!

Hier bij de fysiotherapeut geweest, ze heeft mijn man wat oefeningen laten zien die hij met mij kan doen. Min lichaam heeft eerder laten zien een stuk te kunnen herstellen dus daar hopen we, met der juiste oefeningen, weer op. Heb behoorlijk goed geslapen ook :o

Jager dat is zeker een mooie mijlpaal.

Geval klinkt als en heerlijke avond.
pi_150628437
Cholula: 40 weken *O* Geniet van je gebakje!
pi_150628489
_O_ Cholula _O_
Wordt geen UD baby dus als ik je zo hoor? ;)

MwC hoop dat je inderdaad lekker naar huis mag, lijkt me toch fijner om daar nog even te cocoonen. Ben je al enigszins aan het idee gewend dat je nu snel mama wordt?

Vandaag 33 weken! :s) Maandag weer controle bij de vk, ben benieuwd hoe Mini er dan bij ligt (hopelijk head down)!
pi_150629236
Net lekker wezen zwemmen met Bob
pi_150630838
Groetjes vanachter mijn zelfgemaakte bananenmilkshake. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150631198
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Wat een nacht Spring! Heb je haar snel afgedroogd voordat ze wakker werd?

Gevalletje hadnog de beste avond. Lekker dansen.

Wat ga je doen vandaag Sillie? Misschien wat inkorten?

En Joycie gewoon een mooie buikfoto posten. Ik heb zolang geduimd nu wil ik het zien ook ;)
Onze vrienden bleken ziek, dus we hebben t uitstapje een week opgeschoven! Ik lig nu de rest vd dag op de bank. Met O+, want dies ook ziek.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 13:53:42 #80
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150631397
Cholula, mijlpaal! *O*
Ik hoop dat je voorgevoel onterecht is en dat een voorspoedige bevalling zich snel vanzelf aandoet. Maar misschien maar een ananas taartje nemen met een tonic'je erbij en seks na afloop. 8-)

MC wat fijn dat je naar huis mag nu. Lijkt me erg raar als je steeds maar blijft lekken. Hoe doe je dat, is dik kraamverband voldoende of heb je een pamper alvast zelf uitgeprobeerd? :D

:W vanuit New York, en vandaag wisseldag: 22 weken. Gisteren en eergisteren super veel gelopen, dus nu wel spierpijn in m'n kuiten. Vandaag een dagje musea want het regent hier. En morgen naar outlets (baby GAP *O* ). Heb wel mazzel dat ik me zo goed voel, het grootste gedeelte van de tijd voel ik me niet eens zwanger.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150631827
Lekker bankhangen en slapen Sillie! Beterschap voor je lief.

Jagär over 177 dagen ben je uitgerekend! Honderd dagen zwanger is ook een mijlpaal vind ik!

33 weken al Twist! Moet je nog 1 week of 3 weken tot je verlof?

Frits zit inderdaad nog heerlijk in mijn buik. Net een taartje gegeten want het is toch een beetje fris voor een ijsje. Mijn zeer attente man heeft een mooie bos bloemen voor me gekocht en we zijn al lekker aan de wandel geweest. Ook al is hij af, ik denk dat hij nog wel even binnen blijft.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:11:43 #82
259886 pessie
pi_150631951
Lekker mari! En geniet van het shoppen!

Twist *O* mijlpaal!

Sillie, wat een goede dag voor je vrienden om ziek te zijn. en nu lekker rusten.

Cho mari heeft best en goed tip O+
pi_150632118
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:31 schreef Daui het volgende:
Net lekker wezen zwemmen met Bob
:D hoe vond ie het?

Oh New York! Jaloers.
pi_150632240
UD voor Cholula! *O* *O*

Hopelijk snel een voorspoedige bevalling en dan je kindje. O+
pi_150632379
Cholula, gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen!!! *O*

Ik ben ondertussen lekker thuis, op de bank. Heb al een dutje gedaan en lekker geluncht. Zo houd ik het wel een weekje vol :)
Als antwoord op jullie vragen: Ik blijf heerlijk lekken en heb dus kraamverbanden ingeslagen. Vrouw gaat vandaag een pak luiers voor prematuurtjes kopen en ik heb een vriend gevraagd om kleertjes maat 44 (die had 2 prematuurtjes), want ik heb geen idee hoe groot Sjaak nu gaat zijn...
Ik ben er nu wel klaar voor, denk ik. Beetje aan het idee gewend dat het snel gaat gebeuren. Stiekem ga ik uit van zondag.
Ik lees overal dat inleiden meestal sneller gaat dan een gewone bevalling, vooral als je al gebroken vliezen hebt. Ga dat morgen wel even navragen bij de thuiscontrole, want dan kan ik me wat voorbereiden op wat heftigs.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:47:16 #86
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150632813
O+ positiejeans O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 14 maart 2015 @ 15:22:09 #87
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150633650
Cholula, spannend hoor. 40 weken al. Hopelijk een voorspoedige bevalling snel.

En hoera voor alles weekwissels.

Cactus thuis. Dat is wel fijn. Alleen wel vervelend dat dat vruchtwater blijft stromen....

Hier vandaag het geboortekaartje afgemaakt! Jeeeeeej. Vriend is zo handig met de computer dus helemaal zelf gemaakt. Van de week even een proefdruk aanvragen bij de drukker en dan eens kijken hoe het er uit komt te zien op mooi papier. Zelf thuis al geprint en zo vinden we hem ook al super leuk!
pi_150634091
Fijn dat je je zo goed voelt en lekker kunt genieten, Mariposas! :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:07 schreef Cholula het volgende:
33 weken al Twist! Moet je nog 1 week of 3 weken tot je verlof?
Nog 3 weken, dus dat duurt nog wel even... Fysiek gaat het nog prima, dus ben voorlopig wel blij dat ik daarvoor gekozen heb. Maar qua concentratie merk ik dat ik wel echt al aan het aftellen ben.
Vind onze Mini een stuk interessanter dan m'n werk ;)

Klinkt alsof je je er al een beetje in kunt vinden inderdaad, MwC! Fijn! :Y
Nog lekker even uitrusten nu! :*
  zaterdag 14 maart 2015 @ 15:49:04 #89
259886 pessie
pi_150634177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:47 schreef pinquit het volgende:
O+ positiejeans O+
:D goede zaak!

Shop, fijn dat dat nu ook af is! Ik denk dat ik langzamerhand dat ook maar eens af niet maken :@
Verder hebben jullie waarschijnlijk alles al klaar?

Cactus heerlijk thuis *O* . inleiden gaat vaak sneller vanwege het infuus. Ze zetten elk half uur de oxytocine een standje hoger. Je lichaam begint niet zelf maar dit is kunstmatig. Het is daarom vaak lastiger om met de weeen om te kunnen gaan.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 16:34:45 #90
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150635213
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Shop, fijn dat dat nu ook af is! Ik denk dat ik langzamerhand dat ook maar eens af niet maken :@
Verder hebben jullie waarschijnlijk alles al klaar
Bijna alles is klaar. We hebben nu een shortlist van 4 namen. Waar bij mij de voorkeur uitgaat naar 2 andere dan bij mijn vriend. Maar er is vooruitgang geboekt ;)
Kamertje moeten we alleen nog gordijnen voor, de rest is klaar. Tenminste de commode is volgende week af. Die werd mooi knalroze geverfd. En volgende week komt de kinderwagen ook nog. Daar zat wat vertraging op de levering.
Kleding van de baby's is al gewassen en ik heb al een tasje met kleding voor de baby's voor het ziekenhuis!
pi_150637685
Ik las dat mevrouw cactus weer naar huis is! Wat fijn! Wel vervelend dat je nu t steeds voelt lopen. (ik ken t.. Had langdurig gebroken vliezen, maar niet zolang als jou..)

Dat wordt veel plastic, handdoeken, kraamverband en schoon ondergoed. T is voor een goed doel (lekker cliche) maar wel waar..
pi_150638228
Mw Cactus weer lekker thuis. Succes deze week!

Oh boy, ik heb vanmiddag de eerste echte aankoop gedaan, en wel: 6 rompers... Haha! Waren in de actie (3e gratis) dus ik heb daar maar eens voorzichtig wat gekocht. Zo bijzonder, die kleine spullen in ons huis.... O+
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:20:58 #93
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150640328
Cactus weer thuis, en ik lees over vers gekochte kleertjes en Shop's roze tweelingkamer O+

Ik heb vandaag de doos met babykleertjes in kleine maatjes tevoorschijn gehaald, en geteld wat ik in welke maat heb, en dan gescheiden jongens en unisex. Niet echt een logische verdeling, een beetje 44 en 50, en dan 2 broekjes, 4 shirtjes, 16 rompers in 56, bijna niks in 62, en dan weer veel in 68? Blijkbaar heb ik toch meer verkocht dan ik dacht :?

Anyway, dit geeft weer reden tot shoppen *O* , zeker als t een meisje is, want in 62 en groter is t allemaal jongensspul...
pi_150640612
Mw Cactus weer lekker thuis! *O*

Roze commode voor shop O+ O+

Hier is alles ook zo goed als klaar, binnenkort de babywasjes draaien en de kast inruimen. O+ Ik ga binnenkort ook maar aan de slag met mijn vluchttas gezien mijn oma 3x 4 tot 6 weken te vroeg is bevallen en mijn moeder 2x ruim 3 weken. De verloskundige zegt dat het puur toeval is, maar ik zal toch wat rustiger zitten als ik dat iig wel voor elkaar heb. :9
pi_150640921
Hier gisteren gebeld voor zwangerfit. Als ik rond de 17 weken ben (of eerder klachten heb) mag ik terugbellen en gaat ze me inplannen. Eerst een proefles om te kijken of ik t wat vind. Dan kan ik meedoen van ongeveer 20-30 weken zwangerschap.

En t wordt gegeven door dezelfde persoon waarbij ik liep bij de bekkenfysio destijds.

Selvaria, je weet t natuurlijk nooit! Maar dan staat de boel alvast klaar, ook een fijne gedachte lijkt mij :)
pi_150641036
MwCactus weer lekker thuis! Laatste instructies geven voor wat er nog mort gebeuren en hopelijk volgende week zondag pas bevallen. Lijkt me wel gek hoor, als je constant vruchtwater verliest!

Cholula, gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen! *G*

Shopaholic, fijn dat het geboortekaartje al klaar is. Welke namen staan daar op? Dan moet je die maar kiezen! ;)

Hier is alles eigenlijk ook wel klaar voor de komst van Frits. Op de to do list staat nog het klaarmaken van een ziekenhuistasje, schrijven van de enveloppen voor de kaartjes, bedje van de baby opmaken en traktaties voor op school van m'n dochter voorbereiden ;)
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:47:26 #97
259886 pessie
pi_150641127
Shop een roze commode O+

Malteser, altijd handig rompers!

Haha Mouse, die verdeling ook!
Ik heb volgens mij meer in 44 dan in 50 :') snap niet hoe dat nou mogelijk is.

Selvaria, ik vind het slim van je. Beter goed voorbereid dan opeens naar het ziekenhuis moeten terwijl je nog niet klaar bent.

Twist, jouw mini is ook interessanter :P
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:54:15 #98
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150645950
Even ego
Vandaag even bij opa geweest. Hij was zo trots en gelukkig toen hij aan m'n buik mocht voelen. "Zo trots als
Een hond met 7 lullen".. Eh.. Wa zedde gij? Haha
Met opa ging het niet zo goed. Hart sloeg steeds op hol dus dat was best eng.
Vooral toen hij ook nog vertelde dat hij gedroomd had dat hij stierf en helemaal content was. Brr.. Wil m'n opaatje helemaal nog niet missen.
Eenmaal thuis was ik bekaf. Loop naar boven..
Overal zwart stof.
Brand? Nee. Gelukkig niet. De slang van de droger was eraf geknald en had dus overal zwart stof heen geblazen.
Ruim het morgen wel op. Nu echt geen zin in.

Verder heel de dag keiharde buik en lage rugpijn. Soms.. Heel soms denk ik dan weleens.. Zal het?
Maar blijft voor de rest rustig dus zal wel loslopen.

Cho,
Gefeliciteerd met je 40 weken. Wat heb je uiteindelijk genomen ?

Cactus,
Alles goed? Thuis voelt vast fijner dan in het ziekenhuis zitten!
pi_150651991
Meh, ik wilde een uur terug gaan liggen, maar net als gisteren gelijk weer benauwd en piepende ademhaling -O- . Gister hielp noodmedicatie (Ventolin) maar vandaag weer eens helemaal niet. Nou vergeet ik em wel eens van het plankje in de badkamer te halen, dus ben bang dat er tijdens douchen dan wel eens vocht in zou kunnen komen.. Het lijkt vaak namelijk niet te werken, terwijl het normaal gesproken wel goed werkt. Sowieso had ik het voor m'n zwangerschap amper nodig, verliep dat ding nog voor ie halfleeg was. Tijdens zwangerschap andere medicatie gekregen en nu al ruim 1 hele diskus gebruikt. Maar volgens arts die er tijd geleden was hoefde ik niet m'n longen te laten controleren, toen ik zei veel meer aanvallen te hebben..
Nouja, is nu een uur verder, zittend op de bank en eindelijk meer lucht en minder hoesten. Als dit vaker gebeurd misschien toch maar weer de huisarts bellen..

/ego
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')