abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150628489
_O_ Cholula _O_
Wordt geen UD baby dus als ik je zo hoor? ;)

MwC hoop dat je inderdaad lekker naar huis mag, lijkt me toch fijner om daar nog even te cocoonen. Ben je al enigszins aan het idee gewend dat je nu snel mama wordt?

Vandaag 33 weken! :s) Maandag weer controle bij de vk, ben benieuwd hoe Mini er dan bij ligt (hopelijk head down)!
pi_150629236
Net lekker wezen zwemmen met Bob
pi_150630838
Groetjes vanachter mijn zelfgemaakte bananenmilkshake. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150631198
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Wat een nacht Spring! Heb je haar snel afgedroogd voordat ze wakker werd?

Gevalletje hadnog de beste avond. Lekker dansen.

Wat ga je doen vandaag Sillie? Misschien wat inkorten?

En Joycie gewoon een mooie buikfoto posten. Ik heb zolang geduimd nu wil ik het zien ook ;)
Onze vrienden bleken ziek, dus we hebben t uitstapje een week opgeschoven! Ik lig nu de rest vd dag op de bank. Met O+, want dies ook ziek.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 13:53:42 #80
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150631397
Cholula, mijlpaal! *O*
Ik hoop dat je voorgevoel onterecht is en dat een voorspoedige bevalling zich snel vanzelf aandoet. Maar misschien maar een ananas taartje nemen met een tonic'je erbij en seks na afloop. 8-)

MC wat fijn dat je naar huis mag nu. Lijkt me erg raar als je steeds maar blijft lekken. Hoe doe je dat, is dik kraamverband voldoende of heb je een pamper alvast zelf uitgeprobeerd? :D

:W vanuit New York, en vandaag wisseldag: 22 weken. Gisteren en eergisteren super veel gelopen, dus nu wel spierpijn in m'n kuiten. Vandaag een dagje musea want het regent hier. En morgen naar outlets (baby GAP *O* ). Heb wel mazzel dat ik me zo goed voel, het grootste gedeelte van de tijd voel ik me niet eens zwanger.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_150631827
Lekker bankhangen en slapen Sillie! Beterschap voor je lief.

Jagär over 177 dagen ben je uitgerekend! Honderd dagen zwanger is ook een mijlpaal vind ik!

33 weken al Twist! Moet je nog 1 week of 3 weken tot je verlof?

Frits zit inderdaad nog heerlijk in mijn buik. Net een taartje gegeten want het is toch een beetje fris voor een ijsje. Mijn zeer attente man heeft een mooie bos bloemen voor me gekocht en we zijn al lekker aan de wandel geweest. Ook al is hij af, ik denk dat hij nog wel even binnen blijft.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:11:43 #82
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150631951
Lekker mari! En geniet van het shoppen!

Twist *O* mijlpaal!

Sillie, wat een goede dag voor je vrienden om ziek te zijn. en nu lekker rusten.

Cho mari heeft best en goed tip O+
pi_150632118
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:31 schreef Daui het volgende:
Net lekker wezen zwemmen met Bob
:D hoe vond ie het?

Oh New York! Jaloers.
pi_150632240
UD voor Cholula! *O* *O*

Hopelijk snel een voorspoedige bevalling en dan je kindje. O+
pi_150632379
Cholula, gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen!!! *O*

Ik ben ondertussen lekker thuis, op de bank. Heb al een dutje gedaan en lekker geluncht. Zo houd ik het wel een weekje vol :)
Als antwoord op jullie vragen: Ik blijf heerlijk lekken en heb dus kraamverbanden ingeslagen. Vrouw gaat vandaag een pak luiers voor prematuurtjes kopen en ik heb een vriend gevraagd om kleertjes maat 44 (die had 2 prematuurtjes), want ik heb geen idee hoe groot Sjaak nu gaat zijn...
Ik ben er nu wel klaar voor, denk ik. Beetje aan het idee gewend dat het snel gaat gebeuren. Stiekem ga ik uit van zondag.
Ik lees overal dat inleiden meestal sneller gaat dan een gewone bevalling, vooral als je al gebroken vliezen hebt. Ga dat morgen wel even navragen bij de thuiscontrole, want dan kan ik me wat voorbereiden op wat heftigs.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:47:16 #86
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150632813
O+ positiejeans O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 14 maart 2015 @ 15:22:09 #87
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150633650
Cholula, spannend hoor. 40 weken al. Hopelijk een voorspoedige bevalling snel.

En hoera voor alles weekwissels.

Cactus thuis. Dat is wel fijn. Alleen wel vervelend dat dat vruchtwater blijft stromen....

Hier vandaag het geboortekaartje afgemaakt! Jeeeeeej. Vriend is zo handig met de computer dus helemaal zelf gemaakt. Van de week even een proefdruk aanvragen bij de drukker en dan eens kijken hoe het er uit komt te zien op mooi papier. Zelf thuis al geprint en zo vinden we hem ook al super leuk!
pi_150634091
Fijn dat je je zo goed voelt en lekker kunt genieten, Mariposas! :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:07 schreef Cholula het volgende:
33 weken al Twist! Moet je nog 1 week of 3 weken tot je verlof?
Nog 3 weken, dus dat duurt nog wel even... Fysiek gaat het nog prima, dus ben voorlopig wel blij dat ik daarvoor gekozen heb. Maar qua concentratie merk ik dat ik wel echt al aan het aftellen ben.
Vind onze Mini een stuk interessanter dan m'n werk ;)

Klinkt alsof je je er al een beetje in kunt vinden inderdaad, MwC! Fijn! :Y
Nog lekker even uitrusten nu! :*
  zaterdag 14 maart 2015 @ 15:49:04 #89
259886 pessie
pi_150634177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:47 schreef pinquit het volgende:
O+ positiejeans O+
:D goede zaak!

Shop, fijn dat dat nu ook af is! Ik denk dat ik langzamerhand dat ook maar eens af niet maken :@
Verder hebben jullie waarschijnlijk alles al klaar?

Cactus heerlijk thuis *O* . inleiden gaat vaak sneller vanwege het infuus. Ze zetten elk half uur de oxytocine een standje hoger. Je lichaam begint niet zelf maar dit is kunstmatig. Het is daarom vaak lastiger om met de weeen om te kunnen gaan.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 16:34:45 #90
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150635213
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Shop, fijn dat dat nu ook af is! Ik denk dat ik langzamerhand dat ook maar eens af niet maken :@
Verder hebben jullie waarschijnlijk alles al klaar
Bijna alles is klaar. We hebben nu een shortlist van 4 namen. Waar bij mij de voorkeur uitgaat naar 2 andere dan bij mijn vriend. Maar er is vooruitgang geboekt ;)
Kamertje moeten we alleen nog gordijnen voor, de rest is klaar. Tenminste de commode is volgende week af. Die werd mooi knalroze geverfd. En volgende week komt de kinderwagen ook nog. Daar zat wat vertraging op de levering.
Kleding van de baby's is al gewassen en ik heb al een tasje met kleding voor de baby's voor het ziekenhuis!
pi_150637685
Ik las dat mevrouw cactus weer naar huis is! Wat fijn! Wel vervelend dat je nu t steeds voelt lopen. (ik ken t.. Had langdurig gebroken vliezen, maar niet zolang als jou..)

Dat wordt veel plastic, handdoeken, kraamverband en schoon ondergoed. T is voor een goed doel (lekker cliche) maar wel waar..
pi_150638228
Mw Cactus weer lekker thuis. Succes deze week!

Oh boy, ik heb vanmiddag de eerste echte aankoop gedaan, en wel: 6 rompers... Haha! Waren in de actie (3e gratis) dus ik heb daar maar eens voorzichtig wat gekocht. Zo bijzonder, die kleine spullen in ons huis.... O+
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:20:58 #93
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150640328
Cactus weer thuis, en ik lees over vers gekochte kleertjes en Shop's roze tweelingkamer O+

Ik heb vandaag de doos met babykleertjes in kleine maatjes tevoorschijn gehaald, en geteld wat ik in welke maat heb, en dan gescheiden jongens en unisex. Niet echt een logische verdeling, een beetje 44 en 50, en dan 2 broekjes, 4 shirtjes, 16 rompers in 56, bijna niks in 62, en dan weer veel in 68? Blijkbaar heb ik toch meer verkocht dan ik dacht :?

Anyway, dit geeft weer reden tot shoppen *O* , zeker als t een meisje is, want in 62 en groter is t allemaal jongensspul...
pi_150640612
Mw Cactus weer lekker thuis! *O*

Roze commode voor shop O+ O+

Hier is alles ook zo goed als klaar, binnenkort de babywasjes draaien en de kast inruimen. O+ Ik ga binnenkort ook maar aan de slag met mijn vluchttas gezien mijn oma 3x 4 tot 6 weken te vroeg is bevallen en mijn moeder 2x ruim 3 weken. De verloskundige zegt dat het puur toeval is, maar ik zal toch wat rustiger zitten als ik dat iig wel voor elkaar heb. :9
pi_150640921
Hier gisteren gebeld voor zwangerfit. Als ik rond de 17 weken ben (of eerder klachten heb) mag ik terugbellen en gaat ze me inplannen. Eerst een proefles om te kijken of ik t wat vind. Dan kan ik meedoen van ongeveer 20-30 weken zwangerschap.

En t wordt gegeven door dezelfde persoon waarbij ik liep bij de bekkenfysio destijds.

Selvaria, je weet t natuurlijk nooit! Maar dan staat de boel alvast klaar, ook een fijne gedachte lijkt mij :)
pi_150641036
MwCactus weer lekker thuis! Laatste instructies geven voor wat er nog mort gebeuren en hopelijk volgende week zondag pas bevallen. Lijkt me wel gek hoor, als je constant vruchtwater verliest!

Cholula, gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen! *G*

Shopaholic, fijn dat het geboortekaartje al klaar is. Welke namen staan daar op? Dan moet je die maar kiezen! ;)

Hier is alles eigenlijk ook wel klaar voor de komst van Frits. Op de to do list staat nog het klaarmaken van een ziekenhuistasje, schrijven van de enveloppen voor de kaartjes, bedje van de baby opmaken en traktaties voor op school van m'n dochter voorbereiden ;)
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:47:26 #97
259886 pessie
pi_150641127
Shop een roze commode O+

Malteser, altijd handig rompers!

Haha Mouse, die verdeling ook!
Ik heb volgens mij meer in 44 dan in 50 :') snap niet hoe dat nou mogelijk is.

Selvaria, ik vind het slim van je. Beter goed voorbereid dan opeens naar het ziekenhuis moeten terwijl je nog niet klaar bent.

Twist, jouw mini is ook interessanter :P
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:54:15 #98
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150645950
Even ego
Vandaag even bij opa geweest. Hij was zo trots en gelukkig toen hij aan m'n buik mocht voelen. "Zo trots als
Een hond met 7 lullen".. Eh.. Wa zedde gij? Haha
Met opa ging het niet zo goed. Hart sloeg steeds op hol dus dat was best eng.
Vooral toen hij ook nog vertelde dat hij gedroomd had dat hij stierf en helemaal content was. Brr.. Wil m'n opaatje helemaal nog niet missen.
Eenmaal thuis was ik bekaf. Loop naar boven..
Overal zwart stof.
Brand? Nee. Gelukkig niet. De slang van de droger was eraf geknald en had dus overal zwart stof heen geblazen.
Ruim het morgen wel op. Nu echt geen zin in.

Verder heel de dag keiharde buik en lage rugpijn. Soms.. Heel soms denk ik dan weleens.. Zal het?
Maar blijft voor de rest rustig dus zal wel loslopen.

Cho,
Gefeliciteerd met je 40 weken. Wat heb je uiteindelijk genomen ?

Cactus,
Alles goed? Thuis voelt vast fijner dan in het ziekenhuis zitten!
pi_150651991
Meh, ik wilde een uur terug gaan liggen, maar net als gisteren gelijk weer benauwd en piepende ademhaling -O- . Gister hielp noodmedicatie (Ventolin) maar vandaag weer eens helemaal niet. Nou vergeet ik em wel eens van het plankje in de badkamer te halen, dus ben bang dat er tijdens douchen dan wel eens vocht in zou kunnen komen.. Het lijkt vaak namelijk niet te werken, terwijl het normaal gesproken wel goed werkt. Sowieso had ik het voor m'n zwangerschap amper nodig, verliep dat ding nog voor ie halfleeg was. Tijdens zwangerschap andere medicatie gekregen en nu al ruim 1 hele diskus gebruikt. Maar volgens arts die er tijd geleden was hoefde ik niet m'n longen te laten controleren, toen ik zei veel meer aanvallen te hebben..
Nouja, is nu een uur verder, zittend op de bank en eindelijk meer lucht en minder hoesten. Als dit vaker gebeurd misschien toch maar weer de huisarts bellen..

/ego
pi_150652248
Pak vla had ik al opengemaakt Joycie.. Maar wel een foto van gemaakt :P. En anders ook weer zo zonde als ie verloopt ;)

Bij mijn termijnecho werd gezegd dat het boven de 10-weken grens moest zitten voor de definitieve datum. Bleek ik bij de 10 weken echo uit te komen op 9+6, wilde nog npm doen dus zei echoscopiste dat ze dan de datum aan zouden houden van die echo, met 12 weken dus :? . Toen 1 dag vooruit gezet, waarbij de vorige echo dus eigenlijk weer wel op 10+0 uit zou komen en toen was UD de 24e. Achja, scheelt ook haast niks! Beeb was bij 10 weken 3,2cm, bij 12 weken ruim 5,8 vond dat toen zo snel gegroeid!

Gek idee dat je eerste UD nu ongeveer zou zijn Malteser! Je liep toen net iets op mij voor inderdaad. Wel fijn dat je je nu helemaal op deze zwangerschap kan focussen :)

Leuke kleertjes Jager! En tof stofje O+

Ahhh wat een schatje DJMO! *rammel* Van die kristallen had ik nog nooit gehoord, weet ik dat ook vast! En gaat vast allemaal goed met het voeden hoor ;). Haha, zei vandaag nog tegen vriend dat je er een doekje op moest leggen tijdens het verschonen om dat te voorkomen, was een goede tip die ik van iemand van het forum had gekregen, moet je em zelf niet vergeten he :P

:* Cholula, hoop dat je gewoon een soepele bevalling mag hebben! En het was je UD vandaag! *O*

Hier een rustig dagje gehad. Goed ook, was nog wat geīrriteerd vanmorgen, voelde me nog moe van de avond ervoor. In m'n droom was ik ook al geīrriteerd en kreeg iedereen die ik lastig vond de volle laag :P. Vanavond onverwacht nog bezoek gehad van een vriendin, toen was m'n humeur gelukkig allang weer goed!

Ahhh, het hoesten is nu ook al even helemaal gestopt en weer voldoende lucht O+. Alleen slaat de moeheid weer toe maar zie ik er een beetje tegenop weer te moeten liggen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')