Pak vla had ik al opengemaakt Joycie.. Maar wel een foto van gemaakt

. En anders ook weer zo zonde als ie verloopt

Bij mijn termijnecho werd gezegd dat het boven de 10-weken grens moest zitten voor de definitieve datum. Bleek ik bij de 10 weken echo uit te komen op 9+6, wilde nog npm doen dus zei echoscopiste dat ze dan de datum aan zouden houden van die echo, met 12 weken dus

. Toen 1 dag vooruit gezet, waarbij de vorige echo dus eigenlijk weer wel op 10+0 uit zou komen en toen was UD de 24e. Achja, scheelt ook haast niks! Beeb was bij 10 weken 3,2cm, bij 12 weken ruim 5,8 vond dat toen zo snel gegroeid!
Gek idee dat je eerste UD nu ongeveer zou zijn Malteser! Je liep toen net iets op mij voor inderdaad. Wel fijn dat je je nu helemaal op deze zwangerschap kan focussen

Leuke kleertjes Jager! En tof stofje

Ahhh wat een schatje DJMO! *rammel* Van die kristallen had ik nog nooit gehoord, weet ik dat ook vast! En gaat vast allemaal goed met het voeden hoor

. Haha, zei vandaag nog tegen vriend dat je er een doekje op moest leggen tijdens het verschonen om dat te voorkomen, was een goede tip die ik van iemand van het forum had gekregen, moet je em zelf niet vergeten he

Cholula, hoop dat je gewoon een soepele bevalling mag hebben! En het was je UD vandaag!

Hier een rustig dagje gehad. Goed ook, was nog wat geīrriteerd vanmorgen, voelde me nog moe van de avond ervoor. In m'n droom was ik ook al geīrriteerd en kreeg iedereen die ik lastig vond de volle laag

. Vanavond onverwacht nog bezoek gehad van een vriendin, toen was m'n humeur gelukkig allang weer goed!
Ahhh, het hoesten is nu ook al even helemaal gestopt en weer voldoende lucht

. Alleen slaat de moeheid weer toe maar zie ik er een beetje tegenop weer te moeten liggen..