Okee, met de goede bedoelingen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Stimmt10 weken is key.
Wat ik er een beetje uit op maak is dat ze je probeert over te halen met een soort halve nekplooimeting. Zo van als je bij 12 weken komt dan kunnen we meer zien en dan krijg je dat vergoed. Maar goed, ik was er niet bij natuurlijk. Ik kan iig geen reden bedenken waarom je de echo vooruit zou schuiven.
Elke vrouw in NL heeft recht op 2 echo's, de termijnecho en 20wekenecho worden standaard voor iedereen vergoed. De nekplooimeting wordt voor niemand vergoed en kost 160 euro. Dat gaat niet van je eigen risico af, dat is gewoon kwestie van aan de deur betalenecho's op indicatie zoals groeiecho horen niet van je eigen risico af te gaan aangezien verloskundige zorg vrijgesteld is van eigen risico, net als de huisarts zeg maar.
als je hebt aangegeven de CT wsl niet te willen doen dan is het voorstel niet zo netjes imho. Als je had gewild dat ze meer hadden gezien dan had je wel een CT laten doen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Okee, met de goede bedoelingen dan.Ze vroeg ook of we de combinatietest willen doen en daar zijn we nog definitief uit.. maar heb aangegeven dat we dit waarschijnlijk niet doen.
VK zei tegen mij ook echt 10 weken, want dan kan prima het termijn bepaald worden en meeste mensen willen ook niet (onnodig?) langer wachten.
Achja, ik moet maandag gewoon even afwachten. Maar wachten duurt altijd lang.
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer mee te blijven lezen, maar kan niet garanderen dat het ook daadwerkelijk lukt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superlief!!! Waar heb je dat walvisje pakje vandaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag de eerste kleertjes voor het kleintje gekocht..En stof om een broekje van te naaien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik woon in zweden, bij de zweedse v&d, zeg maar..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef Daui het volgende:
[..]
Superlief!!! Waar heb je dat walvisje pakje vandaan?![]()
Dan zet ik m op mijn lijstje
Binnenkort een weekend Zweden dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik woon in zweden, bij de zweedse v&d, zeg maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |