Noppies heeft padded voedingsbh's. Ik weet alleen niet tot welke maat.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef faptist het volgende:
Mega tetten
Hier zijn ze gewoon hetzelfde gebleven. Nouja. Ze zijn de ene dag hard en dan passen ze niet meer mooi. De andere dag zijn ze slapper en dan passen ze weer goed.
Enige wat ik nodig heb is zo'n verstelbandje anders had ik het te benauwd.
Ik stel voedingsbh's kopen uit. Ik vind ze spuuglelijk. En omdat ik slappe borsten heb die een beetje hangen wil ik gewoon padded bh's en die zijn er niet.
Alleen van die rekbare dingen waar je tepels altijd zichtbaar in zijn.
Elke nacht denk ik 'morgen ga ik naar de bh winkel', maar komt er niet van. Stom stom.
Ik heb ook al meerdere malen bh's via websites gekocht maar ze passen me gewoon niet.
En ondersteboven in keukenkastjes;
Check.
Plafonds zijn stofvrij.
Enige wat ik nog zou kunnen doen is m'n voorraadkast uitzoeken,bovenop m'n keukenkastjes en koelkast schoonmaken, lamp van het plafond halen en soppen.. Dat soort dingen. Dingen die eigenlijk wat te gevaarlijk vind. Ik wil niet meer op een ladder staan -> evenwicht is soms ver te zoeken.
Verder ben ik echt super super moe vandaag. Zzz
Yep!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn Skoap!ben ff vergeetachtig maar was dat nou het atelier? Daar heb ik volgende week mijn intake
Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanutsquote:Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef pessie het volgende:
Goed dat ze het toch nog even bespreekt geval! /maar wel druk dagje zo
Haha Kris! Had je man er nog wat van gevoeld? En je mag altijd je dag een keer niet hebben, ook als je straks niet meer zwanger bent
iMA dat is inderdaad wel pittig! Wij hebben de dakkapel maar uitegesteld tot juni
Mineola, heerlijk zeg!!! En binnenkort kun je hem bijna elke dag voelen
En Cassandra, volgens mij ben jij gewoon ontzettend zwanger en ik vertrouw op een mooie knipper voor je morgen
Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal welquote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:
voor de weekwissel van IMA! Jij bent bezig met een enorme verbouwing toch?
Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen.![]()
Jagär je zou je deze week sowieso toch twee dagen ziekmelden?
Was jij het met die babykamer in de steigers?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal wel
Lekker toch, die dutjes!
Waar zijn jullie mee bezig? Heb je een topic?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanuts![]()
Maar zou ook lekker even wachten ja.
Niet alleen de babykamerquote:Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Was jij het met die babykamer in de steigers?
En hier is het dakkapel+isolatie+kamers aftimmeren+styling. Al met al best een klus. Vorige zwangerschap hebben we de badkamer verbouwt
Zeer indrukwekkend! Enne, je hebt nog geen babykamer denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 19:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Niet alleen de babykamerik stuur je een linkje!
Geen (of nauwelijks) klachten!quote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:
Geen GBS voor McLaura! Nog wel klachten of is dat nu ook over?
ja, maar toen voelde ik me vrijdag veel beter. En vandaag voel ik me ook beter, maar ben nog steeds zo moe.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:
voor de weekwissel van IMA! Jij bent bezig met een enorme verbouwing toch?
Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen.![]()
Jagär je zou je deze week sowieso toch twee dagen ziekmelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |