abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150701181
Fijn Skoap!! *O*
pi_150701209
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef faptist het volgende:
Mega tetten
Hier zijn ze gewoon hetzelfde gebleven. Nouja. Ze zijn de ene dag hard en dan passen ze niet meer mooi. De andere dag zijn ze slapper en dan passen ze weer goed.
Enige wat ik nodig heb is zo'n verstelbandje anders had ik het te benauwd.
Ik stel voedingsbh's kopen uit. Ik vind ze spuuglelijk. En omdat ik slappe borsten heb die een beetje hangen wil ik gewoon padded bh's en die zijn er niet.
Alleen van die rekbare dingen waar je tepels altijd zichtbaar in zijn.
Elke nacht denk ik 'morgen ga ik naar de bh winkel', maar komt er niet van. Stom stom.
Ik heb ook al meerdere malen bh's via websites gekocht maar ze passen me gewoon niet.

En ondersteboven in keukenkastjes;
Check.
Plafonds zijn stofvrij.
Enige wat ik nog zou kunnen doen is m'n voorraadkast uitzoeken,bovenop m'n keukenkastjes en koelkast schoonmaken, lamp van het plafond halen en soppen.. Dat soort dingen. Dingen die eigenlijk wat te gevaarlijk vind. Ik wil niet meer op een ladder staan -> evenwicht is soms ver te zoeken.

Verder ben ik echt super super moe vandaag. Zzz
Noppies heeft padded voedingsbh's. Ik weet alleen niet tot welke maat.
pi_150701553
Sorry pinquit, nog geen baby hier. Rond het middaguur heeft amazing ela nog een paar foto's van mijn man en mij op de hei gemaakt, ben ik nog de stad in geweest voor een cappuccino en net hebben we boodschappen gedaan.

Ik loop volgens de checklist van Stippel ook nog niet over tijd. Nesteldrang, wat is dat? ;)

Goede echo voor Skoap! Fijn!

Geen GBS voor Laura, dat scheelt antibiotica toch?

Bij Jagär en nog iemand (Edit:Kooks) (en bij mij dus) slaat de zwangerschap ademen toe toe. Altijd fijn...
pi_150701666
Fijn Skoap *O*!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150702271
Fijn Skoap!ben ff vergeetachtig maar was dat nou het atelier? Daar heb ik volgende week mijn intake
pi_150702334
Ik hou het op het moment niet bij, vanaf twee uur ben ik waardeloos, zo moe. Maar dat is mijn enige klacht gelukkig dus ik klaag niet. Ik werk op dit moment een uurtje korter,kan ik even bijkomen voor mijn man thuis komt.
Morgen tweede echo, stiekem wel heel spannend want ik heb nog steeds niet veel vertrouwen maar al meer als met zes weken
pi_150702590
Ik kan weer eens weekwisselen hier! Vergeet het meestal :+

23 weken vandaag *O*

Voel me nog steeds goed :) Combi van werk en verbouwen en zwanger is wel wat pittig, maar heb echt geen gekke dingen dus mag niet klagen!
De baby beweegt lekker veel, dus dat is een fijne gerustelling!

Fijn van de goede echo Skoap!
En spannend Cassandra, hopelijk is alles goed :)
pi_150703671
Goeie echo voor Skoap *O*

Jongetje voor MM *G* moest je omschakelen? Of heb ik het verkeerd onthouden dat jij dacht dat het een meisje werd? Twee broertjes! O+! Jongensmoeder O+

Meisje voor zomerzon! *O*

Geen GBS voor McLaura! Nog wel klachten of is dat nu ook over?

Pessie en vlindur delen zware laatste-derde-kindje-loodjes :*

Tetwise minder 'spectaculaire' groei dan de vorige keer maar niet alles past meer. Binnenkort maar even op jacht. Deze keer bijtijds. Verstelbandje is een goed idee ja, die heb ik nog liggen.

En! Volgens mij voelde ik net de baby voor het eerst O+
pi_150704169
Geheugen als een zeef vandaag maar ik doe m'n best: Een jongetje voor MM en een meisje voor Zomerzon! *O* Alle kindjes nog binnenboord. Skoap, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Wat bijzonder lijkt het me om het in zo'n stadium 3d te zien. Mineola, is het dit keer net zo speciaal om de baby te voelen? *; Wekenwissel voor IMA. Cassandra, het wordt beter, echt. Kooks, nu kan je lekker kiezen tussen je kip en zalm haha.

Ik zag iemand de vergelijking met uiers maken? Dat is precies wat ik denk iedere keer als ik in de spiegel kijk naar m'n boobs. :') Ik heb nogal een lichte huid en daar zie je nu ook nog eens extra mooi alle aderen op lopen. Net uiers.

Mijn dag is het vandaag niet. Heel slecht geslapen, bijna een paar keer in huilen uitgebarsten toen er iets tegenzat op m'n werk. Maar ik weiger op m'n werk te huilen dus toen ik net thuiskwam heb ik alles eruit gegooid.

Nieuwste ontwikkelingen? Overdag gierende honger en wanneer het tijd is om 's avonds te eten heb ik nergens meer trek in. Daarna gaat dat over in maagzuur en 's nachts wordt dat last van m'n darmen.

Ik dacht van het weekend 's nachts dat m'n man me porde. Dus die gaf ik een por terug. Niet veel later porde hij me weer. Dus ik hem weer een por terug gegeven. Bij de derde por kwam ik tot de conclusie dat het niet m'n man maar de baby was en ik man dus voor niks aan het terugporren was. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150704339
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn Skoap!ben ff vergeetachtig maar was dat nou het atelier? Daar heb ik volgende week mijn intake
Yep!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150704433
Zag nog jongetje voor MM! *G*

Bijlezen gaat even niet lukken, dit wordt echt een lange dag :') . Verloskundige heeft mn bloeddruk gemeten, geloof dat ie 130/75 was ofzo. Was in ieder geval nog goed, maar voor mijn doen wel wat hoger. Maar toen maakte ze zich toch zorgen over mn astma icm de bevalling, ze gaat overleggen met de longarts om te zien of er iets aan mijn medicatie gedaan moet worden, omdat ze bang zijn voor een astma-aanval of zuurstoftekort tijdens de bevalling. Is natuurlijk druk in het ziekenhuis, arts nu weer in bespreking.. hoor zo of ik daar nog op consult moet komen straks. Sowieso ook langs HAP want toch weer verdenking op blaasontsteking..
  maandag 16 maart 2015 @ 18:07:20 #262
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150705257
Goed dat ze het toch nog even bespreekt geval! /maar wel druk dagje zo :*

Haha Kris! Had je man er nog wat van gevoeld? En je mag altijd je dag een keer niet hebben, ook als je straks niet meer zwanger bent :*

iMA dat is inderdaad wel pittig! Wij hebben de dakkapel maar uitegesteld tot juni ;)

Mineola, heerlijk zeg!!! En binnenkort kun je hem bijna elke dag voelen O+

En Cassandra, volgens mij ben jij gewoon ontzettend zwanger en ik vertrouw op een mooie knipper voor je morgen :*
pi_150705866
Skoap, goede echo! *O* De bevestiging van een goede echo is altijd fijn! En wat leuke dat je ook al een beetje 3d hebt mogen spieken! Leuke VK ;)

Cassandra, ik zal weer aan je denken morgen, maar ook ik vertrouw net zo als Pessie op een goede echo voor jou! :*

Gevalletje, fijn dat ze het toch allemaal even onderzoeken. Wordt je urine ook getest ivm de bloeddruk? Goed dat ze nu alles even onder de loep nemen! Maar helaas wel een lange dag inderdaad!

Hier vanmorgen/vanmiddag even bij een vriendin geluncht. En toen ik thuis kwam heb ik weer eens een dutje gedaan van zo'n 2,5 uur. En toe schrok ik tegen half 6 wakker. Niet normaal, maar wel lekker! Zo eens een soepje en een broodje met kruidenkaas en sla maken!

Ben alleen vergeten te vragen of die vriendin een buikfoto wilde maken. Dus ik ga zo even kijken of het met de statief lukt. Geen spiegel hier in huis. En anders vandaag maar de 8w4d foto en houden jullie voor morgen mijn 12w foto tegoed!
Ja het is echt waar, morgen 12 weken :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150706593
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef pessie het volgende:
Goed dat ze het toch nog even bespreekt geval! /maar wel druk dagje zo :*

Haha Kris! Had je man er nog wat van gevoeld? En je mag altijd je dag een keer niet hebben, ook als je straks niet meer zwanger bent :*

iMA dat is inderdaad wel pittig! Wij hebben de dakkapel maar uitegesteld tot juni ;)

Mineola, heerlijk zeg!!! En binnenkort kun je hem bijna elke dag voelen O+

En Cassandra, volgens mij ben jij gewoon ontzettend zwanger en ik vertrouw op een mooie knipper voor je morgen :*
Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanuts ;)
Maar zou ook lekker even wachten ja.
pi_150706867
*O* voor de weekwissel van IMA! Jij bent bezig met een enorme verbouwing toch?

Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen. :)

Jagär je zou je deze week sowieso toch twee dagen ziekmelden?
pi_150706971
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:

Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen. :)

Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal wel ;)

Lekker toch, die dutjes!
pi_150707324
Skoap: *O* Fijn dat de echo goed is!!
  maandag 16 maart 2015 @ 19:02:28 #268
259886 pessie
pi_150707340
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal wel ;)

Lekker toch, die dutjes!
Was jij het met die babykamer in de steigers?

En hier is het dakkapel+isolatie+kamers aftimmeren+styling. Al met al best een klus. Vorige zwangerschap hebben we de badkamer verbouwt :7
pi_150707863
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanuts ;)
Maar zou ook lekker even wachten ja.
Waar zijn jullie mee bezig? Heb je een topic?

Wij hebben een (fatsoenlijke) zolderverdieping erop laten zetten, kaal. Verder alles zelf gedaan / aan het doen.
pi_150707951
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef pessie het volgende:

[..]

Was jij het met die babykamer in de steigers?

En hier is het dakkapel+isolatie+kamers aftimmeren+styling. Al met al best een klus. Vorige zwangerschap hebben we de badkamer verbouwt :7
Niet alleen de babykamer :D ik stuur je een linkje!
  maandag 16 maart 2015 @ 19:25:59 #271
259886 pessie
pi_150708387
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Niet alleen de babykamer :D ik stuur je een linkje!
Zeer indrukwekkend! Enne, je hebt nog geen babykamer denk ik :D Eerst maar es een dak O-)
pi_150708570
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:

Geen GBS voor McLaura! Nog wel klachten of is dat nu ook over?

Geen (of nauwelijks) klachten!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150710703
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:

ja, maar toen voelde ik me vrijdag veel beter. En vandaag voel ik me ook beter, maar ben nog steeds zo moe.

Ik vind het erg lastig om me ziek te melden, want ik ben niet ziek. Maar goed, ik heb me in 5 jaar tijd ook 3x ziekgemeld ofzo..
pi_150710910
Sticker van de vk is weer binnen! *)
Bloeddruk prima, Hb prima, Mini ligt head down (yes!) en zelfs al bibi! *O*

En we hadden een nieuwe vk en die was heel tof! :)

Als ik soms lees wat sommigen van jullie afzien voel ik me bijna bezwaard om over mijn zwangerschap te posten :@ maar ik geniet er zo intens van! O+ Kan er nu gewoon al bijna van balen dat het straks klaar is (ook al weet ik dat we er dan een baby voor terug krijgen natuurlijk O+ )

Gelukkig geloof ik niet in karma, anders zou ik me toch een helse bevalling krijgen :o :+
pi_150712903
Hey, niet zo snel posten, hou het amper bij!

Wat fijn dat het zo goed gaat Risu!

Fijn dat de echo tich de 27e al kan Jantina!

Wat lijkt me dat gek MwCactus, dat vruchtwater verliezen bij harde buiken!
Ken het wel als ik al wat moet plassen, harde buik versterkt dat gevoel dan zo lekker! (Maar lek gelukkig dan niet!)

Herkenbaar Twist, dat niet uit je woorden kunnen komen! En bedankt voor het advies :). Vk vroeg vandaag nog even of ik me nog ergens druk over maak en toen kwamen er toch een paar traantjes. Maar vind het fijn dat ik goed onder controle word gehouden (zeker vandaag) en erg fijn dat de kleine ook lekker beweeglijk is vandaag :)
Verder *O* voor je sticker! En niet schuldig voelen hoor, ik voelde me tot de laatste loodjes ook hartstikke goed!

Geen GBS McLaura, fijn!!

Goede echo voor Skoap *O*

Qua tetten, ik vind ze niet zoveel groter lijken, maar zijn toch een cupmaat of 2 gegroeid. M'n huid had het wel door, m'n tepelhoven zijn 2x zo groot en donker, met een soort stralenkrans van striae er omheen -O- . Achja, die strepen worden vast weer lichter zullen we maar zeggen en m'n buik is bespaard gebleven.
Heb nu overigens voedingsbh van Noppies aan, wilde vast 1 voedingsbh hebben en deze voorgevormde zit lekkerder dan m'n dunnere Hunkemöller bh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')