abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150692289
zomerzon! een meisje *O* Balen van de suiker, hopelijk is een dieet volgen voldoende!

MM een jongetje, broertjes O+ O+
Wat fijn dat alles er goed uitzag!

Gevalletje even een :* Ik snap je gevoelens heel goed.

:* voor Vlindur & Pessie.

Risu :W fijn dat alles zo goed gaat!
Kleine opmerking, waarom wil je haar persee laten slapen na het badje? Als ze zo wakker is na het badje is dat toch alleen maar leuk en daar moet je dan juist even van genieten zou ik zeggen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 16 maart 2015 @ 12:17:50 #200
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150692383
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:34 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Gevalletje, achter mijn naam mag een jongetje O+

Vandaag geslachtsbepalingsecho gehad dus, hij is helemaal in orde, en J. wordt dus grote broer van een jongetje :D

Verder, hang in there dames die het lastig hebben. Lijkt me ontzettend klote, lichamelijk minder kunnen/ pijn hebben. Hopelijk kunnen familie en vrienden jullie helpen het iets makkelijker te maken.

Ik ga nu weer snel aan t werk, maar moest dit nieuws even meteen delen natuurlijk :) ;) :D
Gefeliciteerd! *G* Dan is dit topic in evenwicht qua jongen/meisje. Haha.
Oost west, mij best.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:19:38 #201
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150692434
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:07 schreef Risu het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van dit topic. Y is nu een week oud ( :o ) en doet het echt super.
Borstvoeding gaat super. Eigenlijk alles wel. Herstel van de keizersnede gaat ook voorspoedig. Alleen gaat het mij nog niet snel genoeg natuurlijk. Komt deels door de gebroken nachten. Dat alleen ik de voeding kan geven helpt daarin niet zo mee. Maar meestal slaapt ze weer gewoon verder na de voeding dus heb ik eigenlijk weinig te klagen.
Na een badje is ze alleen super wakker en lukt het in slaap vallen voor geen meter. Ik zit dan gerust een uur te proberen haar te laten slapen. Gelukkig hoef ik haar niet elke dag in bad te doen, en zeker niet 's nachts.
De kraamhulp blijft nog 2 extra dagen, maar daarna ben ik alleen. Heel blij met die extra dagen, al is het alleen maar om het boterhammetje op bed 's ochtends.

Ik wens jullie allemaal nog een voorspoedige zwangerschap toe en zie jullie netjes op tijd in het babytopic verschijnen. :W

Edit: oh ja, de naam komt idd van de game. ;)
Geniet er lekker van Risu! Alles zal vast vanzelf zijn ritme vinden bij Y. O+
Oost west, mij best.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:23:51 #202
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150692551
Sorry wel meegelezen, maar ik kan even niet bedenken wie wat had..
In ieder geval een dikke kus voor pessie en vlindur.
Super lief van je man dat hij iedereen op de hoogte heeft gesteld, pessie.

Ik ben vannacht vaak wakker geworden van harde buiken en zere onderrug.
Gelukkig was de pijn bij het wakker worden weer over.

Vandaag moet ik echt de bedklossen halen. Vergeet het steeds!
Morgen alweer 38 weken *O*
  maandag 16 maart 2015 @ 12:24:51 #203
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150692586
Dag lieve Risu.
Tot ziens in het babytopic.
Zo te zien doe je het super!
pi_150692691
Voor diegene die de UD voorbij is ;)

Schudden voor gebruik
pi_150692740
Zomerzom een kleine meid & een jochie voor mousemicky! Gericht shoppen, leuk!

Ik ben zojuist gebeld dat ze mij hebben ingepland voor de termijnecho vrijdag 27 maart!
Jippie, aftellen, maar ook wel errug spannend.
pi_150692792
Zomerzon een meisje *O*
MM een jongetje *O*

*O* whoot whoot *O*

Risu ^O^ :W
Schudden voor gebruik
pi_150692942
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:01 schreef Daui het volgende:
Tieten 2.0!
Ik dacht dat die pas later kwamen. Die joekels.
Dacht ik ook! Maar ik heb echt supermegatetten! Tm week 6 zijn ze ruim een cupmaat gegroeid. Daarna deden ze niet meer zo afschuwelijk pijn, en voelden ze ook niet meer aan als snoeiharde ontstoken handballen. Nu zijn ze alleen nog maar mega. Ik kan nog niet posten in het buikentopic, maar als er een zwangere-tieten-topic zou bestaan, had ik onwijs indrukwekkende pics kunnen maken..... (echt, het past niet meer in mijn oude bh's. Mijn tepels komen er bovenuit, en het kwabbelt er aan alle kanten uit.)
pi_150693494
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:38 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Dacht ik ook! Maar ik heb echt supermegatetten! Tm week 6 zijn ze ruim een cupmaat gegroeid. Daarna deden ze niet meer zo afschuwelijk pijn, en voelden ze ook niet meer aan als snoeiharde ontstoken handballen. Nu zijn ze alleen nog maar mega. Ik kan nog niet posten in het buikentopic, maar als er een zwangere-tieten-topic zou bestaan, had ik onwijs indrukwekkende pics kunnen maken..... (echt, het past niet meer in mijn oude bh's. Mijn tepels komen er bovenuit, en het kwabbelt er aan alle kanten uit.)
_O-
pi_150693528
Ik ben echt alleen van een kleine b naar een normale b gegaan
Ik wil ook mega tetten O-) :')
  maandag 16 maart 2015 @ 12:57:30 #210
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150693586
Geloof me, dat wil je echt niet... Iig niet het proces er naar toe, AU!

Hier zijn we beland op tieten 3.0. Ik heb mijn voedingsbeha's van de vorige zwangerschap al aan (met 17 weken ;( ), verder heb ik niets meer dan past (van 75D naar 80F :'( )
pi_150693602
Risu: ik ben blij dat je je draai een beetje begint te vinden en fijn dat de kraam 2 dagen langer kan blijven!

Zomerzon: Gefeliciteerd met je het-wordt-een-meisje! Erg leuk :) Nu kan je winkelen!

Ik weet niet meer of Cholula al gepost heeft vandaag, volgens mij heeft ze zich nog niet gemeld... Net als LuDann...

Hier heb ik af en toe een harde buik (en dan gutst het vruchtwater weer naar buiten :') ). De CTG was perfect, totdat baby de hik kreeg en z'n hartslag boven de 160 bleef. Ik mocht dus extra lang luisteren :) . Maar toch blijft het wat rommelen...
pi_150693688
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:

Hier zijn we beland op tieten 3.0. Ik heb mijn voedingsbeha's van de vorige zwangerschap al aan (met 17 weken ;( ), verder heb ik niets meer dan past (van 75D naar 80F :'( )
Je mag mijn oude bh's wel lenen die ik niet meer pas als je de 80F niet meer past straks :9
Schudden voor gebruik
pi_150693746
No worries! LuDann is weer thuis hoor ^^,
Ze is een beetje moe ;)
Schudden voor gebruik
  maandag 16 maart 2015 @ 13:05:28 #214
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150693839
quote:

Hier precies hetzelfde. Ook van 75D naar 80 F.
Maar nu wel al twee maanden stilstand met de groei gelukkig. :@
Oost west, mij best.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:06:39 #215
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150693876
Hier geen mega tetten maar uiers. Iets anders kan ik er niet van maken. Wel gestopt met groeien nu, geloof ik.

Blijft spannend, MwC!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150693919
MM een jongetje *G* Tof!!

Sara en Daui die aan borsten 2.0 doen. Herkenning alom! Ik kocht in week 8 nieuwe bh's omdat het echt geen porem meer was... En nu bij 13w2d moet ik eigenlijk weer nieuwe :X. Man vindt het wel wat trouwens :P.

Mw Cactus, fijn dat de CTG goed was!

Jantina de 27e toch een echo, fijn! Had jij nu al wel of nog geen echo gehad? Ik weet het even niet meer.

Hier mijn eerste dag thuis, heel raar! Voelde straks dat ik moest spugen en ben toen heel rustig even op bed gaan liggen. Toen zakte het weer. Teller staat pas op 1x spugen vandaag, dat is echt fijn!
pi_150693928
quote:

[..]

Nou, maak dat topic!

Mijn borsten zijn gegroeid, maar niet zoveel. M'n oude bh-s passen nog gewoon. M'n rechterborst is nu alleen nog veel groter dan m'n linkerborst, daar zat al redelijk verschil tussen...

Speaking of borsten: Mijn tepels zijn echt 24/7 stijf. Hebben jullie dat ook? Vervelend in bed, als ik met m'n handen langs m'n borsten komt dan haal ik m'n tepels mee, en dat doet zoooo zeer.
pi_150694001
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nou, maak dat topic!

Mijn borsten zijn gegroeid, maar niet zoveel. M'n oude bh-s passen nog gewoon. M'n rechterborst is nu alleen nog veel groter dan m'n linkerborst, daar zat al redelijk verschil tussen...

Speaking of borsten: Mijn tepels zijn echt 24/7 stijf. Hebben jullie dat ook? Vervelend in bed, als ik met m'n handen langs m'n borsten komt dan haal ik m'n tepels mee, en dat doet zoooo zeer.
Gaat druk worden in OUD met (jonge)mannen kijk verkeer :9
Schudden voor gebruik
pi_150694131
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Check! Niet 24/7 maar toch wel 20/7 en dat is heus niet fijn!
pi_150694231
quote:

[..]

Ik doe mee. Mijn bescheiden C-cup is inmiddels een volle D-cup. Gevoeligheid neemt nu gelukkig wel wat af, maar lekker is anders. Misschien moet ik ook is achter een betere BH aan, want ik heb het idee dat beugelbh's momenteel gewoon niet zo lekker zitten..
Daarbij zitten mijn skinny-jeans dus echt al voor geen meter meer. Ik krijg ze wel aan, maar alles knelt en doet en het is ronduit oncomfortabel. Ik heb 2 strech exemplaren en die gaan enigszins, maar ook dat zit niet ideaal. Ik heb maar vast een positievariant (wel extreem vroeg, met 6,5 weken) besteld, want dit mezelf in broeken forceren is ook niks.
pi_150694277
quote:

Say what..?!

*Sara kruipt met grote bange ogen in een hoekje en probeert te vergeten wat ze zojuist las*
pi_150694564
Sarah _O-

En ja ze staan 24/7 recht vooruit.
Mijn kleding begint op dat gebied strak te zitten. Hopelijk scheurt er niks :@
pi_150694652
Ik ben nu 32 weken en maar een halve cup gegroeid...
Wel lekker, maar liever een hele, want F is eigenlijk aan de krappe kant, maar G net weer te ruim
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150694872
Braaf alles bijgelezen en nu de helft al weer kwijt :')
Ik dacht echt dat het wel meeviel met de zwangerschapsdementie, maar ik kan ook echt niet meer uit m'n woorden komen soms :|W

In ieder geval:

Hele dikke :* voor de dames die het zwaar hebben! Het is gewoon ruk om zo beperkt te worden in je dagelijks functioneren.
En nog een :* voor Gevalletje! Wat de rest ook al zegt: het is echt niet gek dat je met zo'n verhaal in je hoofd blijft zitten en je zorgen maakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* en *G* voor de geslachtsbepalingen! Wordt het weer een stukje echter, vond ik! :Y

Spannend qua verse baby's! O+

Verder ben ik het echt even kwijt... :@

Ben nu wel echt begonnen met aftellen naar m'n verlof, nog 3 weken. Fysiek nog prima te doen, maar gewoon geen zin meer :P Volgende week begint m'n vervangster, dus die laatste 2 weken gaan hopelijk wel hard!

Mini is nog steeds echt super bewegelijk; echt niet normaal wat voor trappen ik soms krijg en hoe m'n buik op en neer golft! :o
Gisteren had ik opeens het idee dat ze andersom lag (was bang in stuit), maar nu lijkt ze weer wel gedraaid :? Vanavond controle bij de vk, dus dan zullen we het wel horen hoop ik!

Vannacht opeens flink last van maagzuur (voor de zwangerschap dus echt nog nooit gehad :@), nét op het moment dat ik in slaap viel :r waardoor ik dus dacht dat ik over m'n nek ging :') ik klaarwakker, Mini klaarwakker, maar gelukkig hielp een Rennie wel goed, dus die liggen nu standaard op m'n nachtkastje ;)
  maandag 16 maart 2015 @ 13:39:18 #225
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150694966
Stippel _O-

Faptist, klinkt alsof het wel tijd is daarvoor ja ;) Verder nog geen onbeheersbare neiging tot alles schoonmaken en jezelf ondersteboven in je keukenkastjes te stoppen? O-)

Cactus, ai wat een vruchtwater zeg! Lijkt me heel raar voelen!

Hier niet veel borstengroei, althans, niet zoveel als bij jullie. Ze worden wel echt voller.

Twist, je kleine is wel echt beweeglijk zeg! Die van mij gaat nog van links naar rechts met rug en billen, maar koppeltje duiken zit er echt niet in.

En een mannetje voor Mouse! *G*

Malteser, nu lekker voor jezelf zorgen, dat is belangrijker.

:W Risu, veel plezier bij de baby's! En die gebroken nachten wen je aan ;)
pi_150695376
Risu :W en nogmaals heel tof van de naam :)

Mouse een kleine meneer *O*
pi_150695527
Ik lees later even bij maar wilde toch snel even melden dat de GBS-kweek negatief was. Geen GBS dus *O* maar gewoon gevoelig voor urineweginfecties.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150695675
Ik las een meisje voor Zomerzon en een jongen voor mousemickey? Zeg ik dat goed! Leuk leuk! *O*

Vlindur, nog ff! :* fijn dat je thuis door je man zo wordt geholpen.

Risu :W
pi_150695927
Ohja, die "9x..." van Stippel! :D Geniaal! _O-

Risu :W klinkt alsof het lekker loopt allemaal! Gun jezelf wat tijd om goed te herstellen en geniet lekker van jullie meisje! O+

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:39 schreef pessie het volgende:
Twist, je kleine is wel echt beweeglijk zeg! Die van mij gaat nog van links naar rechts met rug en billen, maar koppeltje duiken zit er echt niet in.
Ik lees dus ook overal dat de baby bij deze termijn minder hard gaat schoppen, zijn/haar voorkeursligging waarschijnlijk allang aangenomen heeft en zich rustig voorbereidt enzo :') :N
pi_150695968
Jantina bijna de termijn echo!

Jager.. Ja hier ook last vd tepels. Dan stoot zoon er per ongeluk tegenaan... Ai ai
Zelfs een satijnen pyjama is gevoelig. En m'n man krijgt een tets als ie eraan komt ~O>
  maandag 16 maart 2015 @ 14:06:11 #231
259886 pessie
pi_150696062
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:54 schreef McLaura het volgende:
Ik lees later even bij maar wilde toch snel even melden dat de GBS-kweek negatief was. Geen GBS dus *O* maar gewoon gevoelig voor urineweginfecties.
*O* Dat is goed nieuws!!!

Nou twist, je krijgt gewoon een gezellig druk kindje :D
pi_150696121
Straks echo 15:20 geloof ik, zo maar eens even kijken hoe laat nou precies :D
Dan krijg ik "eindelijk" mijn echte termijn te horen! Nu hopen dat alles goed is. Ik had natuurlijk een hartje bij 6+ weken en geen bloed of iets verloren. Maar toch maak ik me een mini beetje zorgen, ben zo ziek geweest... Pfff...
pi_150696257
Zal vast goedkomen, skoap! Wel spannend! :)

Ik ga me denk ik morgen en overmorgen maar ziek melden. Ik ben zo moe, en krijg niets uit m'n handen. Wellicht helpen 2 dagen bijkomen (zegt ze na het weekend). Het stomme is dat ik de eerste ziek-dag niet betaald krijg, dus dat scheelt flink veel geld. Maar goed, gezondheid gaat voor..
pi_150696719
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Malteser het volgende:

Jantina de 27e toch een echo, fijn! Had jij nu al wel of nog geen echo gehad? Ik weet het even niet meer.

Hier mijn eerste dag thuis, heel raar! Voelde straks dat ik moest spugen en ben toen heel rustig even op bed gaan liggen. Toen zakte het weer. Teller staat pas op 1x spugen vandaag, dat is echt fijn!
Eerste echo! Dus heb nog geen idee hoe het er voor staat.

Hopelijk voel je je snel iets beter. Spugen is sowieso niet fijn!

@Tieten: Hier alleen wat steviger en ze zijn continu gevoelig. Maar niets mega-tetten ;( . Komt nog wel, houd ik mezelf voor ;) Vriendlief had in het kluun-boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gelezen dat het bij de meeste vrouwen pas echt groeit na loop van tijd, niet de eerste maanden.

En jagar zei iets over 24/7 tepels die aanwezig zijn. Check!
  maandag 16 maart 2015 @ 14:26:03 #235
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150696968
Wat slaapt Choluul lang vandaag..

[Edit] ohnee niet goed teruggelezen :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 16 maart 2015 @ 14:50:34 #236
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150698004
Mega tetten
Hier zijn ze gewoon hetzelfde gebleven. Nouja. Ze zijn de ene dag hard en dan passen ze niet meer mooi. De andere dag zijn ze slapper en dan passen ze weer goed.
Enige wat ik nodig heb is zo'n verstelbandje anders had ik het te benauwd.
Ik stel voedingsbh's kopen uit. Ik vind ze spuuglelijk. En omdat ik slappe borsten heb die een beetje hangen wil ik gewoon padded bh's en die zijn er niet.
Alleen van die rekbare dingen waar je tepels altijd zichtbaar in zijn.
Elke nacht denk ik 'morgen ga ik naar de bh winkel', maar komt er niet van. Stom stom.
Ik heb ook al meerdere malen bh's via websites gekocht maar ze passen me gewoon niet.

En ondersteboven in keukenkastjes;
Check.
Plafonds zijn stofvrij.
Enige wat ik nog zou kunnen doen is m'n voorraadkast uitzoeken,bovenop m'n keukenkastjes en koelkast schoonmaken, lamp van het plafond halen en soppen.. Dat soort dingen. Dingen die eigenlijk wat te gevaarlijk vind. Ik wil niet meer op een ladder staan -> evenwicht is soms ver te zoeken.

Verder ben ik echt super super moe vandaag. Zzz
  maandag 16 maart 2015 @ 15:01:52 #237
259886 pessie
pi_150698442
Faptist, zijn dit soort modellen niet iets voor jou?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jagar goed dat je voor jezelf kiest. Ik heb gisteren serieus de hele dag in bed gelegen en vanmorgen uitgeslapen. Voel me nu weer meer mens.

En skoap vandaag termijnbepaling!

Jantina volgende week een echo *O*
pi_150698634
Ik heb n voedingsbh v Noppies geloof ik. Dat is niet zo'n dun drellending hoor. Is gewoon licht voorgevormd. En er zit zo'n haakje voor, zodat je de boel kan openklappen.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:11:01 #239
259886 pessie
pi_150698835
Zag trouwens dat die onderste te verkrijgen is tot maat 95K
Linkje
  maandag 16 maart 2015 @ 15:13:47 #240
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150698958
Ik vind voorgevormde beha's nu echt 3x niks. Cup F is al groot genoeg van zichzelf :@. Degenen die ik nog heb van de borstvoedingstijd van J zijn ook zonder beugel, dat was in t begin toch fijner, als je zo'n ding dag en nacht aanhebt...
pi_150699064
MM nog een jongetje *O* leuk! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 16 maart 2015 @ 15:31:48 #242
259886 pessie
pi_150699713
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind voorgevormde beha's nu echt 3x niks. Cup F is al groot genoeg van zichzelf :@. Degenen die ik nog heb van de borstvoedingstijd van J zijn ook zonder beugel, dat was in t begin toch fijner, als je zo'n ding dag en nacht aanhebt...
Ik ben het echt met je eens dat 's nachts een soepele echt veel fijner is!
Maar faptist dacht dat er uitsluitend spuuglelijke voedingsBH's te vinden zijn, dus wilde even laten zien dat er best iets meer op de markt is dan Hema en Livera eigen merk (echt die verkoopster van de laatste "zo leuk, tegenwoordig zijn ze niet meer uitsluitend in zwart en wit maar ook in rood!" :') )
Ik vond de carriwell fijn 's nachts.
pi_150699908
Ik kan me niet voorstellen 'snachts een bh te dragen!

eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels 8)7 ...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
  maandag 16 maart 2015 @ 15:38:45 #244
259886 pessie
pi_150699980
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

eerste geval van pregnancy-brain: bij de kassa bij de supermarkt je portomonnee uit je tas willen pakken, en er achter komen dat hij nog thuis ligt, in het bakje met sleutels 8)7 ...bye bye lekkere banaan en snoepjes..
Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatig ;)

En vaak is het zo dat je de eerste tijd voeding lekt 's nachts, praktisch dus om een BH te dragen met kompressen. Houdt je bed droog ;) . Maar dan is het wel fijn om een comfortabele te hebben.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:45:55 #245
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150700303
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef pessie het volgende:

[..]

Whaha, geloof me, als je een baby hebt vergeet je je portemonnaie nog wel regelmatig ;)

En vaak is het zo dat je de eerste tijd voeding lekt 's nachts, praktisch dus om een BH te dragen met kompressen. Houdt je bed droog ;) . Maar dan is het wel fijn om een comfortabele te hebben.
Dit idd, en om bij eventuele stuwing zakjes met bevroren/ koude appelstroop in te stoppen.... Of gewoon zodat alles niet door t bed heen zwabbert als er kraambezoek aan je (ziekenhuis)bed staat omdat t een andere tijd blijkt te zijn dan je dacht ;)
pi_150700697
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja.... :?
  maandag 16 maart 2015 @ 15:58:00 #247
259886 pessie
pi_150700757
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Haha herkenbaar. Ik had vandaag dat ik kip wilde kopen voor het avondeten, toen bedacht ik me onderweg dat zalm misschien gezonder was, dus naar de visboer zalm kopen. Daarna op weg terug naar huis dacht ik ineens, shit ik moet nog kip kopen voor het avondeten, dus kip kopen. Thuisgekomen pak ik beiden uit en denk....tja.... :?
Hahahahahahahahahaha! Die vind ik echt geniaal.
Maar wel herkenbaar :') al denk ik bij alles "heb ik nog wel" waarna ik man naar de winkel kan sturen wegens gebrek aan ingrediënten
pi_150700779
Jippie alles goed. 1 dag vooruit gezet, prima! 8 oktober nu i.p.v. 9.
L is van 18 oktober, dus ik hoop heel erg dat ik niet over tijd ga lopen :D

Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij O+
pi_150700812
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:

Was erg leuk de echo, het was bij de VK zelf i.p.v. het ziekenhuis. Wat een verschil!
Kreeg mega veel foto's mee en ze nam alle tijd en ik kreeg zelfs 3D beelden te zien (heel bijzonder nog als het zo klein is) Ben helemaal blij O+
O+
  maandag 16 maart 2015 @ 16:02:49 #250
259886 pessie
pi_150700968
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Skoap het volgende:

Fijn!!! *O* En wat een luxe apparaat heeft je VK!
pi_150701181
Fijn Skoap!! *O*
pi_150701209
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef faptist het volgende:
Mega tetten
Hier zijn ze gewoon hetzelfde gebleven. Nouja. Ze zijn de ene dag hard en dan passen ze niet meer mooi. De andere dag zijn ze slapper en dan passen ze weer goed.
Ik stel voedingsbh's kopen uit. Ik vind ze spuuglelijk. En omdat ik slappe borsten heb die een beetje hangen wil ik gewoon padded bh's en die zijn er niet.
Elke nacht denk ik 'morgen ga ik naar de bh winkel', maar komt er niet van. Stom stom.
Ik heb ook al meerdere malen bh's via websites gekocht maar ze passen me gewoon niet.

Check.
Plafonds zijn stofvrij.
Enige wat ik nog zou kunnen doen is m'n voorraadkast uitzoeken,bovenop m'n keukenkastjes en koelkast schoonmaken, lamp van het plafond halen en soppen.. Dat soort dingen. Dingen die eigenlijk wat te gevaarlijk vind. Ik wil niet meer op een ladder staan -> evenwicht is soms ver te zoeken.

Noppies heeft padded voedingsbh's. Ik weet alleen niet tot welke maat.
pi_150701553
Sorry pinquit, nog geen baby hier. Rond het middaguur heeft amazing ela nog een paar foto's van mijn man en mij op de hei gemaakt, ben ik nog de stad in geweest voor een cappuccino en net hebben we boodschappen gedaan.

Ik loop volgens de checklist van Stippel ook nog niet over tijd. Nesteldrang, wat is dat? ;)

Goede echo voor Skoap! Fijn!

Geen GBS voor Laura, dat scheelt antibiotica toch?

Bij Jagär en nog iemand (Edit:Kooks) (en bij mij dus) slaat de zwangerschap ademen toe toe. Altijd fijn...
pi_150701666
Fijn Skoap *O*!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150702271
Fijn Skoap!ben ff vergeetachtig maar was dat nou het atelier? Daar heb ik volgende week mijn intake
pi_150702334
Ik hou het op het moment niet bij, vanaf twee uur ben ik waardeloos, zo moe. Maar dat is mijn enige klacht gelukkig dus ik klaag niet. Ik werk op dit moment een uurtje korter,kan ik even bijkomen voor mijn man thuis komt.
Morgen tweede echo, stiekem wel heel spannend want ik heb nog steeds niet veel vertrouwen maar al meer als met zes weken
pi_150702590
Ik kan weer eens weekwisselen hier! Vergeet het meestal :+

23 weken vandaag *O*

Voel me nog steeds goed :) Combi van werk en verbouwen en zwanger is wel wat pittig, maar heb echt geen gekke dingen dus mag niet klagen!
De baby beweegt lekker veel, dus dat is een fijne gerustelling!

Fijn van de goede echo Skoap!
En spannend Cassandra, hopelijk is alles goed :)
pi_150703671
Goeie echo voor Skoap *O*

Jongetje voor MM *G* moest je omschakelen? Of heb ik het verkeerd onthouden dat jij dacht dat het een meisje werd? Twee broertjes! O+! Jongensmoeder O+

Meisje voor zomerzon! *O*

Geen GBS voor McLaura! Nog wel klachten of is dat nu ook over?

Pessie en vlindur delen zware laatste-derde-kindje-loodjes :*

Tetwise minder 'spectaculaire' groei dan de vorige keer maar niet alles past meer. Binnenkort maar even op jacht. Deze keer bijtijds. Verstelbandje is een goed idee ja, die heb ik nog liggen.

En! Volgens mij voelde ik net de baby voor het eerst O+
pi_150704169
Geheugen als een zeef vandaag maar ik doe m'n best: Een jongetje voor MM en een meisje voor Zomerzon! *O* Alle kindjes nog binnenboord. Skoap, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Wat bijzonder lijkt het me om het in zo'n stadium 3d te zien. Mineola, is het dit keer net zo speciaal om de baby te voelen? *; Wekenwissel voor IMA. Cassandra, het wordt beter, echt. Kooks, nu kan je lekker kiezen tussen je kip en zalm haha.

Ik zag iemand de vergelijking met uiers maken? Dat is precies wat ik denk iedere keer als ik in de spiegel kijk naar m'n boobs. :') Ik heb nogal een lichte huid en daar zie je nu ook nog eens extra mooi alle aderen op lopen. Net uiers.

Mijn dag is het vandaag niet. Heel slecht geslapen, bijna een paar keer in huilen uitgebarsten toen er iets tegenzat op m'n werk. Maar ik weiger op m'n werk te huilen dus toen ik net thuiskwam heb ik alles eruit gegooid.

Nieuwste ontwikkelingen? Overdag gierende honger en wanneer het tijd is om 's avonds te eten heb ik nergens meer trek in. Daarna gaat dat over in maagzuur en 's nachts wordt dat last van m'n darmen.

Ik dacht van het weekend 's nachts dat m'n man me porde. Dus die gaf ik een por terug. Niet veel later porde hij me weer. Dus ik hem weer een por terug gegeven. Bij de derde por kwam ik tot de conclusie dat het niet m'n man maar de baby was en ik man dus voor niks aan het terugporren was. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150704339
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn Skoap!ben ff vergeetachtig maar was dat nou het atelier? Daar heb ik volgende week mijn intake
Yep!
pi_150704433
Zag nog jongetje voor MM! *G*

Bijlezen gaat even niet lukken, dit wordt echt een lange dag :') . Verloskundige heeft mn bloeddruk gemeten, geloof dat ie 130/75 was ofzo. Was in ieder geval nog goed, maar voor mijn doen wel wat hoger. Maar toen maakte ze zich toch zorgen over mn astma icm de bevalling, ze gaat overleggen met de longarts om te zien of er iets aan mijn medicatie gedaan moet worden, omdat ze bang zijn voor een astma-aanval of zuurstoftekort tijdens de bevalling. Is natuurlijk druk in het ziekenhuis, arts nu weer in bespreking.. hoor zo of ik daar nog op consult moet komen straks. Sowieso ook langs HAP want toch weer verdenking op blaasontsteking..
  maandag 16 maart 2015 @ 18:07:20 #262
259886 pessie
pi_150705257
Goed dat ze het toch nog even bespreekt geval! /maar wel druk dagje zo :*

Haha Kris! Had je man er nog wat van gevoeld? En je mag altijd je dag een keer niet hebben, ook als je straks niet meer zwanger bent :*

iMA dat is inderdaad wel pittig! Wij hebben de dakkapel maar uitegesteld tot juni ;)

Mineola, heerlijk zeg!!! En binnenkort kun je hem bijna elke dag voelen O+

En Cassandra, volgens mij ben jij gewoon ontzettend zwanger en ik vertrouw op een mooie knipper voor je morgen :*
pi_150705866
Skoap, goede echo! *O* De bevestiging van een goede echo is altijd fijn! En wat leuke dat je ook al een beetje 3d hebt mogen spieken! Leuke VK ;)

Cassandra, ik zal weer aan je denken morgen, maar ook ik vertrouw net zo als Pessie op een goede echo voor jou! :*

Gevalletje, fijn dat ze het toch allemaal even onderzoeken. Wordt je urine ook getest ivm de bloeddruk? Goed dat ze nu alles even onder de loep nemen! Maar helaas wel een lange dag inderdaad!

Hier vanmorgen/vanmiddag even bij een vriendin geluncht. En toen ik thuis kwam heb ik weer eens een dutje gedaan van zo'n 2,5 uur. En toe schrok ik tegen half 6 wakker. Niet normaal, maar wel lekker! Zo eens een soepje en een broodje met kruidenkaas en sla maken!

Ben alleen vergeten te vragen of die vriendin een buikfoto wilde maken. Dus ik ga zo even kijken of het met de statief lukt. Geen spiegel hier in huis. En anders vandaag maar de 8w4d foto en houden jullie voor morgen mijn 12w foto tegoed!
Ja het is echt waar, morgen 12 weken :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150706593
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef pessie het volgende:
Goed dat ze het toch nog even bespreekt geval! /maar wel druk dagje zo :*

Haha Kris! Had je man er nog wat van gevoeld? En je mag altijd je dag een keer niet hebben, ook als je straks niet meer zwanger bent :*

iMA dat is inderdaad wel pittig! Wij hebben de dakkapel maar uitegesteld tot juni ;)

Mineola, heerlijk zeg!!! En binnenkort kun je hem bijna elke dag voelen O+

En Cassandra, volgens mij ben jij gewoon ontzettend zwanger en ik vertrouw op een mooie knipper voor je morgen :*
Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanuts ;)
Maar zou ook lekker even wachten ja.
pi_150706867
*O* voor de weekwissel van IMA! Jij bent bezig met een enorme verbouwing toch?

Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen. :)

Jagär je zou je deze week sowieso toch twee dagen ziekmelden?
pi_150706971
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:

Dutjesboks met Joyce. Ik lijk af en toe een nieuw record dutjes proberen te vestigen. 'S nachts slaap ik ongeveer drie uur en ben ik twee uur wakker, overdag slaap ik één uur en ben ik drie uur wakker. Tot een uurtje of zes, daarna ben ik klaarwakker. Gelukkig heb ik geen verplichtingen. :)

Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal wel ;)

Lekker toch, die dutjes!
pi_150707324
Skoap: *O* Fijn dat de echo goed is!!
  maandag 16 maart 2015 @ 19:02:28 #268
259886 pessie
pi_150707340
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Jep! Mensen die de foto's zien schrikken meestal wel ;)

Lekker toch, die dutjes!
Was jij het met die babykamer in de steigers?

En hier is het dakkapel+isolatie+kamers aftimmeren+styling. Al met al best een klus. Vorige zwangerschap hebben we de badkamer verbouwt :7
pi_150707863
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ach, alleen een dakkapelletje? Da's peanuts ;)
Maar zou ook lekker even wachten ja.
Waar zijn jullie mee bezig? Heb je een topic?

Wij hebben een (fatsoenlijke) zolderverdieping erop laten zetten, kaal. Verder alles zelf gedaan / aan het doen.
pi_150707951
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef pessie het volgende:

[..]

Was jij het met die babykamer in de steigers?

En hier is het dakkapel+isolatie+kamers aftimmeren+styling. Al met al best een klus. Vorige zwangerschap hebben we de badkamer verbouwt :7
Niet alleen de babykamer :D ik stuur je een linkje!
  maandag 16 maart 2015 @ 19:25:59 #271
259886 pessie
pi_150708387
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Niet alleen de babykamer :D ik stuur je een linkje!
Zeer indrukwekkend! Enne, je hebt nog geen babykamer denk ik :D Eerst maar es een dak O-)
pi_150708570
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:

Geen GBS voor McLaura! Nog wel klachten of is dat nu ook over?

Geen (of nauwelijks) klachten!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150710703
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Cholula het volgende:

ja, maar toen voelde ik me vrijdag veel beter. En vandaag voel ik me ook beter, maar ben nog steeds zo moe.

Ik vind het erg lastig om me ziek te melden, want ik ben niet ziek. Maar goed, ik heb me in 5 jaar tijd ook 3x ziekgemeld ofzo..
pi_150710910
Sticker van de vk is weer binnen! *)
Bloeddruk prima, Hb prima, Mini ligt head down (yes!) en zelfs al bibi! *O*

En we hadden een nieuwe vk en die was heel tof! :)

Als ik soms lees wat sommigen van jullie afzien voel ik me bijna bezwaard om over mijn zwangerschap te posten :@ maar ik geniet er zo intens van! O+ Kan er nu gewoon al bijna van balen dat het straks klaar is (ook al weet ik dat we er dan een baby voor terug krijgen natuurlijk O+ )

Gelukkig geloof ik niet in karma, anders zou ik me toch een helse bevalling krijgen :o :+
pi_150712903
Hey, niet zo snel posten, hou het amper bij!

Wat fijn dat het zo goed gaat Risu!

Fijn dat de echo tich de 27e al kan Jantina!

Wat lijkt me dat gek MwCactus, dat vruchtwater verliezen bij harde buiken!
Ken het wel als ik al wat moet plassen, harde buik versterkt dat gevoel dan zo lekker! (Maar lek gelukkig dan niet!)

Herkenbaar Twist, dat niet uit je woorden kunnen komen! En bedankt voor het advies :). Vk vroeg vandaag nog even of ik me nog ergens druk over maak en toen kwamen er toch een paar traantjes. Maar vind het fijn dat ik goed onder controle word gehouden (zeker vandaag) en erg fijn dat de kleine ook lekker beweeglijk is vandaag :)
Verder *O* voor je sticker! En niet schuldig voelen hoor, ik voelde me tot de laatste loodjes ook hartstikke goed!

Geen GBS McLaura, fijn!!

Goede echo voor Skoap *O*

Qua tetten, ik vind ze niet zoveel groter lijken, maar zijn toch een cupmaat of 2 gegroeid. M'n huid had het wel door, m'n tepelhoven zijn 2x zo groot en donker, met een soort stralenkrans van striae er omheen -O- . Achja, die strepen worden vast weer lichter zullen we maar zeggen en m'n buik is bespaard gebleven.
Heb nu overigens voedingsbh van Noppies aan, wilde vast 1 voedingsbh hebben en deze voorgevormde zit lekkerder dan m'n dunnere Hunkemöller bh
pi_150713158
Hoefde uiteindelijk niet naar het ziekenhuis voor longarts. M'n vader was er nog speciaal nog voor thuisgebleven ipv m'n moeder op te halen bij m'n broer en schoonzus en nichtje. Uiteindelijk heeft hij alleen urine weggebracht. Die is alleen gecontroleerd op blaasontsteking en dat was schoon. Dus nu eindelijk weer rustig en we wachten weer rustig af!
Oh en beeb is ingedaald nu, hoezee *O*!
  maandag 16 maart 2015 @ 21:01:41 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_150713234
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef faptist het volgende:
Mega tetten

Check.
Plafonds zijn stofvrij.

Ik heb Anita spacer.
Die is padded, maar wel ook beugel.
Anita gaat meestal naat grote maten, dus wellicht kan je dat checken?

/lurkt weer verder
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_150713932
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, maar toen voelde ik me vrijdag veel beter. En vandaag voel ik me ook beter, maar ben nog steeds zo moe.

Ik vind het erg lastig om me ziek te melden, want ik ben niet ziek. Maar goed, ik heb me in 5 jaar tijd ook 3x ziekgemeld ofzo..
Het is ook lastig om je ziek te melden als je 'alleen een beetje moe bent'. Aan de andere kant, nu uitrusten zorgt er misschien wel voor dat je de komende tijd er weer tegen aan kunt!
pi_150714159
Fijn dat het mee valt Gevalletje. Voel je je al wat meer gerustgesteld?

MwCactus hoe gaat het?
  maandag 16 maart 2015 @ 21:26:05 #280
259886 pessie
pi_150714698
Geval dat is een goede update van jou! En goed dat je VK wel gewoon even deze dingen wil checken. Was je baby nog niet ingedaald?

Twist, lekker van genieten en lekker posten hoe jij je voelt! We worden er ook allemaal echt niet vrolijker van als we alleen maar tegen elkaar opbieden hoe zwaar het is. Iedere zwangerschap heeft zijn mooie momenten en slechtere momenten. En ook ik heb echt wel een paar mooie momenten gehad deze zwangerschap, maar tegenwoordig is het gewoon zwaar. Maar dat betekent niet dat ik uitsluitend ga posten over hoe zwaar, daarvoor ben ik hier niet. Al is een luisterend oor soms wel heel prettig :@ . Het is voor iedereen een stuk herkenning, de onzekerheid in het begin, de eerste echo's, de eerste plopjes, de eerste kleertjes, en ook als er dingen anders gaan dan je van tevoren had bedacht.
En BIBI!

Jagar, denk om jezelf he :* niet te ver over je grenzen gaan, dan fluit je lichaam je keihard terug.
pi_150716458
Ben wel gerustgesteld hoor, zo eens kijken of ik m'n sokken uitkrijg (hoop het wel, wil douchen :') ), voelt alsof m'n voeten een stuk minder dik zijn.

En hij was nog niet ingedaald nee.. Dat wil zeggen, hij was al een tijdje bibi, tot een week of 37, toen was ie weer vrolijk bbbi.. Nu bibi weer denk ik, "goed ingedaald" iig :).

Fijn dat je baby bibi is Pessie!
  maandag 16 maart 2015 @ 21:58:09 #282
259886 pessie
pi_150716650
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Gevalletje het volgende:
Ben wel gerustgesteld hoor, zo eens kijken of ik m'n sokken uitkrijg (hoop het wel, wil douchen :') ), voelt alsof m'n voeten een stuk minder dik zijn.

En hij was nog niet ingedaald nee.. Dat wil zeggen, hij was al een tijdje bibi, tot een week of 37, toen was ie weer vrolijk bbbi.. Nu bibi weer denk ik, "goed ingedaald" iig :).

Fijn dat je baby bibi is Pessie!
Twist haar baby is BIBI ;) Mijn baby is al VIB (vast in bekken, als ik de vlos de laatste keer mocht geloven).
Ik denk eerder dat jouw baby dan ook Vast In Bekken ligt Geval.
pi_150716894
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Gevalletje het volgende:
Hoefde uiteindelijk niet naar het ziekenhuis voor longarts. M'n vader was er nog speciaal nog voor thuisgebleven ipv m'n moeder op te halen bij m'n broer en schoonzus en nichtje. Uiteindelijk heeft hij alleen urine weggebracht. Die is alleen gecontroleerd op blaasontsteking en dat was schoon. Dus nu eindelijk weer rustig en we wachten weer rustig af!
Oh en beeb is ingedaald nu, hoezee *O*!
Heb je er zelf vertrouwen in dat het goed zit met je longen? Dat is ook belangrijk natuurlijk. En jeuj voor indalen!!

Twist, geniet lekker van je zwangerschap :D Het is alleen maar fijn dat het goed gaat, daar mag je zeker blij mee zijn.

Hier alles hetzelfde, af en toe een harde buik en veel bandenpijn af en toe (ik denk tenminste dat dat het is). Ik gok echt dat ik zondag niet ga redden. De vk van vanmorgen zei zelfs dat ze misschien tot maandag wachten met inleiden (en dat kan niet, want dan is de kat jarig :') ). Ik ga voor woensdag. Lekker weer om te bevallen...
  maandag 16 maart 2015 @ 22:07:23 #284
259886 pessie
pi_150717214
Als je woensdag bevalt mag je als alles goed gaat vrijdag waarschijnlijk naar huis en kun je nog een weekje genieten van een kraamverzorgster Cactus :D klinkt dus als een goed plan :+
pi_150717324
Mijn baby is gewoon eigenwijs en ligt nog bibi, misschien past zijn grote hoofd ook niet in mijn bekken. ;)

Ik ben het met je eens dat er niet met klachten tegen elkaar opgeboden hoeft te worden, Pessie. Een luisterend oor is wel heel prettig. Ik ben me heel erg bewust dat ik het heel gemakkelijk heb (zeker nadat ik medicijnen kreeg tegen het maagzuur), maar dan vind ik het heel oneerlijk dat anderen het zwaar hebben en zelfs het gevoel hebben dat ze tekort schieten als moeder.
Overigens had ik daar van de week een gesprek over met mijn moeder. Ze was zwanger van mijn broertje toen ik acht was, ook zij dacht dat ze ons tekort deed en ik kan me daar absoluut niets van herinneren. Ik weet dat ze zwanger was, dat ik niet meer bij de bevalling mocht zijn toen hij in het vruchtwater had gepoept, maar dat mijn moeder minder beschikbaar was voor ons? Nee, daar herinner ik me dus helemaal niets van.
  maandag 16 maart 2015 @ 22:11:25 #286
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150717403
Jullie posten wel veel zeg. Ik heb niet bij kunnen lezen. Net terug uit het ziekenhuis. Vandaag eerst bh geshopt. Maat 80j, enorm dus.
Ik moest van mijn moeder en vriend naar het ziekenhuis bellen, omdat ik in 1 dag 3 kilo was aangekomen en ontzettend veel vocht vast hou! Krijg amper schoenen aan. Mijn moeder heeft me daar vandaag bij moeten helpen. Ik ben helemaal niet iemand die snel belt, maar na veel zeuren uiteindelijk gebeld en ik moest langskomen. Gelukkig alles goed met de baby's en bloed was ook allemaal goed. Waarschijnlijk drukt mijn baarmoeder een bloedvat dicht waardoor het vocht niet uit mijn benen kan. En als ik het niet vertrouw moet ik gewoon weet bellen.
Dus Cholula, ik voel me een beetje een kamerolifantje op dit moment ;)
Verder gaat het eigenlijk zijn gangetje. Veel moe, veel rusten. Dat shoppen was ook gewoon alleen de winkels waar we moesten zijn en weer weg. Ik hou het allemaal niet zo lang meer vol.
Pessie, ik zal ook nog eens kijken maar de voedingsbh's die jij zei.
pi_150717541
Kamerolifantje O+ 3 kilo in 1 dag is wel fiks inderdaad! Verstandig dat je aan de bel hebt getrokken. Als je nu een fijne voedingsbeha hebt gevonden dan kun je de volgende keer dezelfde misschien online bestellen? Scheelt weer een rondje stad.
pi_150718085
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef pessie het volgende:
Als je woensdag bevalt mag je als alles goed gaat vrijdag waarschijnlijk naar huis en kun je nog een weekje genieten van een kraamverzorgster Cactus :D klinkt dus als een goed plan :+
Zo snel al ja? Dan ga ik voor woensdag :D
  maandag 16 maart 2015 @ 22:49:03 #289
360012 Shopaholic1984
pi_150718896
Ja, de arts had vrijdag wel gezegd dat ik wat meer aan mocht komen, maar 3 kilo in 1 dag zonder gek te eten en drinken vond ik ook wel een beetje te veel!
Volgende keer kan ik inderdaad online bestellen. Maar wilde even seker weten of hij goed zat. En welke maat ik nodig had. Aangezien merken onderling kunnen verschillen. In ieder geval blij dat ik er 1 heb gevonden in mijn maat.
  maandag 16 maart 2015 @ 23:00:52 #290
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150719273
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:01 schreef pessie het volgende:
Faptist, zijn dit soort modellen niet iets voor jou?

SPOILER
Holy moly.. wat een prijs.. daar moet ik nog even aan wennen. ik weet dat ik het nodig heb dus ik zal wel moeten, maar au!

quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb n voedingsbh v Noppies geloof ik. Dat is niet zo'n dun drellending hoor. Is gewoon licht voorgevormd. En er zit zo'n haakje voor, zodat je de boel kan openklappen.
Die pasvorm zit bij mij dus niet goed. Zo jammer.
Mijn borsten gaan dan te veel naar de zijkant en dat ziet er echt lelijk uit onder een shirtje.

# anita bh's kan ik ook nog even naar kijken.

Mineola,
wat spannend en leuk om je baby'tje voor het eerst te voelen :)
Mijlpaal *o*

Krisv
Iedereen heeft zulke dagen erbij zitten. heel herkenbaar.
Probeer het niet altijd bij je partner te droppen he.. ;-)

In mijn buik wordt het voor mn beeb een beetje te krap zo te voelen.
Wat heeft zo'n kleintje toch al een kracht he. Ongelofelijk.
Mijn buik staat nu zo ver naar voren en is echt keihard.
Bedklossen zijn opgehaald bij de zorgwinkel dus morgen gaan die ellendige dingen eronder.
Moet er wel voor betalen blijkbaar.. nouja.. zo gauw de kraamzorg eruit is gaan die dingen er dus ook uit.
Alles waar ik een beetje op kan besparen is helaas pindakaas momenteel (man nog steeds geen werk).

Man zit vandaag niet lekker in zn vel. Afgewezen bij een sollicitatie en terwijl ik lag bij te puffen na een loopje op de trap merkte ik dat hij een pot erwtjes kapot liet vallen.
Op dat moment hoorde ik de voorraadkastdeur dicht gegooid worden met wat weggemoffelde scheldwoorden en een man die riep: ' ik ruim het vanavond op. Ik barst van de koppijn'.
Niet echt het moment om dan iets te zeggen, geloof ik.
ik leer het wel :)
pi_150719436
Lekker Skoap, goeie echo in the pocket! *O*

En Mineola heeft de baby gevoeld, wow! ^O^

En Cassandra87, wat spannend, je tweede echo...! Ga aan je denken!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 02:22:34 #292
360012 Shopaholic1984
pi_150723599
Ik zwaai vanuit het ziekenhuis. Vliezen gebroken bij 31+1. Shit. Daar had ik niet op gerekend. Nu hier blijven tot de kleintjes geboren worden. Ze proberen het nog zo lang mogelijk te rekken.
pi_150723647
Dat is schrikken Shop! Ik hoop dat ze het nog een hele tijd kunnen rekken! Krijg je nu allerlei injecties?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 03:08:19 #294
360012 Shopaholic1984
pi_150723731
Sowieso longrijpinjectie gehad en als mijn harde buiken/weeën erger worden, krijg ik een infuus met remmers. Het liefst zo lang mogelijk rekken natuurlijk! Hopelijk lukt dat ook.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 03:15:51 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150723749
Sjee shop :o spannende tijd nu!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150723752
:o schrikken Shopaholoc!! Hopelijk blijven ze nog even zitten!

M'n ogen vallen half dicht maar kan niet slapen..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 03:37:52 #297
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150723814
Oei Shop! Hoewel de kans met tweelingen groter is op vroeggeboorte, toch best onverwacht, of niet? Snel een knoop doorhakken wat betreft de namen! :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')