Bedankt voor de felicitaties!! Roze wolkje is compleet nu.
Afgelopen vrijdag dus 20-weken echo gehad. Alles goed met onze meid. Alleen ze vermoeden wel suiker bij mij omdat de buikomtrek op P97 zit. Schedelomtrek en dijbeen waren precies gemiddeld.
Dus nu afspraak maken voor de suikertest bij 26 weken.
Ik hoopte die te kunnen omzeilen want ik had nog niemand er iets over horen zeggen. Maar helaas...
Vandaag meteen al een koffiekoek afgeslagen op mijn werk. Je weet maar nooit.
Maar nu kunnen we wel bij 30 weken nog een keer kijken omdat ze dan nog een groeiecho willen doen. Toch wel een fijn gevoel.
Ff bijgelezen:
MwCactus nog steeds stabiel gelukkig. Fijn dat je nu lekker thuis bent! Lekker nog even relaxen tot de weeen echt beginnen. Benieuwd naar de CTG!
Gevalletje het geeft niks om onzeker te zijn hoor. Dat is helemaal geen gezeur en dat houdt iedereen wel. Ik denk ook dat ik pas helemaal zeker ben dat alles goed is gegaan als ik een mooie roze baby op mijn buik heb liggen na de bevalling. Komt allemaal goed!
Ggirl Hormonen mag je nu lekker laten gaan hoor. Daar kan je nu nog gebruik van maken.
Al probeer ik wel in ieder geval de dag erna mijn excuses aan te bieden. Haha.
Ik merk wel dat het bij mij erger is als ik me ergens zorgen over maak. Donderdag was geen goede dag voor mij dus. Want maakte me wel zorgen over de echo. De volgende dag ook netjes mijn excuses aangeboden aan schoonzus die ik wat bozige antwoorden op berichtjes had gestuurd.
Shop, ik zit ook al op 2 cupmaten groter. Gelukkig groeien ze nu even niet meer. Dat was het eerste wat ging groeien bij mij. Bij 19 weken zag ik pas dat mijn buik eindelijk verder uit ging steken dan mijn borsten...

Dat was een hele verandering.
Ik probeer nog wel gewone BH's te dragen nu. Voelt toch net even wat sexier dan die voedingsBH's.