abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150688412
Het gaat hier nog prima! Frits zit nog in de buik en ik denk niet dat hij vandaag zichzelf aan de wereld laat zien.

Spannend dat gerommel Cactus! Ben benieuwd wat de CTG laat zien.

Mijn gegroeide borsten waren een zwangerschapsding voor ik überhaupt positief testte. Ik raad wel echt iedereen aan om passende beha's te kopen, ik voelde me daardoor een stuk prettiger.

Volkomen terechte hormonen Ggirl! Ik zou ook niet heel erg geamuseerd zijn. maar ik ben dus zo'n muts die vervolgens na een uitbarsting haar excuses aanbiedt, tot groot vermaak van mijn man.

Hoe voel je je Shop? Veel plezier met shoppen!
pi_150688418
Gevalletje, dat is echt geen gezeur hoor. Een zwangerschap is gewoon ook best eng, zeker als je van dichtbij iets engs hebt meegemaakt.

Ggirl, af en toe moet je de hormonen lekker laten gaan hoor. Daar zijn ze voor ;)

Cactus, ik denk zomaar dat je zondag niet gaat halen. Ben benieuwd naar de CTG zometeen!

Mijn borsten zijn eigenlijk helemaal niet gegroeid sinds de zwangerschap, maar ik ben blij toe want ze zijn al groot genoeg.

Ik ben vandaag 8 maanden zwanger! Nog maar een paar weekjes te gaan, komt nu ineens wel dichtbij.
pi_150688689
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Gevalletje, mag er bij mij een meisje achter mijn naam? :)
Nu ff bijlezen...
Een meisje! Gefeliciteerd
pi_150688827
Hoe is het eigenlijk met LuDann?
pi_150688936
Ik vroeg me ook af hoe het met LuDann gaat!

Een meisje voor zomerzon! Leuk!
pi_150689242
Een meisje voor Zomerzon! Wat leuk!

En inderdaad ik mis LuDann ook! Hoop dat alles goed gaat!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:24:55 #182
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150689344
Zomerzon wat leuk! Gefeliicteerd!!!

Cholula nog steeds geen frits dus :D Kun je jezelf nog een beetje vermaken of begin je wel heel nieuwsgierig te worden?

Fan, de eindstreep is in zicht!

Nou Cactus, ben benieuwd wat de CTG je laat zien.

Vanochtend man de kinderen laten doen en ik heb uitgeslapen :@ nou ja, zorgt ervoor dat ik er vanmiddag wel gewoon voor ze kan zijn, is toch ook wel heel handig.

Vanmorgen met mijn zus gebeld, mijn man heeft afgelopen weekend mijn familie toch maar eens duidelijk ingelicht. Zijn we niet zo goed in. Ze is er wel van geschrokken, we spreken elkaar elke week maar ik praat er niet zo makkelijk over, dat het allemaal wel moeizaam gaat. Nou ja, ze zijn in ieder geval op de hoogte voor het familieweekend dus komend weekend wordt ik door 6 broers en zussen in de watten gelegd O-) (nee hoor, ik zal wel wat meer met rust gelaten worden dan anders, dat is ook prettig).

Shop, ik denk dat jij beter wel een beetje kunt kijken naar voedingsBH's, ken je die van carriwell? Die zijn goed rekbaar en best stevig. Zeker in het begin erg handig (later wilde ik graag iets eleganters).
pi_150689472
Ik heb ook uitgeslapen O+
Manlief werkt vanaf vandaag 2 dagen thuis en heeft de jongens naar school gebracht O+
En straks haalt hij ze op en brengt en haalt de oudste dan vanmiddag weer. Zo fijn.
Ik ben pas om 09:00 wakker geworden :D

Met mij gaat het niet zo goed, vind het enorm zwaar en niet alleen vanwege mn bekken. Zie het vaak behoorlijk somber in en ik ben heel snel geïrriteerd om alles -O-
Het is aftellen. Echt aftellen. Ik hoop zo dat het daarna allemaal weer beter gaat.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 16 maart 2015 @ 10:37:03 #184
259886 pessie
pi_150689649
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Vlindur het volgende:
Manlief werkt vanaf vandaag 2 dagen thuis en heeft de jongens naar school gebracht O+
En straks haalt hij ze op en brengt en haalt de oudste dan vanmiddag weer. Zo fijn.

Met mij gaat het niet zo goed, vind het enorm zwaar en niet alleen vanwege mn bekken. Zie het vaak behoorlijk somber in en ik ben heel snel geïrriteerd om alles -O-
Het is aftellen. Echt aftellen. Ik hoop zo dat het daarna allemaal weer beter gaat.

Ik ken je gevoel. Het is niet alleen het bekken maar alles eromheen. Dat bekken beperkt je ook in alles. Alles wat normaal is, is nu niet normaal, en dat is moeilijk. Tip van mijn fysio, blijf laag belastbaar in de eerste 4-6 weken na de bevalling, daarna gaat je herstel dan zo ontzettend veel makkelijker!!! En verder heb je ook nog de gewone zwangerschapshormonen, dat is ook al veel om mee te dealen. En dan onzekerheid over jullie bloed. Het is ook gewoon veel :* Hang in there, er komt echt echt echt een einde aan en over een half jaar ziet je leven er weer heel anders uit.
Ik tel tegenwoordig af naar de 37 weken :') en ik hoop dat ze me dan gaan verlossen (dat gaat zomaar niet, dat weet ik, maar ik hou wel hoop)
  maandag 16 maart 2015 @ 10:42:26 #185
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150689816
Bedankt voor de felicitaties!! Roze wolkje is compleet nu. *O*
Afgelopen vrijdag dus 20-weken echo gehad. Alles goed met onze meid. Alleen ze vermoeden wel suiker bij mij omdat de buikomtrek op P97 zit. Schedelomtrek en dijbeen waren precies gemiddeld.
Dus nu afspraak maken voor de suikertest bij 26 weken. ;(
Ik hoopte die te kunnen omzeilen want ik had nog niemand er iets over horen zeggen. Maar helaas... }:|
Vandaag meteen al een koffiekoek afgeslagen op mijn werk. Je weet maar nooit. :@
Maar nu kunnen we wel bij 30 weken nog een keer kijken omdat ze dan nog een groeiecho willen doen. Toch wel een fijn gevoel.

Ff bijgelezen:
MwCactus nog steeds stabiel gelukkig. Fijn dat je nu lekker thuis bent! Lekker nog even relaxen tot de weeen echt beginnen. Benieuwd naar de CTG!

Gevalletje het geeft niks om onzeker te zijn hoor. Dat is helemaal geen gezeur en dat houdt iedereen wel. Ik denk ook dat ik pas helemaal zeker ben dat alles goed is gegaan als ik een mooie roze baby op mijn buik heb liggen na de bevalling. Komt allemaal goed!

Ggirl Hormonen mag je nu lekker laten gaan hoor. Daar kan je nu nog gebruik van maken. ;)
Al probeer ik wel in ieder geval de dag erna mijn excuses aan te bieden. Haha.
Ik merk wel dat het bij mij erger is als ik me ergens zorgen over maak. Donderdag was geen goede dag voor mij dus. Want maakte me wel zorgen over de echo. De volgende dag ook netjes mijn excuses aangeboden aan schoonzus die ik wat bozige antwoorden op berichtjes had gestuurd. :@

Shop, ik zit ook al op 2 cupmaten groter. Gelukkig groeien ze nu even niet meer. Dat was het eerste wat ging groeien bij mij. Bij 19 weken zag ik pas dat mijn buik eindelijk verder uit ging steken dan mijn borsten... :X Dat was een hele verandering.
Ik probeer nog wel gewone BH's te dragen nu. Voelt toch net even wat sexier dan die voedingsBH's.
Oost west, mij best.
pi_150689986
Wat leuk Zomerzon, een meisje! *O*

Ik zit hier net op tieten 1.1 of zo. :') Wel wat voller geworden, maar niet veel. Is maar goed ook, want dat past totaal niet bij mijn figuur.

Sinds afgelopen nacht heb ik ineens last van kramp in m'n darmen. ;( Ik hoef niet naar het toilet, ik ben ook niet verstopt o.i.d. maar het is gewoon best pijnlijk. Herkenbaar voor iemand? Ik ben nu bijna 32 weken. Meestal is het als ik wakker wordt 's ochtends weer over, maar vandaag dus niet. Zit hier nu op m'n werk een beetje voorovergebogen les te geven, maar het gaat niet van harte. Gelukkig een kort dagje vandaag i.v.m. toetsweek examenklassen.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:48:48 #187
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150689990
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Vlindur het volgende:

Dikke :* en knuffel!
Ik heb nog geen laatste loodjes van een zwangerschap meegemaakt, maar ik kan het me goed voorstellen dat je er een beetje doorheen zit met alles er omheen. Neem lekker je rust en spui al je frustraties hier maar. Fijn dat je (8> lekker thuis werkt en voor de kids zorgt!
Oost west, mij best.
pi_150690114
:* Voor Vlindur en pessie. Het wordt sowieso zwaarder natuurlijk en jullie hebben al kleintjes rondlopen, respect. Gelukkig doe je het ergens voor. O+
pi_150690349
:* Vlindur en Pessie! Ik kan me niet indenken hoe pittig het voor jullie is. Fijn dat jullie mannen vandaag het één en ander overnemen, maar ik kan me goed voorstellen dat je tegen de rest van de tijd op ziet!
pi_150690475
:* voor de dames die het nodig hebben.

*O* een dochter voor Zomerzon!
pi_150690788
*O* 39 weken vandaag!

*O* voor de 8 maanden van Fannetje!

Hormonen horen erbij hoor Ggirl, heel begrijpelijk ;)

Gerommel bij MwCactus, spannend, ben benieuwd!

Wordt misschien nog wel spannend inderdaad wie de volgende gouden babysticker krijgt :P

Meisje voor Zomerzon! Goede SEO! *O* jammer van het vermoeden op suikerziekte..
Kan de OP niet meer aanpassen, misschien als er straks nog een modje langskomt ;)

Fijn dat je nu een rustig familieweekend hebt Pessie, klinkt sowieso al vermoeiend :P

:* voor Vlindur en Pessie, lijkt me erg zwaar, zoveel pijn en klachten..

Niet echt uitgeslapen vandaag, lag er na de benauwde nacht laat in dus had ook pas later gisternacht echt slaap. Werd vrij vroeg weer wakker door buikpijn, zo'n gevoel alsof je elk moment ongesteld kan worden, heb een hekel aan dat gevoel :P. Ook wat last van lage rugpijn. Voel me weer wat beter, dus zo nog maar proberen een dutje te doen. Bel daarna de vk wel weer (hoezee, geen weekend meer!), toen ik uit bed stapte voelde ik letterlijk het vocht in m'n voeten klotsen, heel raar gevoel!
pi_150690792
Lief van jullie :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 16 maart 2015 @ 11:27:02 #193
259886 pessie
pi_150690972
Nou Geval, zo te horen wordt het een strijd tussen jou, Cholula en mevrouw Cactus :D (Al begin ik een klein vermoeden te hebben dat mevrouw Cactus wellicht vandaag of morgen zich meld met baby).

En bedankt iedereen :@

En vermoeiend familieweekend hoe kom je erbij :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een poging doen op de fiets te stappen en mijn dochter van de psz halen.
  maandag 16 maart 2015 @ 11:34:57 #194
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150691172
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef Gevalletje het volgende:
Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
Gevalletje, achter mijn naam mag een jongetje O+

Vandaag geslachtsbepalingsecho gehad dus, hij is helemaal in orde, en J. wordt dus grote broer van een jongetje :D

Verder, hang in there dames die het lastig hebben. Lijkt me ontzettend klote, lichamelijk minder kunnen/ pijn hebben. Hopelijk kunnen familie en vrienden jullie helpen het iets makkelijker te maken.

Ik ga nu weer snel aan t werk, maar moest dit nieuws even meteen delen natuurlijk :) ;) :D
pi_150691191
oh wat leuk mousemicky! Broertjes. O+

En zomerzon een meisje! *O*
pi_150691280
Twee jongetjes, wat leuk MM!

Succes met op de fiets stappen Pessie, als ik in je buurt zou wonen zou ik het graag voor je doen.

Overigens ga ik ervan uit dat Frits pas over een week komt. Cactus en Gevalletje mogen dus voor gaan ;)
pi_150691450
Een meisje voor zomerzon! *O* Balen van je vermoedelijke suiker, maar hopelijk is het op te lossen met een dieet.
Een jongetje voor mousemickey! *G* Wat fijn dat alles er goed uitzag!

Gevalletje, ben benieuwd wat de vk zegt! En jeej voor je 39 weken! *G*

:* voor pessie en Vlindur. Ik heb tijdens deze zwangerschap ook meer last van m'n bekken, maar gelukkig niet zo erg als bij jullie. Plus dat ik heel rustig kan doen omdat Anne veel op school is en ik er niet ook nog een thuis heb rondlopen. Het lijkt me heel zwaar met nog een peuter erbij. Familieweekend lijkt me ook heel pittig, al zal het vast ook gezellig zijn.
pi_150692085
Ik kom even afscheid nemen van dit topic. Y is nu een week oud ( :o ) en doet het echt super.
Borstvoeding gaat super. Eigenlijk alles wel. Herstel van de keizersnede gaat ook voorspoedig. Alleen gaat het mij nog niet snel genoeg natuurlijk. Komt deels door de gebroken nachten. Dat alleen ik de voeding kan geven helpt daarin niet zo mee. Maar meestal slaapt ze weer gewoon verder na de voeding dus heb ik eigenlijk weinig te klagen.
Na een badje is ze alleen super wakker en lukt het in slaap vallen voor geen meter. Ik zit dan gerust een uur te proberen haar te laten slapen. Gelukkig hoef ik haar niet elke dag in bad te doen, en zeker niet 's nachts.
De kraamhulp blijft nog 2 extra dagen, maar daarna ben ik alleen. Heel blij met die extra dagen, al is het alleen maar om het boterhammetje op bed 's ochtends.

Ik wens jullie allemaal nog een voorspoedige zwangerschap toe en zie jullie netjes op tijd in het babytopic verschijnen. :W

Edit: oh ja, de naam komt idd van de game. ;)
pi_150692289
zomerzon! een meisje *O* Balen van de suiker, hopelijk is een dieet volgen voldoende!

MM een jongetje, broertjes O+ O+
Wat fijn dat alles er goed uitzag!

Gevalletje even een :* Ik snap je gevoelens heel goed.

:* voor Vlindur & Pessie.

Risu :W fijn dat alles zo goed gaat!
Kleine opmerking, waarom wil je haar persee laten slapen na het badje? Als ze zo wakker is na het badje is dat toch alleen maar leuk en daar moet je dan juist even van genieten zou ik zeggen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 16 maart 2015 @ 12:17:50 #200
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150692383
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:34 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Gevalletje, achter mijn naam mag een jongetje O+

Vandaag geslachtsbepalingsecho gehad dus, hij is helemaal in orde, en J. wordt dus grote broer van een jongetje :D

Verder, hang in there dames die het lastig hebben. Lijkt me ontzettend klote, lichamelijk minder kunnen/ pijn hebben. Hopelijk kunnen familie en vrienden jullie helpen het iets makkelijker te maken.

Ik ga nu weer snel aan t werk, maar moest dit nieuws even meteen delen natuurlijk :) ;) :D
Gefeliciteerd! *G* Dan is dit topic in evenwicht qua jongen/meisje. Haha.
Oost west, mij best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')