Ik leef nog
Dat was een pittig weekend met mijn neefje en nichtje, maar het was wel smelt toen mijn neefje mijn buik ineens midden in de jumbo beetpakte om met zijn neefje te kroelen
Mijn nichtje mishandeld de buik van mijn zusje, maar over de mijne wrijft en aait ze wel eens en zegt dan "WALLOHW beebie!"
Maar toch blij dat ze weer doorgegeven zijn, want mijn zus had ze echt veel te laat gebracht (kwart voor acht in de avond!) en dus de rest van de tijd helemaal van slag en pieperig en drammerig en boos van vermoeidheid, want voor ze geacclimatiseerd waren en op bed lagen.... Ze hadden ook mega veel speelgoed meegegeven, omdat ze zich schuldig voelde dat ze zo lang van de kids afgingen ofzo

Dat stond heel het weekend in een hoekje, want bootjes leren vouwen en dan ook daadwerkelijk kijken of ze kunnen drijven en varen in de vijver is de bom!
Zelf amper geslapen, want mijn nichtje was steeds in haar slaap aan het gillen JAAAAAAAAAAAAAhhhh, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEheeeeeeeeeeeej! Waardoor ik een sprint trok naar de logeerkamer om vervolgens een slaperige "wat doe je?" te krijgen, omdat ze wakker van mij werd

En dan babykicks aan de binnenkant die steeds sterker worden...
Gisterenavond vroeg naar bed gegaan en vandaag lekker kunnen uitslapen

Dan voel je je toch een ander mens.
--------------
Ik las iets over mijlpaal der mijlpalen

Die komt lekker op eigen tempo met al het geweld wat erbij komt kijken

Niets geen karma! Het zit gewoon zo fijn bij mama in de buik

Ik hoop dat de gebakjes lekker waren.
@Joycie: ik zat al te zoeken naar een mooie buikfoto van je in het topic. Ik ben er erg nieuwsgierig naar. Zelf ben ik ook forser en wat kritischer naar mijn buikvetjes vs babybuikje kijken, maar het is echt wel de moeite waard om de plaatjes te schieten

Is het niet voor hier, dan zeker voor je eigen documentatie

Lijkt me gek om een max aantal dagen water te gutsen uit je buik en te weten dat je baby er aan komt. Gelukkig zorgt je vrouw ook goed voor je Mevrouw Cactus!