abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2015 @ 11:27:54 #126
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150657156
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat ik iedere zoveel minuten harde buiken heb... Maar die heb ik pas 1 keer eerder gehad dus weet het niet zeker. Gelukkig komt er zo een verpleegster een CTG bij me afnemen, want ik ben heel benieuwd of het aan het rommelen is of dat de baby gewoon z'n kont steeds naar voren gooit... Ik vind het spannend!
ben benieuwd wat de verpleegkundige zegt!
Mijn man helpt me zeker met oefeningen. Maar mijn lichaam heeft nu gewoon even rust nodig. Alsof ik drie marathon s heb gelopen de afgelopen dagen. Even bijkomen. Lekker plat in bed met een boek.
pi_150657275
Hier ligt de filet americain al in de koelkast. Dinsdag eet mijn man het op om vervolgens op woensdag weer een nieuw bakje te halen bij de slager. Het bijbehorende witte puntje ligt ook al klaar....
pi_150657293
Echt, die dromen. Ik blijf er nog eens in.

Vannacht droomde ik dat er een kennis van ons bleef slapen. Hij valt op mannen. Ik sliep in L's bed en hij in ons bed, naast N. Toen ik ze welterusten ging zeggen, zag ik dat N nét quasi nonchalant de deken van zn blote kont af liet glijden. Zíjn kant op.
Dus ik: 'Moet je me misschien wat vertellen, schatje?'
N. over de zeik, ik m meegetrokken naar een gay-swingersclub of zo, maar dat was geen succes.

Echt, als ik me voorstel hoe ie die deken van zn witte billen af liet glijden, lach ik me weer een baarmoederverzakking.
pi_150657392
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat ik iedere zoveel minuten harde buiken heb... Maar die heb ik pas 1 keer eerder gehad dus weet het niet zeker. Gelukkig komt er zo een verpleegster een CTG bij me afnemen, want ik ben heel benieuwd of het aan het rommelen is of dat de baby gewoon z'n kont steeds naar voren gooit... Ik vind het spannend!
Spannend! Hopelijk gooit de baby zijn kont lekker naar voren elke keer ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 15 maart 2015 @ 11:43:30 #130
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150657465
Ik eet normaal geen vis maar ik heb deze zwangerschap juist een paar keer gerookte zalm gegeten. :D wel vers en niet uit de supermarkt. Ik zie niet in waarom je het jezelf zo moeilijk zou maken.

Spannend, MC!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150657473
Oef, spannend, mc! Hier voelden de weeën echt als golven die aan kwamen rollen, een hoogtepunt bereikten en weer wegebten.
pi_150657503
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:43 schreef Mariposas het volgende:
Ik eet normaal geen vis maar ik heb deze zwangerschap juist een paar keer gerookte zalm gegeten. :D wel vers en niet uit de supermarkt. Ik zie niet in waarom je het jezelf zo moeilijk zou maken.

Spannend, MC!
Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat de 'verse' gerookte zalm van de visboer niet eerder ergens vacuüm verpakt is geweest .
  zondag 15 maart 2015 @ 11:54:21 #133
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150657691
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat de 'verse' gerookte zalm van de visboer niet eerder ergens vacuüm verpakt is geweest .
Gaat ook om langdurig vacuüm verpakte zalm. Het vacuüm verpakken is op zich natuurlijk niet het issue. En rechtstreeks uit Scheveningen bij oa Simonis vertrouw ik wel op de kwaliteit.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150658544
Ik leef nog *O*

Dat was een pittig weekend met mijn neefje en nichtje, maar het was wel smelt toen mijn neefje mijn buik ineens midden in de jumbo beetpakte om met zijn neefje te kroelen O+
Mijn nichtje mishandeld de buik van mijn zusje, maar over de mijne wrijft en aait ze wel eens en zegt dan "WALLOHW beebie!"

Maar toch blij dat ze weer doorgegeven zijn, want mijn zus had ze echt veel te laat gebracht (kwart voor acht in de avond!) en dus de rest van de tijd helemaal van slag en pieperig en drammerig en boos van vermoeidheid, want voor ze geacclimatiseerd waren en op bed lagen.... Ze hadden ook mega veel speelgoed meegegeven, omdat ze zich schuldig voelde dat ze zo lang van de kids afgingen ofzo :') Dat stond heel het weekend in een hoekje, want bootjes leren vouwen en dan ook daadwerkelijk kijken of ze kunnen drijven en varen in de vijver is de bom! O+

Zelf amper geslapen, want mijn nichtje was steeds in haar slaap aan het gillen JAAAAAAAAAAAAAhhhh, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEheeeeeeeeeeeej! Waardoor ik een sprint trok naar de logeerkamer om vervolgens een slaperige "wat doe je?" te krijgen, omdat ze wakker van mij werd :') En dan babykicks aan de binnenkant die steeds sterker worden...
Gisterenavond vroeg naar bed gegaan en vandaag lekker kunnen uitslapen O+ Dan voel je je toch een ander mens.

--------------

Ik las iets over mijlpaal der mijlpalen *O* Die komt lekker op eigen tempo met al het geweld wat erbij komt kijken ;) Niets geen karma! Het zit gewoon zo fijn bij mama in de buik ;) Ik hoop dat de gebakjes lekker waren.

@Joycie: ik zat al te zoeken naar een mooie buikfoto van je in het topic. Ik ben er erg nieuwsgierig naar. Zelf ben ik ook forser en wat kritischer naar mijn buikvetjes vs babybuikje kijken, maar het is echt wel de moeite waard om de plaatjes te schieten ;) Is het niet voor hier, dan zeker voor je eigen documentatie :*

Lijkt me gek om een max aantal dagen water te gutsen uit je buik en te weten dat je baby er aan komt. Gelukkig zorgt je vrouw ook goed voor je Mevrouw Cactus!
Schudden voor gebruik
pi_150661274
Snel een berichtje, want ik ben moe en ga een dutje doen: geen weeën, gewoon een kont van een baby :) CTG was uit het boekje, dus lekker blijven zitten vandaag.
pi_150661574
Goed rusten Cactus!

Ik heb het al anderhalve week koud. Vooral s avonds. :{ is een zwangerschapsdingetje volgens Google. Dat had ik de vorige keer niet. Het is wel kei-irritant.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 15 maart 2015 @ 14:55:09 #137
259886 pessie
pi_150662978
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:34 schreef Cholula het volgende:
Hier ligt de filet americain al in de koelkast. Dinsdag eet mijn man het op om vervolgens op woensdag weer een nieuw bakje te halen bij de slager. Het bijbehorende witte puntje ligt ook al klaar....
klinkt goed :7

Whaha spring ! Das even schrikken dan :+

Cactus gewoon baby billetjes O+ en goede ctg!

Zo stippel! Klinkt als een flink weekend. Maar ook als lieve kinderen. Mijn middelste wil het liefste op mijn buik liggen momenteel, niet zo evident met zo'n dikke toeter :+
  zondag 15 maart 2015 @ 14:56:03 #138
259886 pessie
pi_150663013
Kuuk, geeft volgens mij een lage bloeddruk aan, ik ging dan altijd heerlijk warm douchen.
pi_150663615
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef pessie het volgende:
Kuuk, geeft volgens mij een lage bloeddruk aan, ik ging dan altijd heerlijk warm douchen.
Dat zou wel kunnen kloppen met het feit dat ik van mezelf een lage bloeddruk heb (laatst werd het ook zwart voor m'n ogen :7) . Ik las ook al een artikeltje dat door de hormonen je thermostaat in de war wordt gegooid.

Ik eet bewust ook elke 2 uur iets en altijd zoute drop bij de hand.

Het liefst kruip ik onder de wol, maar dat is ook zowat :+.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:25:55 #140
259886 pessie
pi_150664290
Daarom fleece dekentjes op de bank Kuuk 8-)
in mijn eerste trimester ging ik eens echt onderuit toen ik alleen met dochter thuis en boven was. Dat was wel even eng.
pi_150664679
Oh dat is wel spooky. Dat moeten we niet hebben. En dekentje op de bank: check!
pi_150665617
Fijn dat de CTG goed was, cactus!

Ik heb ook heel gek gedroomd, we waren op bezoek bij een zwangere vriendin in estland (daar ga ik volgend weekend ook op bezoek, dus dat klopte nog), maar ze woonde in een heeeel groot huis, dat een echt drugs-paradijs was geworden, en waar heel veel mensen rondhingen compleet van de wereld. Die droom is ook lang blijven hangen!
pi_150666090
Hehehe leuke dromen heb jij Spring :P

Gelukkig alleen een langskomend kontje MwCactus!

Druk maar zo te horen ook leuk weekend Stippel!

Vannacht nadat ik me weer goed voelde even blijven zitten, kreeg honger en ging wat eten, weer benauwd -O-. Ging gelukkig redelijk snel weer weg, maar voor ik eindelijk in bed lag was het erg laat, dus ook maar lekker lang blijven liggen. Natuurlijk is het nu zondag.. Voor alle zekerheid even navraag gedaan bij vk, kan geen kwaad voor baby, is alleen erg lastig voor mij. Morgen huisarts bellen en kijken of er wat aan medicatie gedaan moet worden nog. Niet veel zin in, krijg ik eerst assistente waarvan ik regelmatig het idee heb dat ze niet goed weet waar ze het over heeft. Dan moet ik vast een afspraak maken en dat wordt meestal ook een halve week later. Om het 30-60 min wachten in de wachtkamer dan maar even te vergeten, daarom bel ik de arts ook niet vaak.
Als ik vannacht erg benauwd word moet ik de HAP bellen. Merk het wel weer, had het een tijdje terug ook vaak en stopte toen ineens weer (maar toen werkte de Ventolin nog goed).

mn voeten lijken vandaag ook weer 2x zo dik. Zien er niet eens zo gek uit, maar heb van mezelf hele dunne, platte, pezige voetjes met hele dunne tenen. Nu lijken ze net normaal :P. Instappers die ik normaal alleen in de tuin gebruik omdat ze los genoeg zitten om ze uit te schoppen, zitten nu strak om m'n voeten, het elastiekje dat normaal los zit laat nu na 10 sec al een afdruk achter. Achja, hoort erbij, maar vind het toch best gek om te zien :P
pi_150667137
Zzzzzzzzzz
Zzzzzzzzzz
:Z
Tukje op de bank en Look who's talking kijken
  zondag 15 maart 2015 @ 16:35:54 #145
259886 pessie
pi_150667141
Geval heb je ook aan de vk verteld van je voeten?

Haha wat een droom jager!
pi_150667570
Vocht vasthouden is bij mijn vk reden om kritisch naar de bloeddruk en urine te kijken inderdaad.

Slaap lekker Daui!
pi_150668606
Ooh wat een dromen komen er weer voorbij _O-
pi_150668995
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef Gevalletje het volgende:
nnacht nadat ik me weer goed voelde even blijven zitten, kreeg honger en ging wat eten, weer benauwd . Ging gelukkig redelijk snel weer weg, maar voor ik eindelijk in bed lag was het erg laat, dus ook maar lekker lang blijven liggen. Natuurlijk is het nu zondag.. Voor alle zekerheid even navraag gedaan bij vk, kan geen kwaad voor baby, is alleen er
Ik zou dat wel even melden aan de vk. Extreem veel vocht vasthouden bij je voeten en enkels.
Schudden voor gebruik
  zondag 15 maart 2015 @ 17:56:43 #149
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150669950
Inderdaad. Even contact opnemen over dat vocht en vooral veel drinken !

Hier is het huis weer helemaal aan kant.
Ben moe, maar voldaan.

Het is echt heel gek, maar ik ben opeens zo klaar voor de bevalling en de komst van ons meisje. Gisteren hebben we toch nog besloten om wél de naam van een overleden oma te gebruiken als derde naam en sindsdien heb ik echt rust.
Alles is geregeld. Huis aan kant..

Dusse...
  zondag 15 maart 2015 @ 18:30:03 #150
259886 pessie
pi_150671094
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:56 schreef faptist het volgende:
Inderdaad. Even contact opnemen over dat vocht en vooral veel drinken !

Hier is het huis weer helemaal aan kant.
Ben moe, maar voldaan.

Het is echt heel gek, maar ik ben opeens zo klaar voor de bevalling en de komst van ons meisje. Gisteren hebben we toch nog besloten om wél de naam van een overleden oma te gebruiken als derde naam en sindsdien heb ik echt rust.
Alles is geregeld. Huis aan kant..

Dusse...
... tijd om los te gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')