abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2015 @ 01:54:50 #101
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150652394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:44 schreef Fannetje het volgende:

Shopaholic, fijn dat het geboortekaartje al klaar is. Welke namen staan daar op? Dan moet je die maar kiezen! ;)

Haha er staat nu op baby baby.
En eerst stonden er willekeurige namen op die het niet gaan worden. En de namen die we bedacht hebben, hebben ook 4 of 3 letters. Dus baby baby vult genoeg ruimte ;)
pi_150654539
Hoe zit dat met de termijnecho's? Ik zit bij mijn eerste op 8 weken. Krijg ik daarna nog een termijnecho met tien of twaalf weken?
  zondag 15 maart 2015 @ 07:26:04 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150654575
Ja, ergens tussen 10 en 12 weken de termijnecho, meestal dichter bij 10 weken, dan heb je namelijk iets meer tijd om te beslissen over eventuele combinatietest.
pi_150654810
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Haha er staat nu op baby baby.
En eerst stonden er willekeurige namen op die het niet gaan worden. En de namen die we bedacht hebben, hebben ook 4 of 3 letters. Dus baby baby vult genoeg ruimte ;)
Hmm nee, baby en baby is ook niks inderdaad :D
Als je de vier namen eens hier deelt, dan helpen we je wel met kiezen! ;)
pi_150655019
Anders gewoon langs de dokter gaan Gevalletje.

Ooooh New York O+

Baby baby is wel makkelijk en niemand kan je beschuldigen dat je ze niet uit elkaar kan houden

Faptist hoe oud is je opa?

Mevrouw Cactus en Cholula ik duim voor droombevallingen ^O^

Brrr wat is het koud buiten. Op weg naar werk om te testen en daarna effe uitwaaien op het strand.
Gistermiddag zelfs een middag tukje gedaan :D en met O+ maand twee van het zwangerschapsboek doorgelezen.
pi_150655377
@ gevalletje: oei! Daar moet je niet zo mee rond lopen hoor. Even langs de huisarts inderdaad. Heb je zo'n ventolin diskus? Die kunnen namelijk inderdaad slecht tegen vocht; misschien mag je een nieuwe halen bij je apotheek? Plus dat je, als je erg benauwd bent vaak niet de kracht in je longen hebt om de medicatie goed te inhaleren: je bent dan beter af met een aërosol..

Ik ben weer gelukkig weer wat bijgeslapen. Als ik nu ook nog zou kunnen poepen is m'n dag weer goed. :@

[ Bericht 14% gewijzigd door silliegirl op 15-03-2015 09:23:41 ]
pi_150655395
Zondag wisseldag! *O* Hier 28 weken vandaag. Bedacht me gisteren dat Baby dan gewoon over 9 weken al 'mag' komen! Ieks, dat klinkt ineens wel heel snel.
pi_150655438
@Daui: ik had een 'vroege echo' met ongeveer 8 weken, omdat ik had aangegeven de combinatietest te willen doen. Ze wilden kijken hoever ik ongeveer was ivm de volgende echo's voor de combinatietest. Die moeten binnen een bepaalde periode plaatsvinden begreep. Met 10 of 11 weken kreeg ik de termijnecho (ik dacht met gelijk een nekplooimeting, maar weet het niet meer zeker?! Mn geheugen is een zeef momenteel).

@Cholula: nog gefeli met je UD! Hopelijk komt de baby nu ook snel.

@MwCactus: oei dat lijstje met wat je wel en niet mag, is wel heel kort! Succes deze week!

@Gevalletje: hoop dat je je wat beter voelt inmiddels!

Verder ben ik het een beetje kwijt. De roze commode is wel blijven hangen :D En iemand in NY: geniet ervan!! Ben wel een beetje jaloers ;) (Hoewel ik zelf ook binnenkort op vakantie ga dus mag niet klagen haha)

Hier verder wisseldag, 23 weken nu!!
pi_150655857
Zondag wisseldag! *O* voor alle wissels!

Ik ben vandaag 36 weken. Mag ik deze week meldplicht? Anders komt dat er niet meer van...

Silliegirl, mooi hoe poepen ineens heel belangrijk kan zijn he :D Veel sinaasappelsap drinken en schommelen op de wc, holle en bolle onderrug maken (volgens mijn pufclub mevrouw).
pi_150655964
Tuurlijk mag dat MwCactus! :D
  zondag 15 maart 2015 @ 10:07:31 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150655971
Faptist wat leuk dat je opa het zo leuk vond om even te voelen. Zou toch bijzonder zijn als hij er nog is wanneer je kleintje komt.

Geval, rot dat je zoveel laat hebt. Zou wellicht toch de ha even bellen of je een nieuwe mag halen.

Daui, stond er veel nieuws in?

Vandaag minder pijn *O* maar kan merken dat mijn lichaam het zwaar heeft gehad. Totale uitputting. Dus straks weer lekker naar bed.

*O* voor de wissel dagen!
pi_150655973
Meldplicht voor MwCactus! *O*
  zondag 15 maart 2015 @ 10:08:57 #113
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150655982
Cactus lijkt me slim ;) nu je vliezen zijn gebroken kunnen je weeën ook beginnen... Al hoop ik Hein voor je dat je baby tot zondag blijft zitten :*
pi_150656340
Vervelend dat je zoveel last hebt gevalletje! Lijkt me verstandig om langs de huisarts te gaan inderdaad.

NY! Leuk!! O+

Denk je dat je man je kan helpen met de tips van de fysio, Pessie?

Hoewel ik de tip van het ananastaartje een hele goede vond is het een frambozentaartje geworden. Gisteravond gezellig met mijn man naar een comedy night geweest en daarna nog een drankje aan de bar gedaan en om half één waren we weer thuis. Hier en daar wat steken en krampen, maar die gingen ook weer voorbij.

Spannende tijd voor je Cactus! Succes met niets doen, dat lijkt me echt heel moeilijk!
pi_150656347

En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
want als er iets is waar ik op het moment trek in heb!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 15 maart 2015 @ 10:37:46 #116
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150656425
*O* 31 weken vandaag.
Gisterenavond met 2 vriendinnen lekker maar de sauna geweest. Ff lekker relaxen. Dat was heerlijk!

Ik vind ook dat MwCactus meldplicht mag hebben!!!
pi_150656562
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:

En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
Volgens mijn vk niet, het gaat juist om dat het eigeel niet rauw mag zijn.
pi_150656616
Ok.. eigenlijk wist ik dat ook wel. Heb ze dus ook maar langer laten koken door vriend.

Ik hoopte alleen op een ander antwoord ;)
pi_150656816
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. eigenlijk wist ik dat ook wel. Heb ze dus ook maar langer laten koken door vriend.

Ik hoopte alleen op een ander antwoord ;)
Vervelend he, als je ergens zin in hebt :D Zo heb ik al weken zin in zalm op een lekker donker broodje... Smaakte je harder gekookte eitje wel goed?
pi_150656860
Ik heb allemaal het idee dat ik iedere zoveel minuten harde buiken heb... Maar die heb ik pas 1 keer eerder gehad dus weet het niet zeker. Gelukkig komt er zo een verpleegster een CTG bij me afnemen, want ik ben heel benieuwd of het aan het rommelen is of dat de baby gewoon z'n kont steeds naar voren gooit... Ik vind het spannend!
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 11:12:31 #121
5428 crew  miss_sly
pi_150656900
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:

Volgens mij is het ivm salmonella dat ze hardgekookt aanraden. Salmonella kun je alleen als moeder last van krijgen, de baby wordt er niet ziek van. Kans op salmonella is tegenwoordig erg klein.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 15 maart 2015 @ 11:13:09 #122
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150656907
Ik heb ook trek in zalm :(
Maar dan op een wrap.
mijn eerste plan was om manlief dat bij de visboer te laten halen wanneer ik bevallen was, maar toen bedacht ik me dat m'n poes daar weleens van kan gaan stinken .. Daar heb ik nu wel meer last van dan normaal (eten van vis -> stinkende urine)
En gezien de kraamzorg dan een week thuis is voor controle enzo leek het me toch niet zo gepast haha.

Daui
Opa is 81. In 2013 is z'n vrouw overleden na een kort ziekbed dus alles is een beetje anders. :(
  zondag 15 maart 2015 @ 11:13:54 #123
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150656919
* zo Irritant .. Sad smiley is hier een boze smiley. Wat is de :-( dan?
  zondag 15 maart 2015 @ 11:14:34 #124
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150656934
Cactus! Wat spannend!
pi_150656991
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:07 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Vervelend he, als je ergens zin in hebt :D Zo heb ik al weken zin in zalm op een lekker donker broodje... Smaakte je harder gekookte eitje wel goed?
Oh heel vervelend. De filet, biefstuk, zalm e.d. kon ik nog wel naast me neerleggen.. Maar ik stond gewoon op met het idee: cappuccino, pistolet, ZACHT GEKOOKT EI. Naja dan maar hard. Alleen de eerst poging aan eieren was zacht.. dus ik heb eerst nog een heerlijk zacht ei mogen afpellen.. Vervolgens wel verstandig weggelegd. Maar nu is mijn hard gekookt eitje klaar. Hopelijk smaakt het me ;)

De visboer hier in de buurt verkoopt gerookte zalm die niet vacuüm verpakt is geweest, dat mag je wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')