Haha er staat nu op baby baby.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Shopaholic, fijn dat het geboortekaartje al klaar is. Welke namen staan daar op? Dan moet je die maar kiezen!
Hmm nee, baby en baby is ook niks inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2015 01:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Haha er staat nu op baby baby.
En eerst stonden er willekeurige namen op die het niet gaan worden. En de namen die we bedacht hebben, hebben ook 4 of 3 letters. Dus baby baby vult genoeg ruimte
Volgens mijn vk niet, het gaat juist om dat het eigeel niet rauw mag zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Meldplicht voor MwCactus!
En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
want als er iets is waar ik op het moment trek in heb!
Vervelend he, als je ergens zin in hebtquote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. eigenlijk wist ik dat ook wel. Heb ze dus ook maar langer laten koken door vriend.
Ik hoopte alleen op een ander antwoord
Volgens mij is het ivm salmonella dat ze hardgekookt aanraden. Salmonella kun je alleen als moeder last van krijgen, de baby wordt er niet ziek van. Kans op salmonella is tegenwoordig erg klein.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Meldplicht voor MwCactus!
En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
want als er iets is waar ik op het moment trek in heb!
Oh heel vervelend. De filet, biefstuk, zalm e.d. kon ik nog wel naast me neerleggen.. Maar ik stond gewoon op met het idee: cappuccino, pistolet, ZACHT GEKOOKT EI. Naja dan maar hard. Alleen de eerst poging aan eieren was zacht.. dus ik heb eerst nog een heerlijk zacht ei mogen afpellen.. Vervolgens wel verstandig weggelegd. Maar nu is mijn hard gekookt eitje klaar. Hopelijk smaakt het mequote:Op zondag 15 maart 2015 11:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vervelend he, als je ergens zin in hebtZo heb ik al weken zin in zalm op een lekker donker broodje... Smaakte je harder gekookte eitje wel goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |