Haha er staat nu op baby baby.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Shopaholic, fijn dat het geboortekaartje al klaar is. Welke namen staan daar op? Dan moet je die maar kiezen!
Hmm nee, baby en baby is ook niks inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2015 01:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Haha er staat nu op baby baby.
En eerst stonden er willekeurige namen op die het niet gaan worden. En de namen die we bedacht hebben, hebben ook 4 of 3 letters. Dus baby baby vult genoeg ruimte
Volgens mijn vk niet, het gaat juist om dat het eigeel niet rauw mag zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Meldplicht voor MwCactus!
En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
want als er iets is waar ik op het moment trek in heb!
Vervelend he, als je ergens zin in hebtquote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. eigenlijk wist ik dat ook wel. Heb ze dus ook maar langer laten koken door vriend.
Ik hoopte alleen op een ander antwoord
Volgens mij is het ivm salmonella dat ze hardgekookt aanraden. Salmonella kun je alleen als moeder last van krijgen, de baby wordt er niet ziek van. Kans op salmonella is tegenwoordig erg klein.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Meldplicht voor MwCactus!
En dan heb ik meteen ook een vraagje. En zacht gekookt eitje mag dat nog? Zeg maar eiwit hard eigeel zacht?
want als er iets is waar ik op het moment trek in heb!
Oh heel vervelend. De filet, biefstuk, zalm e.d. kon ik nog wel naast me neerleggen.. Maar ik stond gewoon op met het idee: cappuccino, pistolet, ZACHT GEKOOKT EI. Naja dan maar hard. Alleen de eerst poging aan eieren was zacht.. dus ik heb eerst nog een heerlijk zacht ei mogen afpellen.. Vervolgens wel verstandig weggelegd. Maar nu is mijn hard gekookt eitje klaar. Hopelijk smaakt het mequote:Op zondag 15 maart 2015 11:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vervelend he, als je ergens zin in hebtZo heb ik al weken zin in zalm op een lekker donker broodje... Smaakte je harder gekookte eitje wel goed?
ben benieuwd wat de verpleegkundige zegt!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat ik iedere zoveel minuten harde buiken heb... Maar die heb ik pas 1 keer eerder gehad dus weet het niet zeker. Gelukkig komt er zo een verpleegster een CTG bij me afnemen, want ik ben heel benieuwd of het aan het rommelen is of dat de baby gewoon z'n kont steeds naar voren gooit... Ik vind het spannend!
Spannend! Hopelijk gooit de baby zijn kont lekker naar voren elke keerquote:Op zondag 15 maart 2015 11:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat ik iedere zoveel minuten harde buiken heb... Maar die heb ik pas 1 keer eerder gehad dus weet het niet zeker. Gelukkig komt er zo een verpleegster een CTG bij me afnemen, want ik ben heel benieuwd of het aan het rommelen is of dat de baby gewoon z'n kont steeds naar voren gooit... Ik vind het spannend!
Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat de 'verse' gerookte zalm van de visboer niet eerder ergens vacuüm verpakt is geweest .quote:Op zondag 15 maart 2015 11:43 schreef Mariposas het volgende:
Ik eet normaal geen vis maar ik heb deze zwangerschap juist een paar keer gerookte zalm gegeten.wel vers en niet uit de supermarkt. Ik zie niet in waarom je het jezelf zo moeilijk zou maken.
Spannend, MC!
Gaat ook om langdurig vacuüm verpakte zalm. Het vacuüm verpakken is op zich natuurlijk niet het issue. En rechtstreeks uit Scheveningen bij oa Simonis vertrouw ik wel op de kwaliteit.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat de 'verse' gerookte zalm van de visboer niet eerder ergens vacuüm verpakt is geweest .
klinkt goedquote:Op zondag 15 maart 2015 11:34 schreef Cholula het volgende:
Hier ligt de filet americain al in de koelkast. Dinsdag eet mijn man het op om vervolgens op woensdag weer een nieuw bakje te halen bij de slager. Het bijbehorende witte puntje ligt ook al klaar....
Dat zou wel kunnen kloppen met het feit dat ik van mezelf een lage bloeddruk heb (laatst werd het ook zwart voor m'n ogenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef pessie het volgende:
Kuuk, geeft volgens mij een lage bloeddruk aan, ik ging dan altijd heerlijk warm douchen.
Ik zou dat wel even melden aan de vk. Extreem veel vocht vasthouden bij je voeten en enkels.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef Gevalletje het volgende:
nnacht nadat ik me weer goed voelde even blijven zitten, kreeg honger en ging wat eten, weer benauwd . Ging gelukkig redelijk snel weer weg, maar voor ik eindelijk in bed lag was het erg laat, dus ook maar lekker lang blijven liggen. Natuurlijk is het nu zondag.. Voor alle zekerheid even navraag gedaan bij vk, kan geen kwaad voor baby, is alleen er
... tijd om los te gaan!quote:Op zondag 15 maart 2015 17:56 schreef faptist het volgende:
Inderdaad. Even contact opnemen over dat vocht en vooral veel drinken !
Hier is het huis weer helemaal aan kant.
Ben moe, maar voldaan.
Het is echt heel gek, maar ik ben opeens zo klaar voor de bevalling en de komst van ons meisje. Gisteren hebben we toch nog besloten om wél de naam van een overleden oma te gebruiken als derde naam en sindsdien heb ik echt rust.
Alles is geregeld. Huis aan kant..
Dusse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |