Omg, waarom kwam ik daar niet opquote:
Ik claim gewoon mijn eigendom op m'n creatiesquote:
Hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Toen was al m'n geluk voor vandaag ook op. *kras
Ik vind van wel. Heb het idee dat sinds ik die van XXL neem sneller in volume toeneem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:07 schreef -Peach het volgende:
Die BCAA's, werkt dat nou eigenlijk een beetje?
Ah, tnx. Ben een beetje aan het twijfelen want in creatine (Mega Grow) zit best veel suiker en kans op vocht vasthouden. BCAA leek me nog wel een redelijk alternatief.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Heb het idee dat sinds ik die van XXL neem sneller in volume toeneem.
Ik heb hier ook crea staan, van B&F. Nooit aangeraakt dichte pot. Heb ook de keuze voor BCAA gemaakt. Ik neem 2 of 3 scoops per dag. En ik ben nu een week bezig geloof ik en heb toch wel het idee dat het massa aanzet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ah, tnx. Ben een beetje aan het twijfelen want in creatine (Mega Grow) zit best veel suiker en kans op vocht vasthouden. BCAA leek me nog wel een redelijk alternatief.
Ik heb ook 6 weken creatine van B&F gebruikt. Meer spiermassa maar ook wel wat meer buikomtrek gekregen daardoor. Staat nu al weer een tijdje in de kast.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hier ook crea staan, van B&F. Nooit aangeraakt dichte pot. Heb ook de keuze voor BCAA gemaakt. Ik neem 2 of 3 scoops per dag. En ik ben nu een week bezig geloof ik en heb toch wel het idee dat het massa aanzet.
In die mega grow zit idd wat suiker zag ik. Weet niet of je het kan hebben?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ah, tnx. Ben een beetje aan het twijfelen want in creatine (Mega Grow) zit best veel suiker en kans op vocht vasthouden. BCAA leek me nog wel een redelijk alternatief.
Die mega grow? Ja die tikt wel aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef Qwea het volgende:
waarvan suiker: 28,9 gram. Op 50g ook
tering
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die mega grow? Ja die tikt wel aan
Ja die heeft mijn vriend ook, maar past niet qua suiker/kcal...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
In die mega grow zit idd wat suiker zag ik. Weet niet of je het kan hebben?
Stoppen met bier drinken in het weekend....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:46 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja die heeft mijn vriend ook, maar past niet qua suiker/kcal...
En als je dan bier drinkt heb je er de volgende dag veel meer last van door creatine...oftewel, die megagrow staat hier weer ongebruikt in de kast![]()
Jij drinkt ook niet in het weekend tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Stoppen met bier drinken in het weekend....
Hahaha dat zei ik ook al tegen hem....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Stoppen met bier drinken in het weekend....
Nee nooitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij drinkt ook niet in het weekend toch
Dat.quote:
En dat is gemaakt door die nieuwe trainer voor die wedstrijd?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat.
Ik heb mijn voedingsschemazo even bekijken.
Jup.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En dat is gemaakt door die nieuwe trainer voor die wedstrijd?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee nooit
In het weekend wel, die paar biertjes ga ik niet laten staan. Heb veel over voor het sporten maar ga mezelf niet die paar biertjes of een patatje ontzeggen (in het weekend).
Maar het verschilt, er zitten weekenden tussen dat ik nauwelijks tot niks drink. Afgelopen weekend heb ik vrijdagavond 3 biertjes op, toen was ik het zat en ben ik naar bed gegaanen er zitten ook wel eens zaterdagen tussen dat ik met m'n zakken vol naar huis ga na het voetbal.
Het is elke dag hetzelfde. Maar dit is toch ook niet duidelijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dat is jammer
Doe eens voorbeeld dag
Ik heb maar even gebeldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:
De fock he. Dat is totaal niet duidelijk
Nope.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Staan er niet ook te behalen macro waarden bij dan? Dat dit meer een soort ideeen zijn waar je zelf je dagmenu uit moet samenstellen?
Ik niet, maar in afvallen tot we ons wegen zaten er volgens mij een paar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand ervaring met fitbit?
Dat stond er nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeldHet moeten 4 snedes spelt zijn. Of notenbrood met die zalm shizzle, of een maaltijd salade
ik moet het ff in MFP invoeren allemaal, ff lachen, wacht ff
Wat een haatvolle opmerkingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik niet, maar in afvallen tot we ons wegen zaten er volgens mij een paar.
Misschien kun je hun huidige facebook groep vinden ^^
Ha ha... Ja daar zullen ze me vast met open armen ontvangenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik niet, maar in afvallen tot we ons wegen zaten er volgens mij een paar.
Misschien kun je hun huidige facebook groep vinden ^^
Verre van.quote:
Blijf maar gezellig hier!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha ha... Ja daar zullen ze me vast met open armen ontvangen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha ha... Ja daar zullen ze me vast met open armen ontvangen
Ik heb wel eens gekeken naar die met hartslagmeter. Leek me wel gaaf, maar toen vroeg ik me af wat ik met die gegevens zou gaan doenquote:
Dat ze dat er dan ff bijzettenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeldHet moeten 4 snedes spelt zijn. Of notenbrood met die zalm shizzle, of een maaltijd salade
ik moet het ff in MFP invoeren allemaal, ff lachen, wacht ff
Ik gebruik de stappenteller van mijn aaaaiphone. Maar die is natuurljk niet helemaal accuraat. En daarbij slaap ik echt heel slecht dus ben weleens benieuwd naar of ik daar wat over mijn slaapritme mee kan uitvinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken naar die met hartslagmeter. Leek me wel gaaf, maar toen vroeg ik me af wat ik met die gegevens zou gaan doen
Heb je wel eens zo'n slaap app al geprobeerd? Heb een tijd terug eens één geinstalleerd. Of het helemaal accuraat was weet ik niet maar de tijden dat ik in slaap ben gevallen en wakker werd kwamen wel aardig over een.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gebruik de stappenteller van mijn aaaaiphone. Maar die is natuurljk niet helemaal accuraat. En daarbij slaap ik echt heel slecht dus ben weleens benieuwd naar of ik daar wat over mijn slaapritme mee kan uitvinden.
Zat aan deze te denken
https://www.fitbit.com/uk/store#i.1cuxxsh1cpqcyi
Die is niet echt precies, maar ik verwacht van deze eigenlijk dezelfde nauwkeurigheid. Volgens mij is de techniek redelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gebruik de stappenteller van mijn aaaaiphone. Maar die is natuurljk niet helemaal accuraat. En daarbij slaap ik echt heel slecht dus ben weleens benieuwd naar of ik daar wat over mijn slaapritme mee kan uitvinden.
Zat aan deze te denken
https://www.fitbit.com/uk/store#i.1cuxxsh1cpqcyi
Wtf.. ik krijg 40g nauwelijks weg, alleen als ik weet dat ik heul ver ga lopen..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef Qwea het volgende:
Mijn O alleen al100g havermout met 36g isolaat
Ja, maar ik moet vet kwijtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is dit goed of slecht? Jij at toch al zoiets?
I shit you not :quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wtf.. ik krijg 40g nauwelijks weg, alleen als ik weet dat ik heul ver ga lopen..
Sleepcyclequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n slaap app al geprobeerd? Heb een tijd terug eens één geinstalleerd. Of het helemaal accuraat was weet ik niet maar de tijden dat ik in slaap ben gevallen en wakker werd kwamen wel aardig over een.
Oh ik bedoel de charge iigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die is niet echt precies, maar ik verwacht van deze eigenlijk dezelfde nauwkeurigheid. Volgens mij is de techniek redelijk hetzelfde.
Dat slapen was inderdaad ook mijn idee
Plus je linkje werkt niet, krijg ze allemaal te zien.
Moet ik daar iedere keer dat ik in de nacht wakker wordt iets mee doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n slaap app al geprobeerd? Heb een tijd terug eens één geinstalleerd. Of het helemaal accuraat was weet ik niet maar de tijden dat ik in slaap ben gevallen en wakker werd kwamen wel aardig over een.
Nee, telefoon in de lader naast je kussen neerleggen met het scherm naar beneden. Via de accelerometer in je telefoon worden de bewegingen in je slaap gemeten. Aan de hand daarvan weet de app hoe goed je hebt geslapen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet ik daar iedere keer dat ik in de nacht wakker wordt iets mee doen?
Sleepcycle is niet gratis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee, telefoon in de lader naast je kussen neerleggen met het scherm naar beneden. Via de accelerometer in je telefoon worden de bewegingen in je slaap gemeten. Aan de hand daarvan weet de app hoe goed je hebt geslapen.
Sleepcycle is een gratis variant van.
Kan er geen gratis variant van vinden in de appstorequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee, telefoon in de lader naast je kussen neerleggen met het scherm naar beneden. Via de accelerometer in je telefoon worden de bewegingen in je slaap gemeten. Aan de hand daarvan weet de app hoe goed je hebt geslapen.
Sleepcycle is een gratis variant van.
Dan heeft Q toch gelijk en was het 'vroeger' gratisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan er geen gratis variant van vinden in de appstore
Maar klinkt leuk.
Zonder natuurlijk. Je eet de schil toch niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik had nog een vraagje voor jullie MFP goeroes: bij het invoeren van een banaan, is het dan het gewicht met of zonder schil? Want dat scheelt flink veel?
Klopt, maar dit is het zelfde verhaal als de rauwe/gekookte kipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk. Je eet de schil toch niet?
Ik kan me serieus niet voorstellen dat het voor een banaan met schil is. Overigens staat er op mijn AH budget bananen 100g =87 kcal. Dus dat komt goed overeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is het zelfde verhaal als de rauwe/gekookte kipAls ze het berekend hebben voor het gewicht inclusief schil klopt het niet. Anyway ik heb nog nooit een banaan gewogen, vul altijd maar 100 gram in voor een kleine en 150 voor een grote, maar ik was gewoon benieuwd
Naja nog een reden om zo'n fitbit aan te schaffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dan heeft Q toch gelijk en was het 'vroeger' gratisApp staat al jaren op m'n telefoon volgens mij.
Haha dat dilemma heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef Artoo het volgende:
Ik zou vandaag een rondje hardlopen, maar ik kom net van de kapper en mijn haar zit zo tof dat ik niet meer ga rennen.
Het is dat ik vanavond weg moet. Andere mensen moeten dit zien!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha dat dilemma heb ik ook wel eens gehad ja
Ik zou er 2 nemen. 1 deed geen fuck hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:05 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik 2 scoops nemen met de X-plode? Of 1 scoop?
Ja hallo. Picsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Het is dat ik vanavond weg moet. Andere mensen moeten dit zien!Nu dus maar wat lichtere inspanning, een beetje staande krachttraining voor de armen en wat pushups of zo. Dan krijg ik geen schuldgevoel en kan mijn haar mooi blijven
Pfoe dat word een groot glas zoeken dan haha, zijn aardige scheppen namelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er 2 nemen. 1 deed geen fuck hier.
Ik weets. Maar je kan toch 2 glazen met 1 scoop drinken? Moeilijke harryquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Pfoe dat word een groot glas zoeken dan haha, zijn aardige scheppen namelijk
Deze is in ieder geval niet zo vies als die mr1 vortex. Deze drink je zo wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weets. Maar je kan toch 2 glazen met 1 scoop drinken? Moeilijke harry
told yaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Deze is in ieder geval niet zo vies als die mr1 vortex. Deze drink je zo weg
Train ze!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
2 scoops op! je hoort het straks wel
Morgen m'n eerste neutrale wheyshake. Met 150 gram kwark, 300 ml water en 100 gram frambozen.quote:
Heb je je zakjes al op dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen m'n eerste neutrale wheyshake. Met 150 gram kwark, 300 ml water en 100 gram frambozen.
Nee *rilquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vet kwijtIk kan me niet voorstellen dat je dan meer moet vreten
Ik heb maar even mijn wedstrijd begeleider op FB geport.
Dit +veelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zometeen lekker eten.
Heb zin dat het weer langer licht is. Kan ik in de avond nog gaan fietsen.
Ik heb er na een kilometerteller of 20 altijd wel weer genoeg vanquote:
Ja vertel mij watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]het blijft wel een sensatieverhaal die schema's van jou
Na 20 kilometertellers?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er na een kilometerteller of 20 altijd wel weer genoeg van
quote:
Ik wandel liever dan dat ik fiets. En krijg altijd zadelpijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Na 20 kilometertellers?![]()
Nee 20 km is zo voor bij. Moet langer
Wandelen duurt zo lang voordat je ergens interessants bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wandel liever dan dat ik fiets. En krijg altijd zadelpijn![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]ondertussen is die wedstrijd straks al voorbij en heb jij eindelijk je schema klaar
Wat GAAFquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben morgen een jaar gestopt met roken en heb echt zo'n tof cadeautje gehad van mijn vriend![]()
Een poster met daarop het complete boek van Harry Potter deel 1![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het eten net op. Normaal eten we zo rond half 7/7 uur. Nooit eerder eignelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Jullie eten allemaal zo vroegmaar ja ander ritme..
Ja ik had hem al eens gezien in Londen. Maar was al blut dus niet gekocht... Altijd spijt van gehad. En nu heb ik hem gewoonquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat GAAF![]()
Ik ben op 28 feb 2 jaar gestopt
Stamppot box.. Ik had boerenkool.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, ik hadStamppot andijvie
voor het eerst in tijden. Het was awesome.
Stoppen met roken boks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik had hem al eens gezien in Londen. Maar was al blut dus niet gekocht... Altijd spijt van gehad. En nu heb ik hem gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En twee jaar goed bezig
Wat had je erbij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stamppot box.. Ik had boerenkool.
Soms wel.. Vooral als ik gezopen heb. Maar heb er nooit meer een opgestoken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stoppen met roken boks.Heb jij er nog moeite mee?
Spekjes en runderlapje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat had je erbij?
Ik had alleenspekjes
Mja, herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Soms wel.. Vooral als ik gezopen heb. Maar heb er nooit meer een opgestoken.
Ik kan dat ook niet.. Ik ben namelijk al eens gestopt geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, herkenbaar wel.
Ik heb ooit een keer met 10 liter bier in m'n flikker 1 hijs gehad. Want sommige mensen kunnen dat, gelegenheidsroken. Toen merkte ik dat ik het nog steeds lekker vond. Dat kan dus niet.
Dit!quote:
Oh ja, je moest nog een bestelling plaatsen bij XXLquote:
Lekker optijd, harry!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, je moest nog een bestelling plaatsen bij XXL
Ah vet lekker! Ik eet als ik niet s avonds ga sporten rond 8 uur, anders rond half tienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, ik hadStamppot andijvie
voor het eerst in tijden. Het was awesome.
Als het aan mij zou liggen zou ik nog later eten hoor. Zeg maar Mediterrane tijd, zo tussen 8 en half 10, maar ja, wederhelft wil dat nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah vet lekker! Ik eet als ik niet s avonds ga sporten rond 8 uur, anders rond half tien
Zakjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had linzensoep (uit zak) en een hard speltbroodje met zelfgemaakte tonijnsalade.. Ook lekker!
En ik eet denk ik het liefste rond 7u half 8 maar dan ben ik nog omderweg. Voordeel van laat eten is wel dat je niet meer erna snackbehoefte hebt..
Tja, als jij elke dag om half 8 thuis bent en rond 10u weer naar bed wilt heb je ook wel eens geen zin om te kokenquote:
Ik maak dan altijd zelf soep en die vries ik dan inquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, als jij elke dag om half 8 thuis bent en rond 10u weer naar bed wilt heb je ook wel eens geen zin om te kokenen soep is één van de dingen die best prima en gezond is uit blik/zak, hooguit wat veel zout. Zelfgemaakt is natuurlijk wel lekkerder.
quote:
Oeh, lekker.quote:
quote:
Het enige getal dat omhoog mag in deze reeksquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit topic nog vol en dan nog 1 en zitten we al weer op 50 delen
Uhuquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Maraca het volgende:
Het enige getal dat omhoog mag in deze reeks
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je je BCAA's in je shakebeker gooit en gaat schudden zonder deksel
quote:
http://lmgtfy.com/?q=onrijp+fruit+minder+suikers%3Fquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had nog een voedingsgerelateerd vraagje; zit er in onrijp fruit minder suiker dan in rijp fruit of komt het ergens anders door dat het minder zoet smaakt?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je je BCAA's in je shakebeker gooit en gaat schudden zonder deksel
I was not amusedquote:
This just gets better and betterquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]Het zit overal. Heel mijn shirt onder, het plafond, de keuken
Ben wel blij dat het geen whey was
Dit zijn van die dingen waar je later wel om kunt lachenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
I was not amusedEcht vol in mijn gezicht ook
Echt ALLES onder.
Hee, zie het als een compliment over jullie expertise over voeding in dit topicquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=onrijp+fruit+minder+suikers%3F
Oh ja, dat deed ik van de week ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, dan heb ik ook kcal technisch geen voordeel aan mijn vieze niet rijpe peer uit mijn ontbijt
Lijstje:
O: overnight oats met water en peer en kaneel en wat rozijnen
T: babybel, brosse eierkoek, appel
L: manti pastaatjes met turkse worst en tomatensaus
T: banaan, 200g roeryoghurt en een danoontje door elkaar met honing en wat cacao nibs
S: 30-40 min hardlopen
D: weet nog niet, zin in andijvie stamppot
Meh!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, die roestige metaalsplinter die ik gisteren in m'n vinger had en er daarna uitgeprutst heb, ja? Dat is nu ontstoken. FML
Zou je hem dan beter gewoon niet opetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, dan heb ik ook kcal technisch geen voordeel aan mijn vieze niet rijpe peer uit mijn ontbijt
Ja. Ik hoop dat m'n lijf gewoon snapt dat ZELF op te lossen. We'll see.quote:
Gaat zo moeilijk met overnight oats hequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou je hem dan beter gewoon niet opetenLiever iets lekkers met ietsjes meer kcal dan iets minder lekkers met iets minder
Komt vast goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat m'n lijf gewoon snapt dat ZELF op te lossen. We'll see.
Zo begreep ik het niet hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk met overnight oats heZat al een nachtje in mijn ontbijt te weken.
Het is niet alsof ik EXPRES vieze peren aan het eten ben om calorieen te besparen mensen, dan hebben jullie echt nog weinig van mij begrepen
Oquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk met overnight oats heZat al een nachtje in mijn ontbijt te weken.
Het is niet alsof ik EXPRES vieze peren aan het eten ben om calorieen te besparen mensen, dan hebben jullie echt nog weinig van mij begrepen
Ja, ga ik wel van uit. Voor nu zit het gewoon op een irritante plek.quote:
Dat doe 'ie dan toch? Er uit etteren, dat kreng!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was om 6:30 wel redelijk fris. Ik stap binnen 5 min de deur uit, dus ff wachten en dat weet je de actuele temp hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel van uit. Voor nu zit het gewoon op een irritante plek.
Zeg, is het eigenlijk koud buiten? Ik ben zo'n idioot die binnen ziet dat de zon schijnt en dan zonder jas naar buiten gaat.
Ik heb m er zelf al uitgeprutst gisteren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat doe 'ie dan toch? Er uit etteren, dat kreng!
Ja, dankquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het was om 6:30 wel redelijk fris. Ik stap binnen 5 min de deur uit, dus ff wachten en dat weet je de actuele temp hier
Doe eens liefquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dankDan is het hier minimaal 2 graden waren en gevoelstechnisch bijna 10.
Friesland.
Het is wel waar weet je.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe eens lief
Fryslân boppe!
Dan is het hier wel lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
I know
Het is hier drie graden met redelijke koude wind.
Op het moment zelf moest ik ook wel even glimlachen stiekem. Vooral omdat Mo van de week nog zei "Q, dat gaat fout he. Met je geshake..."quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waar je later wel om kunt lachenAls het mij was overkomen zou het ook even duren voordat ik de humor ervan kan inzien
Ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat deed ik van de week ook.
Betadine erop. En weken in biotex. Goed schoonhouden, niet meer aanzitten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja en nee. Ligt eraan wat je gaat doen. Ik ging hardlopen. Met jas aan. Dat was tyfus heetquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel van uit. Voor nu zit het gewoon op een irritante plek.
Zeg, is het eigenlijk koud buiten? Ik ben zo'n idioot die binnen ziet dat de zon schijnt en dan zonder jas naar buiten gaat.
Ja. Met water en kwark erin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige!Was het whey?
Dankjewel zuster.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Betadine erop. En weken in biotex. Goed schoonhouden, niet meer aanzitten.
http://www.buienradar.nl/weerstation/6290/Meetstation%20Twentequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Ligt eraan wat je gaat doen. Ik ging hardlopen. Met jas aan. Dat was tyfus heet
Oh tis best koudquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:20 schreef Artoo het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/weerstation/6290/Meetstation%20Twente
Yup. Best frisjes! Maar wel in de zon naar werk gefietst net, yay!quote:
Geen zuivel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef Myraela het volgende:
Havermout met alleen kaneel is echt nasty.
Havermout is altijd nastyquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef Myraela het volgende:
Havermout met alleen kaneel is echt nasty.
Ja tuurlijk wel. Met melk. Maar dan is het alsnog fucking smerig. Ik wil een slankere optie voor havermout dan altijd maar banaan en pure chocolade. Maar ik ben er nog niet achter.quote:
Ooh, ik dacht alquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Met melk. Maar dan is het alsnog fucking smerig. Ik wil een slankere optie voor havermout dan altijd maar banaan en pure chocolade. Maar ik ben er nog niet achter.
Die tikken qua kcal ook wel snel aan. Maar misschien gewoon eens proberen om te kijken hoe weinig genoeg is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht alDat is toch niet weg te krijgen
Wat dacht je van rozijnen? Daardoor krijg ik de muesli weg
Vind ik eigenlijk ook! Met kaneel en appel, of met banaan, of sinaasappel, of of of...quote:
Sinaasappel? Nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook! Met kaneel en appel, of met banaan, of sinaasappel, of of of...
Overnight vind ik echt heel smerig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
ja, met 10g rozijnen en wat kaneel een nachtje laten weken, evt nog een appel of een peer, dan is het echt net appeltaart! nouja bijna dan
Doe je dan niet teveel melk erin?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overnight vind ik echt heel smerig.dan blijft het te dun.
Gewoon evenveel als wanneer ik het warm klaarmaak. Warm vind ik echt veel lekkerder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Doe je dan niet teveel melk erin?
Oh ja maar ik maak mijn overnight ook nog warm meestal! 2 min. in de magnetron. Ik haat gewoon pannen afwassen van havermout kokenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon evenveel als wanneer ik het warm klaarmaak. Warm vind ik echt veel lekkerder.
Oh ja, dat heb je al eens verteld volgens mij. Maar wat is dan het voordeel van eerst weken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja maar ik maak mijn overnight ook nog warm meestal!
Zie de editquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je al eens verteld volgens mij. Maar wat is dan het voordeel van eerst weken?
Nice! Als je fijne recepten erin tegenkomt houd ik me zeker aanbevolen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik doe het overigens standaard in de magnetron. Ook te lui om af te wassen.Maar dan 5 minuten. Dan vind ik het fijn zacht.
En het boek havermoutje is onderweg.ik schrijf kookboek recensies voor bol.
The plot thickensquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef sandertjuh het volgende:
Is het zoiets?
http://chickslovefood.com/overnight-oatmeal/
Ja, bijvoorbeeld. Er zijn duizend varianten..quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef sandertjuh het volgende:
Is het zoiets?
http://chickslovefood.com/overnight-oatmeal/
Broodje ei?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:11 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet trouwens ook eens een ander ontbijt gaan bedenken voor mezelf. Yoghurt met muesli kan ik ondertussen ook niet meer zien
Misschien moet ik toch iets gaan proberen met havermout en whey..
Op tijd opstaan is vaak toch wel een issuequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Broodje ei?Moet je alleen wel op tijd opstaan
Zo veel werk is een broodje ei toch niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Broodje ei?Moet je alleen wel op tijd opstaan
En gekookte eit'tjes ben ik ook niet echt een fan vanquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zo veel werk is een broodje ei toch niet?Je kunt ook 's avonds vast eitjes koken en die 's ochtends choppen en ze op brood doen.
Dan bak je er een!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En gekookte eit'tjes ben ik ook niet echt een fan vanZeikerd ben ik he?
Nope ga ik morgen of vrijdag doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Als je fijne recepten erin tegenkomt houd ik me zeker aanbevolen!
Qwea had jij eigenlijk nog die vezelrijke kwarktaart gemaakt?
Moet je tegen Sandratjuh zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zo veel werk is een broodje ei toch niet?Je kunt ook 's avonds vast eitjes koken en die 's ochtends choppen en ze op brood doen.
Heh nee. Heb er zelf ook geen moeite mee. Ik sta graag 5 minuten eerder op voor breakfast's sake!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je tegen Sandratjuh zeggenVoor mij is het geen enkel probleem
Ik heb een broodje ei in onder de 3 min gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me dan weer echt bahquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
Ik doe die roggenbrood bodem vervangen door havermout bodem denk.
Oreo bodemquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
Ik doe die roggenbrood bodem vervangen door havermout bodem denk.
Precies!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Heh nee. Heb er zelf ook geen moeite mee. Ik sta graag 5 minuten eerder op voor breakfast's sake!
Neee, er moet toch iets een beetje qua structuur tegengesteld zijn aan al die kwark erbovenop.. En er zitten dadels door die roggenbroodbodem he, dus wordt wel zoet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Havermout lijkt me beter te eten dan roggebrood in ieder geval
Maar zn structuur krijg je ook wel met havermout toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neee, er moet toch iets een beetje qua structuur tegengesteld zijn aan al die kwark erbovenop.. En er zitten dadels door die roggenbroodbodem he, dus wordt wel zoet.
mij ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Havermout lijkt me beter te eten dan roggebrood in ieder geval
Oh ik dacht foto's van de keukenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef sandertjuh het volgende:
Q heb je trouwens foto's gemaakt van voordat je met BCAA's begon? En dan nu er na?
Ik heb gisteren een foto gemaakt voordat ik begon met de Post-workout. Ben benieuwd naar het verschil straks.
Ik maak elke week pics van mezelfquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef sandertjuh het volgende:
Q heb je trouwens foto's gemaakt van voordat je met BCAA's begon? En dan nu er na?
Ik heb gisteren een foto gemaakt voordat ik begon met de Post-workout. Ben benieuwd naar het verschil straks.
STFUquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die had ik ook wel willen zien, zal wel een ravage zijn geweest vanmorgen daar![]()
Zie je het verschil al een beetje? Ik heb van de week even een simpele collage gemaakt. Dan zie je het verschil wel echt goed. Anders is het bijna niet te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak elke week pics van mezelfDus ja
Vorige week zonder BCAA's nu met.
Ik vind van wel. Crunch dacht het ook te zien, toch crunch? Die pics van 2 dagen gelee ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zie je het verschil al een beetje? Ik heb van de week even een simpele collage gemaakt. Dan zie je het verschil wel echt goed. Anders is het bijna niet te zien.
Affirmativequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Crunch dacht het ook te zien, toch crunch? Die pics van 2 dagen gelee ofzo?
Ik ben ze ff aan het uitzoeken en aan het opruimen (800 picsquote:
Vind het ook niet mooiquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
http://www.nsmbl.nl/worden-spieren-gekweekt-in-de-keuken/
Wat een lelijk figuur heeft die gozer zeg..Vind dat persoonlijk echt niet mooi, doe dan de linker foto maar waar hij wat 'voller' is!
Oh en.. Jakkiequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Wat een lelijk figuur heeft die gozer zeg..Vind dat persoonlijk echt niet mooi, doe dan de linker foto maar waar hij wat 'voller' is!
Linker foto voor de winquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
+1. Ik vind links ook mooier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het ook niet mooiLijkt eerder op zichtbare abs door vermagering dan door het kweken van spieren. Dan inderdaad liever de linkerfoto
Ik vind die rechter beter dan die buffquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet zo lelijk hoor.. Een beetje minder droog zou misschien mooier zijn maar het figuur is mooi vind ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
boksquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo lelijk hoor.. Een beetje minder droog zou misschien mooier zijn maar het figuur is mooi vind ik.
Maarja mijn vriend is dan ook een lichte roeier
quote:Laten we het volgende eens met elkaar vergelijken: een jonge vrouw (25 jaar, 65 kg) wandelt door het park op een lage intensiteit (denk aan 6 km/h). Het aantal calorieën dat ze verbruikt is om en nabij 270 kcal. Door deze lage intensiteit haalt ze 60% hiervan uit vetten, dat is 162 kcal. Wetende dat 1 gram vet 9 kcal oplevert wordt er in dit geval 18 gram aan vet verband. Eens? Dezelfde vrouw gaat vervolgens joggen door het park met 9 km/h, totdat ze 6 km heeft afgelegd. De totale teller van de hoeveelheid calorieën die ze verbruikt heeft staat op plus minus 450 kcal. Door deze hogere intensiteit worden er relatief minder vetten gebruikt en meer koolhydraten. Ongeveer in de verhouding van 40% vet en 60% koolhydraten. 40% vet van 450 kcal levert 180 kcal aan vet en omgerekend naar grammen resulteert dit in 20 gram.
quote:Conclusie: Het omzetten van vetten in spieren is hetzelfde als een banaan op miraculeuze wijze omzetten in een appel. Wanneer je vet verliest, worden de spieren zichtbaar, dat is totaal iets anders dan je lichaamsvet omzetten in spieren.
Ja, nou, ik word er gallisch vanquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea!!
Leesvoer:
http://www.nsmbl.nl/besta(...)o-vs-krachttraining/
[..]
Mijne komt morgen. Als ik er niet benquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn pakket van XXL hobbelt ergens in een Postnl busje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |