Heh nee. Heb er zelf ook geen moeite mee. Ik sta graag 5 minuten eerder op voor breakfast's sake!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je tegen Sandratjuh zeggenVoor mij is het geen enkel probleem
Ik heb een broodje ei in onder de 3 min gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zo veel werk is een broodje ei toch niet?Je kunt ook 's avonds vast eitjes koken en die 's ochtends choppen en ze op brood doen.
Oh dat lijkt me dan weer echt bahquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
Ik doe die roggenbrood bodem vervangen door havermout bodem denk.
Oreo bodemquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
Ik doe die roggenbrood bodem vervangen door havermout bodem denk.
Precies!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Heh nee. Heb er zelf ook geen moeite mee. Ik sta graag 5 minuten eerder op voor breakfast's sake!
Neee, er moet toch iets een beetje qua structuur tegengesteld zijn aan al die kwark erbovenop.. En er zitten dadels door die roggenbroodbodem he, dus wordt wel zoet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Havermout lijkt me beter te eten dan roggebrood in ieder geval
Maar zn structuur krijg je ook wel met havermout toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neee, er moet toch iets een beetje qua structuur tegengesteld zijn aan al die kwark erbovenop.. En er zitten dadels door die roggenbroodbodem he, dus wordt wel zoet.
mij ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Havermout lijkt me beter te eten dan roggebrood in ieder geval
Oh ik dacht foto's van de keukenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef sandertjuh het volgende:
Q heb je trouwens foto's gemaakt van voordat je met BCAA's begon? En dan nu er na?
Ik heb gisteren een foto gemaakt voordat ik begon met de Post-workout. Ben benieuwd naar het verschil straks.
Ik maak elke week pics van mezelfquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef sandertjuh het volgende:
Q heb je trouwens foto's gemaakt van voordat je met BCAA's begon? En dan nu er na?
Ik heb gisteren een foto gemaakt voordat ik begon met de Post-workout. Ben benieuwd naar het verschil straks.
STFUquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die had ik ook wel willen zien, zal wel een ravage zijn geweest vanmorgen daar![]()
Zie je het verschil al een beetje? Ik heb van de week even een simpele collage gemaakt. Dan zie je het verschil wel echt goed. Anders is het bijna niet te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak elke week pics van mezelfDus ja
Vorige week zonder BCAA's nu met.
Ik vind van wel. Crunch dacht het ook te zien, toch crunch? Die pics van 2 dagen gelee ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zie je het verschil al een beetje? Ik heb van de week even een simpele collage gemaakt. Dan zie je het verschil wel echt goed. Anders is het bijna niet te zien.
Affirmativequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Crunch dacht het ook te zien, toch crunch? Die pics van 2 dagen gelee ofzo?
Ik ben ze ff aan het uitzoeken en aan het opruimen (800 picsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |