Vind ik eigenlijk ook! Met kaneel en appel, of met banaan, of sinaasappel, of of of...quote:
Sinaasappel? Nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook! Met kaneel en appel, of met banaan, of sinaasappel, of of of...
Overnight vind ik echt heel smerig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
ja, met 10g rozijnen en wat kaneel een nachtje laten weken, evt nog een appel of een peer, dan is het echt net appeltaart! nouja bijna dan
Doe je dan niet teveel melk erin?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overnight vind ik echt heel smerig.dan blijft het te dun.
Gewoon evenveel als wanneer ik het warm klaarmaak. Warm vind ik echt veel lekkerder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Doe je dan niet teveel melk erin?
Oh ja maar ik maak mijn overnight ook nog warm meestal! 2 min. in de magnetron. Ik haat gewoon pannen afwassen van havermout kokenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon evenveel als wanneer ik het warm klaarmaak. Warm vind ik echt veel lekkerder.
Oh ja, dat heb je al eens verteld volgens mij. Maar wat is dan het voordeel van eerst weken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja maar ik maak mijn overnight ook nog warm meestal!
Zie de editquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je al eens verteld volgens mij. Maar wat is dan het voordeel van eerst weken?
Nice! Als je fijne recepten erin tegenkomt houd ik me zeker aanbevolen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik doe het overigens standaard in de magnetron. Ook te lui om af te wassen.Maar dan 5 minuten. Dan vind ik het fijn zacht.
En het boek havermoutje is onderweg.ik schrijf kookboek recensies voor bol.
The plot thickensquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef sandertjuh het volgende:
Is het zoiets?
http://chickslovefood.com/overnight-oatmeal/
Ja, bijvoorbeeld. Er zijn duizend varianten..quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef sandertjuh het volgende:
Is het zoiets?
http://chickslovefood.com/overnight-oatmeal/
Broodje ei?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:11 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet trouwens ook eens een ander ontbijt gaan bedenken voor mezelf. Yoghurt met muesli kan ik ondertussen ook niet meer zien
Misschien moet ik toch iets gaan proberen met havermout en whey..
Op tijd opstaan is vaak toch wel een issuequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Broodje ei?Moet je alleen wel op tijd opstaan
Zo veel werk is een broodje ei toch niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Broodje ei?Moet je alleen wel op tijd opstaan
En gekookte eit'tjes ben ik ook niet echt een fan vanquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zo veel werk is een broodje ei toch niet?Je kunt ook 's avonds vast eitjes koken en die 's ochtends choppen en ze op brood doen.
Dan bak je er een!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En gekookte eit'tjes ben ik ook niet echt een fan vanZeikerd ben ik he?
Nope ga ik morgen of vrijdag doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Als je fijne recepten erin tegenkomt houd ik me zeker aanbevolen!
Qwea had jij eigenlijk nog die vezelrijke kwarktaart gemaakt?
Moet je tegen Sandratjuh zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zo veel werk is een broodje ei toch niet?Je kunt ook 's avonds vast eitjes koken en die 's ochtends choppen en ze op brood doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |