Ik heb m er zelf al uitgeprutst gisteren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat doe 'ie dan toch? Er uit etteren, dat kreng!
Ja, dankquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het was om 6:30 wel redelijk fris. Ik stap binnen 5 min de deur uit, dus ff wachten en dat weet je de actuele temp hier
Doe eens liefquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dankDan is het hier minimaal 2 graden waren en gevoelstechnisch bijna 10.
Friesland.
Het is wel waar weet je.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe eens lief
Fryslân boppe!
Dan is het hier wel lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
I know
Het is hier drie graden met redelijke koude wind.
Op het moment zelf moest ik ook wel even glimlachen stiekem. Vooral omdat Mo van de week nog zei "Q, dat gaat fout he. Met je geshake..."quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waar je later wel om kunt lachenAls het mij was overkomen zou het ook even duren voordat ik de humor ervan kan inzien
Ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat deed ik van de week ook.
Betadine erop. En weken in biotex. Goed schoonhouden, niet meer aanzitten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat m'n lijf gewoon snapt dat ZELF op te lossen. We'll see.
Ja en nee. Ligt eraan wat je gaat doen. Ik ging hardlopen. Met jas aan. Dat was tyfus heetquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel van uit. Voor nu zit het gewoon op een irritante plek.
Zeg, is het eigenlijk koud buiten? Ik ben zo'n idioot die binnen ziet dat de zon schijnt en dan zonder jas naar buiten gaat.
Ja. Met water en kwark erin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige!Was het whey?
Dankjewel zuster.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Betadine erop. En weken in biotex. Goed schoonhouden, niet meer aanzitten.
http://www.buienradar.nl/weerstation/6290/Meetstation%20Twentequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg, is het eigenlijk koud buiten? Ik ben zo'n idioot die binnen ziet dat de zon schijnt en dan zonder jas naar buiten gaat.
Ik ga nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Ligt eraan wat je gaat doen. Ik ging hardlopen. Met jas aan. Dat was tyfus heet
Oh tis best koudquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:20 schreef Artoo het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/weerstation/6290/Meetstation%20Twente
Yup. Best frisjes! Maar wel in de zon naar werk gefietst net, yay!quote:
Geen zuivel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef Myraela het volgende:
Havermout met alleen kaneel is echt nasty.
Havermout is altijd nastyquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef Myraela het volgende:
Havermout met alleen kaneel is echt nasty.
Ja tuurlijk wel. Met melk. Maar dan is het alsnog fucking smerig. Ik wil een slankere optie voor havermout dan altijd maar banaan en pure chocolade. Maar ik ben er nog niet achter.quote:
Ooh, ik dacht alquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Met melk. Maar dan is het alsnog fucking smerig. Ik wil een slankere optie voor havermout dan altijd maar banaan en pure chocolade. Maar ik ben er nog niet achter.
Die tikken qua kcal ook wel snel aan. Maar misschien gewoon eens proberen om te kijken hoe weinig genoeg is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht alDat is toch niet weg te krijgen
Wat dacht je van rozijnen? Daardoor krijg ik de muesli weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |