Zakjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had linzensoep (uit zak) en een hard speltbroodje met zelfgemaakte tonijnsalade.. Ook lekker!
En ik eet denk ik het liefste rond 7u half 8 maar dan ben ik nog omderweg. Voordeel van laat eten is wel dat je niet meer erna snackbehoefte hebt..
Tja, als jij elke dag om half 8 thuis bent en rond 10u weer naar bed wilt heb je ook wel eens geen zin om te kokenquote:
Ik maak dan altijd zelf soep en die vries ik dan inquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, als jij elke dag om half 8 thuis bent en rond 10u weer naar bed wilt heb je ook wel eens geen zin om te kokenen soep is één van de dingen die best prima en gezond is uit blik/zak, hooguit wat veel zout. Zelfgemaakt is natuurlijk wel lekkerder.
quote:
Oeh, lekker.quote:
quote:
Het enige getal dat omhoog mag in deze reeksquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit topic nog vol en dan nog 1 en zitten we al weer op 50 delen
Uhuquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Maraca het volgende:
Het enige getal dat omhoog mag in deze reeks
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je je BCAA's in je shakebeker gooit en gaat schudden zonder deksel
quote:
http://lmgtfy.com/?q=onrijp+fruit+minder+suikers%3Fquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had nog een voedingsgerelateerd vraagje; zit er in onrijp fruit minder suiker dan in rijp fruit of komt het ergens anders door dat het minder zoet smaakt?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je je BCAA's in je shakebeker gooit en gaat schudden zonder deksel
I was not amusedquote:
This just gets better and betterquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]Het zit overal. Heel mijn shirt onder, het plafond, de keuken
Ben wel blij dat het geen whey was
Dit zijn van die dingen waar je later wel om kunt lachenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
I was not amusedEcht vol in mijn gezicht ook
Echt ALLES onder.
Hee, zie het als een compliment over jullie expertise over voeding in dit topicquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=onrijp+fruit+minder+suikers%3F
Oh ja, dat deed ik van de week ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, dan heb ik ook kcal technisch geen voordeel aan mijn vieze niet rijpe peer uit mijn ontbijt
Lijstje:
O: overnight oats met water en peer en kaneel en wat rozijnen
T: babybel, brosse eierkoek, appel
L: manti pastaatjes met turkse worst en tomatensaus
T: banaan, 200g roeryoghurt en een danoontje door elkaar met honing en wat cacao nibs
S: 30-40 min hardlopen
D: weet nog niet, zin in andijvie stamppot
Meh!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, die roestige metaalsplinter die ik gisteren in m'n vinger had en er daarna uitgeprutst heb, ja? Dat is nu ontstoken. FML
Zou je hem dan beter gewoon niet opetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, dan heb ik ook kcal technisch geen voordeel aan mijn vieze niet rijpe peer uit mijn ontbijt
Ja. Ik hoop dat m'n lijf gewoon snapt dat ZELF op te lossen. We'll see.quote:
Gaat zo moeilijk met overnight oats hequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou je hem dan beter gewoon niet opetenLiever iets lekkers met ietsjes meer kcal dan iets minder lekkers met iets minder
Komt vast goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat m'n lijf gewoon snapt dat ZELF op te lossen. We'll see.
Zo begreep ik het niet hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk met overnight oats heZat al een nachtje in mijn ontbijt te weken.
Het is niet alsof ik EXPRES vieze peren aan het eten ben om calorieen te besparen mensen, dan hebben jullie echt nog weinig van mij begrepen
Oquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk met overnight oats heZat al een nachtje in mijn ontbijt te weken.
Het is niet alsof ik EXPRES vieze peren aan het eten ben om calorieen te besparen mensen, dan hebben jullie echt nog weinig van mij begrepen
Ja, ga ik wel van uit. Voor nu zit het gewoon op een irritante plek.quote:
Dat doe 'ie dan toch? Er uit etteren, dat kreng!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat m'n lijf gewoon snapt dat ZELF op te lossen. We'll see.
Het was om 6:30 wel redelijk fris. Ik stap binnen 5 min de deur uit, dus ff wachten en dat weet je de actuele temp hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel van uit. Voor nu zit het gewoon op een irritante plek.
Zeg, is het eigenlijk koud buiten? Ik ben zo'n idioot die binnen ziet dat de zon schijnt en dan zonder jas naar buiten gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |