Ik zou er 2 nemen. 1 deed geen fuck hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:05 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik 2 scoops nemen met de X-plode? Of 1 scoop?
Ja hallo. Picsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Het is dat ik vanavond weg moet. Andere mensen moeten dit zien!Nu dus maar wat lichtere inspanning, een beetje staande krachttraining voor de armen en wat pushups of zo. Dan krijg ik geen schuldgevoel en kan mijn haar mooi blijven
Pfoe dat word een groot glas zoeken dan haha, zijn aardige scheppen namelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er 2 nemen. 1 deed geen fuck hier.
Ik weets. Maar je kan toch 2 glazen met 1 scoop drinken? Moeilijke harryquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Pfoe dat word een groot glas zoeken dan haha, zijn aardige scheppen namelijk
Deze is in ieder geval niet zo vies als die mr1 vortex. Deze drink je zo wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weets. Maar je kan toch 2 glazen met 1 scoop drinken? Moeilijke harry
told yaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Deze is in ieder geval niet zo vies als die mr1 vortex. Deze drink je zo weg
Train ze!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
2 scoops op! je hoort het straks wel
Morgen m'n eerste neutrale wheyshake. Met 150 gram kwark, 300 ml water en 100 gram frambozen.quote:
Heb je je zakjes al op dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen m'n eerste neutrale wheyshake. Met 150 gram kwark, 300 ml water en 100 gram frambozen.
Nee *rilquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vet kwijtIk kan me niet voorstellen dat je dan meer moet vreten
Ik heb maar even mijn wedstrijd begeleider op FB geport.
Dit +veelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zometeen lekker eten.
Heb zin dat het weer langer licht is. Kan ik in de avond nog gaan fietsen.
Ik heb er na een kilometerteller of 20 altijd wel weer genoeg vanquote:
Ja vertel mij watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]het blijft wel een sensatieverhaal die schema's van jou
Na 20 kilometertellers?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er na een kilometerteller of 20 altijd wel weer genoeg van
quote:
Ik wandel liever dan dat ik fiets. En krijg altijd zadelpijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Na 20 kilometertellers?![]()
Nee 20 km is zo voor bij. Moet langer
Wandelen duurt zo lang voordat je ergens interessants bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wandel liever dan dat ik fiets. En krijg altijd zadelpijn![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]ondertussen is die wedstrijd straks al voorbij en heb jij eindelijk je schema klaar
Wat GAAFquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben morgen een jaar gestopt met roken en heb echt zo'n tof cadeautje gehad van mijn vriend![]()
Een poster met daarop het complete boek van Harry Potter deel 1![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het eten net op. Normaal eten we zo rond half 7/7 uur. Nooit eerder eignelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Jullie eten allemaal zo vroegmaar ja ander ritme..
Ja ik had hem al eens gezien in Londen. Maar was al blut dus niet gekocht... Altijd spijt van gehad. En nu heb ik hem gewoonquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat GAAF![]()
Ik ben op 28 feb 2 jaar gestopt
Stamppot box.. Ik had boerenkool.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, ik hadStamppot andijvie
voor het eerst in tijden. Het was awesome.
Stoppen met roken boks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik had hem al eens gezien in Londen. Maar was al blut dus niet gekocht... Altijd spijt van gehad. En nu heb ik hem gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En twee jaar goed bezig
Wat had je erbij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stamppot box.. Ik had boerenkool.
Soms wel.. Vooral als ik gezopen heb. Maar heb er nooit meer een opgestoken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stoppen met roken boks.Heb jij er nog moeite mee?
Spekjes en runderlapje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat had je erbij?
Ik had alleenspekjes
Mja, herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Soms wel.. Vooral als ik gezopen heb. Maar heb er nooit meer een opgestoken.
Ik kan dat ook niet.. Ik ben namelijk al eens gestopt geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, herkenbaar wel.
Ik heb ooit een keer met 10 liter bier in m'n flikker 1 hijs gehad. Want sommige mensen kunnen dat, gelegenheidsroken. Toen merkte ik dat ik het nog steeds lekker vond. Dat kan dus niet.
Dit!quote:
Oh ja, je moest nog een bestelling plaatsen bij XXLquote:
Lekker optijd, harry!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, je moest nog een bestelling plaatsen bij XXL
Ah vet lekker! Ik eet als ik niet s avonds ga sporten rond 8 uur, anders rond half tienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, ik hadStamppot andijvie
voor het eerst in tijden. Het was awesome.
Als het aan mij zou liggen zou ik nog later eten hoor. Zeg maar Mediterrane tijd, zo tussen 8 en half 10, maar ja, wederhelft wil dat nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah vet lekker! Ik eet als ik niet s avonds ga sporten rond 8 uur, anders rond half tien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |