Die is niet echt precies, maar ik verwacht van deze eigenlijk dezelfde nauwkeurigheid. Volgens mij is de techniek redelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gebruik de stappenteller van mijn aaaaiphone. Maar die is natuurljk niet helemaal accuraat. En daarbij slaap ik echt heel slecht dus ben weleens benieuwd naar of ik daar wat over mijn slaapritme mee kan uitvinden.
Zat aan deze te denken
https://www.fitbit.com/uk/store#i.1cuxxsh1cpqcyi
Wtf.. ik krijg 40g nauwelijks weg, alleen als ik weet dat ik heul ver ga lopen..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef Qwea het volgende:
Mijn O alleen al100g havermout met 36g isolaat
Ja, maar ik moet vet kwijtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is dit goed of slecht? Jij at toch al zoiets?
I shit you not :quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wtf.. ik krijg 40g nauwelijks weg, alleen als ik weet dat ik heul ver ga lopen..
Sleepcyclequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n slaap app al geprobeerd? Heb een tijd terug eens één geinstalleerd. Of het helemaal accuraat was weet ik niet maar de tijden dat ik in slaap ben gevallen en wakker werd kwamen wel aardig over een.
Oh ik bedoel de charge iigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die is niet echt precies, maar ik verwacht van deze eigenlijk dezelfde nauwkeurigheid. Volgens mij is de techniek redelijk hetzelfde.
Dat slapen was inderdaad ook mijn idee
Plus je linkje werkt niet, krijg ze allemaal te zien.
Moet ik daar iedere keer dat ik in de nacht wakker wordt iets mee doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n slaap app al geprobeerd? Heb een tijd terug eens één geinstalleerd. Of het helemaal accuraat was weet ik niet maar de tijden dat ik in slaap ben gevallen en wakker werd kwamen wel aardig over een.
Nee, telefoon in de lader naast je kussen neerleggen met het scherm naar beneden. Via de accelerometer in je telefoon worden de bewegingen in je slaap gemeten. Aan de hand daarvan weet de app hoe goed je hebt geslapen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet ik daar iedere keer dat ik in de nacht wakker wordt iets mee doen?
Sleepcycle is niet gratis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee, telefoon in de lader naast je kussen neerleggen met het scherm naar beneden. Via de accelerometer in je telefoon worden de bewegingen in je slaap gemeten. Aan de hand daarvan weet de app hoe goed je hebt geslapen.
Sleepcycle is een gratis variant van.
Kan er geen gratis variant van vinden in de appstorequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee, telefoon in de lader naast je kussen neerleggen met het scherm naar beneden. Via de accelerometer in je telefoon worden de bewegingen in je slaap gemeten. Aan de hand daarvan weet de app hoe goed je hebt geslapen.
Sleepcycle is een gratis variant van.
Dan heeft Q toch gelijk en was het 'vroeger' gratisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan er geen gratis variant van vinden in de appstore
Maar klinkt leuk.
Zonder natuurlijk. Je eet de schil toch niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik had nog een vraagje voor jullie MFP goeroes: bij het invoeren van een banaan, is het dan het gewicht met of zonder schil? Want dat scheelt flink veel?
Klopt, maar dit is het zelfde verhaal als de rauwe/gekookte kipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk. Je eet de schil toch niet?
Ik kan me serieus niet voorstellen dat het voor een banaan met schil is. Overigens staat er op mijn AH budget bananen 100g =87 kcal. Dus dat komt goed overeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is het zelfde verhaal als de rauwe/gekookte kipAls ze het berekend hebben voor het gewicht inclusief schil klopt het niet. Anyway ik heb nog nooit een banaan gewogen, vul altijd maar 100 gram in voor een kleine en 150 voor een grote, maar ik was gewoon benieuwd
Naja nog een reden om zo'n fitbit aan te schaffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dan heeft Q toch gelijk en was het 'vroeger' gratisApp staat al jaren op m'n telefoon volgens mij.
Haha dat dilemma heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef Artoo het volgende:
Ik zou vandaag een rondje hardlopen, maar ik kom net van de kapper en mijn haar zit zo tof dat ik niet meer ga rennen.
Het is dat ik vanavond weg moet. Andere mensen moeten dit zien!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha dat dilemma heb ik ook wel eens gehad ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |